sewecen_m

Bayanlar evli erkeklerden mi hoşlanırlar?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
sewecen_m(Yaş:30-35)
    Kategori: Flört

Bayanlar hep duyduğum soruyu sizlere sormak istiyorum.
bayanlar evli erkeklerden hoşlanırlarmış doğrumudur ? evetse neden ?


Güncelleme: ozaman bizde bi çekicilik var dicem ama oda yokki :)   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 143480
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
6
Kızlardan  
23
 

Kızlar Ne Diyor

  • kömürgözlüm21
    1662  
    Tecrübesiz biri ile çıkmaktansa evlilik geçirmiş veya yaşamış bir erkekle birlikte olmayı tercih ederlerde ondan. Yani ilişkide fazla bir sorumluluğun olmaz. Kaçamaklar hep cazip gelir.
  • impossiuble
    -1  
    hayır.ne alaka
    • Cevaplayan
      ben başkasının sevgilisine bile bakmam :/
    • Soran
      var ama
  • esra1995
    -1  
    benim için hayırr
  • mutnojmet
    26664  
    zaten bir eşi var yani başka bir kadına ait o yüzden çekici gelmez hoşuma gitmez.
  • kızlarsormuyor
    -1  
    bazıları için öyle düşünürüm... Tüh ya kaçırmışız derim ama suratına da derim şaka için dediğimi bilirler genelde :) neden hoşlandığım konusunda ise fikirleri hoş oluyorlar ve bu yüzden kapılmış oluyorlar :D
  • rüyasultan
    -1  
    Şu psikoloji hem cinslerimde var:
    'Bu adam evlenmiş demek ki 'iyi'(!) özellikleri var.'
    Bundan dolayı seçilmiş olan birine daha saçma eğilim gösterebilirler.
    • Cevaplayan
      Bakmamayı engellemeyebilirsin ama aklının orada kalması pek hoş değil.
      Eşini seviyorsundur umarım...
      Sana aynı şey yapılsa hoşuna gider mi?
      Bundan pay biç lütfen.
    • Soran
      sen bu kadınları bılmıyo değilsin , bazen bakmamak veya aklının orda kalmaması mumkun olmuyo malesef
    • Cevaplayan
      Hem var hem yok aslında :)
      Bakmamaya ne dersin? Yani eşine sadık olmayı denesen?
      O zaman bu tarz hemcinslerim de bakar bakar dururlar ancak...
    • Soran
      var böyle birsey yasıyoruz bunu ondan soruyorum zaten daha doğrusu nedenını soruyorum.ama bunun nedenını söyleyen arkadaslarda cıkıyo saolsun. evli olarak biz erkeklerde sorun yokmus anladığım kadarıyla :))
    • Cevaplayan
      Bir kadın olarak hemcinslerim öyle değil deseler de var bu eğilim...
      Kimse inkar edemez...
    • yaaaa !
    • Soran
      hımm
    • avatar güzel :)
  • birs35
    -1  
    Evli ve 3 çocuklu olanlar evet.
    • Cevaplayan
      izafi, biz abarttık sen öldürdün :D donald trump mısın 6 çocuktan bana cüzdan da ne kalıcak :D
      Draken, ay lav boşbakan
    • Sende basbakan gibi 3 cocuktan geri adım atmıyorsun
    • 6 çocuklu 2 karılıyım 3. seni alıp hat trick yapıcam ne diyorsun..
    • Cevaplayan
      ahahah vazgeçtim bekleyemem! :D:D
    • diğerleri tutuyorda , çocuk kriterinden kaldım :))))
      az sık dişini 2 çocuk daha yapıyım gelicem :)))9
    • Cevaplayan
      var mı sen de bari :D
    • yok yok hem ssk'dan emekli olmalı hemde bireysel emekliği olmalı
      en azında 2 dairesi olmalı :)
    • emeklicez artık :)
    • Cevaplayan
      Bankadan falan emekli olsun bari -_-
    • hasvd emekliliği de varsa tadından yenmez :D
    • tüh tamam yaaa senin için 2 çocuk daha yapıcam :))))
  • dilruba85
    695  
    burda evli erkekten hoşlanan bir kadın varmııııı arayışının dolaylamayla soruluş biçimi bu olsa gerek! kimi kandırıyorsun sen yaa
    • Cevaplayan
      tamam peki :)
    • Soran
      öyle ama
    • Cevaplayan
      atlamak :) tamam.
    • Soran
      öyle bir arayış içinde olsam bunu baska yerde baska yollarlada zaten yaparım. eğer sen soruma yorum yapacaksan yaz sorunun harıcınde baska bısey yazacaksan neden bu soruya atladın ?
  •  
    Yok  
    Bazen kendimden nefret ediyorum cunku hep evli adamlardan hoşlaniyorum. Bekar var iken neden evli adamlara bakiyorum. Çok kötuyum ama evli adamlar çok cekici geliyorlar bana,
    • Soran
      siz tanısıyomusunuz
    • Cevaplayan
      Evet tatlim :))
    • Soran
      :))))
    • Soran
      seni çeken ne peki ?ister buraya yaz ister özele
    • Cevaplayan
      Kiz senle ayniyiz tahmin et bakalim kimim ben arkadaslarindan :)
    • Cevaplayan
      Ozelden anlaticam sana ismim A harfiyle basliyor kabul et
    • Soran
      burdan yazmak ıstemezsen özelede yazabılırsın
    • Soran
      neden cekıcı geliyor peki bunu öğrenmek istiyordum bende
  • KavanozdakiKız
    -1  
    çok saçma tövbeler olsun o nasıl bişeydir. hoşlanmıştır evli olduğunu bilmiyordur neysede adam evli olduğunu bile bile ona gönül vermek nedir ya.
    • Soran
      onlara bişey demiyorum , ama evli olduğunu bilip yapanlara sözüm
    • Cevaplayan
      takmayanlarda oluyor.
    • Soran
      parmakta altın alyans yüzük var görüyorlardır yani
  • Moche
    -1  
    Genellemeye bak
  • meltemmeltem
    -1  
    valla o insanın kalitesine bağlı kaliteli insan o kadar kendini ayaklar altına düşürmez,evli adamla ne işimiz olur, benim fikrim tabi başkalarını bilemem kalitemden asla ödün vermem
  • Neesoom
    1772  
    Ne alaka !. Hic hoslanmam.
  • lHuzuRl
    2408  
    Güzel bi hareketlenme olmus :o

    link

    Kim uyduruyor bunları kim kim kimmmm
    • Cevaplayan
      ehuehuehah
    • link :P
    • Cevaplayan
      kahkahkah elendimmmmmm :( :D:D
    • Pissin pis 27 yaşını da aştın zaten ahahahah XD
    • Cevaplayan
      Link atiyim? dinlicen mi :D hahaha
    • Eneee ne güzel şarkıydı bu
  • xburcum
    -1  
    genelde ilgilenmem..ama büyükde konuşmayım başıma gelmesin.
    • Ahahaha :)))) evet büyük konuşmamak lazım
    • Soran
      :)))
  • phantomxyxy
    9070  
    Genelde değil bir kere başıma geldi ama evli olduğunu öğrendikten sonra öyle bişi düşünmedim asla.
    • Döneceğin yer benim biliyorsun di meeeee <3 :D
    • Cevaplayan
      herkes kalsın ben gidiyim o zaman.
    • sen kal.
    • İkimize birden yükleniyorlar ama sen ağlamaaa :(((
    • Cevaplayan
      tartışma yapmayalım lütfen benim tercihimi kimse eleştiremez ben düşüncelerimi söylüyorum burda -_-
    • Git burdan -_-
    • bırak ölü kalsın.
    • Kınayanı kınayana çay teklıf edıyorum <3 elentrık alamadım da belkı kaferın yardımcı olur
    • Cevaplayan
      kınayanı kınayana teşekkür ettim.
    • kınayanı kınadım.
    • Kınadımm -_-
  • muck-muck
    -1  
    Hayır başkasının olanı napayım .benim olmalı sadece benim:-)
  • merimeri
    17939  
    Yok. Cık.
  • beşiktaaşkk
    4798  
    ne alakası var eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı. bekar adam mı kalmadı da evli barklı adama bakalım
  •  
    Yok  
    evlisin bunu soruyosun!amaç belli, hımmmm
    • Cevaplayan
      iffeti yoksa evet doğrudur
    • Soran
      yok yaa yüzük taktıktan sonra banada cok denk geldide doğruluk payını sizlerden duymak istedim
  • hüzünadası
    -1  
    hayır asla asla asla allah basımıza vermesın.
  • TelToka
    -1  
    yok öyle fantazilerim
    • Soran
      :))
  • Wampirella
    2511  
    Evlenecek misin öyleyse :D
    • Soran
      :))
    • Cevaplayan
      hım tamam o zaman :)
    • Soran
      ne alaka canım bunu cok duyarım ondan soruyorum + zaten evliyim
 

Erkekler Ne Diyor

  • nocturnaL
    -1  
    olabilir :)
  • serkanserkannnn
    -1  
    evlisin ve buradan aldığın tepkiye göre çapkınlık yapacaksın dimi uyanık seniiii
  • fetihiydiler
    50  
    bu nasıl bir kalite bence insan karşısındakini cazip görürse hoşlanır
  • sezoox
    -1  
    evlı ınsan neden cekıcı gelır...ıyıce olgunlasmısdır nasl davrancagını bılır... ;))
  • tauron
    -1  
    Uuu beybi
  • tencilican
    496  
    çapkın senii
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Bayanlar evli erkeklerden mi hoşlanırlar?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Kadınlar ne ister ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Kadınlar ne ister..? senin gerçekte istediklerin neler bir ilişkide..?
kadınlar ne ister..? senin gerçekte istediklerin neler bir ilişkide..?  
Bir Erkek Sordu Kadınlar hakkında bilmediğimiz gerçekler nelerdir ?
Lütfen kadınlar da yardımcı olsun :)1- Kadınlar dokunulmayı sever. Dokunmak samimi ve sevgi anlamına gelir. 2- Kadınlar kendilerini güldüren erkekleri...  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_melDün sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Flört Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması