aloneeee

Sevgililer ne yapar?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
aloneeee(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

18 yaşındayım hiç sevgilim olmadı şimdi bi kız var gibi sürekli gözü üstümde hep beni izliyoooo soruma gelince ben kıza nasıl açılcam hadi açıldım sevgililer ne yaparki :S


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 131965
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
6
Kızlardan  
6
 

Kızlar Ne Diyor

  • akıllıbirdeli
    -1  
    Sevgililer sevişir.
  • tıstan
    731  
    seviyosan git konuş bence :D
  • rumeysaa
    157  
    bence ilk önce deneyim olsun diye bi kızla tanış çık ğren sonra hoşlandığın kıza çıkma teklifi et
  • ŞizofrenikDüşler
    -1  
    kızın karakterine göre degisebilir bu durum
  • tostos
    18790  
    herseyi paylasır aslında acı tatlı hayatın tüm yüklerini ve güzelliklerini paylasırlar. sıkıntıları birbirlerinin omuzlarından yüklenip hafifletirken mutlulukları birbirleriyle paylasıp coğalırlar aslında.

    ama bu deidğim buralar hep dağ tas ikendi..
  • xburcum
    -1  
    sevgililer buluşur gezer havadan sudan konuşur..güler eğlenir..öpüşür.bu kadar yeter sizin için şimdilik...
    • başka:)
    • Cevaplayan
      @robin sen aklını çelme..küçük o daha..senin gibi erkenmi başlasın..öpüşmek filan:)
    • acılack daha yawru, fılan falanlar aradan cıktı mı onunda canı ısteyecek öpmek :)
    • Cevaplayan
      çocuğun aklını karışdırmayın..okey sen elini tut yeter...
    • öpüşme olursa bunlar genç insanlar iradelerine sahip olamazlarsa çok fazlası da olur
    • bunlar toy, onuda yapamaz canlarım
    • havadan sudanmı konuşur:)
    • Cevaplayan
      tam yaşları öpüşmeye uygun daha fazlası onlara göre değil...
    • bazıları için geç bile sayılır:)
    • öpüşmeleri için biraz erken değil mi.
 

Erkekler Ne Diyor

  • sezoox
    -1  
    kişiye gore degısır bu öpüşür sevişir gezer tozar yemek yer snemaya gıder vs vs zamanla öğrenirsin
  • nightrod
    -1  
    git söyle konus çirkinde olsa cık alısırsın sonra
  • bypro
    5933  
    konuşur muhabbet eder.beraber simit yersiniz.el ele tutuşur gezersiniz.
  • EdmondDantes
    -1  
    öncelikle güler yüzlü ol ama pişmiş kelle gibi sırıtma.sonra samimi tavırlarla hal hatır sor.okul vs nasıl gidiyor neler yapıyorsun filan diye havadan sudan bahset.onun cevaplarına kendi cevaplarını ekle bende şöyle yapıyorum böyle yapıyorum filan.sonra zamanının nasıl geçtiğini genel olarak neler yaptığını sor ama peş peşe ve heyecanlı şekilde sorma ürküütürsün kızı.sonra ona;Müsait olduğun bir zaman bir mekanda kahve içelimmi?samimiyetimize vesile olur veya arkadaşlığımıza vesile olur diye teklifte bulun.ama tekrar özellikle söylüyorum HEYECANLI GÖRÜNME KIZI DA FAZLA HEYECENLANDIRMA VE GÖZLERİNİ GÖZLERİNDEN SAKIN AYIRMA..;)bu kıyağımı da unutma:)
    • Soran
      eyvallah :)
  • rsmcan
    -1  
    Bi b*k yapmazlar elele gezerler arada sırada öpüşürler birbirlerine felan karışırlar birbirlerini kıskanırlar gereksiz tripler atarlar biraz ileriye giderlerse seks felan yaparlar. Böyle şeyler işte...
    • Cevaplayan
      hahaha :)))
    • ağzını yüzünü seviyim
  •  
    Yok  
    Bende senin yasina yakinim hic sevgilim olmadi bu yuzden uzme kendini :d benide bi kız izliyor surekli napsam:d
    • Soran
      :d
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Sevgililer ne yapar?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
sevgilim ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Sevgilim olması için napabilirim tipim nasıl ?
sevgilim olması için napabilirim tipimdemi bir problem var sizce lütfen yardım edin  
Bir Erkek Sordu Sevgilim ile şu konuyu asla konuşmam dediğiniz ne var ?
Sevgilim ile şu konuyu asla konuşmam dediğiniz ne var ?  
Yatmadan/Uyumadan önce ne yaparsınız?
LilyPad-21 saat önce sordu

Dişlerimi fırçalarım

Saçlarımı tararım

Pijamalarımı giyerim

Müzik dinlerim

Diğer (Belirtiniz )