illaki

Bayanlar bir erkekte en çok neyi merak ederler?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
illaki(Yaş:30-35)
    Kategori: Flört

Bu sorum kızlara haydi cevapları bekliyom/ merhaba bayanlar : bayanlar bir erkekte ençok neyi merak ederler acaba?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 116761
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
13
 

Kızlar Ne Diyor

  • B3yB1
    421  
    beni gerçekten sevip sevmediğini
  • dossill
    26971  
    Dürüst olup olmadığını.
    Benim hakkımda ne düşündüğünü.
  • araknafobia
    17578  
    Başka kadınları bilemem ama ben en fazla beni gercekten seviyormu diye merak ederim ve açık konuşim hayatında çok kadın oldumu diyede merak ederim ve aslında detay bilmek istemem ama çoksa korkarım çünki bu demektirki bende onun hayatından sadece gelip geçici birisi olacağım.Ben bu iki şeyi biraz merek ederim :)
  • Cilek_perisi
    21701  
    acaba bana yalan söylüyor mu? =)
  • setenay
    1417  
    Bazen acaba en son ne zaman mast. Yapmıştir diye düşünüyorum :)
    • Cevaplayan
      :) bazen dedim ama :)
    • aklın belden aşağı çalışıyor :))
  • ŞizofrenikDüşler
    -1  
    uçagın kalkış anını
    • Cevaplayan
      çok kötüsün
    • uçağa bin kalkarken bak merak etme bu kadar kalkacağı varsa zaten pilot kesin kaldırır görürsün:)
  • -Melow-
    -1  
    Seytan tuylu cekici olanlarin neyle beslendigini...
    • öyle biri değilim ama tahmin ediyim biscolatayla ondan öncede biskevütle :)
  • ece_e_e
    3550  
    hakkmda ne düşündüğünü merak ederim...
  •  
    Yok  
    aklindan gecen herseyi merak ederim bide evdeki hallerini ama empose cok ii anlatmis :DD
  • jenny
    -1  
    Uyumasını.
  •  
    Yok  
    tuvalettekii hallerinii cok merak ediyorum, nasil uyuduklarini ve anne ile babalariyla konusmalariini falann:D
    • Cevaplayan
      hmm anladimm:D sagol yaa benii bilgilendirdigiin icinn:P
    • eli yıkamak duruma göre değişir. işerek suratım be hal alıyo görmedim ama çok tuttuktan sonra yaptığında. süratta bi gevşeme alttan altta sırıtma başlıyor. yatarken de geneli değil ama ben dönüyorum resmen yastık yere düşüyor, şarşafın yarısı yatakta yarısı yorgana karşmış falan :D
    • Cevaplayan
      yaaa bunu bende biliyoruumm meselaa tuvaletteki yuz ifadelerinizii , yatma sekli falann bu aradaa kullanmadiginiiz eli suyun altina sokmuyormusunuz:D
    • tuvalete giriyoruz işiyoruz sifonu çekip kullandığımız eli suya tutuyoruz. uyuma kısmında yataak yastık kullanıyoruz. öyle işte erak etme bunları :D
  • StarLa
    27113  
    Çorapları kokuyormudur
    • benimkiler kokmuyor çünkü ayaklarımı sık yıkarım
    • hemen hemen hepsi için evet diyesim geldi :D
    • Çok ince düşünüyosun :DD
  • nanelipuding
    -1  
    evdeki hallerini merak ediyorum
    • Cevaplayan
      çok bi farkımız yokmuş hani
    • genelde yalnızsa boxerla oturan ve yatan tipleriz işte. bol bol bilgisayar oyunu ayrıca faceden kız bakarız. sonra p*rnolarımız vardır arada masturbasyon yaparız.. oramızı buramızı rahat rahat kaşırız... öyleyiz yani pek merak edilcek bişey yok.. hıı bi de birbirimizden hiç çekinmeden gaz cıkartırz :D
 

Erkekler Ne Diyor

  • sanavela
    -1  
    soru kılzaraymış cewap yazcaktım vazgeçtim :P
  • TheSocial
    21  
    poposunu merek eden kızlarımız var öyle deme
    • Cevaplayan
      hoşlarına gidiyorlar ellerinden gelse strap-on takıp erkek olup yani artık gerisi sakat:)
    • katılmamak elde değil bakanı gördüm şayet :D
  •  
    Yok  
    Cidden ne merak ediosunuz ya
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Bayanlar bir erkekte en çok neyi merak ederler?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
merak ediyorum ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Merak ettiğiniz bişi varmı?
hayatta en cok neyı merak edıyorsunuz var mıçok merak ettıgınız birşey  
Bir Kız Sordu Ne bu kız merakı?
Merak ediyorum.Niye bu erkekler kııız kııız diye ölüyolar?Ya insan yalnız yaşayamaz mı ya da sabredip zamanını bekleyemez mi?  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel8 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Flört Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması