Bi insan neden travesti olur merak ediyorum

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

Çoğu hormon bozukluğu, ailenin kız çocuk istemesi, küçüklükten gelen erkeklere karşı ilgi, bunlar dışında sizce neden? Tanrı yanlış bedene farklı ruh koymuşta olabilir ^.^


Güncelleme: ciddenşu ançok berbat bir durumdayım bir insan sevgilisin gay oldugunu 2 sene sonra öğrenirse ne olur yani bende ne bulamadiki? EVET SEVGİLİM GAY DİYEBİLİRİZ. YIKILDIM 2 SENEDEN SONRA ÖĞRENİNCE.   

Güncelleme: erkek arkadaşım gay ve bir çok arkadaşıyla yattiğini öğrendim ne diyebilirim ne yapmamaız gerekiyor   

Güncelleme: dalga geçmeyin cidden berbat bir duru bu ne yapacagimi bilmiyorum   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 974190
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
11
Kızlardan  
1
 

En İyi Cevap

ulusoy222
-1  
Hayır benim bide anlamadığım sanki hiç bayan yokmuş gibi onlara para verip şey yapıyorlar ulan bu kadarmı düştünüz :)))
  • iki farklı gay çeşidi vardır
    1-kız bulamadıkları için
    2-doguştan gelen yani hormonsal birşey
    galiba senin erkek arkadaşın hormonsal
  • Cevaplayan
    birader amma ezmişin kızı ya :)))))
  • bide hala napcam diyo bir tane erkek arkadaş bulun hem senn hemde onun işini beraber görür asdkjasghdjkash daD:ASD:ASD: seni yapan arada onuda kaynatır :DASDA:: ayrılcan tabi napcan mk
  • Cevaplayan
    nasıl kız yok ablacım 100 liraya bu işi yapan büsürü kişi var, sanki tro 10 liramı alıyor hehehe :))
  • zaten kız bulamadıkları için olabilir mi

Erkekler Ne Diyor

  • zorcocuk1
    -1  
    hiç unutmam bir tarih öğretmenim vardı lisede hep bize anlatırdı işte almanlar böyle batı böyle amerika böyle.neyse sonunda konuyu şu senin gaylik lezbiyenlik durumuna getirirdi ve sonuç olarak diyordu ki yani lise öğretmenimin dediğine göre bir adam bütün cinsel fantazilerini gerçekleştiriyorsa bigün artık hiçbişeyden zevk alamaz farklı cinsel eğilimleri dener mesela kendi kendine yaptırır falan ama tabi bu bir öğretmenin teorisi idi bilimsel olarak bilmiyorum ne kadar doğrudur.sahi siz cinsel olarak çok şey yaşamışmıydınız :-)
  • sirlove
    2230  
    ayrıl ...hemde hiç durmaksıızn ardına da bakmaksızın ayrıl gitsin. yüzüne bile bakma. bahsettiğin şey ne bir hastalıkdır nede genetik bir bozuklukur.bahsettiğin şey tamamen tercihtir. evet altını çize çize söylüyorum eşcinsellik tamamen tercih meselesidir.böyle bir adamdan sana ne sevgili olur nede koca düşünsene ileride çocuklarının babasını? midem bulandı.
  • kenanistan2
    276  
    gayın sevgilisi var benim yok ne adaletsiz dünya be
  • amed2194
    1639  
    bence ruh hastalıgından başka birşey degil kimse cinsel tercih filan demesin
    muhafazakar degilim ama lut kavmini hep hatırlarım bu şeyleri görünce
  • coolboyssss
    355  
    kız bulamadıkları için olabilir mi ^^
    • kız bulamadıysa keraneye gitsin orda yeterince var bu pis şeye bu bahane yetersiz
  • Pesimistimsi
    3787  
    hormon bozukluğundan kaynaklanıyor. doktor kontrolünde testesteron alınca çözülebilecek bir mevzu ama asıl sorun madem ib.e oldun bunu niye ticarete döküyorsun.
  • oguzdiyebirisi
    5263  
    Tanrı hiç bir kulu diğeri tarafından aşağılansın ya da küçük görülsün istemez. bence tanrıyla alakalı değil bu iş.. o vereceğini veriryor ortamı yaratıyor gerisi bize kalmış.. yani halı sahayı o kiralıyor biz maçı yapıyoruz .. o arada bize karışmıyor çünkü oyuna müdahale olur.. tamamen bilimsel nedenlerle eş cinsel eğilim gösteriyor diye biliyorum insanlar sadece erkek değil bu kadın içinde aynı.. bu inanlara kızamayız çünkü belliki çiftleşip üremek için dizayn edilmiş bir varlıkta böyle bir olay görülüyorsa bu anarmolliktir. nasıl bir şizofrene ya da manik herhangibir hastaya kızamazsan ya da kanser olmuş birine ya da sakat doğmuş bir insana.. bu insanlarada kızamayız... ayrıca peyganberinde dediği gibi " kınadığın şey başına gelmeden ölmezsin" sözümne binaen galiba birçoğumuz totoş olmadan ölmüyecek gibi..
  • DoctorGraham
    6495  
    Öncelikle bir insanın karşı cinsinden ziyade kendi cinsini beğenmesinde bir yanlışlık görmüyorum. Bunu bir hastalık veya bozukluk olarak görmemelisiniz. Her insanın içinde bu tür hisler veya toplumun genel yapısına uymayan istekler oluşabilir. Bunları doğal karşılamak gerekir.

    Rahatsız edici olan nokta seksin para karşılığı ve iğrenç bir şekilde ortaya dökülmesi. Bir yerlerini açarak kendi teşhir eden et parçası olmak bence çok zavallı bir durum. Gerçi bir çok insan (hayat kadınları, escortlar ve travestiler) bu işten iyi para kazanıyor olmalılar veya başka çareleri yok herhalde.

    Bence Tanrı herkese uygun bir ruh ve beden vermiş. Siz bunu nasıl sergiliyorsunuz ve kendinizi nasıl ifade ediyorsunuz bu önemli.
    • Haklısın.

      Ben tartışmaya, eleştiriye her zaman açığım.

      Iyi ve ya kötü yönde de.

      Ama saygı çerçevesinde yürütülürse ;

      Ancak bi' sonuca ulaşır.

      Bu insanlar da bundan noksan, eksik.

      O yüzden yanıt vermedim, tenezzül bile etmem.

    • Insanlar karşıt düşüncelere saygı duyamıyor.

      Ben burada kendi fikrimi paylaştım.

      Kalktı, küfretti.

      Bunlar aciz, kıro vatandaşlar.

      Ne kadar basit laflar.

      Tro, i*ne.

      Çok ayıp.

      Yobaz, bağnaz hepsi.

      Özgürlük yok.

      Tercihlere neden müdahale ediliyor?!
  • siestalife2
    -1  
    i.neliğin adını tro koymuşlar napalım maksat g.toşluk yapmak
  • RedLine07
    8176  
    Kadınlar neden lezbiyen oluyorsa bence aynı sebepten sence neden peki neden kadınlar lezbiyen oluyor ya da sen kendi cinsine karşı hiç ilgi duydun mu bu güne kadar ?
    • Cevaplayan
      Peki seninle birlikte oluyor mu önemli olan o seninle birlikte oluyor ve seni mutlu ediyorsa bence problem etmemelisin bunu sen resmen çocuğu san güvendi doğruları anlattı diye cezalandırıyorsun halbuki san karşı dürüst olmasa ruhun bile duymayacaktı...
    • Soran
      Birakmiyorum ama erkek arkadaşları ile yattiğini falan çğrendim ne yapabilirim?
    • Cevaplayan
      Seni ne ilgilendirirki bu durum ayrıca zaten ona gay denmez biseksüellik denir ona değer veriyorsan böyle bir durumdan dolayı onu asla bırakmamalısın..
    • Cevaplayan
      Valal bilemeycem onu ama gün geçtikçe homoseksüel erkeklerin arttığını biliyorum .haaa kadın eşcinselliğiyle erkek eşcinselliği farklı şeyler aslında kadınların çoğunda bir dönem olup çoğunlukla geçen ya da biseksüelliğe dönüşen bir durum lezbiyenlik ama erkeğin geri dönüş şansı yok ...
    • Soran
      Hayır hiç duymadım küçükken sadece öyle birşey vardı ama bluğ çağında geçti
  • basküler1
    9613  
    Travesti ile transeksüelin anlamlarını araştır.
    • Cevaplayan
      O zaman travesti olur deme. Çünkü travesti kılık değiştiren anlamına gelir. Asıl sormak istediğine cevap: Doğuştan gelen şey zaten odur.
    • Soran
      Biliyorum ne olduklarını benim orda bahsetmek istediğim şey neden erkek, erkeğe ilgi duyar ya da transeksüel gibi erkekten kıza dönüşüm yapar?
 

Kızlar Ne Diyor

  • puPPy
    -1  
    Bu tarz şeylerle dalga geçen ya da değişik ithamlarda bulunan insanlar ;

    Bu ülkeden acilen sürgüne gönderilmeli.

    Herkesin kendi kişisel tercihidir.

    Ruh onun ruhu.

    Beden onun bedeni.

    Kimseyi ilgilendirmez, ilgilendirmemeli.

    • Karşınızdaki insanlar gerçekten yanlış yönde ilerliyorlar. Bende bu durumdan fazlasıyla rahatsızım. Fakat siz onları seviyesine inerseniz ve onlara benzerseniz bize doğruyu/yanlışı kim gösterecek. Siz bozulmayın. Onlara benzemeyin. Doğru bildiğinizi doğru şekilde savunun ki bizde sizinle aynı yola girerken size güvenebilelim.
    • Eleştirilerinize aynen katılıyorum. Zaten size +1 vererek tepki gösterdim. Lakin o şekilde hakaret eden insanları da şikayet ettim.
      Ama lütfen "kıro" veya "aciz" gibi hak etmiş bile olsalar bu tür yakıştırmalar yapmayın. Sebebinde haklı bile olsanız onların yaptığının aynısını siz de yaparsanız onlardan ne farkınız kalır ki ?
      Bu tür insanlar korkuyorlar. Yeniliklere açık değiller. Onlara karşı yanıt vererek onları doğru yola getiremezsiniz. Bunun yolu bu değil.
    • Doğru, bu kişisel seçim. Benim itirazım bunu ticarete döken hayat kadınları, eskort, jigolo ve travesti gibi kişilere. Sağlık ve ahlak gibi önemli değerlere karşı kötü bir gelişmedir seks ticareti.

      Bir de kimseye karşı şiddet ve öfke duymamamız gerekir. Sürgün gibi sözlerle kendinizi zehirlemeyin. İçinizde olumsuz duyguların değil değerli duyguların hüküm sürmesine izin verin.
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Bi insan neden travesti olur merak ediyorum
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Erkeklere küpe yakışır mı?
15 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Diğer Yazıları
 
●  Bir Vampir Hikayesi
Brenda
Hikayem dizi şeklinde olacak. Okurken keyif alacağınızı umuyorum :) Pilot Bölüm: Bedenim içimdeki iyi ve kötü savaşına dayanamıyor. Birkaç gün sonra öleceğimi gördüm. Ama galiba bugün öleceğim....
●  Kaçıyorsam Sebebi Var
lazkomando
2007'nin Ağustos sonunda askerliğimin en şerefli günlerinin başlangıcını yaptım Allah'a şükür. Peşinden gelen çatışmalar...Kimi büyük kimi küçük. Başımızda bir bordo bereli. Attığını vuruyor. O...