Hiç okuma hevesim yok, ne yapacağım?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

Normal okuldan lise 1 i 2 defa okudum ve kaldım geçemedim. şimdi açıktan okuyorum. sadece hafta sonları derse giriyorum. cumartesi pazar var dersler. ona da gidesim gelmiyo hep eve geri geliyorum. annem ağladı bu yüzden. o benim öğretmen olmamı isterken benim okuma hevesim yok. nasıl heves yapacağım bilmiyorum. anaokulu öğretmenliği bölümü okuyorum ama öğretmen olmayı bırak hiçbir şey olmaz benden :(


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 95063
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
1
 

Erkekler Ne Diyor

  • mertyigit33
    -1  
    ya hocaya(okul u kasdediyorum ) ya kocaya gidersin
  •  
    Yok  
    işe o zaman
  • Ahmtby
    -1  
    Okumayanlardan ders al ev hanımlarına bak dinle onları ozmn ne oluyor gör.
  • okanyalnızgezer
    7558  
    Kendine gel içinde ki gücü hisset falan demeye gerek yok insanın benden bir şey olmaz demesi bile kendinin farkında olmasından kaynaklanmaz mı o zaman kendini bilen bir birey olarak biraz zahmet buyur.Annen neden üzülüyor acaba bir düşün bakalım.Yarın bir gün evlenince koca eline bakacaksın zaten okumamamışsın da ekonomik özgürlük çok önemli çokkkk bir kadın için vazgeçilmez.
  • ekolos
    -1  
    bu tembelliğe bi son ver istersen... ;) biraz çalışmaya çalış sonra gerisi gelir
  • JamesFord
    10341  
    Oku oku devam..Ben bidaha giricem sınava .3.cü üniversiteyi okumak için sık dişini biraz sonra kafanı vurmazsın duvarlara gayret.
  • Mgturkarslan
    234  
    1. si hayattan bıktım demeyi bırak...2. si kendine derse gitmeyi oyun haline getir o zmn daha zevkli olur... mesela ben soru çözmeyi hiç sevmem...ancak kendime oyun haline getirdim..onu karsimda insan mış farzediyorum ve onunla konusmaya baslayorum... konusurkende soru cozuyorum...cozdukten sonra sen kimsin lan diyorum sen kimsin ki ben seni cözemicem...hatta bu yuzden arkadaşlarım benimle cok dalga geçmiştir.)
  • international_love-
    -1  
    baştan kaybetmişsin. ne desek boş. zorla güzellik olmaz. sen ne istiyorsan o ol. okumak istemiyorsan okuma yapacak bir şey yok.
  • philosophy
    -1  
    olsun.memlekete tuvalet tamizleyecek insanlarda lazim
  • necronomicon1461
    -1  
    çok tembelleşmişsin.
    • Cevaplayan
      yaşın daha çok genç hiç bişi yapmadan nasıl bıkarsın :D iyi ve kötü diye birşey yoktur hepsi senin hayatın. herşeyinden zevk alarak bir filmi izler gibi izle kendini hayatta :) 1 kere yaşayacaksın bunu bil.
    • Soran
      Bıktım çnku bu hayattan :(
 

Kızlar Ne Diyor

  • cassiopeia
    -1  
    Böyle düşünür ve yapmaya devam edersen olmaz..
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Hiç okuma hevesim yok, ne yapacağım?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Dershane Ve Okul ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Dershane Seçimi Kararsızlığı
Sizce en iyi dershane hangisi bir fikir verirseniz sevinirim.Ygs-lys için  
Bir Kız Sordu Dersane ve okul temposu arasında nasıl kilo verilir?
dersane ve okul temposunda nasıl kilo verebilirim öneriniz var mı pek spor yapma şansım olmuyoda  
Son günlerin en güzel sinema filmi hangisi?
SelenGizem12 saat önce sordu

300 Spartalı

Mandıra Filozofu

Nuh: Büyük Tufan

Recep İvedik 4

Diğer (Belirtiniz)