Başınız ağrıdığında ne yaparsınız?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

Başınız ağrıdığında ne yaparsınız? Sık sık başınız ağrır mı? Nasıl geçirirsiniz ağrısını?


Güncelleme: 2 şey öğrenmiş oldum bu sorudan, 1 majezik, 2 uyumanın iyi geldiği.. ilginç ama şiddetli baş ağrısı varken nasıl uykuya dalabiliyorsunuz ki   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 909318
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
7
Kızlardan  
8
 

Kızlar Ne Diyor

  • Kübra1995
    433  
    Yatar uyurum
  • Gamzze
    2399  
    Çok sıklıkla ağırır sinüzit ve migren var arveres, dolorex etki etmiyo iğne vuruyorm o da etkisini 2 saat sonra gösteriyo :'(
  • ---Tamu---
    -1  
    Her şeye kadir majezikten bir tane atarım mideme, 10-15 dk'ya keser ağrıyı.

  • crocuscro
    292  
    Majezik atıyorum sonrasında bomba oluyorumm :)
  • puPPy
    -1  
    Uyurum.

  • chatlaqqqq
    -1  
    uyurum sonra hemen geçer..
  • yııldıız
    -1  
    bi parmağınla sağ burun deliğini kapa ve 5 dk bekle geçtiğinde yorum at
    • Soran
      ^.^ hehe bide şu beyine giden damarlara bastır şakaklarından, beyine kan gitmesini önle o da bir süre geçiriyor
    • Cevaplayan
      bn demiştim :D dalgaa geçmiomuşum demi
    • Soran
      bir süre geçti gibi oldu harbiden, nasıl çalışıyor ne alakası var anlamadım ama bir süre ağrısını aldı gibi oldu sonra geri başladı
    • Cevaplayan
      denemeden yorum atma demişitm :D bir ara denemiştm geçti sonra tekrar basladı dene bi
    • Soran
      :D ilk defa duydum böyle birşey dalga geçmiyorsun di mi
  • Rosebud
    21247  
    Sık sık ağrımaz iğrenç kokularda başım çok hassas ağrır.
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    regl oldugumu anlarım ahahahahahaha
  • BıgtİşiNe
    1199  
    çok nadir ağrır ama ağrıyıncada uyumadan geçmez
  • Semido
    -1  
    Başım arğıyor niye ?

    Baş ağrısının binbir nedeni var...

    Midenizdeki sıkıntı bile size başağrısı yapar.. Reflü bile başağrısı yapar..
    Başağrısnın nedenine inme klazım

    Stresten de aşırı ağrır kan pıhtılaşmasından da..

    Dolaşım bozukluğundan da..

    O zaman ne yapıyoruz ?
    Başımız ağrıdığında bir güzel ılık bal şerbeti içiyoruz..

    • Cevaplayan
      Birçoğunu geçirir. Denemesi bedava.
      Lakin bal hakiki olsun
    • Soran
      ılık bal şerbeti içmek garanti geçirir mi
  • Eczacı-07
    -1  
    patatesi dilimlerim eşarpla sararım iyi gelir başımın ağrısına=)
  • KuRSuN_06
    15947  
    çalışıyosam bişey yapamam ağrır durur evdeysem uyurum ben 100 tane hap içiyim geçmez 1 saat uyuyum geçer.
  • SchwarzenAdels
    6737  
    Arada ağrır. Hiçbir şey yapmam zamanla geçer.
  • YesBoss
    8088  
    Majezik

 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Başınız ağrıdığında ne yaparsınız?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim8 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Diğer Yazıları
 
●  Pratik Yemek Tarifleri
_Nefes_
Bekarlar, öğrenci evinde kalanlar ya da karnı acıktığında pratik ama lezzetli bir şeyler arayanlar için pratik yemek tarifleri hazırladım :) Bulgur ÇorbasıBasit ve lezzetli bir çorba işte karşınızda...
●  Tanrı Çıplak Bir Kadındı
siskomavi
Kırmızı ayakkabılar, mini etekler Sahne ışıklarının altında kim var ? Tık tık tık... Yürüyor yüksek topuklarla...