işteobenim

Sobanın poflayıp etrafına alev saçarak tutuşması karşısında kaçınız benim gibi korkudan yerinden zıplıyor?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
işteobenim(Yaş:45 üstü)
    Kategori: Diğer

Sobalı evde oturanlar varsa bilirler nasıl olduğunu. şimdi sobayı yaktınız bi güzel ısındınız. sonrasında sobanın ağzını yüzünü kapadınız. birkaç saat sonra oda soğudu tabi. tekrardan açtınız sobayı yansın diye. 3-4 dk sonra siz tam yaptığınız işe yoğunlaşmışken o da ne? sobanın poflayıp etrafına alev saçarak tutuşması karşısında kaçınız benim gibi korkudan yerinden zıplıyor?:)))


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 73402
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
18
Kızlardan  
9
 

Erkekler Ne Diyor

  • egemakif
    -1  
    ben
  • ismimhakan
    25554  
    Sekiz yaşında iken evi yakıyordum neredeyse. Gaz sobası vardı o zaman ve gazyağı kullanırdık. İzmir çok soğuk olmadığı için mis gibi ısınırdı ev. Annem kısa süreliğine komşuya gitmişti, ben ödev yapıyordum. Yanmakta olan sobayı kurcaladım, tabii istemeden gazı kapatınca söndü. Çocuk aklım ile tekrar yakmaya çalışırken gazı fazla açmışım. Sobanın yanma haznesinde ne kadar gaz birikmiş bilmiyorum ama sobaya kibriti atmamla beraber nasıl bir patlama olduğunu anlatamam. Allah'tan biraz kara duman ile atlattım.

    İlerleyen yıllarda soba uzmanı olduk ve özellikle Şanlıurfa'da çalıştığım dönemde sobalı kış hayatı yaşıyorduk. Bir anı da ortaokul yıllarından; sobanın altını açmıştım, bekle bekle ama nereye kadar. "Ne oldu bu sobaya?" diye tam üstten baktığım sırada "GÜM!". Çok şükür hala hayattayım :)))
    • Cevaplayan
      Devlet memuruyum ben...
    • Soran
      ş.urfa'da ne olarak çalıştın?
  • Canxan
    37268  
    Yerimden zıplamam çok tepkisiz bir adamım bu konularda .
  • Reese
    -1  
    senin bu yaptığın tehlikeli bir iş ... bırak yansın ne diye orasını burasını tıkıyorsun ...
  • olduozamaan
    -1  
    Banyo sobaları vardır bilirsiniz. Bende de köyde banyoda olmuştu o olay. Lügatımda ne kadar küfür varsa ettim... Ev ahalisini tepkisini toplamıştım ettiğim küfürleri duymuşlar. Yine de iyi bir maceraydı :D
  • okanyalnızgezer
    7558  
    Nerede eski günler hey gidi hey kestane elma portakal kabukları bir de çamaşır sererdi annem ev mi çamaşırhanemi belli değil Hay Allah yahu:)
  • chimariqs41
    -1  
    şimdi soba yok ama önceden en çok sevdiğim şey sobanın üzerine portakal kabuklarını koymaktı çok güzel bir koku oluyodu oda içerisinde:))
    • Cevaplayan
      Allah gani gani rahmet eylesin kardeşim..
    • Babaannemde oyle yapmayi çok severdi. Nur içinde yatsın
      bana onu hatırlattin:)
      +
  • first_class
    -1  
    bir anda sobanın her tarafını açmayın CO+O2 yanma tepkimesi verir ve tehlikelidir yavaş yavaş ağzını açın aşamalı yani ayrıca kapatırkende tam kapatmayın karbonmonoksit tam olarak birikmesin bu arada bacayı temizlet çünkü temiz baca olsaydı bu durum yaşanmazdı

    Not : yaş kaç ?
  • Osiris
    14177  
    Bilmezmiyim:) son 10 yıldır kombiliyiz.. Öncesinde evimizde kışın soba,soba üstünde kestane eksik olmazdı.. böyle bom bom bom bom bom diye gürlerdi zangır zangır sallanırdı :D hey gidi günler hey
  • turker
    -1  
    bennn:)))) annem gilin yanındayken ben de korkmuştum çok defa
    • Cevaplayan
      aynen aynen benim de :))
    • Soran
      ama nasıl oluyo sayın hocam? ödüm koptu diyolar ya aynen öyle oluyo valla:))
  • redkıt77
    10693  
    üstten açtıysanız sanırım böyle olur hem alt hem üstü açarsanız normal yanar,soba bir başka tabi
  • Silent_night
    -1  
    özendim be...
  • arsenlupen
    -1  
    soba en iyisi :)) altını tam niye kısıyorsun ki.az açık bırakınız..allah korusun kötüsü de olailir.
  • ahmetahmet
    1584  
    sobamız olsada poflasa keşke. kombi falan boş.
    • Cevaplayan
      uğraşması problem değil ısınamıyoruzzzzz :D sobanın sıcağında uyumak gibisi varmı :D
    • Soran
      :)) evet ya kombiyle uğraşmak zor:)
  • psikotik
    -1  
    haha çok sempatik buldum bu soruyu :)
    evet ben zıplardım :)
    • Soran
      sorum sana teşekkür ediyor:))
  • daral
    -1  
    Kestane çekti canım ..:))
    • Cevaplayan
      aynen azizim
    • Soran
      olsa da yesek:))
  • AdamGibiAdam_
    -1  
    haha ıspartadayken sobalı evde oturuyordum. poflaması bişey değil de. kapak uçuyordu:D rus kömürü yakardım acayip bişeydi. kaç kere ödümü patlattı. herhalde o evde bi sene daha kalsaydı çocuğum olmayacaktı:D
    ama o sobada ne kestane yapılıyo yaaa...
    • Cevaplayan
      hamsiyi denedin mi.? yağ sobada kızaracak ama ağzı kağalı olsun. at balığı içine kendisi olsun ohhh.
    • Soran
      evet hele bi de patates at fırına tadına doyum olmaz :)
  • Belisarius
    -1  
    Ninecim sen 92'sin nasıl zıplıyorsun acaba?
    • Cevaplayan
      :)
    • Soran
      terbiyesiz:)
 

Kızlar Ne Diyor

  • spagetti
    -1  
    Ne güzel de tükürürdüm sobanın üstüne
    • Cevaplayan
      yavas gel kamyoncuuuuu demeyi özlemiştim :( köfte adamım benim <3
    • temam kamyoncu ruhuma geri döniyim ozaman :(
      ohhhhh kendin olmak gibisi yok :((
    • Cevaplayan
      Gece gece şu şairene ruhunu konuşturman benim içimi parçalıyor Hakkı'm. Peynirli maydanozsuz böreğim :(
    • soba borularında yitip giden hayallerim
      tükmük misali eridi senelerim
      ağlama demesi kolay a rosam
      çektiğim dert, kaderim elem benim :((
    • Cevaplayan
      Sobanın yanına minder koyup otururduk :( giysilerimizin kolunu uzatıp boruları tutardık :( sonra evin içinde top oynardık soba patlatırdı :(( çilekeşim benim üzülme sen ben ikimizin yerine de ağlıcam :(
    • yuvarlanır sonunda uçup giderdi çocukluk hayallerimiz gibi :(
      biz büyüdük ve kirlendi bu dünya teli teli telli şu telli turna :((
    • Cevaplayan
      Toplanıp yuvarlanıp zıplardı ordan oraya dime :((
    • ahahahaha ben de :(
  •  
    Yok  
    soba candır:(
  • Aneksenamun
    53026  
    Soba yakmakta ustayım , korkmadan yakabiliyorum ...
  • ŞizofrenikDüşler
    -1  
    kalorifer var
  • oMeuAmor
    -1  
    Anneannem soba yakıyor. Ondayken daha huzurlu ve rahat uyuyorum :) Soba patlayınca da aklım gitmiyor değil; ama doğalgaz patlamasından çok daha az tehlikeli olduğu kesin.
  • BiLLyy
    -1  
    sıçramıyorum cunku once altını tam açıyorum ustunude yarım açıyorum:)
    • Cevaplayan
      yavas yavas aç sobanın ustunu:)
    • Soran
      ben de öyle yapıyorum neden olmuyo?:)
  • PepeeveŞila
    28938  
    Biz çocukken üstüne sakız atmıştık.Oda duman dolmuştu:D:D
  • kullancıadımbuolsunn
    3648  
    geçen hafta sakaryada akrabaları ziyarete gitmiştim, koridora kurmuşlar tüm ev faydalansın die, çıtır çıtır ne güzelde yanıyordu, çay demlediler, büyük hala geldi sonra işte öyle güzel bir anı oldu
  • vanillalatte
    20718  
    keşke sobamız olsa hemde kuzineli olsa yanında kıvrılıp uyusam kedi gibi
    • Cevaplayan
      önünde arkasında sağında solunda :)
    • arkasında mı :)
    • çocukluk günlerimi hatırlattın :(
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Sobanın poflayıp etrafına alev saçarak tutuşması karşısında kaçınız benim gibi korkudan yerinden zıplıyor?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
fobiler korkular ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu İphone 5s mi samsung galaxy s5 mi?
Yeni telefon alıçağım kararsız kaldım sizce hangisi?  
Bir Erkek Sordu Yetiştirilmek Üzere Bay/Bayan Eleman.
Kurumsal zincir süpermatketlerde çalışmak üzere yetiştirilecek 17-35 yaş arası Bay-Bayan elemanlar alınacaktır.Maaş+SGK+Yemek+Yol Arkadaşlar bu ilana...  
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata3 gün önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Diğer Xperleri
  
hotdog
47374  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46495  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
344 Soru - 10836 Cevap
Diğer Xper: 15060
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13742

Xper Nedir? Xper Sıralaması