Ehliyet almak ne kadara maal oluyor?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

2 Kasımdaki ehliyet sınavına girmek istiyorum. ortalama kaça maal olur ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 647916
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
18
Kızlardan  
4
 

Erkekler Ne Diyor

  • Kazuya89
    -1  
    b sınıfı aldım 1150 tl tuttu
  • enessimsk
    4305  
    Ben sanirim yaklasik 1000 tl harcadim arti 100 kusur daha odeyecegim sanirim her ehliyet sahibi odeyecek bunu yani toplam 1100 tl falan ediyor.
  • dostcanlısı3434
    1551  
    ben 2010 da aldım 600-700 ü bulmuştu sanırım
  • uçantekmeatanfare
    -1  
    Bizim surucu kursumuz var egıtımlı 350 egıtımsız 250 tl bunun dısında dısarıya 440 tl verıyor kazanınca ehlıyetı ve yazılı 50 tl dıreklsıyon 60 tl cemıyet ucretı 30 tl ve sen kasımda sınava gırıceksen daha fazla tutabılrı cunkı yenı sısteme göre gırıceksın ;) yakalsık 850 tl falan :)
    • Cevaplayan
      hayır hazırandan sonra olmuyor :) gecmıs olsun yenı sistemde bıldıgın gıbı , bılıyosan tabı gerı gerı gıtmek park etmek tepe cıkmak var :) eskı sıstemde sadece duz yolda gitmek vardı :)
    • Soran
      hadi ya agustostakıne girsem eski sisteme göre mi oluyo peki
  • sw1tch
    356  
    nakadara mal olur biliyorum da ne kadara maal olur onu bilemem
    • Soran
      ;)
    • Cevaplayan
      sorun değil ;)
    • Soran
      bugün ben tersim kusura bakmayın
    • Cevaplayan
      yok amacaım size sataşmak ya da bir şey öğretmek değil sadece "şaka" amaçlıydı
    • Soran
      nick çok düzgünde bana türkçe öğretecek
  • aatamadısınayde
    899  
    gittiğin kursa göre değişir .ben 1000 tlye halletmiştim .
  • ankaralim1
    -1  
    kurs 35o tl ankarada ayrıca sınav üçretide var 40 tl herhalde bide emliyete gidip 350 miydi 370 miydi bir para ödüyosun hepsi bu yani tahmini 900 tlyle ehliyetin elinde olur evrak masrafı foto filan hepsi içinde ben 5 sene önce 600 tlye almıstım
  • Gibson38
    -1  
    ben 29 haziranda girdim ..350 kurs + 50 motorlu taşı sınavı parası + 100 de direksiyon sınavı parası yatırdım bundan sonra başka yatırmam gerekir mi bilmiyorum kurs 500 olanda vardı tabi
  • rodoslufilozof
    -1  
    bizim burdada kampanya vardı a2+ b toplam kaç liraya mal olur dedim 1250 dediler sadece a2 dedim 550 dediler sadece b dedim 850 dediler
    • Soran
      istanbul
    • Cevaplayan
      sen neredesin
    • Soran
      neresi yani ?
    • Cevaplayan
      istanbul değil burası
    • Soran
      semt olrak neresi peki ?
  • MetalCore
    -1  
    mayıs gibi aldım bende 1100 lira tuttu ıvır zıvır heşeyiyle
  • fetishci21
    -1  
    yaklaşık hepsi birlikte 1500 falan
    • oha o paraya araba alıyoz biz burda la :D
  • Axies
    18965  
    bin lira civarı

  • geçmişiolmayanadam
    12272  
    5ay once 900 liray aldım yeni yıla kalırsan zam masrafları eklenir üstüne
  • -ÜçYüZbEşYüZ-
    -1  
    ben 6 yıl önce b+a2 ehliyetine 700 tl vermiştim toplamda :)
    • Soran
      yanii 6 sene :)
    • Cevaplayan
      e ama baya oldu :)
    • Soran
      2 ehliyete çok iyi
  • birnick
    9079  
    Daha dün haberlerde söylediler kurs ücretleri %96 zamlanmış. Bu da demektir ki 1500 - 2000 TL arasında bir ücreti gözden çıkartmalsıın.
    • Cevaplayan
      Cidden zamanlaman yanlış...
    • Soran
      maddi olarak anca sıra geldi kötü oldu bu ya
    • Cevaplayan
      bana 650TL mal oldu.
    • Cevaplayan
      Daha dün söylediler haa. Erken davransaydın en fazla 700-900 bilemedin, maliye ve trafik ücretiyle beraber en fazla 1000 TL öderdin.
    • Soran
      hadi yaa çok fazlaymış
  • esmer-yarim3
    -1  
    750-800 cıvarı bıseye patlamıstı ama sımdı ne kadar bılmıyorum 1 mılyarı bulmaz ama sanmam
    • Niye ağır vasıta nan : / Ben babamın pejosuyla yarışcaktım
    • asdfg acemi mi asdf

      Mayk alırım anahtarını :P
    • Ne münasebet :D

      Getir şahinini yarışalım Reis :P
  • qiacamocas
    -1  
    1000 lira. .
  • carriera2011
    -1  
    Bin tl dolaylarında şuan bende alacağım inşallah.
    • Soran
      aynen öyle .
    • Cevaplayan
      En iyisi ya :) beni dinle sende bir an önce yap kaydını kolay kolay vermiyorlar zaten şu zıkkımı
    • Soran
      hadi bakalımm belki bende öyle yaparım uzatmadan
    • Cevaplayan
      Büyük ihtimalle yetişirim. En kısa zamanda evraklarımı teslim eder kaydımı tamamlarım ilk sınavda da veririm hepsini alırım ehliyetimi :)
    • Soran
      ağustosa yetişirsin o zaman sen
    • Cevaplayan
      Bende hemen bu pazartesi gidip başvurumu yapıcam ya :))
    • Soran
      anca sıra geldi ehliyete de alıp bizim arabayı kaçırmak istiyorum bende :)
    • Cevaplayan
      inşallah ya kurtulaydık şundan :)) millet ehliyetim yok diye kafa yapıyor artık. Sırf onun için alıcam yani bende :)
    • Soran
      bin tl ise iyimiş. inşallah kazasız belasız
 

Kızlar Ne Diyor

  • Cilek_perisi
    21701  
    1:300e almıştım ben 2 sene oldu...
  • corpsebride
    -1  
    ortalama 1000.
  • tequilashot
    27993  
    400-500 civarı kurs, 110 lira sınav harcı, 437 lira emniyete vereceğin para.
  • Kazandibii
    -1  
    Geçen sene aldım .. 900 TL
    • tamam siliyorum :)
    • bana bak kazandıbı senı kazır oyle yerım ha canımda tatlı cektı yaw su ısmını gordukce :/ :P
    • olmaz bende ağır vasıta ehliyet var o zaman benle yarısaman :P
    • o zaman ağır vasıtayla yarıscz gel bakalım sıkıyosa :P
    • acemı soforlerle yarısmıyorum prensıp olarak asflşkfjkf
    • kasap rüstem abiden mı aldın kız ?
    • Cevaplayan
      Ama geçen sene almıştım ..Şu an ki ücretini bilmiyorum ..

      Evet taksite bölüyolar sanırım..
    • Soran
      taksitle falan oluyo dimi
      çok iyiymiş
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Ehliyet almak ne kadara maal oluyor?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata19 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Diğer Yazıları
 
●  Güzelliklere Doğru
KibritciKiz
Utanmıyordu, gurur duyan bir hali vardı. Avuçlarının içini öpüyordu annesinin. Gözlerini öpüyordu acısını görmemek için. Kokusunu içine çekiyordu da sanki burun deliklerinden içeri cesaret sızıyordu....
●  Tanrı Çıplak Bir Kadındı
siskomavi
Kırmızı ayakkabılar, mini etekler Sahne ışıklarının altında kim var ? Tık tık tık... Yürüyor yüksek topuklarla...
Diğer Xperleri
  
hotdog
47374  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46396  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
342 Soru - 10808 Cevap
Diğer Xper: 15025
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13742

Xper Nedir? Xper Sıralaması