Sevgilim aldattıgımı düşünüyor?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

Merhaba arkadaşlar. bir iş ortamında ilk önce bi evli bayan benim telefon numaramı aldı. Çağırdı eşya alicam yardımcı olur musun anlarsın diye gittim eşya aldığım yoktu bi çay içelim dedi tamam dedim. Orada bana açıldı. Neyse yol verdim kadına üstelik evli ve iki çocuğu var. 30 yaşında ve ben 20...
Bunu sevgilime anlatmadım kıskanç olduğu için tartısrız diye düşündüm.

sonra aynı fabrikada bekar bir kız 32 yaşında sarıldı bana elimi tuttu lakin yine istemedim ama yol verdim ona da.

Bunu da söylemedim sevdiğime. Yakın bi arkadaşım vardı onlara anlattım.
Bu iki arkadaş da kendi aralarında konuşurken sevgilim duymuş.

Benim onlarla yattığımı aldattığımı düşünüyor, suç sende diyor. Ne yapmalıyım yaw?


Güncelleme: Düzeltiyorum. Evli olan bayanın evine gitmedim. dışarıda grüştük mağazaya gidecektik beraber eşimde gelicek dedi ama tek geldi.   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 6078
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
5
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    kendine inandır
  • meraklı
    10876  
    onu ne kadar çok sevdiğini söyle aksi olsa yanında şu an ne işim var de..bu bunu sana son söyleyişim beni tanımış olmalısın bu zamana kadar..çok kırıldım sana buna inandığın için...de
  • pitirpitir
    -1  
    Vay be populariteye bak..Burda cozum olayi direk sevgiline boyle boyle oldu, boyle boyle yaptim, tatsizlik cikmasin diye anlatmak istemedin diye aciklama yapman olur.Sonucta yapmadigin bir seyin faturasini sen odemek zorunda degilsin ama duzgun anlatmazsan kiz arkadasin rahatsiz olmakta hakli olabilir.
    • Soran
      popularite derken ? :SS
  • BiLLyy
    -1  
    lafımı yanlış anlama ama işyerindeki arkadaşlarınla aranda duvar olmadığına inanıyorum yani bi duvar örsen bi mesafen olsa sıkar biraz sarılmak filan o yüzdende kız arkadaşın yanlış anlamakta normal heleki kızlar bine bin katarak anlatır yüzleştir dicem ama o an kim ne anlatır bilemem yinede sevgilinle konuş kendine güvenli bir şekilde inanmıyosada yapçak bişey yok inanmadığıyla kalsın
    • Cevaplayan
      saolasın
    • Soran
      haklısın
  • Aneksenamun
    53026  
    İş ortamında tanışdığın kadının evine gitmen olabilecekleri tahmin edip kabul etmen anlamına gelir ayrıca neden sana böyle bir davetde bulundu İş yerindeki kız senin elini tutup sarılabilecek cesareti nerden buluyor .Belkide senin hareketlerin konuşmaların karşı tarafa cesaret veriyor böyle ilişkilere açığım sinyali veriyorsun .Yapsanda yapmasanda kendine sakla .İlişkinizin ciddiyeti de önemli bu durumda ama yaşınız henüz küçük .Ne yapabilirsin gerçekleri söyle eğer inanmıyorsa sana hala güven olmadan ilişkinizi sürdüremeyeceğini söyle
    • Soran
      oncelikle kendilerine seslenirken abla diye hitap ediyordum hatta kendileri benim bir ilişkimin kız arkadaşımın oldugunu biliyorlardı hersey bir anda oldu yani ne biliyim..
 

Erkekler Ne Diyor

  • brest
    1795  
    Sevgiline söylemiyorsun ama yakın arkadaşlarına anlatıyorsun.Bence sevgilin ilk olarak buna kızmalıydı...Evet çok haklı ama kızmaya yanlış yerden başlamış bana göre...Sıkma canını düzelir çok büyük meseleler değil.Sen aldatmamışsın, onu gerçekten sevdiğini o da anlayacaktır...
    • Soran
      peki deneyeceğim.
    • Cevaplayan
      O halde bulunduğun yerdeki yerel gazetelerden birine küçükte olsa bir ilan ver...''Aşkım seni kırdım ama sana yanlış yapmadım,seni çok seviyorum'' gibi.Çok hoşuna gidecektir diye tahmin ediyorum..Benim tarzım olan bir hareket değildir ama senin durumu kurtarabilir diye düşündüm :)
    • Soran
      evet
    • Cevaplayan
      Sevgilinin ailesi ilişkinizi biliyor mu ?
    • Soran
      :(((
  • etmus
    -1  
    gercekci olalim, o kadinlarin bastan niyetini anlamadin sanki? bu kadar basit numaralari cidden yemis olamazsin, hadi ilgi biraz hosuna gitti de yedin ama aldatmadin, sevgiline gidip soylemen lazimdi durustce. aldatmasan bile ona yalan soyledigin icin senden soguyabilir, haketmissin.
    • Cevaplayan
      iyi ya da kotu ne olursa olsun iliskinde durust ol, kafani kiracagini bilsen de dogruyu soyle bir sure sonra supheciligi birakip sana guvenir.
    • Soran
      haklısın dostum ve bu oylede oldu
    • Cevaplayan
      okudum simdi, evine cagirmadi alisverise gittin ve asildi ise neden sevgilinden gizledin? kiskanc bile olsa ortaya cikinca daha kotu olacagini dusunebilirdin
    • Soran
      güncellemeyi okursan sevinirim.. evine çağırmadı
    • Cevaplayan
      bu yasinda kadinlari taniyamiyor musun? abla desen de sevgilin olsa da bu kadar samimi olup aniden eve meve cagiriyorlarsa bu iste bir is vardir
    • Soran
      oncelikle kendilerine seslenirken abla diye hitap ediyordum hatta kendileri benim bir ilişkimin kız arkadaşımın oldugunu biliyorlardı hersey bir anda oldu yani ne biliyim.
      İlk anda yoktu öyle birşey.
  • KoyBoy
    -1  
    kız haklı kendini inandırana kadar çok uğraşcaksın olaya şöyle bak sevgilin gitse birşey yapmasa sen ne düşünürsün. bundan sonra attığın adımı haber verme gibi lüksün doğdu. haber vermediğin için özür dile. onu ne kadar çok sevdiğini söyle. ama hatayı baştan yapmışsın bir bayanın evine gidiyorsun sevgiline haber vermen lazımdı sonuçta git demiyecekti bunlarda başınıza gelmezdi. en azından ne yaptığından haberi olurdu. zor bi süreç bekliyor seni
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Sevgilim aldattıgımı düşünüyor?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
sevgilim yok ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Sevgilim yok ama keşke olsa diyenler
sevgilim yok ama keşke olsa diyenlerdenmisiniz yoksa aman sevgilim olunca ne olacak hiç gerek yok böyle iyiyim diyenlerdenmisiniz  
Bir Kız Sordu Sevgilim olmasından korkuyorum, ne yapmam lazım?
sevgilim olmasından çok öpüsmekten korkuyorum bu yüzden sevgilim olmasını istemiyorum bu huyumdan kurtulamıyorum sizce ne yapmam lazım aynı durumda...