Hararet

Zinanın tövbesi var mı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Hararet(Yaş:36-45)
    Kategori: Diğer

Zina edenlerin Ahirette Durumu nedir.. Kafama takıldı...!


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 60602
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
8
Kızlardan  
9
 

En İyi Cevap

Gülistan
-1  
Kuranı Kerimde Tövbe ile Alakalı Yaklaşık 70 ayet vardır...

Allah Bir Ayeti Kerimesinde şöyle der : Kim kötülük işler veya nefsini zulmedip sonra Allah’tan bağışlanma dilerse Allah’ı bağışlayıcı ve merhamet edici olarak bulur ( Nisa suresi Ayet ;10)

Bir Başka Ayette ise şöyle der : "Ancak kim işlediği zulümden sonra tevbe eder ve (davranışlarını) düzeltirse, şüphesiz Allah onun tevbesini kabul eder. Muhakkak Allah bağışlayandır, esirgeyendir. "(Maide suresi Ayet ;39)

Görüldüğü üzre Günahtan Sonra Pişmanlık duymak Şarttır.. Pişmanlık yetiyor mu yetmiyor Tabiki Ayette belirtildiği gibi Davranışlarını, Hallerini düzeltmesi gerek, Salih ve hayırlı ameller işlemesi gerekir.. Bulunduğu Kötü ortamları ve kötü arkadaşları terk etmesi gerekir..

Tövbe ettim deyip tekrar aynı şeyleri yapıyorsa bu tövbe geçerli olmaz.. Makbul olmaz..
Can boğaza gelmeden edilen Tövbeler Makbuldur..
Allah Kendisine Şirk Koşulması dışında her günahı bağışlayabilir. Bunda kulun samimiyeti, pişmanlığı, Allaha yönelmesi çok önemlidir..

Zinanın Cezası çok Şiddetlidir, Ayeti Kerimelerle cezası sabittir, Tövbe edilmeden bu hal özre ölenlerin Çok Yakıcı bir azaba maruz kalacağı Hadislerle Bildirilmiştir...Zina edip Tövbe etmeyenlerin, Mahşer yerine pis kokular saçarak geleceği, Karınlarından irin ve pislik akacağı, Ateş ile azap olunacağı bildirilmiştir..
  • @gülistan: arkadaşım gitmişsin sana cevap yazamadan. eğer buraya sonradan bakarsan diye yazıyorum.
    mail adresimi biliyorsun bana ulaşırsan sevinirm. Çok kafanı şişirdm hakkını helal et.
  • Soran
    Cezası çok kötüymüş...!
  • +++

Kızlar Ne Diyor

  • merv1111
    -1  
    valla ne bu dünyada yeri nede öbür dünyada yeri yok bilesin...
    • Soran
      anladım
  • prenses_nur
    52598  
    Günahtan sakınıp onu bir daha tekrarlamamak amacıyla içten samimi bir şekilde töve edilirse Allahın izniyle arınır.Şüphesiz Allah çok bağışlayıcı ve sonsuz merhamet sahibidir.
    • Soran
      Allah ne kadar merhametli
  • sadee
    2246  
    Buyuk buyuk buyuk buyuk günahtır ...Ama bi suru ayette geçer ki ...'Günahta aşırıya gitmiş olan kullarım,Allahtan umidini kesmesinler..Tevbe edip af dilesinler..'...

    Nasuh tövbe nedir? Bunu arastırıp yapınca inşallah Allah affediyor..Birdaha yapmamak üzere dönmek ve güzel bir hayat yaşamakla inş affediyor..

    Bu arada zina ya nden olan sey ona 'yaklaşmaktır.'Yaklasınca işin içine giriyor insan..Allah korusun..

    O y uzden Allah ayette 'Zina yapmayın demiyor, zinaya yaklaşmayın diye ifade kullanmış..
    • Cevaplayan
      evet öyle sayın arkadasım:)
    • Demekki Zina çok çirkin bir iş ki zina etmeyin dmeden önce yaklaşmaktan bile kaçının buyuruluyor..
  • whitesocks
    -1  
    Kul hakkı hariç hepsinin tövbesi var diye biliyorum.
    • Soran
      Yzorla inandırmak olmaz ki :) Tmam ben sadece bilgilerimi paylaştım sen bilirsin artık ne diyim.
    • Cevaplayan
      Ben hadisleri hala reddediyorum. Çoğu çarptırılmış cümleler. Hatta zıttı olan ve ikisi de hadis olan cümleler var. Tam rezillik.
      Ayrıca Hoca Efendi'leri de reddediyorum. Mezhepleri de reddediyorum.

      Ayrıca beni inandırarak sevap hanene one point mi yazılacak anlasam.
    • Soran
      Ya bu ayetleri okumuyor musun Rabbimiz açık açık ayette buyuruyor Peygambere uyun sözümü tutun diye... inat etme nolur :)

      Peygamber size ne verirse onu alın, neyi yasaklarsa ondan da sakının."
      (Haşr suresi)

      Resulullah, nefsinin arzu ve istekleri doğrultusunda konuşmaz. Onun söyledikleri kendisine vahyedilenlerden başka bir şey değildir."
      (Necm S.uresi)
    • Soran
      Kafir değilsin ben kafirsinde demedim ya delimisin :)
      Ayetleri inkar eden kafir olur diyorum buna dikkat çekiyorum
      sen belki bilmiyordun hadisin ne olduğunu öğrendin işte...! ne güzel oldu bilgi alış verişi yaptık
      hem nerden biliyosun zina yaptığıımı sen...?
      CAYIR CAYIR YANACAK İNSAN NASIL RAHATLAR :)
    • Cevaplayan
      He kafirim ben. Sen de zina yapıyorsun. Cayır cayır yanıcaz.
      Rahatladın mı?
    • Soran
      "Peygamber size ne verirse onu alın, neyi yasaklarsa ondan da sakının." (Haşr suresi)

      Resulullah, nefsinin arzu ve istekleri doğrultusunda konuşmaz. Onun söyledikleri kendisine vahyedilenlerden başka bir şey değildir." (Necm S.uresi)

      Bak bu Ayetler Peygambere uymamız gerektiğini açık açık bildiriyor.. Sen ben Peygambere uymam hadisine inanmam dersen Kuranın Ayetlerine inanmamış olursun bir ayete inanmayan dinden çıkar.. Kafir olur .Çünkü Allahın Ayetleri kesindir haktır...:)
    • Cevaplayan
      Nerede ayet ben görmüyorum.
    • Soran
      Peygamberimizdir Elbette
      Hem Allahın kulu Hem Peygamberi bunu zaten kabul ediyyoruz.
      Peygamberimizin Hadislerini Kabul etmeyen sensin :)
      Bu arada bir soru sormuştum cevap bekliyorum...?
      Cevap veremiceksin elbette :)
      Özetle şnu söyleyeyim Kuranı Kerim ve Peygamberimizin sünneti birbirinden ayrılmaz.
      Yani senin ben hadislere inanmam sadece kurana bakarım sözün kabul edilemez bu konu hakkındada ayetleri yazdım zaten
    • Cevaplayan
      Hah gelmişsin sen dediğime zaten.
    • Cevaplayan
      Sana bir soru. O'nun kulu ve elçisidir diyoruz. Oradaki kul kimdir?
    • Soran
      Hergun Şehadet ediyoruz zaten biz 5 vakit Namazda Hz. Muhamedin AllahınKulu ve peygamberi olduğunu, Kelime-i Şehadetin anlamına bakarsanız bunu görürsünüz...
      Demek istediğim Bir din peygambersiz olmaz.. Allahın emirlerini insanlara ileten peygamber olması şarttır.. Allahın emirlerini kullara tebliğ eder, Dinin hükümlerini açıklar, insanlara öğretir.
    • Soran
      sana bir soru Hadi bana Kurandan ayetlerden Namazın nasıl kılındığı bulda öğret bakalım
      Kaç rekat, Kaç vakit, Hangi sureler okunur.. Namazın farzı nedir vacibi nedir...?
      Bekliyorum cevabını...!
    • Cevaplayan
      Peygamberin de kul olduğu gerçeğini unutmayın.
    • Soran
      Teşibhte hata olmaz, derler bu yüzden öyle dedik..
      İnsan İslamı Elbette Kurandan Öğrenir Kuranı bizlere öğretende Peygamberdir..
      Peygambere ihtiyaç olmasa idi Allah neden peygamber göndersin... ?
      Allah gönderdiği ilahi emirleri peygamberleri aracılığı ile insanlara ulaştırmıştır.. Peygambersiz bir din olmaz. .Peygamberde Allahın emrini kullarına ulaştırır açıklar, nasıl yaşanması gerektiğini öğretir...
    • Cevaplayan
      Anayasayla Kur'anıKerimi kıyas etmen kafadan hatalı sonuçlara götürür seni ;).
      Kur'anı ne kadar küçük düşürdünüz ya. Öğretici olmadan öğrenilemezmiş. Gidin işinize ya. Benim bildiğim insan islamı Kur'andan öğrenir. Sağdan soldan, bilmemne hoca efendiden değil. Kusura bakmayın da ne farkı kaldı o zaman İncilden araya birilerini sokuyorsan.
    • Soran
      Kuranı Kerim Açık bir dille Arapça olarak İnmiştir. elbette ama Amel edilmesine gelince bunu bizlere öğretecek,uygulayacak bir Öğretici gerekir çünkü Kur’an-ı kerim, bir fen kitabı değil, bir iman kitabıdır. Anayasada bile, cezalar kanunlara havale edilir. Kuran-ı kerimin detaylı bilgisi ise, hadisi şeriflerle açıklanmıştır. Kur’andaki bilgilerin açıklaması hadislerden ve tefsirlerden öğrenilir.

    • Cevaplayan
      Kur'anı Kerim zaten yeterince açık bir dille inmemiş midir? Kendinizle çelişmeden rica ettim.
    • @Gülistan: Nereden geldiysen oraya dön çok rica ediyorum..."

      Tamam güzel kardeşim ayrılıyorum.. dua ile...
    • Resulullah'ın emrettiği ve yasakladığı şeyler, Allah'ın emredip yasakladıklarıdır.
    • Soran
      Daha pek çıok Ayet vardır.. Resululahın Hadisleri Kuranın Açıklaması yani Tefsiridir. Bu yüzden Hadise inanmam demek doğru değildir. Çünkü Kuran ve Sünnet yani Hadisler birdir.. Ayrılmazlar.. Hadisler olmasa idi bizler Kuranı Anlayamazdık.. İbadetlerin Nasıl yapıldığnı bilemezdik..
      Zaten bir önceki paylaşımda ""Peygamber size ne verirse onu alın, neyi yasaklarsa ondan da sakının"" ayeti bunu açıkca gösterir
    • Soran
      Elbette var

      "Peygamber size ne verirse onu alın, neyi yasaklarsa ondan da sakının." (Haşr s.)

      Res�lullah, nefsinin arzu ve istekleri doğrultusunda konuşmaz. Onun söyledikleri kendisine vahyedilenlerden başka bir şey değildir." (Necm S.)
      De ki: Eğer Allah'ı seviyorsanız bana uyunuz ki Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın."
      (Ali imran S.)
      Allah Resulü'nün emrine aykırı davrananlar, kendilerine bir bel�nın çarpmasından, yahut acı bir azabın uğramasından sakınsınlar ( Nur s.)
    • Cevaplayan
      Kur'anı Kerimde hadislere inanın diye ayet var mı?
    • Soran
      Hadisler Zaten Kuranı Kerimin Tefsiridir.Açıklamasıdır Haberin yok mu...?
      Kuranda Namaz kılın der. Nasıl kılınacağını peygamberin Hadislerinden öğreniriz.
      Oruç tutun der, Haccedin der bunların ayrıntılarını hep Hadislerden öğreniriz.

      Hz. Peygamber (asv) Veda Hutbesi'nde, “Size iki şey bırakıyorum, birisi Allah’ın kitabı diğeri Sünnettimdir" der. Sünnet işte Peygamberimizin Hadisleridir Yaşayışıdır... sen Nasıl inanmıyorum diyosn
    • Cevaplayan
      Hadislere inanmam. Benim için tek kaynak Kur'anı Kerim'dir. Hadise inanmak benim için şirk koşmaktır.
    • Soran
      Peygamber buyuruyor bunu orada dur biraz...!

      Gözlerin zinası harama bakmak, kulakların zinası zinaya götürecek sözleri dinlemek, dilin zinası zinaya sebep olacak sözleri konuşmak, ellerin zinası namahremi tutmak, ayakların zinası günah olan yerlere gitmektir.) [Buhari]

    • Cevaplayan
      Anla anlayacağını masturbasyona da günah diyen var, p*rnoya da göz zinası diyen var. O yüzden takılın siz kendi çapınızda.
    • Soran
      Lütfen tartışmayın Gülistanda zaten kimseyi yargılamamış, fetva vermemiş
      ama birisi şöyle yazmış : "Ben rencide ederim. Karşılıklı rızayla olan bir şey kul hakkına girmez" bu fetvadır işte.. Hem rencide ederim diyo kul hakkına giriyor hemde zina kul hakkı değil diyo fetva veriyor iki durumda da kendisi yanlış fetva veriyor..
      Neyse ben anladım anlayacağımı
    • Cevaplayan
      Oy minnoşum gelmiş. Boşver :). Herkes büyüdüğü çevre nasıl inanıyorsa öyle devam ettiriyor.
    • Kiz yanlis birsey söylemior ne diye kafaniza göre yargiliorsunuz. Zina haram ok ama affida var.. Hem sucluyorsunuz hemde kendiniz kafaniza göre fetva veriorsunuz. Ne yani hic aff dilemesinmi zina yapan insanlar? Neden insanlarin önünü tikiosunuz. Nasil olsa zina yaptim devam ediyim nasil olsa bagislanmiyacagim denmesimi daha iyi yoksa tevbe edip bidaha yapilmamasimi?!... Insanlari umutsuz birakmayin.. Müslümanin gecmisi yoktur gelecegi vardir müslüman ümitvardir karamsar degildir..
    • Cevaplayan
      @Gülistan: Nereden geldiysen oraya dön çok rica ediyorum. Ben zina günah değil demedim farkında mısın? Benim söylediklerimi anlaman için benim gibi bir çevrede büyümen lazımdı. Artık çok geç.
    • Soran
      Doğru..!
    • Şİmdi sen kafana göre fetva verdin işte... Allahın Haram kıldığı zinayı işle sonra kendi isteğimizle yaptık de sonra da kul hakkına girmez de...
      Buna inanmamı bekleme...!
      Ben hiçbir zaman Kadını mal olarak görmem. Allah Nezdinde kadın erkek eşittir. Hangisi Takvalı ile o üstündür ancak. Kadını Mal olarak görenler Onu Gayri ahlaki ilişkilerle kullananlardır..
    • Cevaplayan
      Ben rencide ederim. Karşılıklı rızayla olan bir şey kul hakkına girmez. Ha siz kadını mal gibi görüp eşinin malıdır deliği. O deliğe bir şey sokulunca kul hakkıdır derseniz. Mal kadınlarla evlenin. Sorun yok.
    • Fetva ile ilgisi yok biraz okuyup araştırırsanı kul hakkı olduğunu görürdünüz..
      İnsanları tanımadan önyargı ile yaklaşıp bir takıp sıfatlar kullanarak karşınızdakini rencide etmeyin...
    • Cevaplayan
      Karşılıklı rızayla olan bir şey kul hakkına nasıl girer arkadaş ya
    • Soran
      Bende duydum zinann Kul hakkına girdiğini...! Fetva değil ki bu...!
    • Cevaplayan
      Evet fetvacı geldi.
    • Zina da kul Hakkına girer...!
  • kullancıadımbuolsunn
    3648  
    şeytan insana hep derki Allah seni affetmez, olan olmuş, sen devam et der, asla tevbe etmesine müsade etmez. ama işte o şeytanın bacağını kırmak lazım, tevbe etmek lazım
  • heidi
    1805  
    haksizlik degilmi bu hayati boyunca bir insan zina yapmayacak ve diger bir yanda zina yapip keyfine bakan bir insan ömrunun sonunda tövbé edecek ve mesele kapanacak bu adil degil
  • burcummm
    -1  
    ölmeden önce yapılan tüm günahların tövbesi vardır..kaldıki dünyada katil olmuş birini bile hz diye anıyoruz..yani tövbe edip dine dönmüş ve affedilmiş..cennetlik olmuş.
  • inadinaa
    6306  
    ALlah bilir. ama Hayat kadınları bile 40tas suyla yıkanıp tövbe ederlerse Allah'ın affına kalıyor ..
    ALlah bağışlayıcı ve affedicdir. dilerim affeder... Temiz bir tövbeyle giderseniz, gerçekten nefsinize tövbeden sonra hakim olursanız İnşallah affeder.
  • mutlu_kız
    2534  
    zinanın tövbesi var ama tekararlanmasan kabul olur gerçekten içinden gelerek tövbe et gerisi yyüce rabbime bırak
 

Erkekler Ne Diyor

  • Çokoturgaçlıgötürgeç
    -1  
    3 katlı köşk veriyolarmış:)
  • askmen
    -1  
    Allah tövbe edeni sever ve tövbelerini kabul eder...yeterki tövbe edip tekrar yapmayalım...
  • soykan
    -1  
    Kul hakkı dışında her şeyin tövbesi vardır.Fakat zina ederek ettiğin kişinin bakireliğini kaybetmesine neden olur ve hakkını yersin.Onun evleneceği kişininde hakkını yersin.Zina durumuna göre kul hakkınada girebilir.
    • Soran
      Çok Haklısın kul hakkı oluyor bu durumda...!
  • noktasiz_virgul
    -1  
    Ne demiş mevlana.
    Yüzbin kere tövbeni bozmuş olsanda gel
  • yas06
    -1  
    Herşeyin tövbesi vardır Müslümanlıkta. Yeterki bir daha aynı hataya düşmeyesin. Sen zaten vicdan azabı duyarak yeterince doğruyu görmüşsün.
  • umite
    -1  
    fuhuş yapan bir kadın..
    su içmeye çalışan hayvan su içemiyormuş, bunu kadın görmüş ayakkabısını çıkarıp içine su doldurup gitmiş hayvana su vermiş ve su içmesini sağlamış. öldükten sonra Allah(c.c), bu yaptığı iyilikten dolayı o kadını cennetine koymuş. Öncelikle tövbe ettiğimiz bir şeyi tekrar yapmamak için uzak durmamız lazım. kişinin kendine yaptığı ibadetlerin mükafatı vardır, fakat isanlara yapılan yardımın(merhamet,sadaka,borç para verme gibi) mükafatı daha fazladır.
  •  
    Yok  
    hiç tövbe eden bir günahkarla günah işlememiş bir insan bir olur mu
    tövbe eden yine cezasını çekecek , tövbe ederek ebeddi cehennemden kurtulur ancak
    • Peygamberler Dışında her insan günaha düşebilir Ancak Peygamberler günahtan uzaktır...
      Günahlara tövbe etmek özellikle insanı helake götüren büyük günahlardan sakınmak gerekir..
      Faiz yemek,Zina etmek ,kul hakkı yemek, Şirk Koşmak vb. bunlar büyük günahlardır..
    • direk cennete giden olamaz zaten günahsız insan yok.
    • kesin öyle diyorsun yani
    • Cevaplayan
      herkes yaptığı günahları ödeyecek, burada affedilen şey ebedi cehhennemde kalma durumu..
      yani günahlar affedilip direk cennete gidecez diye bişey yok.
    • alllah eğer tüm kullarım günahsız olsalardı onları yok edip yerine günah işleyen ve tövbe edenleri yaratırdım.benim en sevdiğim kullarım tövbe edenlerdir buyurmuşdur...tövbesi kabul olan herkes onun cezasını çekmez..kaldıki tüm müslümanlar cehenneme girecek..günahsız kul yokdur..peygamberimiz bile hergün binlerce tövbe edermiş..o bile ben günahsızım diyemezmiş.
  • noktasiz_virgul
    -1  
    Kul hakkı dışında herşeyin tövbesi var diye biliyorum
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Zinanın tövbesi var mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
dini inançlar ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Dini inancınız nedir?
Dini inancınız nedir?Dini inancınız nedir?Dini inancınız nedir?Dini inancınız nedir?  
Bir Erkek Sordu Dini inancınız Nedir. Farklı İnançlara saygılı mısınız?
Dini inancınız nedir?Farklı inançlara saygılımısınız.Ateistlere bakış açınız nedir?  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel3 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Diğer Xperleri
  
hotdog
47376  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46508  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
344 Soru - 10844 Cevap
Diğer Xper: 15063
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13742

Xper Nedir? Xper Sıralaması