4A lılara kadro var mı ?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Diğer

4a lılara kadro var mı? ... 30 hazıranda kadroya kesecek kesıme dahil oluyormuyuz


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 563523
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
2
Kızlardan  
0
 

Erkekler Ne Diyor

  • nickibuyuk
    1679  
    sana kadro yok...
    • Cevaplayan
      o zaman kadro yok..
    • Soran
      ne alaka yok
    • Cevaplayan
      üyeliğin var mı akepeye ?
    • Soran
      bu konu ıle ılgılı bılgınız varmı
  • yanlızerkek43
    1788  
    4 a zaten kadrolu değil mi? 4 c demiycekmiydin ?
    • Cevaplayan
      yeni bir iş bulana kadar devam et? ne mezunusun ki?
    • Soran
      kadro degıl ıyıleştırme denılıyor bız sozlesmelı de degılız işten cıkayım mı cıkmayayım mı bılmıyorum ...
    • Cevaplayan
      o zaman ben 4 b oluyorum... size kadro gelicek sanırım ama bazı kesimlere... sağlıkda var mı tam bilmiorum ...
    • Soran
      bende hastanede çalışıyorum ama taşeron sordum da bız 4a lıyız yanı kadrolu degılız zaten memur olarak da gecmıyoruz işçi gozukuyoruz şırkete baglı calısıyoruz cunku ...
    • Cevaplayan
      ben ne olduğumu bilmiorum vallahi... etibor a.şde yani kamuda kadrolu işciyim o kadaR.. ama 4 c li olmadığımı biliorum ... ya 4 a yım ya da 4 b yim...:(( sen nerede calışıyosun ?
    • Soran
      bız neyız ya :(
    • Cevaplayan
      en yakın sgk ya gitmen gerekli... banada bilgi ver... :((
    • Soran
      valla benım de kafam karıstı sgk dokumude 4a dıe bakıyorum ben 4a hızmet dokumu dıye sızde mı ole bakıyorsunuz 4c lı kadro mu oluodu ne
    • Cevaplayan
      ben tam tersi sanıyordum... şu an kamu kurumunda kadrolu işciyim hangi gruptayım ki?
    • Soran
      hayır 4a kadrolu degıl 4b ve 4c bızden daha ustte oluyor yanı sozlesmelerı var
 

Kızlar Ne Diyor

Henüz kızlardan cevap yok. Cevaplar sürekli güncelleniyor. Kısa bir süre sonra tekrar dene, ya da sen cevapla.
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > 4A lılara kadro var mı ?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel14 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)