böcüğümm

Paranın olmadığı bir hayat düşünün.....ve sonuç ne elinizde??

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Moderatörböcüğümm(Yaş:25-29)
    Kategori: Diğer

Şu an paranıın olmadığı bir hayat düşünün,sizce neler olur?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 465411
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
57
Kızlardan  
21
 

En İyi Cevap

kuzeymg
-1  
Bos bir hayat olurdu yasam
Para olmasa isteyecegin sey olmz belki imrenmede olmazdi
ama bir amac icin yasamak onemlidir
Dunyayin bir tadi olmazdi para olmaliki hirs edip biseyler elde edesin
para olmasa soyle olur tum insan yatar durmadan amacsizlik cok skici olur be bilim thaf bisey dusuncesi bile
  • Soran
    rica ederim:)
  • Cevaplayan
    Tskler efendim ettimm
  • Soran
    hediyemi kabul edin bayım:)
  • Cevaplayan
    ;)
  • Soran
    aynen:)
  • Cevaplayan
    Evet olucaklar hayatin kuranlarindan biri kotu var iyide var o hesap:)
  • Soran
    para olsada olmasada bu kişiler hep olucak malsef
  • Cevaplayan
    Kisiye bagli eger saplanti haline getirnisse zaten o karektersizdir
  • Soran
    aynen yaa para olsun yiende ama sapkınlıllar olmasa olrdu:(
  • Cevaplayan
    Evet tabi para olsun hep davar gibi yatip napicaz:))
  • Soran
    kesinlikle bende öyle düşünüyorum
    amaçsız saf gibi yaşamak çok itici

Erkekler Ne Diyor

  • TheToRo
    -1  
    Kast sistemi ortadan kalkar. Herkez daha huzurlu güzel şeyler yapar.
    Yani herşey tepetaklar olur. İnsanlar zengin olmayı değilde en güzel şeyleri yapmayı amaçlar.
    Onun gururuyla yetinebilir halde olur.Bulunduğumuz durum çok saçma bir durum. Köşede yaşlı amca soğuktan titrerken Diğer yandaki Zengin sıcak çikolatasıyla yarın kiminle sevişsem diye planlamaz. V.s v.s
  • absinthium
    5552  
    Karşılıksız hiçbir şey yoktur. Para olmasa başka bir şey illa olurdu.
  • selcuk0529
    -1  
    para yoksa takas var ;)
  • zirve350
    259  
    Para yerine başka bir şey olurdu ama işlevi aynı olurdu
  • pitipiti
    -1  
    saten param yok herşeyi takasla alıyorum
  • Venqeance
    -1  
    soylersem benı linc edersınız :(
    • Soran
      utanma de de:)
  • tolgagsgs
    3407  
    Fazla düşünmeye gerek yok zaten paranın olmadığı bir hayat yaşıyoruz :D
  • GitarMan
    -1  
    Para olmasa dinar olurdu :)
  • M3chull
    -1  
    Kimse lüks için yarışamazdı ailesinin karnını doyurmak için üç beş liraya saatlerce çalışan asil insanlar olmazdı sırf pahalı ve havalı olduğu için eyşalar alınıp satılmazdı.
    Kredi kartı denen illet kan emen faizci bankalar olmazdı ve en önemlisi parayla saygınlık kazanmış sefiller barınamazdı vs vs ..
  • çılgınjeolog
    -1  
    fakirlik diz boyu olur :D
    • Soran
      hayır eşitlik olurdu ayırım yapmazdı kimse:)
  • Amnezikinsan
    -1  
    Şimdi konuyla yakından uzaktan alakası olmayan sağdan soldan duyduklarıyla kendini uzaman sananlar sayfayı gereksiz uzun uzun paragraflarla doldurmuştur (Açıkçası diğer cevapları okumadım).
    Efenim para olmasaydı dünya eskisi gibi olurdu daha iyi olacağı yok, hatta daha çekilmez olurdu. Misal,
    Okuldasın öğle yemeğine gideceksin burgerking e gittin para da yok hamburger almak için adama tavuk, yüzük, kolye vs. birşey vermen gerekir sonuç yine aynı bütün bu değerli eşyalar güçlü insanların elinde toplanacak, kapitalizm yine devam edecek.
    Sen zennediyor musun ki para kalkınca kapitalizm yok olacak, öyle olsa Küba gibi komünist ülkeler çoktan kaldırırdı.
  • Barcelona
    2691  
    lidyalılar başarısız olurdu çünkü parayı onlar buldu...
    • Soran
      hımm
  • kovbou4243
    66  
    ben o hayatın ta kendisiyim :)
    • Soran
      :)
  • mahon
    -1  
    Gariptir insanlar oğlu neler yapmış
    Yapmış her bugün dünü aratmış
    Aklı ile herşeyin sırrını bulmuş
    Kendi yaptığı putun kölesi olmuş
    Para, para, para
    Varlığı bir dert yokluğu yara
    Çerçeveletir kimi asar duvara
    Kimi onu bulunca dosdoğru bara
    Kimi sıkar elinde çıkarır suyunu
    Kiminin değiştirir güzel huyunu
    Para, para, para
    Varlığı bir dert yokluğu yara
    Üç şey demiş Napolyon "Para, para, para"
    İnsanlar öldülür onu uğruna
    Servetin ulaşsa da yüz milyonlara
    Kefenin cebine sığmaz bir tek lira
    Para, para, para
    Varlığı bir dert yokluğu yara
    Unutmayın herşeyi yaratan biziz
    Matbaada parayı basan ellerimiz
    Sanmayın onun hükmü değişmez yasa
    Para neye yarardı eller çalışmasa
    Para, para, para
    Varlığı bir dert yokluğu yara
    Para, para, para
    Yokluğu başka dert fazlası bela
    Para, para, para
    Gömeceğim seni bir gün mezara
  • bakirerkek-1905
    -1  
    anti materyalizm , anti kapitalizm
  • carlito77
    2371  
    oo acaip olurdu gerçekten, bazı sektörler ne yapardı bilemiyorum :D
  • news12
    -1  
    takas yapardık:d
  • tonytr
    2944  
    Cennet ya da cehennem parasiz iste olunce ogrenecen nasillmis :)
  • husso
    3671  
    Para yerine başka bir şey olurdu mutlaka ...
  • serseribalici
    -1  
    mutluluk olurdu .
  • nextwoman
    2577  
    düşündüm ve olmaz diyorum .. savaşların olmadıgı yıllar
  • odiumm
    374  
    insan gibi yaşardık..
  • canocan23
    799  
    parasız hayat diye bu sektör batar kimse calısmaz :)
  • falkopanik
    369  
    eskisi gibi takas olur
  • Cratos
    -1  
    O değilde paranın olmadığı bir hayat düşünemiyorum.Mağrada ateş yakıoduk heralde şu anda Anadoluda isek tabi.Keçi veriyoruz Elma armut alıyoruz.Yemek yemediğimiz bir hayat mı? yoksa sadece paranın olmadığı bir hayat mı?
    • Sistem olarak bir tür puan sistemi para yerine puan kazanma ve puan harcama sistemi. çalışmayı teşvik edici ve yükselen kariyer imkanlı. dijital para ... her devletin yıllık giderleri için nufusuna göre geçimini sağlamasına yetecek harcayabileceği bütçesi olur bu sistemde. teorik ama bu düşünülmemiş değil ben bulmadım yani. Ama en büyük engel büyük sermaye sahipleri, dünyayı yönetenler bunun önünde. daha iyi bir dünya için sonraki adımların atılmasına olanak sağlar.
    • Günümüzde her devletin yıllık para basma izni sınırlı uluslararası finans sistemi sebebiyle. Altın karşılığı koyma zorunluluğu da var. Devletler birbiriyle rekabet halinde olduğu için sistem böyle kurulmuş. zor tabi kolay demiyorum bunun değişmesi. ama bir gerçek var ki Dünya'da dolaşan para ve paranın dolaşma şekli hem bütün insanlara yetecek kazancı sağlamaktan uzak, hem de yeterli istihdam sağlanmasını engelleyen niteliklerde. Yoksulluk ve işsizlik böyle varolduğu sürece dünya düzelmez.
    • Cevaplayan
      Para sistemini değiştirmek zor! nasıl bişey var kafanda? ancak çalışarak ülkenin işlem hacmini arttırarak paranı değerli kılabilirsin başka da bişey değişmez Tamamen karta krediye ya da otel sistemi boncuğa :)) geçilebilir
    • Bir başka mantıklı fikir o da. Bugünkü para sistemi olmazsa daha bir yer olması için bir adım atılmış olur diyelim tabiki yeterli değil ama para sisteminin de değişmesi gerekli.
    • Soran
      paranın oladığnı dicem ama parasız hayatın hiç bir anlamı kalmaz
      mucadele hırs kazanma hevesi yok olur
  • vasces
    902  
    insan gibi yaşardık..
  • Beftense
    2113  
    Sorduğun soru çok ilginç para ile herkes kafayı yemiş para olmadan insanlar yapamıyor herkes parasına güveniyor para olmaz ise aşklar uzun olur insanlar iyi olur dünya iyi olur keşke para diye bir şey olmasa.
  • omrfrktml
    -1  
    bence ayrım olmazdı herkez eşit olurdu iyi olurdu bence kimse kimseyi ezemezdi
  • Nettuno
    8618  
    İşsiz kalırım para benim mesleğim.
  • erkeklersoramazmı
    239  
    Altın fiyatları 3 katlanır, fiyat derken takaslık ;-)
  • cannabiis
    -1  


    bir alt duduşa bir kg domats alırdık:D
  • mistreal
    -1  
    intime adlı filmi izle
  • Courvoisier
    -1  
    Takas olur fena da olmaz hani
  • ahmetcixim
    415  
    para olmasn herkes esıt olur herkes yapabılecegnı yapar ama ınsanlar sımdk para oldugundan yapacaklarını yapamıyor ya da yapabıleceklerının en ıyısının ustunde ıslerı parayla basarıyor
  • eskiraki
    14807  
    kasiyere yanaşır aldığım mallaı gösterir karşılığında tilki kurt derisi üzerinide bugday olarak verirdim herhalde
  • wimesodas
    4697  
    Dünya daha iyi bir yer olurdu
    • Olmazdı güzel kardeşim! Sen daha donanımlı bilgili kaliteli bir insan olup daha çok çalışırsan daha güzel bir yer olur! Ama belki Dünya değil de Jupiter öledir.Orada belki Altımızı bağlayan bizi sarıp sarmalayan avutan sonsuz sevgiye sahip 4. boyuttan canlılar vardır.
  • Masseur07
    2988  
    Biz bu durumu hayalin ötesine götürdük artık yaşıyoruz :))
  • hidaN
    1275  
    kaos olur cevap hala kısaysa yine kaos olur
    • Soran
      :))
  • maviışık
    6812  
    İnsan olduğumuzun farkına varırız bence. Şu anki gibi sistemsizliğin sistem haline geldiği bir
    (f*ck the) sistemde insanlık ölmüş durumda, para hırsı yüzünden. Para olmasaydı açgözlülük de olmazdı. Aklına gelen herşey daha güzel olurdu, bu böyle bence. :)
  • Boomboom
    339  
    Fiziksel gücü olan daima kazanır. Gaddarlar zalimler katiller türlü türlü o.ç.ları iktidar olur
  • berkeKILIC
    -1  
    takas dönemine dönersek şimdi :) mazallah ahlak çok bozuk takas edecek bişeyi olmayanların tek çözümü belli. Yorumlara baktım savaş olmazdı, huzur olurdu. Ben öyle düşünmüyorum. Yine olurdu Hz. Adem' in çocukları Habil ve Kabilden gelen birşey bu. Yani neredeyse her insanın içinde yeri geldiğinde bir kabil vardır.
  • Tasardur
    -1  
    Para olmasa.. Savş olmaz.. huzur olur.. Takas yöntemi olur.. İnsanlar Dürürst olur.. Sacma sapan ıslerde calısmamıza gerek kalmaz..

    Hersey dogal olur.. GDO olu gıdalar olmaaz.. herkes evınde ayda bahcesıne bsıeyler eker.. ekndı bahcesının urunlerını yer ;) Buyuk marketlere gerek olmaz :D
  • Mayakovski
    7318  
    Çok güzel olurdu. İşte insanlar asıl o zaman eşit olurlardı. Altın vs gibi bütün değerli maddeleri de buna dahil edersek, ne ekersen onu biçersin misali güzel bir yaşam olurdu.
  • 1Deli
    1075  
    Düşündüm de paramın olmadığının farkına vardım.
    • Cevaplayan
      Bu şarkıyı bilmiyorsan birşey demiyorum.
    • Soran
      silmeni isteyen yok emin ol:)
    • Cevaplayan
      Akan göz yaşlarını silemem.
    • Soran
      :))
      bilemem
    • Cevaplayan
      Demekki bana gelmeden gidiyor.
    • Soran
      öyle şeymi olur:)
      ne kadar gelirse gider
    • Cevaplayan
      Çalışıyorum yine yok acaba çalışmadan mi para kazanılır.?
    • Soran
      olur olur insanlık hali
      ama çalışırsın olur
      ama bu hç ama hiç olmadığı birşey dediğim
  • mlm90
    3798  
    paranın olmayışı salt eşitlik getirirdi ama her koşul aslında insana göre şekillenir onun için bugünün türkiyesinde para olmasada düzen ve huzur olmazdı varkende yok zaten tüm koşulların uygun olduğu bir dünyada paranın olmayışı mükemmel birşey ama aynı hayatı hayal ederek sadece parayı çıkarınca tabiki saçma sapan bir hal alması kaçınılmaz
    • Soran
      kesinlikle
  • Deimos
    10958  
    takas yoluyla alışveriş başlar... değişen pek bişey olmaz.
  • vayser
    1488  
    malesef elizabet
  • atletikerkek76
    -1  
    başka altarnatifler elbette olur, yaşam devam edecek sonuçta
    • Soran
      varsaım da para içerikli hiçbirşey yok diyelim :)
  • adrift
    9682  
    Zenginler, fakirlerle aynı olmak istemez:/ bari malk mülk olsun.
    • Soran
      peki tamam:)
    • Cevaplayan
      O uzun yorumumu mezara gömdün:/
    • Soran
      parasız sanmam
    • Cevaplayan
      Para var olmadan önce, ezelden beri hep bir sahiplik kavramı olmuştur. Bazıları az; bazıları da çok şeye sahip olmuştur. Kısacası para olmasa bile hep bir şeylere sahip olma mücadelesi olacaktır. Değişen bişey olmaz.
    • Soran
      para olmayınca mal mülkün ne önemi varki
      herkes istedğini yapar alır
      ama gerçekten ayırım olmaz
  • veritasvosliberabit
    10991  
    pere pere pereee
    • Soran
      :)))
  • DevrikCümle
    -1  
    Para üzerine kurulu bir dünyanın kıskacı altında yaşıyoruz. O yüzden; sonsuzluğun olup olmadığını düşünüp bir sonuca varmaya çalışmak gibi paranın olmadığı bir hayatı düşünüp sonuca varmak da biraz zor fakat benim kanaatim şudur: Para, kendisine tapsak da, kendisinden nefret etsek de hayatımızın büyük bir parçası durumunda. Afedersiniz ama bazı şehirlerde tuvalete gitmek bile para olmuş. Hal böyleyken parayı hayatımızdan çıkaramayız. Ama ne kadar helal paramız varsa o kadar iyi. Haa, para olmasaydı daha mı iyi olurdu? Elbette. En azından zengin-fakir ayrımı olmazdı ve yine en azından bu bakımdan insanlar eşitliğe daha yakın olurdu. Parası olmayanın ezilme, reddedilme gibi bir durumu olmazdı. Sonuçta hayat en azından bugünkünden daha güzel olurdu diye düşünüyorum.
    • Cevaplayan
      Para varken sapkınlıklar çok değil mi ki? Esas para varken çoğalıyor sapkınlıklar. Ayrıca; çalışmanın, hırs ve mücadelenin olması için illa ki paranın varlığı şart değil bence. Çünkü, paranın adının bile geçmediği, başka şeyler üzerine temellendirilen ve başka şeylerin sözünün geçtiği bir düzen de olabilir. Tabii bu, günümüz şartlarına göre ütopik olur ama söz konusu da edilebilir yani.
    • Soran
      bence evetdediğin gbi ayırım olmazdı ama
      okadar kötü şeyler olurduki
      çalışma hırs mucadele olmazdı
      sapkınlıklar çoğalırdı
  • can19
    -1  
    yarın işe gitmem :)
    • Soran
      teşekkür ederim:)
    • Cevaplayan
      tamam siz bilirsiniz yinde aklınızda bulunsun :)
    • Soran
      ben ark almıyorum:)
    • Cevaplayan
      mühendis kısmı tamamda bey kısmından hoşlanmam hemşire hanım sizi ekleyeyim mi arada konuşuruz tabi rahatsız etmek istemem siz bilirsiniz
    • Soran
      teşekkür ederim iyi geceler mühendis bey:)
    • Cevaplayan
      kızma bende yatıyorum :) size güzel günler dilerim, yattığınız zaman tatlı rüyalar ve hayat gönlünüzce olsun hemşire hanım :)
    • Soran
      artık burda kesiyorum özele giroy bundan sonrası:)
    • Cevaplayan
      tamam bende söyleyim arkadaş 23 yaş inş müh eee yeni mezunum 2013 birde neden çalışmıyorsunuz ?
    • Soran
      hayır bekarım 26 yaşındayımda bu ne böyle yaa kendimi niye anlatıyorum ben:)
    • Cevaplayan
      ooo neden güzel meslek tam kızlara göre çok sevindim yaş doğru o zaman evlimisiniz
    • Soran
      ben bitireli seneler oluyo:)
      hemşireyim ben ama yapmıyorum
    • Cevaplayan
      hımm çizim proğramı analiz yapar yani oturduğunuz evin hesabı yani kolonların kiriilerin hesabı % 51 idecad la yapılmışdır bak üni düşünüyorsan inş müh yazma hem koca bulaman demedi deme
    • Soran
      tam açılmadı icat falan yazıyo:=)
    • Cevaplayan
      ne çalışıyorum biliyormusun türkçe ve link
    • Soran
      çalış çalışş:)
    • Cevaplayan
      öyle ama aklımı kullanamıyorum ders çalışmam lazım ooo yapaçak iş çok IQ br nane değil
    • Soran
      vayy vayy:)
    • Cevaplayan
      eee IQ 151 ablam
    • Soran
      al sana güzel bir yaklaşşım gerçek bu:)
  • esmer-yarim3
    -1  
    valla para yoksa artık bakkaldan ekmek alırken bakkala opucuk falan verirdik herhalde
    • Bizede 1 ekmek al esmerim :)
    • Soran
      :)))öpücük paraylada oluyo tövbe ne diyorum ben:))
      viddi anlamda sence ne olur
      bence mucadele olmaz saf gibi yaşarız
    • öpücük para etmezdi herlade :)
  • PowerFull
    6273  
    düşündüme kadınlar erkekleri gidip istemeye başlar :D
    • Cevaplayan
      @mirinda ne oldu :)
    • Cevaplayan
      para kadınların işidir. cep dolgun olunca kadını ister istemez çeker kendine. para olmadığı bir dünyada kadın istediğini seçer :)
    • yuh yaaa
    • Soran
      ne alaka her kadın tabi edepsiz kadın olduktan sonra parasız bulurlar zaten erkekler zayıf:)
  • Thepeace
    381  
    güç kadınlarda olur :D
    • Cevaplayan
      ama sende bu kafa varken senin elinde baya bir güç olur :D
    • Soran
      valla öyle türk erkelleri ve kadınları ayrı bir cins:))
    • Cevaplayan
      ama dediğim türkiye için geçerli olmaz bunuda unutma ;)
    • Soran
      hayır gerçek bu napalım kadınların silahı anla işte
      erkeklerin zafıda kadınlarsa al işte:)
    • Cevaplayan
      feministmisin sen ya la niye eziyon bizi :D
    • Soran
      kesinlike
      bir laf vardır,kadının kişiliği parasız zamnda
      erkeğin kişiliği paralı günde anlaşılır diye
      valla kadınların önü kesilmez
  • mirinda79
    -1  
    hayat devam eder para yoksa tahıl var gümüş var altın var ohoooo sabaha kadar düşünsem bitmez sanki paranın geçmediği yerler yokmu
    • Cevaplayan
      sen kesene denk gelmemişsin
    • Soran
      hayır öyle değil yaa:)
      para içerikli hiçbirşey olmasa neler olur
  • istanbulman2
    -1  
    şimdikinden daha iyi olacağı kesin
    • Cevaplayan
      en azından paraya göre davranan olmayacaktı
    • Soran
      bence en kötüsü olur para olmazsa
 

Kızlar Ne Diyor

  • shackle
    1087  
    para olmasaydı takas yapardık yani karşılıksız olmazdı yine hiçbirşey aynı şimdiki gibi
  • PinkiePie
    4282  
    Imagine all the people living life in peace
  •  
    Yok  
    materyalist tavırlar sona ererdi sanırım veya aksine karmaşa başlar takas yöntemi başlar ve dünya allak bullak olurdu. savaşlar başlardı ki takas edilicek varlıklar olsun.ganimetler, kadınlar, çocuklar, köleler, topraklar...
  • melisaki
    -1  
    Huzur.

  • mızmızzz
    4345  
    öyle bir hayat yok be
    • Soran
      yok yok :))
  • -Mermaid-
    -1  
    Takas.


  • dancewithme
    1264  
    Bir amaç olmazdı amaçsız insanlar doldururdu etrafımızı (!)
    • Soran
      aynen
  • fulya15
    -1  
    takas yapardık heralde.. ya da herker birbirini öldürürdü
  • awkperisi17
    -1  
    bence bazi weyler cok iyi olurdu
  • berrinm0
    -1  
    para olmasaydı takas olur du daha mı iyi ?
    • Soran
      aynı kapı yine:(
  •  
    Yok  
    insangibi yaşardık ama param olsaydida bü fakir insanlara çoçuklara yardim etseydim keşkeee zengin insanlar her zaman kendilerini düşünürler hiç ddemezlerki bü dünyada fakir insanlar var yardim edeyim sadece kendilerini düşününler yaa
    • Cevaplayan
      konuşurum çünkü diyılım zengin
    • + ama senin de zengin olduktan sonra öyle olmayacağın ne malum ? büyük konuşmamak gerek ...
  • sıkıldımdesem
    -1  
    kıyamet kopar :D
  • araknafobia
    17457  
    Bir birimizle eskiden para olmadigi dönemlerde ki gibi değişik tokuş sistemi olurdu ve eğlenceli olurdu :)
  • eylulbasak
    -1  
    satılmış insan kalabalığından yoksun yaşardık.
  • zedcezir
    -1  
    Kimsenin parası yoksa tamam ama, sadece benim yoksa sefalet olur ne olacak.
    • Cevaplayan
      :))
    • Soran
      sana kıyak geçerim:)
  • aynadakiyüz
    -1  
    paranın değil insanın başarısı ortaya çıkar... :))
  • MadameBijoux
    1490  
    kucuk pipi goruyorum cok kucuk
    • bende küçük bir şeftali görüyorum çok küçük :D
    • hahahaahahahhaahahhahahaahah
    • Soran
      :))
  • LaLkiLaL
    15880  
    Hayat monoton olur yavrum :)
    • tamam sana ıkı ekmek alım bocuk sen ne ıstıyosun artık bakkala kac opucuk verıcez bakalım :)
    • Soran
      :)aldıımm
    • Cevaplayan
      :-* bendende
    • Soran
      pwki söyerim öpüyomuş seni :))
      mmcckk<3
    • Cevaplayan
      Eksik olmasin gece gece sorunca pek sevesim gelmiyor ilet :))
    • Soran
      hehe tamam soranıda çok severim oda seni seviyomuş selamı var:))
    • Cevaplayan
      Olur bebesim olur sen su yemek soran arkadasla takil sürekli :)
    • Soran
      tamam lalim yememmiii yeterki iştahım olsun:))
    • Cevaplayan
      Benim yerimede ye ozaman :))) böcüküm
    • Soran
      ben zaten göbüş istiyorum lalimm:)
    • Cevaplayan
      Ohhhh ye ye göbek olsun bu saate :p
    • Soran
      bilmiyorumki:)
      eksek arası salam gibi olabilr:)
    • Cevaplayan
      :))) can bogazdan gelir ye kuzum , ne yiyecen söyle bakim
    • Soran
      aynen kız :)
      bak şişerdik dedin acıktım ne alakaysa:))
    • Cevaplayan
      Yani vallahi rahatliktan siserdik :)
    • Soran
      aynen bebeğim ve benim en byük düşüncem
      hiç brişeye isteğimiz gücümüz mucadelemiz olmaz
  • AycanSoruyor
    -1  
    Para olmazsa takas olur, hemen altın al derim:)
  • cahilkafa
    536  
    savaş asla olmaz..
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Paranın olmadığı bir hayat düşünün.....ve sonuç ne elinizde??
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Son günlerin en güzel sinema filmi hangisi?
SelenGizem12 saat önce sordu

300 Spartalı

Mandıra Filozofu

Nuh: Büyük Tufan

Recep İvedik 4

Diğer (Belirtiniz)

Diğer Yazıları
 
●  Kadınlar ve Erkekler Hakkında Sorular
zalimsin
Geçenlerde bir arkadaşımla oturmuş, kahvelerimizi içerken havadan sudan laflıyorduk. Arkadaşım buruktu. Yaşı iyice ilerleyen anneannesi ciddi bir unutkanlık sorunu yaşamaya başlamış. Sorduğu her...
●  Kayıp Tipler Bürosu
TristramShandy
Meçhule uzanan yolculukların akabinde galiba bir vuslat vardır. Ve her topalın da bir kör alıcısı... Siz de eğer bu sitede kör alıcı olarak geziyorsanız, size iyi bir haberimiz var! Kör alıcı-topal...
Diğer Xperleri
  
hotdog
47372  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46178  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
339 Soru - 10739 Cevap
Diğer Xper: 14947
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13743

Xper Nedir? Xper Sıralaması