otisabi34

Barınaklardaki köpekler ücretli mi?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
otisabi34(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

arkadaşlar köpek almak istiyorum ama pet shoplardan almak istemiyorum böyle ilgilenilmeyi özlemiş sahipsiz köpek almak istiyorum bunu içinde aklıma barınaklar geldi siz ne diyorsunuz ? birde oradaki köpekler ücretlimi biliyormusunuz bi fikriniz varmı ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 431136
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
2
 

Kızlar Ne Diyor

  • madeleinee
    17277  
    ücretsiz .hayvan ticaretinden nefret ederim
    • Soran
      aynen katılıyorum +1
  • varlayokarası
    -1  
    veterinerlerde ücretsiz ver zaten hayvan satımı çok yanlış
 

Erkekler Ne Diyor

  • -ErGeNUS-
    -1  
    kısırlaştırıp ücretsiz veriyoruz kaç tane lazım :D
    • İlla keseceniz hayvanın yaşam kaynağını , sana mı batıyorda kısırlaştırıyorsun arkadaşım ?
  • İroNDicK
    -1  
    barınaklarda ücretsiz ama çocuk evlatlık alıyormuşsun gibi baya bi evrak istiyorlar
    • Cevaplayan
      kimlik fotokopisi ikametgah falan :)) bence çok ilginç
    • Soran
      mesela nasıl evraklar
  • Ahmet09TR
    -1  
    sanmiyomm ama ola bilirdee, ücretliysee hem ucuzdurr yani
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Barınaklardaki köpekler ücretli mi?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Erkeklere küpe yakışır mı?
19 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan