akıllıbirdeli

Tıp fakültesi nasıl kazanılır?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
akıllıbirdeli(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

Tıp fakültesi kazanmak için sınavlar mı var? Her üniversitede tıp bölümü var mıdır? En iyi tıp fakültesi hangisi sizce? Doktor olan var mı aramızda?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 42611
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
9
Kızlardan  
7
 

Erkekler Ne Diyor

  • good-loker
    13536  
    Çok çalışmalısın çok..
    • Soran
      Çok istekliysem olur..
  • Ausname
    -1  
    Okuma Yazma ve Bilgisayar kullanmasını bilipte bu soruyu sorduğuna göre..Sen Sakın Tıp okuma, heves de etme...( Bak bana Kızmada oluy mu..?)
    • Soran
      Teşekkür ederim :)
    • Cevaplayan
      Yurdışında olduğunu bilmediğim için.
      Üniversite sınavına giriyorsun, Her Tıp fakültesinin ayrı alt limit Puanı o yıl o Fakülteyi talep eden kişilerin oranına göre değişiyor. Yani Sınava girenler arsaında ilk %1 de olman lazım. En iyileri İstanbul dakiler ve Hacettepedir.
    • Soran
      Türkiyede nasıl olduğunu öğrenmek istemiştim sadece
  • purpur
    9410  
    en iyisi hacettepe tıp çünkü en son bıraktığımda bizim bölümler çalışıyor tıp yiyordu:D
  • turker
    -1  
    bak ben sana kendini hiç kasmadan tıpı kazanan arkadaşımın nasıl kazandığını söyleyim bir sene boyunca her gün 3 saat ders çalışmış hepsi o kadar :) bunu yapabilirsen tamamdır
    • Soran
      Aynen :)
    • Cevaplayan
      yanı sana kalmış bir şey
    • Soran
      Çok istekliysem yaparım neden olmasın
    • Cevaplayan
      ama sürekli çalışman var bir gün aksatmayacaksın sürekli dewam edeceksın
    • Soran
      5 saat çalışmışlığım bile var :)
  • silent
    31991  
    Tıp fakultesini lys ve ygs den kazanırsın. Deli gibi calışman lazım.
    Bana göre en iyi tıp fakültesi Hacettepe Tıp sonra 9 eylül ve arkasından cerrahpaşa ve çapa
  • soulmatesneverdie
    -1  
    doktorum ama finanstan anlıyorum. ama tıp doktorları da var.
  • SevmekVeSevilmek
    -1  
    ben toursim oğrencısıyım tıpdan pek anlamam kusura bakma yalan yanlış haberler vermek ıstemıyorum ama ıyı çalış ve hazırlan dılerım ıstedın meslekı yaparsın.
  • ersgafet
    -1  
    en iyi tıp fakültesi gidilmeyendir. illa gidiceksen hacettepe, çapa, ege, cerrahpaşa bi de ankara tıp.
    • Cevaplayan
      ibretlik yorum :D
    • İbretlik adam abidem benimm :)
    • Cevaplayan
      ibretlik vidyo.
      link
  • Italo_Disco
    -1  
    cerrahpaşa ve hacettepe..Bunları tuttur hayatın kurtulur ve 1.7 milyon kişiden 5 bininci olman lazım buda bir eşşek gibi calısmak demektır
    • Soran
      Ne olursa olsun tıp okuycam ben inşallah..
    • sanırım yazmadığım için :D
      bilgisayara müh oldum onun yerine :D
      abi oku oku bitmez o yaaa
    • Cevaplayan
      Evet valla insan olmaman gerekır onu kazanmak ıcın (: uzaylı gıbı calıscan
    • Soran
      O kadar zor yani...
    • Cevaplayan
      Hocam ılk once ygs ye girceksın 500 uzerınden 460 alacaksın bu deme oluyorkı turkce den 40 sorudan 37 matematık 40 sorudan 35 sosyal 30 fen 35 yap...lys den mat 2 ve fen sınavından en fazla 10 yanlıs yap gıdersın...
    • Soran
      Neden?
    • ben 1300'uncu oldum yine almadılar :D
    • Soran
      Sınavda ne soruyorlar peki?
 

Kızlar Ne Diyor

  • NarSuyu
    5031  
    ben de hacettepe diyebiliyorum.eski erkek arkadaşım gazi tıpta okumuştu ve onun da sıralaması hacettepe cerrahpaşa çapa gazi şeklindeydi.Ailemizde de ege tıp mezunu var 2 tane iyi yerlerdeler.

    ama o "tus " bela yani fakülteyi bitirince iş bitmiyor boyna okuman lazım :D
    • Cevaplayan
      eklemeyi unutmuşum ygs ve lysye sıkı çalışıp idealist olman da gerekli =)
  • sinsityum
    -1  
    öss ile giriyosun. her üniversitede tıp yok. en iyi tıp en kolay geçebileceğin tıptır(sınavları çok zor olmayan). ama yine de hayatını zehir etme diyorum..
  • Stanislava
    -1  
    Ygs-lys iste. Tabi esek gibi calisman gerek. Az ama duzenli calismak yetmez, heleki senin yasin icin. Cok calisman gerek. En iyisi Hacettepe tiptir. Doktor degilim.
  • Ben-Q
    -1  
    "Tıp fakültesi kazanmak için sınavlar mı var?"

    bu ne demek yaaa? sen nerede yaşıyorsun? ÖSYM adında bir kurumun varlığından haberdar değilsin sanırım?
    • Soran
      Türkiyede yaşamıyorum.
    • süper :)
  • MisSDİ
    15649  
    Puanını 550.000 civarında olması gerek.
    MF-3 Puan türüyle alıyor yani ygs'ye girecek o sınavı geçmen gerek ardından da
    Matematik , geometri , fizik, kimya, biyoloji çözmen gerek.
    • Cevaplayan
      ardından da Lys'de
      Matematik , geometri , fizik, kimya, biyoloji çözmen gerek.
  •  
    Yok  
    Her üniversitede tıp yoktur. Ygs ve lysye giriliyor sanırım artık. Benim zamanımda ÖSS vardı sadece.
    En iyi tıp fakültesi hacettepedir değişmez. İngilizce ve Türkçe diye ayrılır. İngilizce için ilk 800e girmen lazım gibi hatırlıyorum.
    • Cevaplayan
      Tabi kolaydır. Lakin bu benim bilmem kaç milyonda ilk 50de olma gerçeğimi değiştiremiyor :D.
    • ohoo xniick siz dua edin ozamanlar kolaydı şimdi tonca konu var mantık bile soruluyor mat1 de
    • Cevaplayan
      Böhü ya çıtırlık dönemim de geçiyor. Olsun liseli fantezisi forever yani :D.
    • Sende yaşlandın Kahlo link Öss hey gidi.
    • ahh ahh beni zamanımda öss ve öys vardı
      ne kasarlardı öys'de türev limit integral bilemeyen
  • egitimsiz
    -1  
    gerekli puani tutturman gerekiyor sanirim, puani tutturabilmek icin cok calismalisin kanimca.
    her unide tip bölümü yoktur diye tahmin ediyorum.
    doktor da degilim zaten.
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Tıp fakültesi nasıl kazanılır?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
açıköğretim üniversite sınav ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Erzurum Üniv. açıköğretim okuyan var mı?
Eskişehir Üniv. Açıköğretim sınav sistemiyle aynı mı? Sınavlar nerde ve nasıl yapılıyor Erzurum hakkında bilen var mı?  
Bir Kız Sordu Bu üniversite hocaları nasıl puan veriyo anlamıyorum. Gavura not verir gibi puan veriyolar ya......
Bu üniversite hocaları nasıl puan veriyo anlamıyorum. Gavura not verir gibi puan veriyolar ya...(stajdan 100 beklerken hoca 80 vermiş.) ne...  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim17 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Diğer Xperleri
  
hotdog
47372  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46213  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
339 Soru - 10751 Cevap
Diğer Xper: 14959
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13743

Xper Nedir? Xper Sıralaması