berrak

Turkcell hazır kart için en uygun konuşma paketi hangisi?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
berrak(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

arkadaşlar aranızda hazır kartlılar için uygun bir konuşma paketi bilen var mı? turkcell için.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 32506
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
1
Kızlardan  
2
 

Erkekler Ne Diyor

  • Pearttt
    2155  
    ben şuan ortalam 35 liralık fatura ödüyorum 780 dakikam var her ay.
    en güzeli sanırım bu turkcellde
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    bilemedim ama cevapları takip edicem
  • bebisim4662
    15697  
    Nar kampanyadan faydalanabilirsin..20 tl karsiliginda 1 ay boyunca 100 tl veya 30 tl karsiliginda 150 tl lik konusma ve mesajlasma paketinden yararlanabilirsin.. mesajlasmak icin zaten 10 tl karsliginda bütün ay boyu turkcelliler arasinda bedava mesajlasabilirsin..ya bide söyle birsey var.. canimin 3'ü adli kampanya var, en cok görüstügün 3 turkcell numaralariyla dakikasi 4,2 kurusa konusabilirsin... benim bildiklerim bukadar..
    • Cevaplayan
      bilmiorum.. turkcell.com.tr' den bak
    • Soran
      dakika türünden yok mu... 60 dk gibisinden..
    • Cevaplayan
      ozaman 10 tl varsa NAR yazip 2222 ye gönder.. 1 hafta boyunca konusup mesajlasabilecegin 50 tl kzanirsin..
    • Soran
      bana daha uygun fiyatlı bir şey lazım şu an o kdr kontörüm yok...
    • Cevaplayan
      10 tl lik msjlasma paketi, senin dedigin konusma paketi 20 tl..AYLIK100 yazip 2222'ye gönderebilirsin..hem bu paketi aldiginda, gece 22:00 dan sabah 10:00 kadar bedava konusma imkanin var..eger daha önce nar kampanyadan faydalanmadiysan
    • Soran
      on lira karşılığı bir ay konuşma nasıl yapılıyor çok acil lazım da...
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Turkcell hazır kart için en uygun konuşma paketi hangisi?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
mevsimler ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Mevsimler sizi nasil etkiler? En cok ne yönde...
Evet..."Mevsimler"Mevsimler bazen cok beklenmediktir...Ansizin yagan yagmur,esen rüzgar...Donduran ayaz...Tipki insanlar gibi yani.Peki ya mevsimler...  
Bir Erkek Sordu Mevsimler birbirinemi girdi acaba
Ya Ocak dayız ama havalar günlük güneşlik piknik yapasım geçen sen bu yıl boyum kadar kar vardı Bu mevsimler bana ne anlatmak istiyo