benbircezveyim

Sarışın ve beyaz tenli kızlar bana çok çekici geliyor size de öyle mi?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
benbircezveyim(Yaş:30-35)
    Kategori: Diğer

arkadaşlar sizlerinde hoşuna giden kız tipleri nedir benim sarışın olupta saçını kızıla boyayan birden üzerine sık bir kıyafet giyen kızlar acayip seksi geliyor beyaz tenililerde saçı lüle lüle olan otip kızlarda çok seksi duruyor sizler ne dersiniz


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 285223
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
7
Kızlardan  
9
 

Kızlar Ne Diyor

  • cevizlikibir
    -1  
    bana da öyle geliyor napsak ki.
    • bana da çekici geliyor
    • Soran
      valla ne yapsak
  • stiletto
    17624  
    Aaa ben!
    Hahaah ama cirkinimmm, cirkinn.. sacimi kizila mi boyasam, dahada cirkin olurum hfjdjsjsk...
  •  
    Yok  
    Kesin sen esmer birisin ve açık tenlilerden hoşlanıyorsun genelde de öyle olur...
    • Soran
      ama sende fenada değilsin he az can yakmamışssındır sen
    • Cevaplayan
      yeterli.
    • Soran
      kalçası ve poposu dolgun olan
    • Cevaplayan
      kırmızılı
    • Soran
      sağmı solmu
    • Cevaplayan
      Disco'nun attığı link e bak ona benzer bişi :)
    • Soran
      nasıl esmer kara kurumu normalmi bazıları afedersin zenci gibi oluyorda
    • Cevaplayan
      Haklısın ne diyeyim bende esmer erkeklerden hoşlanıyorum...Sarışın değilim esmerim ama :)
    • Soran
      esmer kara kuru kavruk biri değilim ama şarışın kılzlar dah ilgimi cekiyor ne yapayım
  • demitria
    13568  
    sarışın insanlar bna da çok çekici gelio.
  •  
    Yok  
    gel annem gell :D
    • Soran
      kime gelem
  • fergiee
    -1  
    kesin kıllı esmer göbekli birisin jhjh
    • Soran
      eyvallah
    • Cevaplayan
      tamam gnki görüşrz by
    • Soran
      ben uyanıgım arada bir ama fazla geldi
    • Cevaplayan
      jhjhjhjhjhjjhjh neyin kafasındasın sen ya uyansana
    • Soran
      yaklaşmışım ama ama mana ilede adını öğrenmiş oldum halime hanım
    • Cevaplayan
      hayır halime jhjhjhjjhjhjhjjhjh
    • Soran
      hee nereden bildin adın zekiyemi
    • Cevaplayan
      bilio kendini hiç cevap verio mu bak jhjhjhj :D
    • :DDDD
  • Valerıca
    1116  
    Beyaz tenli mavi gözlü siyah saçlı yada çikolata renginde turuncu tonlarında saçı olan mavi gözlü galiba kendimi anlattım ups :D
  • FloridaPerisi
    -1  
    bence de
  • dünyadönüyor
    -1  
    kumral erkek
 

Erkekler Ne Diyor

  • JpTokugawa
    -1  
    Koyu renkli saç rengi özellikle kahverengi veya siyah ve saçlı beyaz tenli olursa çok hoşuma gider.
  •  
    Yok  
    örümcek adamdaki emma stone 10 numara 5 yıldız ya <3<3<3<3
  • mhendss
    63  
    bana da çekici geliyor
  • Zodiac
    -1  
    Pürüzsüz,sıkı ve fit bir vücut ve hoş bi yüze sahip olduktan sonra ten rengine göre ayrım yapmıyorum.
    • Cevaplayan
      Olabilir.
    • Soran
      benim için önemli
    • Cevaplayan
      Benim için önemli değil.
    • Soran
      tenlerin uyumu var sen esmersen eşinde yada flörtünde esmerse çok iyi durmuyor
  • anıll
    -1  
    sarışın ve bembeyaz tenli kızlar bana çizgi film karakteri gibi geliyo heidi gibi. Sadece tatlı yani kadınsı çekiciliğe sahip olmuyolar genelde
    • aa olur mu sarışın beyaz tenli dolgunsa da biraz.. daha ne olsun..
  • Fxinturevi
    -1  
    Bi' kız sarışınsa hayata -2 başlar benim nezdimde. Beyaz tenli sevmiyorum ben pek.

    Siyah saçlı, esmer, koyukahve gözlü tamamdır. (Y)
    • şöyle de bir şey var: link
    • Al, kartela burada.. 2 numarayı kastediyorum ben. link
    • Soran
      nicole kidman yada michelle pifierr gibi olsa yada umutsuz ev kadınlarında olan bree karakterini canlandırana marcia cross gibi olsa
    • Demek ki ben hint esmerlerinden de hoşlanıyor muşum o zaman.. No problem. Bembeyaz olmasın da..
    • Soran
      yok abi esmerleri sevmiyorum ama allah büyük ya cıkarır karşımıza esmeri otururuz şapa
    • Hint esmeri değil, sağdakinin kardeşi oluyor kendisi. Bence ''tam''
    • Oğlum, eskidi o zaten. Sen sol tarafa bakacaksın..
    • Link altta..
  • -Disco-
    -1  
    Bana da tam tersi.. link

    Böyle milletin ayılıp bayıldığı sarışın, süt gibi tenli kadınlar çok boş, anlamsız, saman tadında geliyor..

    • Hı hıh diye gülümsedim. Kapanışı artıyla yapalım.
    • Lise zamanları çok eskide kaldı. Yeni, Şubat zamanları hatta Ağustos zamanları. İki farklı olay ikisine birden iç çektim.

      Sigara içsem tek nefeste yarılardım.
    • Derin bi' iç çektim gene aklıma getirdin bir şeyler... Neyse kaçayım ben.
    • Ten renklerini uyuşturamıyoruz. Maskarasını sevdim.
    • 2 güzel.
    • Bak mesela bu güzel değil : link ama bu güzel : link

      Öyle düşün. Renk farkı yani.
    • Soran
      oda tahta kurus be kardeişim bayan dediğin elle tutulur olacak tahta kurusu gibi değil yahu
    • Hint esmeri gibi ama baksana. Bacaklarını beğendim. rengini ve formunu. Benim beğendiğim elbise ve bacak kombinasyonu şu : link
    • Soran
      bana hint kızları itici geliyor sevmiyorum hint milletini
    • Ona baktımda ondan bahsetmiyorsundur diye düşünüdm.

      Sevdim soldakini ama bu hint esmerlerini sevmiyorum. Sütlü çikolata gibi o ne abi öyle. Belki ışıktan garip gelmiştir bana rengi amabacaklarının tonu güzel, beğendim.

      Yüzü biraz siyah geldi ama... İyi iyi.
    • Onu da sevmiyorum ya. O nasıl kalça abi kazan gibi. Gerçi bi' tane kumral gördüm bütün istatistiğimi değiştirdi ama istisna diyelim.
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Sarışın ve beyaz tenli kızlar bana çok çekici geliyor size de öyle mi?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata3 gün önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Diğer Yazıları
 
●  Ormanda Tek Başına Vol. 1
oMeuAmor
Efendim, bazılarınızın bildiği üzere bir süredir Brezilya yağmur ormanlarında ikamet etmekte ve burada kamp yapmaktayım diğer bursiyer arkadaşlarla. Amazonlar çetin iklimi ve her an birine ya da bir...
●  Otelde Yaşadığımız Macera
RaGNaRoS
Geçen sene yazın 4 arkadaş tatile çıkalım dedik. Ben, Aykut, Abdülkadir, Ahmet...Haftasonu 2 gün kalacağımız bir otel araştırmasına girdik. Sonunda bir otelde karar kıldık. Türkiyenin en iyi termal...
Diğer Xperleri
  
hotdog
47374  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46495  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
344 Soru - 10835 Cevap
Diğer Xper: 15060
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13742

Xper Nedir? Xper Sıralaması