Milli eğitim bakanlığının amacı ne?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

milli eğitim bakanlığının çalışmaları ne kadar saçma bir hal aldı sizlerde farkettiniz mi? azıcık ülke gündemine duyarlı olan arkadaşlar farketmiştir.5 yaşındaki çocukları ilkokula alıyorlar okullar imam hatipe dönüştürülüyor eş durumu kaldırılıyor öğretmenler atanamıyor hergün yeni bir eziyetle karşımızdalar. bu kadar insanın kul hakkını nerde ödeyecekler?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 235919
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
24
Kızlardan  
11
 

En İyi Cevap

Flegmatik
1651  
Ne mi yapıyorlar? Eğitim sisteminin ağzına s.çıyorlar! Açık ve net!

Bir kere 4+4+4 denen sistem saçma ötesi bir sistem. Gelişimini henüz tamamlamamış bir çocuk direkt okula yazdırılıyor. "Avrupa' da 60 aylık çocuk okula yazdırılıyor," diye de savunma yapıyorlar bir de. İyi de avrupada okula değil de kreşe yazdırılıyor. Kreşle okul bir mi?

5 ile 7 yaş kimine kısa gelebilir ama ünlü psikolgların bu konudaki açıklamalarına bakarlarsa tehlikenin vaziyetini idrak edebilirler. En basitinden altını ıslatırsa diğer arkadaşları ona güler ve çocuk kendini ezik hisseder. AL sana en büyük sorunlardan birisi...

Bunların amacı ne biliyor musun? Beyni yeniden yıkamak yerine direkt yıkamak istiyorlar. Çünkü o beyin sorgulamadan her şeyi kabul eder. Bunu çocuklar üzerinde yapıyorlar. Ne demek istediğimi anladınız umarım.

BEn ailelere destek veriyorum. Para cezası neyse göndermeyin. Böyle saçmalık olamaz. İdari adamlar başkalarının özgürlüklerine tecavüz etmeden karar almalıdırlar.

Şimdi çoğu kitle seçim zamanı görüşürüz diyor. Evet, görüşürüz. Bir kömür uğruna beni ve tüm ülkenin geleceğini satan sizden başka kim?

hadi eyvallah !

  • Cevaplayan
    @dreammlife... ben ateist değilim. Bunu önceki yorumlarda belirttim. niye okumadan yargılıyorsunuz beni?
  • o değilde cocukların dinini öğrenmesi ayıp bıseymı bı bakın tvlerdeki dızılıerımıze hangısın de camilerimiizi gösterıyorlar bıde yabancı filmlere bakın o fılmlerın hepsınde en az bir sahnedee kliseyi gösterırler arkadaslar musluman olmaktan neden utanıyorsunuz cok merak edıyorum doğrusu
  • bunların hepsinin altında illuminati ve yahudilik var...
    çok güzel yazmışsın kardeşim ellerine sağlık.
  • köşe yazarı kimmiş len sığırcık.ben 4 senedir şırnak ve hakkaride geziyorum.
  • 66 aylık çocuklara okula değil okulda oyunla eğitim verilerek bir şeyler öğretilecek... mesele 66 aylık değil daha meselenin özünü anlayamamışsınız...
  • Cevaplayan
    ağzını topla önce. köşe yazarlarından okuduklarını bna anltma. şimdi dağıl
  • Cevaplayan
    Terör konusu hükümetin konusu.. Kaçakçılık, uyuşturucu... Türkiye bunlar üzerinden para kazanıyor. Bunun bitmesini ister mi? Artı şu da var. Yurt dışına giden yasaklı ürünlerin transferini kim sağlıyor? Bu biterse dünya devletleri üzerine çökmez mi? Bi' düşün derim;)

    Artı ben dindarım, babam da ... Bu da kapak olsun. Dini kullanarak insanların sömürülmesine karşıyım. Var mı başka sorun ?
  • Hadi len ordan..Ruh sağlıymış.Ülkenin çocuklarına ve bu ülkeye karşı bu kadar duyarlıysanız ortaya çıkında şu terörü bitirelim.O kadar şehit olurken kim umursuyor.Lafla herkes ülkeyi yöneteceğini sanıyor.Gaziantepteki sivil vatandaşların şehit edilmesi aklına bişey getirmiyor değil mi?Bir gün sizede sıra gelecek.Önceliklerinizi bilin.Dini olmayan neyi için savaş verecek?
  • Soran
    biz burda çocukların ruh sağlığını düşünüyoruz pedagojiden biraz anlasaydın ne demek istediğmizi anlardın ayrıca kimse kimseyi belli bir ideolojide yetiştiremez yetişenlerinde ne kadar koyun olduğu ortada
  • Cevaplayan
    en iyi cevap için teşekkürler ;)

    hayır kızmayacağım gel açıkla :D Yok cidden tartışmayı severim, bildiği varsa gelsin yazsın. Belki ben yanılıyorum.

    demek ki neymiş. haklı olduğunu düşünseydi gelir yazardı. Ama yok o da teredütt içinde.
  • Soran
    onlar tezini çürütemezler bi paket makarna versen senide alkışlarlar
  • Cevaplayan
    Eksiliyorsan sebebin açıkla... Gizlenme seni zeki insan! Tezimi antitezle çürüt! Çürütmene gerek kalmamış gerçi sen zaten kayıpsın. Yıkanmış beynin.
  • Cevaplayan
    Mesele imam da değil... İmam burada ateşleyici unsur. Asıl mesele insanların zihinlerini yıkamak...Şöyle düşün. Duvara ben bugün sdiyah bir nokta koysam bunu farketmezsin. Yarın da koyarım yine farketmezsin. Bir ay sonra her gün koyduğum siyah nokta çoğalır ve kocaman bir siyah parçaya dönüşür. Ben o siyah parçayı direkt koysaydım sen bunu farkederdin.

    Ne desem ki? boşa konuşuyoruz işte.
  • Soran
    çok güzel yazmışsın arkadaşım ellerine sağlık üç beş imam yetişcek diye kaç bin kişinin umutlarını yerle bir ettiler. okula başlayacak çocuklarda kayıp nesil olarak değerlendiriliyor

Erkekler Ne Diyor

  • ntg2000
    4822  
    sen imamhatip görmemişsin. okullarda verilen din derslerinin eksikliği yüzünden bu hale geldik zaten.
  • Waaagh39
    323  
    ulan çocuklar ders ten başını kaldıramıyor şimdi gençlerin işi çok zor :S çocuklar çocukluğu yaşamayacak valla :(
  •  
    Yok  
    Allah bilir. buraya bunu bile gizli yazdırtan bir yönetim. altını çiziyorum kurum demedim. yönetim.
  • Mokoko58
    942  
    4+4+4 yararlı bir sistem olacak. 3 yaşında çocuklar kreşe gidiyor da okula mı gidemeyecek.İmam Hatip bölümüne göndermezsin çocuğunu olur biter dertin buysa.Aslında 4+4+4 karşıtlığı Ak Parti'ye muhalefet olayım da gerisi boş zihniyetinin ürünü.Yahu şu anki boktan eğitim sistemi çok mu iyi ?
    • koskoca öğretmen ya da öğretmen adayısınız her neyse.şu laflara bakar mısınız.Aç da koyayım diyor biri.Diğer okuduğu makalelerle hava atıyor.Ne garip ülkede yaşıyoruz arkadaş
    • Cevaplayan
      Sen de koyun diyerek benim hakkıma girdin.Ben de sana helal etmiyorum.Halkını koyun olarak görenlerin öğretmenlik yaptığı bir ülke de yaşamak ne acı.
    • Soran
      senin gibilerde öğretmen olacak ya laflara bak terbiyesiz bu lafına sana hakkımı helal etmiyorum kul hakkı aldın ayrıca yorumunuda şikayet ettim umarım mod gerekeni yapar
    • Cevaplayan
      Benden öğretmenlik okuyorum akıllım :)
  • dreammLifee
    -1  
    arkadaslar müslüman olmaktan neden bu kadar utanıyorsunuz utanmayın kardeşim kımse senı musluman yapmadı bu cocuk peygamber efendımızı okulda din dersınde öğrenmıyecekte nerde öğrenecek sorarım size yazları cocuğu camıye 2 aylığina göndererek ne öğretebılıyorsunuz
    • 1- müslüman olmaktan utanan falan yok.
      2- isteyen din eğitimi için camiye kursa gönderebilir orası okul ibadethane değil.
    • +1
    • Cevaplayan
      kardesım ben senı yargılamıyorum atesıslere dıyecek lafım yok zaten neden onlarıda yargıılıyayım benım hadıme değil cocukların beyınlerını yıkıyorlar demıssın bunu herkes yapıyor zaten beyınlerımız her an yıkanıyor farkında olmadan ben sana yorum yaomıcaktım soruya cvb yazıyordum yanlıslamaya senın cvb nın altına yazmısım sılemedım :(
    • @dreammlife... ben ateist değilim. Bunu önceki yorumlarda belirttim. niye okumadan yargılıyorsunuz beni?
  • Sakerea
    2361  
    Okul mu? O da ne la? Bu okul değil oyuncak oldu..
  • antoniyebenzeraz
    88  
    MİLLİ ibaresinin verildiği iki tane bakanlık var. 1-Milli Eğitim 2- Milli Savunma
    O kadar bakanlık içinde sadece bu iki bakanlığa "Milli" kelimesinin eklenmesi işin ciddiyetini daha adından göstermektedir.
    Yeni doğmuş çocuğun adını "Kahraman" koyduğunda büyüyünce kahraman olacak değildir. Kahraman olması için kahraman gibi yetiştirilmesi gerekir.

    Milli Eğitim bakanlığımızda da her gelen bakan olaya idealist hedeflerle geliyor. Ve yeni bir düzen kurmak istiyor. Her gelen, çocuğa (Kahraman) en iyi nasıl eğitim verebilirim, adını nasıl hakedecek şeyler düzenleyebilirim diye düşünüyor. Ancak bunları yaparken yani yanlış gördüğü kendi çapında yanlışlıkları çözecem derken mevcut doğrularıda allak bullak ediyorlar. Sonun
    da senin kahraman olsun diye adını Kahraman koyduğun çocuğun ne olduğu bilinmeyen, saygısız, asosyal, pısırık, sınavdan sınava koşan bir yarış atı yetiştiriyorsun. Ve bunları yaparken eğitim camiasının cefakar işçileri saygıdeğer öğretmenlerimin ellerinden özlük haklarını önce çalıyorsun sonra (seçim zamanı geldiğinde sanki daha önce böyle bir hakkı yokmuş gibi ) geri verirken bir mükafat mış gibi davranırsın).
    Eğitimcisini mesleğe küstürürsün, öğrencin okula giderken ayakkaları geri geri gider.

    Yaptığı doğru şeyler yokmu, herşeymi yanlış. tabiki değil. Mesela verilen kitaplar çok yerinde. Ancak 4+4+4 sistemin, zamanında (28 şubat döneminde) kalesinde yediği gol yüzünden şimdi atak sırası bunlarda. Nasıl 28 şubat döneminde eğitimi ideolojik emeller adına harcadılarsa şimdide aynısını bunlar yapıyor. Yarın başkası gelecek aynısını onlarda yapacak.

    Çünkü bir milletin geleceğini şekillendireceğin en kolay model Milli Eğitimdir.

    Milli savunma bakanlığı için de çok şey söylenebilir ancak konumuz bu değil.
  • redblues
    770  
    hiçbir devlet,otoritesini etkileycek kadar iyi insan yetiştirmez!soru soran araştıran kaliteli insan yetiştirmek türkiye gibi kukla devletlere yasak gibi birşeydir.bugün ayaktaysak atatürk ün muazzam eğitim atılımlarının temellerinin gücündendir,zaten milli eğitim demeyin artık medreseleride açıp ilk okul çocuklarının başına türban ı takkeyi geçirip şeklen müslüman!yetiştirmeyi görev edinmiş yobaz bir kurumdur artık.o yüzden hiç umutlanmayın!
    • Cevaplayan
      Allah bir tane daha Atatürk yollamayacak!dunyanın en degerlı arsasında oturuyoruz,boyle guzel cografyayı guzel ulkeyı koyun sürüsü arastırmayan okumayan mıllete yedırmezler!surıye ıran ırak bıtınce gelır bu ulkeyede DEM(B)OK RASİ getirirler,o zaman bırılerı GEMİCİKLERİYLE kaçar sığınır uçak gemılerıne takkeyle turbanla gozlerı boyananlar goruruler muhafazakar demokrat zırvalıgını!
    • Soran
      çok doğru
  • RuhunaTatlıBiDokunuş
    375  
    çok abartmamak lazım bu olayı?hayır hemen söyliyeyim akp li felan değilim chp lide değilim mhp lide hiç bir partili değilim bende bu ülkede yaşayan bir bireyim!
    çocuklar zaten 3-4 yaşında şimdi kreşlerde ve ana okullarında!
    imam hatip kısmı ise göndermezsin olur biter!sorun ne?
    seçmeli dersi de ister al ister alma!neyin tepkisindesiniz yaaa?müslüman isen ve müslüman olarak yetişsin diyosan öğrensin kuran okumasını ve peygamberinin hayatını?
    arkadaşlar neye ve neden tepki gösteriyoruz?lütfen biraz daha farklı açıdan bakalım!
    • Ya olay tamamen siyasi Akp düşmanlığı iyi parmak basmışsin ben de Akp değilim hiçbir partili değilim ama en çok muhalefe uyuz oluyorum.
  •  
    Yok  
    osuruktan teyyare bakanlığı oldu o.
  • Semih
    1041  
    bir görelim yararı olacağını düşünüyorum . erken yaşta eğitim kötü bir olay değil buna sadece imam hatip olarak bakmayın sadece imamhatip seçecek diye bir olay yok spor orta okullarınada gidebilecekler veya başka bir orta okul küçük yaşta onun eğitimini alacak var daha faydalı olcak .
  • lost_in_dreams
    466  
    Ahh güzel ülkem, bunlar bizim daha iyi günlerimiz arkadaşlar. Her şey inanın çok daha kötüleşecek yıllar geçtikçe. Bugün haberlerde okudum mesela, geçenlerde adamın biri ekmek almaya girdiğinde diğer elinde poşette bira olduğu için adamı tekme tokat döverek hastanelik etmişler. Elinde bira varken ekmek almaya utanmıyor musun diye ? Böyle şeyler İran'da şeriat rejimi başlamadan oralarda oluyordu. Maalesef ülkemizin geleceğini pek parlak göremiyorum.
  • EdmondDantes
    -1  
    bu ülkenin tek sorunu var oda eğitim.
  • uguraldo
    356  
    milii eğtim bakanlığı aklına estiği gibi davranıp düşünmekten yoksun öğretm ve öğrenciler istiyor.
  • wandering
    728  
    komiklik şakalar işte.
  • Keanu
    16244  
    Milli Eğitim gayet çağdaş ve akılcı reformlar gerçekleştiriyor. Destekliyorum. Beğenmeyenler çoluk çocuğunu alıp Patagonya'ya gitsin, orda okutsun.

    Eş durumundan atama da kaldırılmış değil, millete yanlış bilgi vermeyin.
    • kendi ulkemizden kovulucak duruma getirildi iste bu devlet. Sekil 1'de goruldugu gibi. İnsanlari buysa yonetim napsin. Turk denemez sizin gibilere cok yazik.
    • Cevaplayan
      Sülo lakaplı politikacı da başörtülü kızlar için 'Gitsinler Arabistan'da okusunlar" demişti bir zamanlar. Onun haddineyse benimki hayli hayli haddime.
      Atamalar yılda1 kez, kaldırılmadı sadece yanlış zamanda tepki veriliyor.
    • bizi burdan kovmak senin ne haddine sorarım arkadaş
    • Soran
      hiç haberlere bakmıyosun sanırım öğretmenler okullar ne haldeler
    • insanlar dışarda eylem yapıyor sen millete yanlış bilgi vermeyin diyorsun !
  • astalavistabebeğim
    1082  
    Bu partiye ne oy verdim ne de veririm... Ben milliyetçi bir insanım oyumun nereye gideceği bellidir... ayrıca bu olay 66 aylık çocuğun okula gönderilmesi değil, 66 aylık çocuğa oyunla eğitim verilecek mesele bu değil zaten...

    Daha olayı anlayan, algılayan biri yok ortada... mesele şu imam hatibi orta okuldan kaldıran 8 yıllık eğitime karşı imam hatibi ilköğretime kadar getirmektir mesele... ama şunu da eleştirmeden edemeyeceğim.

    şimdiye kadar mason hükümetler, mason basın beyin yıkayıp insanları Avrupa'nın dinsiz, ahlaksız ve kendi kültürümüzden uzak yaşamına uydurmaya çalıştılar şimdi sıra onlarda...

    Yıllarca TRT de Pazar Konseri(klasik müzik), Müzik Yelpazesi(yabacı müzik), Pop Saati(yabancı pop müzik) yayını yapıldı... ben yabancı müziğe karşı değilim hele klasik müziğe hiç; ama dünya sadece Avrupa'dan ibaret değil ki...

    Bizim ne güzel Halk Müziği'miz var, Sanat Müziği'miz var, Klasik Türk Müziği'miz var... Var ama nerede... İnsanların bir çoğu Türk Halk Müziği'ni "Kurtlar Vadisi'nde dinledi keşfetti güzelliğini ne yazık ki...

    Mason hükümetlerin savunucusu olan mason gazete ve tvler hala yozlaşmış bir yaşamın, aile içi cinsel ilişkilerin dizlerle reklamını yapıyor ama kimse buna dur diyemiyor demiyor...

    ben her ikisine de karşıyım. Hem Mason-yozlaşmış Avrupa kültürüne, hem de milliyetini, dilini unutturacak bir Arap kültürüne...
  •  
    Yok  
    koyunluktan vazgeçtiğimizde
  • hayalperestim
    -1  
    nasıl bir mantığa sahip olduklarını çözen bana ulaşsın
  • IkinciSuppiluliuma
    -1  
    Hamdolsun oderler yabancilara mulk satisi da cikti petrodollar ile oderler siyah-yesil hatta biraz ds kanli oldugundan kirmizi kirmizi
  • komunist
    -1  
    aman akp işte ...
  • yakisikli64
    -1  
    Gelen gideni aratır, zaten bu adam şariat istediğini seneler önce söyledi ve yazdı. Milli eğitim Bakanı olunca itiraz eden kaç kişi çıktı. Halkımızda hakediyor birazda.
    • Soran
      halkımız koyun gibi olursa böyle oluruz işte layık bizlere
  • basküler
    -1  
    Belki müslüman değildir onlar.O zaman sorun olmaz.
  • Osiris
    14179  
    Çocuk ne kadar küçük olursa beynide o kadar kolay yıkanır. Ayık olun artık
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Oku ve gercekleri GOR !

    Hala farkina varamadinizmi. Bu ulke geriye goturulmeye calisiniyor geriye ! Bir adim ileri gitmiyoruz bu sacmaliklarca defalarca geriye adim attik ! Siz bu imamhatip'i filan din sevgisindenmi yaptiklarini saniyorsunuz ! Hayir basimizda duran adam ERMENİ ! Bunu bir kitabinda dile getiren Ergun Poyraz şu an hapishanede oldumu kaldimi belli değil ! Ustelik bir suclama niteliginde degil kanitlarla ispatladi bunu piyasaya suruldugu gun toplandi isterseniz arastirabilirsiniz kitabin adi Musa'nin Cocuklari Tayyip ve Emine. Bunun sebebi nedir peki size sorarim ! Acin artik gozlerinizi ulke elden gidiyor elden !
  • susanna
    -1  
    bence eş durumunun kaldırılması çok iyi oldu oh ne alaka memleket bir sene kal evlen gel .ee doğudaki insanlar okumasın mı yani ?ordaki insanlar hizmet görmesin mi .hep öğretmen açığı var kimse gitmek istemiyor bile .sonra atanamıyourz diye bas bas bağrıyolar atansan ne olcak evlenip gelicen buraya haksızlık çok iyi oldu
    • Cevaplayan
      ee gel banane alla alla ne şikeyet ediyorsun yapıcaksın tabi doğuda görevini madem memnunsun ne şikayet ediyorsun yapılması gerekeni yaptı hükümet orda kimse durmak istemiyor diye zorunluluk getirdi sonuna kadar destek veriyorum
    • Soran
      ben hiçbiryere gitmicem öğretmenliğimi yapcam çatır çatır maaşımı yapcam doğu görevim bittikten sonrada batıya gelcem canım nokta :)
    • Cevaplayan
      çok övdiğün hükümet demişsin övmedim sadece bu yasayı haklı buldum .merak ettiysen o partiye oyumu vermedim ama bu demek değildir ki herşeyi yanlış yapıyolar .devletin imkanları belli sana maaşını veriyor ev tuttarsın kalıcak yer vermek zorunda değil dünyanın hiçbiryerinde bu uygulama yok beğenmiyorsan bu ülkeyi git o zaman burası böle beğenmeyen çeker gider nokta
    • Cevaplayan
      nokta falan değil kardeşim siz bilerek seçiyorursunuz o meslekleri o zaman seçmeyin rahat diye öğretmenlik okuyorsunuz para için tıp yazıyorsunuz çok saçma .hastasının yüzüne bakmayan öğrenciyi döven öğretmenlerle büyüdük biz .bu işi külfet olarak gören yapmasın .ordaki insan hizmet istyor tabi kimse gitmek istemezse ne olucak .cahil kalsın ordakiler törörist olsun dimi sende haklısın .hükümete destek falan vermiyorum ama devletinde imkanları sınırlı .
    • Soran
      öğretmene doktora kalcak yer verilmezse can güvenliği sağlanmazsa nasıl kalsınlar insanlar orda. bizler bu mesleğe idealist olarak başlıyoruz ama şartlar herkesi yıldırıyor. biz orda durmayalım insanlar cahil kalsın demiyoruz sadece şartlar iyileştirilsin diyoruz o çok övdüğün hükümetin görevide şartları iyileştirmek olmalı nokta
    • Cevaplayan
      bir bildikleri var yapıyolar hükümet yanlısı değilim ama bu konuda destek veriyorum .yıllarca ordaki çocuklar okumaya çalıştılar öğretmen yok insanlar ölüyor doktor yok herkes rahatının peşinde oh miss yani yok öyle yağma
    • Cevaplayan
      salladığım yok herşey ortada doğu görevi 2 seneydi evet ama evlenince bir senede geliyorlardı canım .bence iyi oldu .ben neden yaşayım orda ben memur değilim ki banane ama sen o mesleği seçmişsen onu yapıcaksın nokta hükümeti bu konuda çok haklı buluyorum .kimse orda durmak istemiyor herkes batıda yaşamak isitiyor ordaki çocuklar cahil kalıyor biraz idealist düşün
    • Soran
      doğudaki şartları iyileştirsinlerde öğretmenlerde batıya gelmek istemesin. sen orda bir yıl yaşa bakayım koşa koşa kaçarsın şehir merkezini değil köylerini ilçelerini düşün. güvenlik sııfır elektrik su yok imkan yok. ayrıca tabiki eşimin yaşadığı yerde yaşamak isterim doğu görevi zaten zorunlu herkes 2 yıl zorunlu bunu yapıyo. artları bilmeden bol keseden sallama lütfen
  • pembekalp
    4428  
    Eğitim sistemini cökerttiler sagolsun
    Gecenlerde birisi meclise cıkıp ımam hatıplerı cogalttık ovdu ovdu ama kendı torunu fransız anaokuluna gıdıyormus.. Bunlar tam alcak sahtekar
  •  
    Yok  
    milli eğitim bakanı bariz ki s*çtı sıvamaya çalışıyor
  • lelylely
    3164  
    yeni sistem berbatt
  •  
    Yok  
    simdiki dünyaya yön veren yahudiler şu an ki beyin devi japonlar bu sekilde eğitim veriyorlar.küçük yasta eğitime baslnır ve dini eğitim kesnlkle vardır.. acın okuyun biraz atom bombasmdan sonra japonlar nasıl gaza gelmişler.. yahudiler nasıl cocuklarını sıkı bir eğitimle yetiştiriyorlar vee şu an dünyayı kmler yönetiyor... bu sadce bi baslangıç evet yeterli görünmüyo ama istikrarlı bi sekilde devam ettiği takdirde olumlu sonuclar doğuracağına inanıyor ve umuyorum...
  • athen
    1615  
    4+4+4 sistemi kendi içinde tutarlı bir sistem aslında. istikrar sağlanırsa başarılı olacağını düşünüyorum. erken yaşta okula başlamak bir dezavantaj gibi görünebilir ama değil. çocuğun psikolojisi fiziksel gelişimi göz önünde bulundurularak okula alınıyor ya da alınmıyor ve ayrıca 1. sınıf öğrencisi muamelesi de görmeyecekler, zaten küçük kas gelişimini tamamlayamadığı için kalem tutamaz. tam olarak uygulanırsa verimli olacak. ama bu sistemin dezavantajları alt yapı eksikliklerinden, hazırlıksız pat diye yapılmaya çalışılmasından kaynaklanıyor. ben batının büyük bir ilinin ilçe merkezinde öğretmenim. ilçedeki her okulun bina, pansiyon sorunu var çalıştığım okulda ikili öğretim yapılıyor, binamız yok barakamsı bir yerde ders işliyoruz, fareler halay çekiyor :) koca ilçede iki ingilizce öğretmeni var biri benim. doğru dürüst sınıf yok, labaratuar, kütüphane, spor salonu yok, yok hiçbirşey yok. böyle bir okula 4X4 eğitim sistemi gelse ne olur. temel sorun hiçbir zaman tutarlı bir eğitim politikamız olmamasından kaynaklanmakta...
  • EzgiKaya
    -1  
    Artık söyleyecek bi şey bulamıyorum.
    Mustafa Kemal Atatürk'ün çocukları olarak ben sadece utanıyorum, elimden daha fazlası gelmiyo.
    Kahretsin ki gelmiyo.
  • Deliyimbendeliyim
    2725  
    Gelişmiş ülkeleri örnek alıyoruz 85 yıl önce Atatürk'ün yaptığı gibi onun yolundan gidiyoruz ve bunu engellemek isteyen türk-kürt ayrımı yapan ırkçı mhpliler ve diğerleri susun please.
    • Cevaplayan
      ingilizce yazmam ile amerikayla nasıl bir bağlantısı var anlamadım ayrıca dip not bükemediğin eli öpeceksin süper güce saygı duyacaksın
    • yukarıdan gördüğünüz kişi kendini türk sanıp amerikan kültürüne içten içe özeniyordur
    • madem türksün please yerine lütfen de
  • berduş
    2920  
    6 yaş okul öncesi döneme girer okul öncesi eğitimde 6 yaşta çocuğa zaten kalem tutma rakam ses öğretiliyor yani 1. sınıfa hazır hale getiriliyor amaç ne hala anlayamadık okul öncesinde oyunla öğretilen bu kavramları 1. sınıfta sıralara oturtarak öğretemezsiniz oyun çağında bi çocuğa, arkadaş bahsetmiş 2. öğretim harçalrından oraya hiç girmicem bi 2. öğretim okul öncesi öğrtmenliği öğrencisi olarak sinirlerim zıplıyor. hep bi bize vurur bu şans yaa
  • sunshine89
    -1  
    ya son yaptıklarına ne demeli ikinci öğretim harçlarını yarıya bile indirmediler asıl zorlanan kesin 2.öğretim olmasına rağmen sadece meb değil hükümet gümdemi meşgul etmek adına insanları enayi yerine koyuyor
    • ülkenin yarısını çoktan kaybettik battı balık yan gider malesef
    • Soran
      bir gecede sistem değişiyo ve herkes koyun gibi bekliyo
    • Cevaplayan
      valla ben de ikinci atamalara kalırım ancak aldığım puanla. bu ülkede hangi birşey düzgün ilerledi ki
    • Soran
      benim bölümümden sadece 300 kişiye atama yapıyorlar 4 yıl boşuna okumuşum ne yapayım ben şimdi :(
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Milli eğitim bakanlığının amacı ne?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_melDün sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Diğer Yazıları
 
●  Tamam Yatağıma Kız Atmış Olabilirim Ama, Bir Sor Neden?
egitimsiz
Kezban (gerçek ismini vermiyeyim buralardaysa rencide olmasın) bizim okuldan ama pek de samimi olmadığım biri. Bir gün ''sizde kalabilir miyim bugün'' dedi.Neden olmasın, eğlenceli kız sonuçta''peki''...
●  Ölüm Haberleri Üzerine
allahsızhollandalı2
Bir yandan internette zaman öldürürken öbür yandan kimi Almanca kelimeleri ezberlemeye çalıştığım bir anda annem girdi odaya. Yüzü soğuktu. Belli ki bir şey olmuştu. "Bir şey söyleyeceğim ama çok...
Diğer Xperleri
  
hotdog
47376  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46508  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
346 Soru - 10857 Cevap
Diğer Xper: 15063
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13742

Xper Nedir? Xper Sıralaması