Facebook ta kapak fotoğrafı nasıl gizlenir? Yani sadece arkadaşım olan insanlara açık olması mümkün mü?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Diğer

facebook ta kapak fotoğrafı nasıl gizlenir?herkese açık durumda şuan.nasıl gizleniyor bilen varmı?sadece arkadaşlara açık olmasını istiyorum.


3000 karakter kaldı Gizli cevaba izin verilmiyor  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 170937
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
2
Kızlardan  
3
 

Kızlar Ne Diyor

  • masummeraklı
    6530  
    malesef kapak fotoğrafı gizlenmiyor.
    • Soran
      kaldırıyım ozaman bende çok komedi olucam yoksa:D
    • Cevaplayan
      bu konuda bende bir ara arkadaşlarımın ağzına sakız olmuştum.
    • Soran
      kaldırıyım ozaman ya saçma sapan bir fotoğrafım var tanıyan tanımayan herkes görücek ozaman hahaha:D
  • Yağmurtanesi
    1212  
    Zaman tüneli kadar salakça bir şey yok. Ben de çok denedim ama yok öyle bir şey.
  • nabercorç
    -1  
    yok öyle bişey
 

Erkekler Ne Diyor

  • monalisa_overdrive
    -1  
    öyle bir lüksümüz yok.
  • Fxinturevi
    -1  
    Şu anda gizlenemez. Varsayılan olarak "Herkese Açık" seçili ve değiştirilmiyor.
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Facebook ta kapak fotoğrafı nasıl gizlenir? Yani sadece arkadaşım olan insanlara açık olması mümkün mü?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Facebook ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Facebook???????????????
Facebook ta arattığımız kişiler görünüyor peki sohbetten birinin adına tıklayıp resmlerine baksak bu bilmediğimiz ya da bilmediğin biyerde baktı diye...  
Bir Erkek Sordu Facebook mu Twitter mi?
Facebook'ta kullanıyorum..Facebook biraz işi bozdu..Çocuk doldu..Abone ol Abone o deyip duruyor..Güvenlik biraz sarstı..BenimTwitter' ım var güzel...