Çarşaflı bayanlar hakkında düşünceleriniz neler?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

yolda çarşaflı bayan gördüğünüz zaman ne gözle bakıyorsunuz onlara.. benim bi arkadaşm var kız çarşaflı ve çok güzel bi çok kişi takip ediyo peşinden koşuyo..
erkek arkadaşlarımla bunu paylaşıyorm onların düşünceside okadar örtünmüş hayatta bakmam çarşaflı bi bayana ne kadar güzel olursa olsun diyolr. çok güzelşe çekici gelirmi yoksa yanından geçip gidermisnz


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 149804
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
20
Kızlardan  
18
 

Erkekler Ne Diyor

  • BlackHawk10
    -1  
    gotik hatun onlar...
  • borsacı-marul
    -1  
    herkesin giyimi kuşamı kendine... kimse kimsenin giyim-kuşamına bakarak değerlendirmemeli...
    inandığı için giyiyordur bana ne snaa ne bize ne...

    isteyen de şortla dolaşsın bana ne snaa ne ona ne... nokta...
  • redhairshanks
    -1  
    O arkadaş sen olmayasın ?
    • Cevaplayan
      Allah razım olsun diyorum ben ve tam evlenmelik bi kız bana göre
  • eRDiL
    2993  
    aşağılamam insan olarak herkes değerlidir ama çarşafı kadının kendine yapıtığı bir haksızlık olarak görüyorum
  • TimurRıza
    7025  
    Ben hiç bir şey düşünmüyorum ve yoklarmış gibi davranıyorum
  • xantalya07
    2714  
    mini etek giyip gezen kız saygı istiyosa çarşaflı kadınada saygı duyacaz..herkes özgürdür kişilerin inançlarından dolayı giyim tarzını kişiliklerden daha ön plana tutmak yanlıştır..
  • triplewhopper
    -1  
    o değil de bazılarının şeytan gibi suratı oluyo çok şaşırıyorum.
  • triplewhopper
    -1  
    çarşaflı olduklarını düşünüyorum.
  • rsmcan
    -1  
    İnsanlara dış görünüşünden dolayı ön yargıyla bakmam. Normalmiş gibi yoluma devam ederim. Oturup konuşsak belki de hepimizden daha çok bilgiye sahiptir. Dinlemesini bilen adam en aptal insandan bile birşeyler öğrenebilir.
  • Espanol
    19836  
    saygı duyarım.
  • kadehteki_yakamoz
    -1  
    Valla bir çarşaflı gördük ki parkta.. Bundan sonra hep aklıma o gelecek çarşaflı birini görünce. Yoksa saygı duyarım. Çekici gelmez, Zaten güzel mi diye de bakmam
    • Cevaplayan
      aşağıda vanillalatte'nin cevabına göz at. Birlikte gördük, şaşıp kaldık.. Gayet de kuytu köşede değillerdi. Hayır yiyişmelerine birşey demem de, çarşaf cinselliğe de engel değil de, arada biraz mantık hatası var.
      Yoksa herkese saygı duyarım, özel bir çekiciliği yada iticiliği yoktur
    • Soran
      kotu olarakmı gordun
  • Snowguard
    -1  
    Evlerinin adreslerini ver hemen annemi görücü göndericem.
    • Cevaplayan
      Niye olmasın mı :) kafama uyan birini bulsam beklemem yani :)
    • Soran
      :D senın evlenmeye pek bıı nıyetn var
  •  
    Yok  
    şimdi sana ne desemkı. genellıkle evlenılecek gozüyle bakılan, istanbulda siyah carsaf gıyıp yuzundekı 5 cm2 alana bakmaya kıyamacagın kısilerde var. ama genelı tutucu bır aılenın uzantısı oldukları ıcın inanmasalarda o gerceklıge, maalesef bundan kurtulamazlar.
    link
    bide bu var...
    • Cevaplayan
      techno... yaw mıllet sasırmıs. bi tarikat veya gruplaşma gibi eylem ıcınde bulunmayan herkesin yanındayım..
    • Soran
      o ne yaa:(
  • Ukalakukla
    497  
    yazın çok terliolardır ıyyy
    • Cevaplayan
      klimalı mı :)
    • aksine :)) niye terlesinler ki, ne güzel bol bol püfül püfül :)) ayrica carşaf giyenlerin icin de cogu atlet tarzi bişey oluyor :S sanirim
  • Coldsocold
    -1  
    Ninja görmüş gibi tedirgin oluyorum :|
  • Fxinturevi
    -1  
    "Bu ne ya nerede yaşıyoruz" gibi dik dik bakıyorum. Onlar farketmese de etraftakiler bakışlarımı farkediyor ve... GÖREV TAMAM!
    • Cevaplayan
      N'oldu ya o kadar komik değildi ki yazım =/
    • :D :D :D :D :D :D :D D::D
  • _puPa_
    -1  
    normal eşarp takanlara bakarım ama kara çarşaf giyenler çok itici
  • utkusarp
    4169  
    açık ve kapalı olmak ömenli değil .önemli olan onu layıkıyla yapabilmektir.
  • tarantino
    -1  
    Orasını burasını açıp o*rospuluk, teşhircilik edenlerden kat kat daha çok takdir ederim.
  • iphone
    -1  
    çok tuhaf karşılamam herkes kendinden sorumlu
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    örümcek kafa derlerdi sanırım .Gerici zihniyet ya artık beyinleri ağ sarmış.. Kapanmanın birçok çeşidi var . mesela bir üniversiteye çarşaflıyı alıyorlar ama şapkalı bir çocugu almıyorlar. Şapka takmak da bir kapanma çeşidi değil mi .Neden illa çarşafla? İsterse kainat güzeli olsun çarşafı gördükten sonra bir dönüp bakmam .
  • sedaklc21
    -1  
    çarşaf giyenlere saygı duyuyorum tammda yüzünü bile kapatıo bazıları üniversitede okurken görmüştük ince bişeyle örtmüş nasıl görüodu şaştım :)
  • Hayal_
    -1  
    Körelmiş geri kafalı zihniyet diye düşünüyorum.
    Ayrıca bazı gördüklerime göre, bazıları o çarşafı paravan olarak kullanıyor birşeylere ;)
    • Cevaplayan
      Kimin yorumundan paspas oldugu anlaşılıyor. Ben yanlarına bile yaklaşmam ki paspas olayım. Sen hangi fake kişisin, onu de. Şimdi kaybol.
    • p**evenk o geri kafalı dediğin çarşaflıarın sen ayağına paspas olşamasızzın amk cahili
  • uykusuz0_0
    386  
    çarşaf giymek her kadının harcı değilmiş gibime geliyor, o yüzden çok saygı duyuyorum
  • Aneksenamun
    53026  
    Her şeyin aşırısı zarardır diye düşünüyorum ...
  • eun_chae
    -1  
    çarşaf bana saçma geliyor kapanıcaksan türbanını eşarbını tak kafana üstünede pardesünü giyin. O ne öyle karalara bürünmek mantığı ne yani? Ha dikkat çekmemekse en çok dikati onlar çekiyor.
    • bence hiç dikkat çekmiyor kimsede bakmıyor kendilerini koruyolar
  • Yalan_Dünya
    -1  
    iki gözümle bakar gecerim ilgimi cekmez diger kapakilara göre daha cok saygi duyarim en azindan sadece kara carsaflari dikkat cekiyor ! vucudu dikkat cekmiyor
  • birs35
    -1  
    Ne zaman görsem aha karafatmaya bak diyorum, napiim.
  • areni
    -1  
    hiç, banane.
    ben yapmam o ayrı.
  • spagetti
    -1  
    Uzaylı gören masum köylünün kafasını yaşıyorum :(
    • Cevaplayan
      Kafamı seviyorum.
    • kafan hep öyle senin
  • vanillalatte
    20718  
    çarşafa yakışan biçimde onu taşıyabilecekse giysin kimseyi ilgiledirmez ama geçen gün parkta gördüğüm gibi aerşafı giyip halka açık alanda sevgilisiyle yiyişecekse çarşafı giyiyolar her haltı yiyolar damgasını sürdürmesin herkese.
    • Soran
      :/
  • TelToka
    -1  
    Bikinili bayanlar hakkında ne düşünüyorsam çarşaflı bayanlar hakkında da onu düşünüyorum
  • minicik
    5050  
    çarşafı türk kadınına yakıştıramıyorum kaldıki hiç bi kadına yakıştıramıyorum çarşafa değil içindeki insana bakarım çarşaflı tanıdıklarım var sevmiyorum çarşafı ama saygı duymakdan başka bişi düşmüyor bana...
  • neo_ist
    -1  
    Uzaylı değil ki.O da bizim gibi bir insan.Nasıl açık giyinene dönüp bakmıyorsam kapalı giyinene de dönüp bakmam.Adilim.
  • gulmekistiyorum
    -1  
    nasıl güzel bulduklarını anlamadım .ben çarşaflı insanları ayırt bile edemiyorum
  • mutnojmet
    26664  
    bir kıyafet sonuçta çok da dikkat etmem.
  • perihan321
    6600  
    İlgilenmiyorum
  • Nar-ı_Aşk
    -1  
    Saygı duyarım yürür geçerim, farklıymış gibi 2. kere bakmam..
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Çarşaflı bayanlar hakkında düşünceleriniz neler?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Kadın Giyim Elbiseler ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Günümüzün türbanlı kızlarının kılık kıyafetleri sizce dine uygun mu?
Arkadaşlar lütfen dürüst ve samimi cevaplar verin günümüzün türbanlı kızlarının kılık kıyafetleri sizce dine uygun mu?parklarda hep dikat etiyseniz bu...  
Bir Erkek Sordu İslam'da erkek nasil giyinmeli?
Merhaba arkadaşlar.18.yaşındayım ve merak ettiğim bir şey var.İslamda kadınların nasıl giyinmesi gerektiğini çoğu yerden duydum ,biliyorum. Fakat sıra...  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel17 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Diğer Xperleri
  
hotdog
47376  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46508  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
345 Soru - 10847 Cevap
Diğer Xper: 15063
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13742

Xper Nedir? Xper Sıralaması