işteben

Manisa Kırkağaç Jandarma Komando sizce orası nasıl bir yer?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
işteben(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

bu gün askerlik yerimi ogrendim manisa kırkagac cıktı adam yerimi soylerken gecmıs olsun askerligin bıtmez dedi çok mu kötü orası


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 130550
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
8
Kızlardan  
8
 

En İyi Cevap

Esmer_Yarim
-1  
daha iyi ya işte tam baba askerlik yapmıs olursun ama doğu ya falan eskiden göderiyolardı sımdı gonderırlermı bılmmem artık oraya özel timler falan gönderiliyo senı gönderirlerse falan bile öyle ciddi bi operasyona gidiceğini sanmam hadı hayırlı teskereler sana
  • Soran
    saol kardeş

Kızlar Ne Diyor

  • Kupa-Kızı
    -1  
    Bi fikrim yok lakin hayirli teskereler.
    • Soran
      teşekkürler :D
  • acıpamukşeker
    10126  
    Tam yerine düşmüssün. Rdm almaya bak bileciğe sürgün yersin.. Yoksa bitmez kırkağaç.. İyi biliyorum orayı kuzenım , arkadasım orada yaptılar acemiliğii..
  • Thedya
    -1  
    Sürgün bölgesi. İzmir Foça ile Manisa Kırkağaç meşhurdur.
    • Soran
      teşekkürler :D
    • Cevaplayan
      Hayırlı teskereler.
    • Soran
      evet izmirin de oyle oldugunu soylediler baya bir sürünmeden yürümeyi ogrenemeyiz :D
  • yagmuur1
    -1  
    benim kardesim orda yaptı zor bir yer genelde usta birligin dogu cıkar
    • Cevaplayan
      evet
    • Soran
      evet birde komando yuz yüzde yüz orası :D
  • deflon-dava
    -1  
    usta birliğin şırnak yada hakkari
    • Soran
      hakkımızda hayırlısı :D
  • roxelana
    292  
    offfffffffff eğitimmmmmm ,eğitimmmm ,eğitimmmmm allah yardımcın olsun hemm acemide hemde gönderileceğin usta birliğinde ( gönderileceğin birlikler belli seçenek az )
  • deflon-dava
    -1  
    ya korkutmak istemem ama oraya pek komandoya iyi demezler
    • Soran
      hiç değilse 30 bin veripte gitmeyenlerden değiliz :D
    • Soran
      evet vatan borcu mecburi odeyecez :D
    • Soran
      evet ne yapalım vatan borcu kaçamayız :D
  • Elmalı_turta
    31614  
    tezeği avuçla yedin sen olumm
    • Soran
      haha kızlar esmeri çokmu sever :Dkundura boyası sürelim bundan sonra :D
    • Soran
      yok be okadar değil oldürecek değiller olmasa torpil yaparız :D :D
    • Cevaplayan
      esmer erkek olursun evet kızlar tapıyo esmere =)hihihih
    • Soran
      bak o güzelmis zaten beyazım biraz zenci olum :)
    • Cevaplayan
      git at kendini la okul sütü verim mi?
    • aynn
    • Soran
      desene bitmez benim askerlik :)
    • Cevaplayan
      komandolar gidiyo oraya bu sıcakta Allah yardımcın olsun zenci olucan vahh vahh!
    • avuçlamı ? cok iyimsersin elmlı_turta
    • hahaha :)
 

Erkekler Ne Diyor

  • whitesnake
    -1  
    2. kötü komando tugayı
  • marcotan
    -1  
    Doğuda elazığda kısa dönem olarak yaptığım karakolda büyük çoğunluk manisa kırkağaçtı. Herkes yapıyor sonuçta sen kimseye bakma zorluk herkese zorluk..Kolay gelsin hayırlı tezkereler..
    • Soran
      saol
  • hotdog
    47376  
    Çok harika bir tesis, tertemiz, yerlerde bir tane izmarit bir tane yaprak dahi göremezsin, akşamları 8-9dan sonra çok sakin misss gibi, yahu nasıl bir yeri mi var, Allah hayırlı teskereler nasip eder inşallah, kutudan büyük çıkmış ama söyleyim.
    • Soran
      saol ::)
  • Hayalci
    9438  
    Kolay gelsin dostum
    Oraya dustuysen senin Askerligin bitmezzzzz
    vay haline dostummmmm
    sen simdiden surunmeye basla
    egitimi cok agirdir cezalar cok fazladir
    Askerlik sureni dahi uzatabilirler o derece yaniii
    • Cevaplayan
      tek parca gelirsin merak etme ama bi kac parca eksik olarak :)
    • Soran
      isl tek parça gelirim :D
  • jason_bourne
    3612  
    adı üstünde kırk tane ağaçtan hellalik almadan gitmek yoqqq
  •  
    Yok  
    Yoo, hiç de kötü değil.Abim acemi birliği orası idi.
  • playmaker
    -1  
    eyvah eyvah diyorum askerliğin 15 ay ise sen onu 30 düşün :)
  • trajedi
    11721  
    vala kardeşim sana usta birliğini söyleyeyim hemen şırnak veya hakkari...
    • Soran
      saol kardeşim :D
    • Cevaplayan
      hımm seninki istisna o zaman yağmur=)
    • kardesimin acemi birligi orasıydı usta birligini osmaniyede yaptı
    • Cevaplayan
      benim çok yakınımda birisi de senin gideceğin yerde yaptı da şırnağa göndermişlerdi allah kolaylık versin kardeşim=)
    • Soran
      evet kardes banada aynısını soylemislerdi hakkarı yada sırnak :D
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Manisa Kırkağaç Jandarma Komando sizce orası nasıl bir yer?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
askerlik ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Askerlik düştü mü..?
askerlik 12 aya düştü mü son karar neymiş acil cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar haber sitelerine baktım pek bişey anlamadım  
Bir Kız Sordu Askerlik anılarınızı ve nerde yaptığınızı paylaşır mısınız?
Askerlik anılarınızı ve nerde yaptığınızı paylaşırmısınız ? ım bide acemi birlik ne kadar sürüyo ?  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel14 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Diğer Xperleri
  
hotdog
47376  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46508  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
345 Soru - 10847 Cevap
Diğer Xper: 15063
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13742

Xper Nedir? Xper Sıralaması