sadrazam248

Size göre dünyadaki en mükemmel şey nedir?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
sadrazam248(Yaş:25-29)
    Kategori: Diğer

sizce dünyadaki en mükemmel ve kusursuz şey nedir?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 127280
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
15
 

En İyi Cevap

Burakkk
8263  
Doğa :) Yaradan öyle güzel dokumuşki dünyayı doğa ile,istediğiniz kadar araştırın herhangi bir müdahale olmadan hiçbirinde bir kusur yok

Kızlar Ne Diyor

  • rüyaLhh
    -1  
    kusursuz diyemem ama en mükemmel şey insan : )
  • BiLLyy
    -1  
    uyumak
  • eyloşcuk
    631  
    Annem :)))
  • phantomxyxy
    9070  
    Dünya zaten başlı başına kusursuz.
  • elize
    -1  
    insan vücudunun işleyişi
  • Elmalı_turta
    31585  
    huzur..
    • utandım yaaa :)
    • BloodyRoots <3 versin emi sana
    • neyse üyeliği silindi galiba kızzzz boşver gitsin bir kullanıcı bize laf söyledi sana ve kankilerine gösterem dedi...bende laf söyledim bi baktım huppp uçmuş.
  • Neesoom
    1772  
  • Cilek_perisi
    21701  
    yıldızlar =))
    • Soran
      kişisel yazışmalarınız için chat programlarını kullanın lütfen.
    • Cevaplayan
      bidenesin sen muahh =)
    • **************************
      *******çilekperisi******
      **************************
      saççtımm=)
    • Cevaplayan
      gel bebişimm gec kaldın bile <3 :)
    • yıldız saçmaya geldim saçlarınaa<3
    • teşekürler çilekimmmm+1
  • MelC4
    -1  
    Yağmur. link
    Yok böyle birşey.
  • çatlakkkk
    -1  
    aşk
    • Cevaplayan
      :DD
    • anladın sen onu
    • Cevaplayan
      eeeeee gerisi
    • ya bu dimi ya diyen dillerini!
    • Cevaplayan
      dimi ya
    • bence de aşk
    • Cevaplayan
      tamam canım anladm
    • Soran
      örnek vereyim. Mesela bir oğlan seni deliler gibi seviyor. Fakat sen onu sevmiyorsun. O da seni zorla elde etmeye çalısabilir. Yani platonık bır ask yaşar. Fakat platonik oldugunu kabullenemeyebilir. Yada kabullenip kendine zarar verebilir. Bu sadece örnek
    • Cevaplayan
      hayır aşkı için kötü şey derken biraz açabilir misin ?
    • Soran
      ve bu durum da insanı aşkı için kötü şeyler yapmaya itebilir? Bu da kusur sayılabilir.
    • Cevaplayan
      aldatma olmasa ilişkilerde güven ön planda olursa ya da karşındaki insana deli gibi aşıksan aşkın gözü kördür o zaman
    • Soran
      aldatmalar vb... bunlar kusur sayılamaz mı?
    • Cevaplayan
      eminim insanı mutlu ediyor çok güzel bişey bence
    • Soran
      emin misin?
  • syrena
    -1  
    erik.
  • _Matesis_
    -1  
    bebekler..
  • buketdere
    13245  
    en mükemmel yada en kusursuz hiçbirşey yoktur şu hayatta hiçbirşey dörtdörtlük değil...hayatın dünyanın en güzel yanı en mükemmel en kusursuz olan yüce rabbim allahımdır...birde kuranıkerim
    • Cevaplayan
      hahha utanma hadesss...lan kim beni eksiledi çıksın ortaya çabukkk...neyse çıkma ortaya izin verdim eksileyin beni...
    • Utandım yahu :)
    • Cevaplayan
      nicikine bakmıyorum ben nicikin korkunç bir tanrı olabilir ama sen iyisin hadesimmmmmmm meleğim benimm kurtarıcı melek.
    • Hades'ten melek mi olur? Mitolojide Hades ölüler ülkesi tanrısıdır, korkunç bir tanrıdır ancak kötü değildir.
    • Cevaplayan
      hadesim sende olmasan ne yaprdık biz bu cahillerle yaaa sen bizim kurtarıcı meleğisin kanatsız melek hihiihhi
    • İntikam çığlığı 2 dakika sürdü gerisini bilmiyorum :)
    • Cevaplayan
      ivitttt çileğim soru sordun ama pek anlamadım ben...güncelleme yap
    • Cevaplayan
      hades kesin bana bakmıştır beni sevmiyorlar kesin aptal bir ergen sorusu sordu bende ters tepki verdim kankilerimde müdahale etti ondan gelip baktı defoldu gitti hihiihh hadesimmmmm
    • Cevaplayan
      hahha kesin terbiyesizleşmiştir ergenin biri bizde ağzının payını vermişizdir olamazmı hahha...biz melek gibiyiz değilmi kız bizle geçinemiyorlar ergenler puhhahaha
    • Ya arkadaş birine bakıp çıktı :)
    • kimin kuyruğuna basmışız acep bacıı?=)
    • Cevaplayan
      evet elmalım yaa kıskanıyorlar bizi:)) deflonu seni beni görseler dudakları uçuklar hahhaha
    • Cevaplayan
      hahha hades ben ve kankilerim kimseye isteyerek laf söylemez çünküsüüüü bize kesin laf atmıştır ondan silindi üyeliği şimdide intikam alak için geldi başımıza alla mersi hadesimmm nasılsınnn...
    • sanal ortamda bile çekemiyolar ben daha ne diyim bacım bizi bide görseler neler olur acep nihahahahahaha=)
    • Ohooo Turta ben sen gelene kadar müdahale ettim. Arkadaş sizin yüzünüzden atılmış intikam alacakmış falan filan. Yorumunu kaldırdım admin de adamı kaldırdı :)
    • kim kime naaptı bişi anlamdım ben höng?
    • Cevaplayan
      üzgünüm ilk başta zaten yazdım ama anlamadınız galiba en kusursuz ben bişey göremiyorum dünyada onun için allah yazdım
    • sizin yüzünüzden siteden atıldım,intikamım çok pis olucak
    • Soran
      Allah kesinlikle en yüce ve en mükemmel olandır fakat dünyada demiştim. Yani çevrende en kusursuz sey nedır?
    • Cevaplayan
      kimsin be sen kankilermi üzerine salrım dayak yersin ha çilekkk bak biri bişey diyor kız buna çilek deflonda gelsin. elmalım burcum nerdesiniz preses
    • sen ve kankilerinle görüşecem,hesabımız var sizinle
    • süper cevap +1 buketime =)
  • tuğba85
    -1  
    yeni doğmuş bi bebek tabiki :)
  • souldancer
    -1  
    magnum double karamel
 

Erkekler Ne Diyor

 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Size göre dünyadaki en mükemmel şey nedir?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
tercihler ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Tercihler açıklanmışmı yaa ???
Tercihler açıklanmışmı yaa ? Tercihler açıklanmışmı yaa ?  
Bir Erkek Sordu Tercihler ne zaman başlar??
YGS-LYS olayı bitti malum. Peki tercihler ne zaman başlar muhtemelen?  
Yeni KS'ye hazır mısın ?
SonataDün sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Diğer Xperleri
  
hotdog
47374  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46396  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
342 Soru - 10808 Cevap
Diğer Xper: 15025
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13742

Xper Nedir? Xper Sıralaması