Yengeç burcu erkeği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:30-35)
    Kategori: Diğer

kızlar özellikle sorum size,yengeç burcu sevgiliniz oldumu ? onlarla ilgili ne düşünüyorsunuz,şöyleygi böyleydi diyebilirmisiniz,hoşunuza giden veya gitmeyen özellikleri varmıydı


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 114581
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
1
Kızlardan  
11
 

En İyi Cevap

şestra
5994  
yengeç burcu erkeği erkeği mükemmel sorun bendeydi ..
  • :))
  • Cevaplayan
    yok yok şaka yaptım :) gerçekten yengeçler mükemmelmişte geç anladık maalesef :s
  • Ben yengeç burcuyum, değerini anladığın için güldüm. Seninle dalga geçmek için falan değil, umarım yanlış anlamamaışsındır.

Kızlar Ne Diyor

  • Oscargrl
    656  
    sevgilim yengeç ve bilmiyoum özelliklerinden mi ama psikolojimi bozdu yengeçlerden nefret ediyorum hayattan sogudum çünkü sayesinde ! bu :) ama in$ her yengeç burcu erkegi yada kizi olsun öyle diildir :(
  • auspiciousness
    2474  
    (: Duyguları ve tepkileri vardır ya ne düşünülecek burçlara inanmam .s
  • irreall
    -1  
    uzak dursun benden mümkünse
  • avenged7fold
    225  
    Bende yengeçtim galiba . Bir şey düşünmüyorum . Burç işini falan bırakın arkadaşım ya burçlara kalırsak ohoooo ...
    • yook be burçlar bire bir. en azından bende öyle :)
  • fergie
    -1  
    anneci bildiğim kadarıyla.
  • StarLa
    27119  
    Sıcak kanlılar
  • birmeleğimbeen
    6097  
    oldu valla ömür törpüsü adamı kanser eder.
  • ceykek1998
    -1  
    sevgilim olmadı ama arkadaşım var.annesine çok düşkündür.mıy mıy olabilir.duygusaldır .iyi kalplidir.sessiz sakindir.
  • lurisya
    2250  
    oldu 6 senelik ilişkimdi.çocuk gibiydi.son zamanlarda tavırları değişti beni sanki sadece kullanmak istiyor gibiydi.beni eve bırakırdı arkamdan bile bakmıyordu artık.ne diyebilirim ki öyle biriydi işte
  • _Matesis_
    -1  
    eskilerimden biri yengeçti..
    birincisi sahipleniyorlar ama bir şey yaptığın zaman hemen etiketleme huyları vardır..
    ayrıca en ufak başarısızlıkta gün boyu kendini kapatır hiç kimseyle konuşmak istemez..
    kincidir , yapılanı unutmaz..çok bilmişlik de vardır , bazen çok düşüncesiz olabiliyorlar nezaket konusunda..hediye almayı çok sever...vs
    • Cevaplayan
      hayır..
    • Soran
      genel olarak memnunmuydun peki ondan ?
    • Cevaplayan
      çenesi düşüktür..çok konuşur. futbol meraklısıdır...
  • içimdekiben
    -1  
    asosyal, varsa yoksa evi.
    • Soran
      arkadaşlar olayı kişiselleştirmeyelim lütfen !
    • Cevaplayan
      Sözlerim bu kadar ağır gelmişse sana belliki dokunmuş yaralarına.
      Tekrar ediyorum, isteseydim, denerdin!..
    • Hakaret falan etmiyorum sana. Gerçek neyse onu söylüyorum. "İsteseydim, emin ol denerdin" cümlesinden de belli zaten kendini bulunmaz hint kumaşı sandığın. Aşikar olan şeyleri söylemek hakaretse haklısın. Asıl sen insanları tanımadan birine bakarak herkesi aynı sanıyorsun. Ama söylediklerinin ucu diğerlerine de dokunuyyor. Ya öğren de konuş ya da sen sesini kes!
    • Cevaplayan
      Buradaki bir kaç cümlemle bana hakaret edebilecek kadar önyargılı birisi geçmiş karşıma ahkam kesiyor, ahkam kesmek yerine sesini kes!
    • Sana öğüt falan vermiyorum. Önyargılı insanlara bir faydası olmuyor zaten. Sadece kendini bir şey sanma diyorum. Çünkü çok da bir şey olmadığın konuşmandan belli.
    • Cevaplayan
      Kim olduğumun da, neler yapabileceğimin de farkındayım. Bana öğüt vermekten vazgeçsen iyi olur.
    • Sen yengeç erkeklerini eleştireceğine kendine dev aynasında değil de boy aynasında bakmayı bir öğren ve bu kendini beğenmişliğinden vazgeç. 100 tane gönlüm olsa birini sana vermem ben.
    • Cevaplayan
      isteseydim, emin ol denerdin...
    • İstesen de denemem. Denemeye değmez çünkü.
    • Cevaplayan
      Bence de deneme...
    • Böyle yorumlara devam edersen tanıyamazsın zaten. Hemen önyargılı bir cevap vermişsin. Bir insan hakkında böyle düşündüğünü bilen biri zaten sana yaklaşmaz. Ne burcu olduğu önemli değil. Başka şartlar altında tanışsak bu düşünceni değiştirebilirdim ama önyargıları yıkma çok zor maalesef.
    • Cevaplayan
      Bu izlenimimi çürütecek bir yengeç tanımıyorum.
    • Tabii ki hayır. Ben her yengeç burcu değerlidir falan demem. Sadece hepsini bir kefeye koyup da eleştirme demek istedim. Yoksa değerinin ne olduğunu ya da ne kadar değer vermen gerektiğinden banane. Hepsi iyi demedim ki ben. Sadece özelliklerini çarpıtmışsın, onu belirttirm. Bir de genellem yapmanı.
    • Cevaplayan
      Yengeç burcunun değerini anlayamadığım için mi eleştiriliyorum şuan.
    • Seni izlenim konusunda değil genelleme yaptığın için eleştirdim.
    • Cevaplayan
      Seni anlattığımı düşünmüyorum, sadece yengeç tanıdıklarımdan yola çıkarak izlenimlerimi paylaşıyorum. İzlenimlerim sana uymadığı için beni suçlayamazsın...
    • Beni benden iyi bildiğini iddia etmiyorsun sanırım. Fazla ağlamaklı değiliz sen biraz duygusuzsun galiba.
    • Cevaplayan
      fazla ağlamaklı, sadece evinde rahat edebilen tiplersiniz.
    • Hiç de değil. Tamam evi severiz ama asla asosyal falan değiliz. Tam tersine bir ortama girdik mi hemen göze çarpar ve çok çabuk arkadaş ediniriz.
 

Erkekler Ne Diyor

 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Yengeç burcu erkeği hakkında ne düşünüyorsunuz?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Fal Ve Burçlar ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Fal hakkinda bilgisi olan varmi
fal olayi cok aklimi karistiriyor gercekten görüyorlarmi yoksa atiyorlarmibilgisi olan varmi bu konu hakkinda  
Bir Erkek Sordu Burçlar ne kadar doğru.
Arkadaşlar burçlar Kur'an-ı Kerimde'de var. Yalnız gökteki burçlardan bahsedilmiştir. Örneğinden yay burcunun özellikleri şunlardır demek doğru...  
Erkeklere küpe yakışır mı?
12 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan