Boğaziçi Psikoloji'ye girmek için YGS ve LYS'de kaç net yapmak gerekir?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Diğer

Önümüzdeki yıl sınava girmeyi düşünüyorum boğaziçi psikoloji istiyorum özellikle adı degil de bilişsel psikoloji ve klinik psikoloji alanında eğitime ağırlık verdiği için bu bölümü istiyorum..

bilgilendirebilecek olan var mı? ygs ve lysde ortalama kaç net yapmam gerekir.. not : lys-1 ve lys-3ten alıyo psikoloji tm-3


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 111422
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
6
Kızlardan  
7
 

Erkekler Ne Diyor

  • msg812
    12109  
    çok
  • Anonymous_User
    -1  
    yaklasık olarak tum soruları dogru cevaplamalısın
    • Cevaplayan
      matematık benim ıcın bır hobi oldugu ıcın cok da zorlayacaını sanmam:)
    • Soran
      mat-2 zor ama
    • Cevaplayan
      hmm ıkıncı sınav olan lys de sadece edebıyat ve matematık mı yanı?
      ılk sınav ygs deise tum sorulardan sorumluyuz...iyii o zmn cok zor deılmıs
    • şöyle söyleyim boğaziçi en fazla puan değil derece yapanı alıyor gibi bi durum oluyor çünkü ilk tercih insanların boğaziçi,odtü oluyor ve bunun içinde fule yakın çekmen lazım 1-2 boşun veya yanlışın olmalı ygs de türkçe mat sos veyapabildiğin kadar fen lys mat edebiyat
    • Cevaplayan
      bişi sorcam, pdr okumak ıcın ygs ve lys de hangı derslerı yapmak gerekıyor?
      edebıyat turkce matematık ve sosyal mı? yoksa fen de yapmalımısınz?
    • Soran
      :D :D haklsın.. şimdiden çalışmaya basladım zaten bakalım
  • Dangerous
    6586  
    Kendin soru yazıp cevaplaman bile gerekebilir :)
    • Soran
      hahaha haklısın
  • basküler
    -1  
    İlk bin içinde olman gerekir ve bu da full'e yakın bir net çıkarman gerekir ve okul puanın da iyi olması gerekir ama okul birincisi isen şansın artar.
    • Cevaplayan
      Okul birincisi kontenjanından faydalansaydın keşke ilk sene.Dediğim gibi ilk 1000-1200 e girmen gerekir.
    • Soran
      mezunum ben zaten diploma notum 80..
  • itiraf18
    1725  
    İnternet bu konuda sana yardımcı olacaktır.
    Anahtar kelimeler : psikoloji taban puanlar, 2011 ygs-lys puan hesaplama vs..
    • Soran
      bir site keşfettim baktım şimdi aşağı yukarı ama bu ygs yine değişicek diyolar kafam karıştı acayip
  • gizemlilord
    -1  
    İnternete ayırdığın vaktini kıs bir an önce çalışmaya başla... Çok net çok puan gerek sana...
    • Soran
      aynen öyle...
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    kazandınız mı merak ettim doğrusu bende psikoloji istiyorum da ..
  • topuklu
    8096  
    kaç yanlış yapmaman gerekir daha kolay bi cevap olur..bi iki yanlış hakkın olur :)
  • _Matesis_
    -1  
    boğaziçiden bahsediyosun...ne kadar fulle yakın yaparsan şansın o kadar yüksek ve psikoloji revaçta olan bir bölüm..
  • jenny
    -1  
    Hepsi doğru olmalı soruların.
  •  
    Yok  
    ilk 10bine gir
    • Soran
      ilk 10bin bile boğaziçi için düşük sayılıyor..
  • kokytos
    3703  
    full net yap,baska secenek yok..bızım komsunun kızı gırdı gecen yıl bogazıcı psıkolojıye,tekırdag bırıncısı olmustu,turkıye bılmemkacıncısı olmustu...kolay ısler degıl yanı...
    • Soran
      kaç puanla girmiş acaba biliyo musun? evet zor işama zoru başarmak gerek.. idealler için..
  • oasly
    1306  
    çok net:)
    • Soran
      çok net cevap. :)
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Boğaziçi Psikoloji'ye girmek için YGS ve LYS'de kaç net yapmak gerekir?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sınav Sonuç Sorular ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu DGS (Dikey Geçiş Sınavı) için tavsiyelerde bulunur musunuz?
2012 Aralık - 2013 Temmuz'a kadar paso ders calistim. Dikey Geçiş Sınavı (DGS) için Aylarımı, haftalarımı verdim. Sabah çıkıp gece geliyordum eve....  
Bir Erkek Sordu Açık Lise Sınav Soruları Kolaymı ? [ ACİL ]
Arkadaşlar açık lise sınavları normal bir düz lisenin sınavlarıyla zorluk derecesi olarak aynımı ? vede kitapları normal lise kitaplarına göre konu...  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
TikeldimDün sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey