canımçoksıkkın

Boğa erkeği nelerden hoşlanır?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
canımçoksıkkın(Yaş:25-29)
    Kategori: Diğer

Boğa erkeğinin ilgisi varsa onu daha fazla etkilemenin yolları nelerdir?Boğa erkekleri kendilerine ne hediye edilse çok mutlu olurlar?


Güncelleme: Bazı arkadaşlar espri yapayım derken saçmalamışlar.Saman,yulaf filan bunları oturun da siz yiyin!   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 107606
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
30
Kızlardan  
11
 

Erkekler Ne Diyor

  • scare
    23366  
    kaliteden,sakinlikten,sadakatten,samimiyetten,şehvetten ve güzel yemekten.
  • ercie
    2336  
    -da ekini ayrı yazanlardan hoşlanırlar
  • novalgine
    1731  
    adı üstünde boğa erkeği işte
  • sean3772
    7182  
    bilen bir ineğe sormak lazım performansını :D
  • Ottawa
    6776  
    diğer 11 burçtan farkı yoktur
  • Sakerea
    2361  
    Ben boğa erkeklerinden biriyim.(sürü halinde geziyoruz da..) Cinsel anlamda abaza değilimdir, kuş kalkmıyor da değil, idare ediyorum işte bi' tekmeyle ayarı oynayacak biri değilimdir, yapılan bi' şeye karşılık vermeyi pek sevmem, intikam söz konusu ise bayılırım. İki taş(hatun) görünce yapışmam hemen, hatta beklerim o gelip yapışsın da reddedeyim diye. :)
  • dostoyevskihakliydi
    -1  
    Uyluk kemiğinin olduğu bölgelerin tetiklenmesinden hoşlandıkları gibi, bu bölgenin tahrişi söz konusu olursa, güzel kalça hareketleriyle partnerine zarar verdikleri gözlemlenmiştir. Biz bunun Neptün'ün 1986'daki meteor fırtınasından kaynaklanan yörünge kaymasından olduğunu düşünüyoruz.
  •  
    Yok  
    Mutluluk vericiyizdir :D
  •  
    Yok  
    çok iyidir :)
  • justsugar
    -1  
    boğa erkekleri ni çok bilmem ama boğa kadınları çok ateşli ve tutkulu oluyor.. erkeğide kadınına çekmiştir heralde
  • centilmen47
    2731  
    Yalan söylemeyi unutmazlar...kandırmayı hiç unutmazlar...
  • wandering
    728  
    öküz gibidirler herhalde:)
  • DeHa1143
    -1  
    Özelden sor bunu bana. orjinal boğa erkeği karşında B)
    • Cevaplayan
      sorduğun sorunun cevabı özelde
    • sen yaz burdan
  •  
    Yok  
    boğayım kolyeyi severim
  • capkin_kuru_fasulye
    46508  
    yemek yap
  • orijinal046
    -1  
    ona kırmızı renkli hediyeler ver.
  • pepe34
    -1  
    ben boğayım ,genelde sadece bir öpücük yeter bana
  • karasovalye1991
    -1  
    ben 2 mayıs bir boğa olarak sana söyleyim pahalı hediye parfüm olur kaliteli mesela kokusu 4 gün kalıcı . saat sakın alma saatten sıkıldım artık takmıyorum zaten .. adidas nike puma 100 tl üstü güzel bi spor ayakkabı gider. güzel kaliteli bir gömlek gider belden daraltmalı. veee kız düzgün olmalı anneliğe uygun olmalı ben bakınca onu anne olarak hayal edebilmeliyim bu kız bu işin üstesinden rahat gelir demeliyim güvenebilmeliyim ailemden sonra 2. desteğim olmalı. her sıkıntımı dinleyip benimle bana fikir veererek çzümler üretebilmeli. sevmeli. güzel yemek yapabilmeli. elleri narincecik olmalı tırnakları orantılı kibar olmalı .ennnn manyağıdaaa aşşşkımmmm olmalı
    • Cevaplayan
      ağzıyla istediyse ve hiç bişeyin deyilse salla gitsin ben bi kızdan hediye istemem yüzsüzlük bu kızın parasıda yok ben alırım daha iyi
    • Soran
      yok ucuz şey alamam çünkü markaya önem veriyo paralı kendisi.her şeyi beğenmez diye burda sordum zaten.çalışsam daha pahalı bi şeyde alırım ama hem çalışmıyorum hem de aramızda bi şey yok.ağzıyla istediğinden telaşa kapıldım şimdiden
    • Cevaplayan
      valla sana bişey dicem inanmıcan kızın birisi bana 2 tane kot pantolon 1 tane tişört aldı bişey daha almıştı unuttum baştan donattı beni ama hiç sevinmedim çünkü hepsi ucuz şeylerdi 20 tl 10 tl çakma giymedim bile güzelde değildi güzel olsa giyerdim.hepsine verceği parayı toplayıp adam gibi bişe alsaydı daha iidi genede teşkr ettim napayım sevinmiş gibi yaptım iyi niyetli üüzülmesin
    • Soran
      arkadaslarıyla planı vardır kesin arkadaşlarıyla yapışık yaşıyo resmen:)) ama gömlek ve parfüm ikisini de alabilirim :)
    • Cevaplayan
      güzel siyah taşlı bir erkek yüzüğü olabilir. dediğim gibi bi kız arkadaşım bana numaramı bilymuş ayağmın adidas ayakkabı almıştı çok sevinmiştim gerçekten. güzel biceket aldı bi tanesi onada çok sevindim . güzel kafa tipine uygun rayban gözlük olur cafcaflı bi gözlük .yada damardan gireyim madem 250 ye kıycaksın bi tane gömlek taş çatlasın 50 lira kız olarak yemeğe götür baş başa manevi değeri daha büyük
    • Soran
      250ye kadar olabilir
    • Cevaplayan
      sen kaç paralık bişey vermek istyn sole bakayım bana
    • Soran
      bu yorumu beğendim gerçekten.parfüm olursa biraz markaya kaçmak gerek.ayakkabı alamam denemeden uyduramam da ayağına.saati var zaten hediyeymiş.peki başka alternatifin var mı hediye konusunda
  •  
    Yok  
    arpa yedirebilirsin çok sever boğalar:D
  • van_cleff
    -1  
    boğa arkadasım yok olsaydı yardım edebilirdim
  • hotdog
    47376  
    İşlevsel olmalı, sakın biblo,çerçeve,kravat falan alma, çakı al, saat al, gömlek al.
    Ama boğa erkeğini etkilemek zordur, gene de bir işe yaramayabilir, garanti vermiyorum.
    • Aynen uğruna olebileceğimiz bir aşk .. ne doğru soyledin :-)
    • Soran
      syrena seni zorla tutan yok gidebilirsin bu konu başlığı altından
    • Cevaplayan
      @syrena bölgesel korumacı mısın sende :D
    • Soran
      beni seçtiğine emin olsam mutlu olacam zaten.ama vazmıgeçti acaba diye düşünüyorum artık
    • uffs cekil soran.
    • Cevaplayan
      uğrunu ölebileceğimiz birşey istiyoruz, bukadar seçici olan birisinin seni seçmesi seni mutlu etmeli ama değil mi?
    • Soran
      kolay kolay aşık olmuyolar.sadece etkileniyolar.en sinir bozucu olanı da tam bir kapalı kutu.bakışlarıyla ilgimi üzerine çekti.ne irtibatı koparıyo,ne de ilgileniyo.Kızlara güveni yokmuş.İnce eleyip sık dokuyo aklınca heralde.nereye kadar böyle gider ne yapmalı bilmiyorum.
    • Cevaplayan
      şu dünyada boğadan daha iyi birşey varsa,oda boğayı kendine aşık edebilen kadındır
    • Aynen , boğa sevgilisi olanlar ne kadar da şanslı değil mi ? :-))
    • Cevaplayan
      kahretsin, @aneksenamun, sadece güzele güzel deriz, oda güzel benimse :D
    • Pehh ne zormuşunuz yahuu :-))
  • KuRSuN_06
    16232  
    ben aslan burcuyum parçalarım o boğayı :) sen bitane oyuncak aslan al boğa bulamadım bunu aldım de :D
  •  
    Yok  
    kendini hediye edersen buna hayır demez boğa erkekleri:D
  • amonraa
    -1  
    inekten :))
  • trobe
    2974  
    bır boga erkegı olarak saatten çok hoşlanırım bence uzun zaman kullanabılecegı yanında tasıyabılecegı bır hedıye alınmalı
    • Cevaplayan
      bıleklık kunye tarzı bıseyde olabılır
    • Soran
      kolunda saati vardı hediyeymiş ve kendi ağzıyla hediye istedi bugun benden bilemedimki şimdi
  • Titero
    26117  
    Parfüm.
  • Ausname
    -1  
    Hediye olarak sanırım Yulaftan hoşlanırlar gibime geliyor ve Genellikle Keçi kadınına ilgi duyarlar gibi...kih..kih..kih..
    • Boğa burcu mikemmeldir :-)) kendim diye soylemiyorum ...
    • Evet yulaflı ekmğe bayılırız yada organik olan herşeye ;-)
    • Ben de boğayım + ladım eferim :-))
    • Cevaplayan
      Yahu neden eksilediniz ki..? Öküzün önde gidenine Boğa denmiyormuydu..Yoksa ben mi yanlış biliyorum..kih..kih..kih..
  • daktır_
    -1  
    Açgözlüdürler , doymak nedir bilmezler.Bence başka burç erkeklerini denemelisin
  • elizabetmielenormu
    -1  
    boğalardan :P
  • nickinick
    6773  
    saman
    • Cevaplayan
      ama gerçek bu tüm sığır türleri samana bayılır yada öküz yada boğa severler yani
 

Kızlar Ne Diyor

  • insansavar
    -1  
    bayılcam az kaldı
  • buketak
    -1  
    inatçı sinirli dedğim dedik şahsen sevgilim burç ama sevgisine sadık içten
  • mutsuzkız
    -1  
    2senelik sevgılım.Boga burcu.Çok sinirli ve inatçıdır.o sinir varya kımsede yoktur.agırbaşlı erkeklerdendir.cook kıskanctır.anlıcagn zor kısılerdır
    • Cevaplayan
      :)
    • aynen benimde 4 yıllık sevgilim boğa burcu aynı dedğin gibi
  • Aneksenamun
    53026  
    Bakımlı havalı olmandan hoşlanırlar bir de güzel yemek yapman dan ayrıca çok kıskançtırlar ...
    • Soran
      ne mantıkmış ya sanki bilimsel deney yapıyo ben de kobayıyım :)))
    • öyle deme,romantizm isteyince dibine de vururuz, iki duygusal gözyaşı almadan hayatta bırakmayız, kış günü açık havada terletir, yaz günü 40 derecede terletiriz @soran kaçırma bu çocuğu, uyandırayım:D
    • EEEE sonra...! kih..kih..kih... Yahu getirecem şimdi size bir Boğa..Alayınız Tırsım kaçacaksınız he...
    • Cevaplayan
      Romantik olmasını bekleme , sadece mantık işler boğa burcunda .. kadını ve erkeğide aynıdır ..
    • Soran
      evet önceki kız arkadaşı yüzünden kızlara artık güvenmediğini söylemişti bana.sessizce uzaktan beni çözmeye çalışıyo:))
    • Cevaplayan
      ama çok inatçıyızdır ve bir o kadar da sadık ..Sana güvendiğinde kalbini kazanabilirsin ...
    • Soran
      geçen tavır yaptım konuşmayı tamamen kesti.1 hafta boyunca yüzüme bile bakmadı.
    • hakkımızı isteriz sadece, daha fazlasını değil, ait olamadığın boğaya sahipte olamazsın @soran :D:D
    • Cevaplayan
      Etmezler ama izlerler her anı kaydederler , kullanabileceği bir hediye al kol saati misal .. Ama sakın boyun eğme asi ol peşine düşer daha çok ...
    • Soran
      offf hem de ne kıskanç bana belli etmemeye çalışıyo ama
    • Hımmm demek öyleyniş...! kih..kih..kih..
  • melek0891
    2232  
    Google sor!
  • gossip
    16131  
    onlar aşkı sevgiyi isterler
    Özel bir hediye olmalı
  •  
    Yok  
    Boğa erkekleri sadece tıkınmaktan hoşlanır.Öyle entel hediyelerden hoşlanmazlar çünkü kafaları basmaz.Gerçek bu.
    • Cevaplayan
      Hayır.Gayet sakinim.özet geçtim :)
    • Soran
      biri seni fena kızdırmış olmalı
  • kibirliceviz
    -1  
    ihtiyaç duyduğu, işine yarayacak kaliteli bir şey al.
  •  
    Yok  
    hediye olarak, jartiyer falan full donanım giyinip kendini paketleyebilirsin.
    • en iyi cevap
    • Cevaplayan
      bence de <3
    • kurdele kırmızı olsun
  • fergie
    -1  
    kalbine giden yol midesinden geçer
    • Soran
      onu da yaparım da kalıcı bişi olsun istiyorum
  • _Sylvana
    -1  
    Kendi ellerinle en sevdigi yemegi yap. Boga erkegi bogazina düskün olur <3
    • Cevaplayan
      Asil öylesine yedirecen ki kendisine gelsin :-))))
    • Soran
      benimki biraz somalili gibi çok yediğini sanmıyorum :)
    • Cevaplayan
      Not: Babamdan biliyorum... Pasta, kek felan da cok severler :-))
 
Ana Sayfa > Diğer Soruları > Boğa erkeği nelerden hoşlanır?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Fal Ve Burçlar ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Fal hakkinda bilgisi olan varmi
fal olayi cok aklimi karistiriyor gercekten görüyorlarmi yoksa atiyorlarmibilgisi olan varmi bu konu hakkinda  
Bir Erkek Sordu Burçlar ne kadar doğru.
Arkadaşlar burçlar Kur'an-ı Kerimde'de var. Yalnız gökteki burçlardan bahsedilmiştir. Örneğinden yay burcunun özellikleri şunlardır demek doğru...  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel17 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Diğer Xperleri
  
hotdog
47376  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
134 Soru - 7520 Cevap
Diğer Xper: 16292
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
67 Soru - 7015 Cevap
Diğer Xper: 15145
capkin_kuru_fasulye
46508  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
345 Soru - 10847 Cevap
Diğer Xper: 15063
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 7131 Cevap
Diğer Xper: 13742

Xper Nedir? Xper Sıralaması