x_can_x

Anal seks ile kadınlar orgazma ulaşır mı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
x_can_x(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

Anal seks ile kadınlar orgazma ulaşır mı?
Lütfen bunu deneyen bayanlardan cevap bekliyorum özellikle bayanlardan rica ediyorum.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 91231
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
9
Kızlardan  
13
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    anal yaparken kritoriside okşarsanız zevk oluyor hemde harika bir zevk. yada anal yaparken vajinayıda vibratörle boş bırakmazsan yoksa acıdan kıvrandırıyor.çarşafları yoluyordum.
  •  
    Yok  
    oömuyor maalesef bildiğin acı çekmek ya
  •  
    Yok  
    ben ulaşamadım
  • ruzgar_gibi_gecti
    7357  
    olmazlar.
  • sudesu
    1226  
    hayır dostum ulaşamaz.
    her ne kadar kabul etmek istemesen de yapı olarak sizin ki ile bizimki aynı.
    ne hissettiğimizi çok merak ediyosan deneyebilirsin bile ;)
    konu sadece psikolojik. biz penisin içimize girmesini doğal karşıladığımız için bi şekilde ağzımıza girenden de popomuza girenden de psikolojik olarak keyif alıyoruz. konu bundan ibaret.
    • Soran
      en iyi cevap olarak seçecektim fakat hakaret ettiğin için malesef.sadece bir soruydu gerek yoktu sizde deneyin demenize hiç öyle heveslerim olmadı sadece merak ettim.erkek olarak hiç bir partnerim açık konuşayım çok istememe ragmen hiç biri yanaşmadığından dolayı merak ettim sadece.
    • en ıyı cevap dıyebılırım
    • Cevaplayan
      bizimkinin üzerinde vajina sizinkinin üzerinde penis var. tek fark bu..
    • erkeklerinki farklı yanlız biraz incele istersen ben öyle biliyorum
  •  
    Yok  
    Ben çok tahtik oluyorum. Tercih meselesi.
  •  
    Yok  
    Peygamber efendimizin der ki : “Karısı ile ters ilişkiye girenler, Allah’ın rahmetinden uzak kalırlar.”
    • Birde şöyle der: "Sen gidip git dua falan etsene. Bu konulara karışma"
    • bide şöle der ki ' eşlerinize geriden yaklaşmayın.' kesin ve net bi emir.
    • Yorumunla o kadar aydınlandım ki gözlerim kamaştı. Vay be.
  •  
    Yok  
    hak yolu varken b.k yoluna gerek yok bence:):)
    • denizap kişilerin fikirlerini belirtme hakkı var onları birşeyle itham etme hakkın yok
    • Cevaplayan
      her kategori herkese açık.. herkes birbirine saygı duymalı.. senin gibi saygısızlar olmalı bence..

      bu da benm düşüncem.. seni ilgilendrmez verirsin eksiyi geçersin bu kdr basit...
    • Bu sitenin bu sayfasında neden bulunuyorsun o zaman. Bunlar yaşanan gerçekler. Aslında sen de meraklısın ama işte yanar dönersiniz.
  •  
    Yok  
    ya ben bir türlü şu anal seks olayına sıcak bakamadım ,çok can acıtır ve ilerleyen yaşlarda türlü rahatsızlıklar ortaya çıkarmış, sevgilimin çok istediğini ağzının sularının aktığını da biliyorum da cesaret edemedim ...
  • engel
    -1  
    normail vajnadayken penis arkada bisey istemiyo kadin
    ama anlin icindeyse penis vajinaya biseler oluyo sanki kiziyo vajina
    bura niye bos diye rahatlamak istiyo oda anliyoki penisyanlis yola kacti
    • Cevaplayan
      isineg*tyapa yapa aklini yitirmiss olcaksin beliki
    • Hangi dilde ne yazdığın konusunda hiç bir şey anlamadım. Lütfen bir Türkçe okuma yazma kursuna git olur mu?
    • hahahahaa süperr
  •  
    Yok  
    ben ulaşamadım makatım yapı itibariyle dar acı çektim sadece :(
    • Cevaplayan
      ben lap diye daldı mı yazmışım :D
    • anali denizap ta ögrenin beyler adam usta olmus
    • Makat ilişkiden önce bayağı bir süreyle genişletilir. Anal ilişki öyle vajina gibi hart diye yapılmaz. Biraz araştırsaydın canın yanmazdı.
    • Cevaplayan
      işi bilmese diğer konulardada başarısız olurdu aleti kalın makatım dar ben bebekken bile makat darlığı yüzünden sürekli kabızlık yaşıyormuşum lavman falan kullanıyormuşum..
    • allah baska dert vermesın bacım:)) mınubusumde sole yazar:D dar açı en buyuk acı, lımıt turev ıntegral kız bu ne hal ,genler robozom lızozom askınla ettın benı zom,pascal newton leıbnız ne kadar olursa olsun kalmaz iz
    • Soran
      zannedersen darlıkla bir alakası yok gibi sadece onu hazırlayanın işi bilmesiyle alakalı diye düşünüyorum.
  •  
    Yok  
    en yoğun orgazm olduğum zamanlar hep anal seks sırasında
    • engel.seninle tanismak istiyorum.bi engel varmi engel ;)
    • engel sen ne diyosun istersen sende deniyeyim adam gibi konuş asabımı bozma !
    • sen gay olarak gelece missin son anda direkte dönmüs
      erkekler niye merak ediyor anali uygulamak icinmi dikat edin gay kayniyo kazan gibi
    • anladım teşekkürler cevabınız için :) :) denemek lazım fakat birazda bana yanlış gelliyo o yüzden vazgeçiyorum :)
    • Cevaplayan
      18-19
    • tamamı diyosunuz fakat yani cm olarak ? :D
    • Soran
      evet banada bi keresinde partnerim öyle demişti en şiddetli orgazmı ters ilişkide yaşadığından bahsetmişti.
    • Cevaplayan
      ilk birkaç dakikadan sonra tamamı
    • bişey sorucam hep merak etmişimdir anal seksde cinsel organın kaç cm giriyo en fazla ?
  •  
    Yok  
    denemedim ama cevap veresim geldi :D
    bilmiyom :D
    • rica ederim bari .d
    • Soran
      teşekkürlr edeyim bari
    • denmeye bile değmez yaa .d
 

Erkekler Ne Diyor

  • donkisotxx
    -1  
    malzemesıne gore degişir bnce
  • Nedim69
    -1  
    kesinlikle orgazm olanlar var,ama burada belli noktalar var...birincisi yavaş olmak gerekir ve kadına oral yapıp sıvıların anal bölgesine bulaşmasını sağlamak gerekir...oldukça yavaş olunduğunda kadın bundan aşırı zevk alır çünkü sinir uçları aynı bölgede vajinadan daha fazla yer almıştır...ama hart diye girerseniz kadın değil orgazm hayat boyu nefret eder...
  • lionua
    1776  
    ters yol her zaman sıkıntı getirir... :D
  • abittersweetlife
    965  
    kadını bilmem de ben boşalıyorum :)
  • orijinal046
    -1  
    ak yol varken bok yolunda ne işin olur be kardeşim. Lağımcımısın sen.
  • Emrahyildiz
    608  
    Yanlız bayanlar genel de anal seks le mastürbasyon yaparlar...
  • hunter-alex-32
    -1  
    boşalan orgazm olan var dostum
  • ayaz-32
    -1  
    o iğrenç görüntüye nası dayanıyosunuz ?
  •  
    Yok  
    gizli kullanıcı bayan denemende yardımcı olablirim =)
    • Cevaplayan
      berduş seni seviyorummm canım. =)
    • :)
    • Cevaplayan
      öpüşelim berduş bitanem...muckss.. :-*
    • öpüşelim mi :D
    • Soran
      arkadaşlar lütfen sorulara yanıt verin amacınızı sorular üzerinden fırsat olarak kullanmayın lütfen.
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Anal seks ile kadınlar orgazma ulaşır mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_melDün sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24770  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9639 Cevap
Cinsellik Xper: 9874
StarLa
27119  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5363 Cevap
Cinsellik Xper: 7945
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15352  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3596 Cevap
Cinsellik Xper: 6782

Xper Nedir? Xper Sıralaması