by_entel

Kadınlar ne sıklıkla mastürbasyon yaparlar?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
by_entel(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

Kadınlar ne sıklıkla mastürbasyon yaparlar? Şimdiden cevaplar için teşekkürler..


Güncelleme: Hala daha genel bi cevap alamadım çoğunluk ne yapıyor benim merak ettiğim bu aslında...
Şahsi değil sizin gözlemlerinizle sizin cinsinizi hem kendinizi hemde kızların genelinin ne yaptığı hakında bir cevap istiyorum aslında...   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 9081
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
1
Kızlardan  
2
 

En İyi Cevap

mad_girl
15348  
ben haftada en fazla 2 defa yaparım bazen hiç yapmam belli olmuyor yani duruma göre hareket :) .
Hangi ortamda derken ya yatakta yaparım ya da banyoda başka yaptığım ortam olmadı, fantezilerim ise sevgilimle seviştiğimi hayal ederim.
  • Soran
    bu bi gerçek tirki erkekler ne kdar güzel parneri olsada başka bır kızı görse etklenir buda iskenderi çok seviyorsun ama onun üstüne tatlı yemek gibi bişey peki sizde bu mevcutmu erkek ardaşın varken başka birini hayal edip mastırbasyon yapmakk... gibi..
  • ne şanslı bir hayal erkek arkadaşın varmış helal olsun çocuga valla :) herhalde süpermen gibi bir çocuk bu
  • Cevaplayan
    Yapmayanda var olabilir ama genellikle yapılıyor :) .hayal kahramanımız oluyor tabii ki :) olmaz mı .
  • Soran
    peki biz erkeklerde şu var hani sevigilini ilişkimizi düşünürüz mastırbasyon yaprız ama bide oo gün içinde tahrik olduğun bi kızı bile hayal edip mastırbasyon yapa biliyoruz peki sizde öyle bi duygu varmı yani yolda çok hoşunuza giden bi erkek oo gün senin fantazin olbilirmi peki.. oldumu yada.. bide ben bi çok kız ardaşım ben yapmam mastırbasyon diyo oo sevmiyorum yapmadım giblerinden diyo bende inanmıyorumki doğaya haykırı ama defalrca aynı şeyi duydum onun için aklımda soru işareti kaldı..
  • Cevaplayan
    Her kız yapar demek yanlış olur ama genel olarak yapar ,sevgilim olmadan önce de hayal dünyamdaki sevgilimi düşünürdüm :) eşi benzeri olmayan sevgilimi :)
  • Soran
    sevgilin olmadan önce ilişki yaşamadan önce fantezin neydi bide genelde her kız bu sıklıkta yaprmı sence..

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Her gun yapıyorum.
  •  
    Yok  
    ben yapmıyorum. her kız yapar diye bişey yok. iki kişi olmanın yerini tutmuyor. denedim birkaç kez ama hoşuma gitmedi.
    • Cevaplayan
      şanslı olduğunu söylüyor :) şu an eşim o kişi... :))
    • Soran
      erkek ardaşın çok sanslı bence yada sansız mı diyim en diyim:)) yemek yemsin sex le doyarsın sankis sen:))
    • Cevaplayan
      aynen öyle. asla hayır demem. ya da yine mi diye de düşünmem. rica :)
    • Soran
      aslında çok arzulusun doyumsuz sunama mastırbasyon denen şeyi yapmıyorsun anladığım kadarıyla ama ilişki sırasında karşında 10 kez yapsada sen artık yeter zevk almıyorum demiyorsun yani güzel bi açıklamaydı teşekkürler...
    • Cevaplayan
      şu an evliyim. ama öncesinde de yapmıyordum. öyle bir durumum olmadı. 1 ay falan olmuştur. daha uzun olmadı hiç. fakat ben sevişmekten öte kişiyi isterim. o kişi yoksa biyolojik olarak eksiklik hissetmiyorum. o kişi varsa da gün içinde kaç kere olursa olsun hayır demem. yani soğukluğum da yok. tam tersi hatta.
    • Soran
      ozaman tuaf bir vaka senin cvb kişisel oldu biraz bu evli bir kadının mastırbasyon yapması gibi bir şey oldu düşünki erkeklrde uzak kaldın tatil köyündesin erkek ardaşın yok erkek te yok peki ne yaprsın... süre 3 5 ay mesela yinede yapmazmısın.. ya da öyle bi durum oldu mu sende..
    • Cevaplayan
      yokluk yaşamadım ki. o yüzden sıkıntım olmadı hiç. belki de bu yüzden.
    • Soran
      bende bu cvb çok aldım onun için bu soruyu sordum sen yapmıyormusun tabiki gerçeğin yerini tutmaz ama ama gerçek olmayınca hiç kendini tatmin etme duygusu olmuyomu yani...
    • Cevaplayan
      yapmadım demedim ki. yaptım, hoşlanmadım. o yüzden yapmıyorum dedim :)
    • ama sonuçta yapmışsın :))
 

Erkekler Ne Diyor

  • Keanu
    16244  
    Ne yapıyorlar mı? Ne yapacaklar kasıklarının arasına yastık alıp üzerinde gidip gelirler ya da elle okşayarak tatmin ederler.
    Ama benim asıl merak ettiğim, (bakireler konu dışı tabi) patlıcan salatalık gibi şeylerle tatmin olan var mı? :) Cidden merak ediyorum bunu. Açık yüreklilikle itiraf edip cevap verene teşekkür şimdiden.
    • dünyanın en meraklı insanı ben sanırdım. meğer benden daha meraklıları da varmış:=0
    • Soran
      bu tahmin bana gerçek kendilerinden duyacağım bi cevap lazım yani senin patlican vs muhbbeti gibi ama genelde herkes yapıyormu yüzdelik oranı nedir bu yanii..
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kadınlar ne sıklıkla mastürbasyon yaparlar?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel14 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)