demir77

Vajina kaşınması durumunda ne yaparsınız?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
demir77(Yaş:30-35)
    Kategori: Cinsellik

Önce soruyu cidden merak ettiğim için sorduğumu belirteyim. Hani kulağımızın içi kaşınır veya bazen burnumuzun içi kaşınır ya aynı öyle vajinanın içi de kaşınır mı ? Eğer kaşınırsa bakireler orayı nasıl kaşırlar ? İsteyen gizli cevaplasın. ama lütfen samimi cevaplar verin. ha bunu sen niye sordun, neden merak ettin, başka soru mu yok ? ! diyenler olabilir. aklıma geldi, merak ettim işte. buradan soruyorum.


Güncelleme: admin bu sorunun cinsellikle ne alakası var, sağlık kategorisinde açmıştım.   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 84963
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
8
Kızlardan  
15
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    İçi kaşınmaz sadece dudak dışı ve dudak içi kaşınabilir ancak.
  •  
    Yok  
    kaşınıyosa napıcan gidip kaşıcan mı :D
  •  
    Yok  
    içi kaşınmıyo ki dudakları kaşınıyo ondada kaşyrum yani
  •  
    Yok  
    Bakire olmayanlarında içinden kaşıdığı olmaz. Vajina kaşıntısı öyle bir şey değildir. Buna gerek olmaz. Zaten kaşıntı olmaz sadece acı yanma ile gerli ki bu bir hastalık blirtisidir. mantar ya da bazı ilaçların yan etkisi..

    Kaşıryarak bakireliğini kaybeden vardır muhakkak ama ben henüz duymadım.
    • Soran
      peki, katılım ve bilgilendirme için teşekkürler.
  • NebiLem
    -1  
    Hic dusunmemistim dikkat etmedim valla o kadar ayrintiyi
    Bakireler o kadar derine inemezler sanirim ya icini nasil kasisinlar. Milletin aklina sokuyon simdi baslarina is alcaklar meraktan aceba felan filan diye hahah
    • haklısın
    • Soran
      iyi sustum :)
    • Cevaplayan
      He tamam züraafalar da yetissinler o kadar boyun la hahah
      Demir ve gencbas susmanizi tavsiye ediorum baci gardaslarim hahah cav he
    • Soran
      @gencbas Bacı sana çok üflemişler heral :D
    • Soran
      :D
    • Cevaplayan
      Hahahah amin hep birlikte bende guldum valla gozumun onune getirince :D
    • Soran
      oy NebiLem güldürdün beni :D, Allah da seni güldürsün kekom :D :D
    • mazallah bozulcaklar alemsın :)
  • polyanna
    -1  
    çok zekisinn diyorum :)
    • Cevaplayan
      :)) sustumm
    • Soran
      laf atma :) cevaplayacaksan buyur :)
  •  
    Yok  
    İçi kaşınmaz da tut ki kaşındı. Ne olacak yani o zar gitse? Sonuçta yine bakiresin. Ben anlayamıyorum valla.
    • Soran
      :)
    • Cevaplayan
      Tamam teşekkürler:) Herkes bir gün senin gibi düşünür umarım bir daha da zar muhabbeti geçmez:)
    • Soran
      ya tabii zar yanlışlıkla gitse o kişi aslında hala bakiredir. zar sadece başkası tarafından dokunulmadığının bir belirtisidir. yani orada zar durduğu sürece o vajinaya penis grimemiş demektir. ama bir erkek tarafından değil de bir kaza sonucu zar yırtılmışsa o kız hala bakiredir. burada senle hemfikirim. mesele yok. :)
    • Cevaplayan
      Hehe tamam sakinim:) Hayır sitede sürekli bazı tip sorular görüyorum. İşte şöyle yaptım zar gitti mi bilmem ne. Ne önemi var ki?
    • Soran
      bu ne şiddet ne celal. hayırdır mesele ne ? neyi anlamıyorsun valla ? :)
  • ŞizofrenikDüşler
    -1  
    ıcı kaaınmıyorkı dudakları ve bırazcık agzı kasınıyor kı kasıyorum
    • Soran
      evet bi hastalık harici içi kaşınmıyormuş. dışında zaten kaşıma sorunu olmaz. katılım için teşekkürler.
  • vanillalatte
    20718  
    yok artık niye kaşınsın hiç olmadı öyle bişi
    • Soran
      peki, katılım için teşekkürler.
  •  
    Yok  
    sağlıklı bir vajinada içten gelen bir kaşıntı olmaz yüzeysel olabilir bu da normal değildir, mantardan şüphelenmek gerek. yani soruya göre cevaplarsam bir kaşıntı varsa sebebi zar değildir
    • Soran
      hımm tamam, paylaşım ve bilgilendirme için teşekkür ederim.
    • Cevaplayan
      hmm ben ters anlamış demir hemen atar yapıyorsun :P
      o zaman şöyle cevaplayım, eğer vajina içinde bir kaşıntı varsa bu normal bir durum değildir kaşımak çözüm değil hemen doktora gitmeli. ki zaten kulağının içi kaşınınca kaşıyamazsın, yutkunursun falan işkence olur. onun gibi kendini tutup doktora gitmeli
    • Soran
      iyi de ben sebebi zar demedim ki. hani kulağımız da kaşınır burnumuz da kaşınır oraları kaşırız, ama bakireler vajina içini kaşımak için dışarıdan bişey girdiremezler, eğer kaşınıyorsa orayı nasıl kaşıyorlar demek istiyorum. yoksa zardan dolayı kaşınıp kaşınmadığını sormuyorum.
  •  
    Yok  
    merakın yersız kaşınmaz traştan sonra kaşınır dıyenler traşla içinin ne alakası var :D kaşınırsa sorun var dmektr oda mantardır travocort krem sürersin geçer bıde hapı vardı :D ya bunu açık cevaplamak ısterdım ama soru hosuma gtmedı :D
    • Soran
      :))
    • Cevaplayan
      reca :D
    • Soran
      peki tamam, hastalık vs. yoksa kaşınmaz. paylaşım için sağol :D
    • Cevaplayan
      yok ya kızmadım :D ama valla kaşınmaz :D
    • Soran
      iyi bi de eline sopa alıp dövseydin bari, Allah'tan uzaktayım :D ama diğer arkadaşlar kaşınır demişler yahu. sen kaşınmaz diyorsun :) bu nası iş. evet haklısın tıraşın içiyle ne alakası var. :D
  • TaşPrenses
    8257  
    Mesela parmağın kadar ince bir şeyi soksan bakirelik bozulmaz.Ama bugüne kadar hiç kaşınmadı..
    • Cevaplayan
      Aynen öyle :D
    • sen çok denedin galba baya eminsin :D
    • Cevaplayan
      Saçmalayın, bozulmaz :D :D
    • inanmayın kızlar bozulur. sokmayın parmağınızı falan.
    • ısaret parmagımla sevgılımı bozdum
    • bozulmaz mı?
    • Cevaplayan
      Rica ederim.
    • Soran
      katılım ve bilgilendirme için teşekkürler.
  •  
    Yok  
    sadece adet dönemine yakın 4 gün kala falan kaşınma oluyor sanırımçok kuruyor öyle bir kaşınıyorki krem sürüyorum gidiyor diğer zamanlardada kaşınma olmaz çünkü günlük çamaşır deiştiririm kesinlikle
    • vajinan var derdin var
    • Cevaplayan
      teşekür ederim
    • Temiz ve baklımlı kadının hali bi başka oluyor gerçekten..günlük mis gibi don değişiyor..bravo..kadın böyle olcak işte..
    • Soran
      cevap için teşekkürler.
  •  
    Yok  
    Kaşnır yavaşca kaşırsın olmadı iyice bi yıkarsın falan çok kaşıyınca kanar yani kızlık patlamaz ama çizilir zaten çok hassas. Kaşıntı fenaysa hemen doktora gidilir. Yani ben öyle yapmıştım
    • Soran
      geçmiş olsun. cevap için sağol.
  •  
    Yok  
    ciddi problemler olmadı müddetce kaşınmaz. eğer bir sağlık problemi varsa özel ilaçları var
    • Soran
      katılım için teşekkürler.
 

Erkekler Ne Diyor

  • obensaltan
    6235  
    olm bunun neyini merak edionuz
    biz hiç şeyimiz kaşındı diye idrar deliğine kamış, sopa vs sokuormuyuz :)
  •  
    Yok  
    amma meraklısın, içini kaşımasının neyini merak ediyorsun. kıçın kaşınınca sen bişey sokuyor musun? cevap burda
  • dr_kaan
    4381  
    içi derken tam olarak neresi?
    • Soran
      beni kandıramazlar babalık :D
    • Cevaplayan
      evet ufaklık! :)
    • Soran
      niye seni kandırdılar mı ? :))
    • Cevaplayan
      inanma böyle seylere :)
    • Soran
      vajinanın iç kısmı, yani kızlık zarının örttüğü yer ve onun daha iç kısmı. vajina kısmı.
  • hkntr
    2901  
    30 küsür yaşındasın, bakire kızın neyi ne yaptığını, ne yapacaksın?
    • Soran
      hayatın buyunca ayıplana ayıplana tek öğrendiğin şey ayıplamak olmuş galiba ! yazık.
    • Soran
      sana ne ?
  • OmanTurk
    4199  
    Haci bisi sorucam. Bakire kizin vajinasinin kasinmasini bosver. Makati kasinan bir erkek ne yapmali? ya da boyle birsey olunca sen ne yapiyorsun ?
    • Soran
      makat kadınlarda da erkeklerde de vardır ve aynıdır. hastalıkları da aynıdır. makat bir cinsel organ değildir. makat kadın ve erkek cinsine ait bir organ değildir. insana ırkının tümüne ait bir organdır. eğer makatın kaşınıyorsa kıl kurdu var demektir. o zaman doktora gidersin. ama vajina biz erkeklerde yok OmanTurk onun için o duruma bilemeyiz. merak ediyorsak sorarırz. ayrıca bu paylaşımda soruyu soran benim. soruya soruyla karşılık verme Hacı. merak ediyorsan sen de makatı sor. :)
  • ozatah
    2058  
    erkek olmak guzel yahu al elıne ıkı kavra tamam :)
    • Soran
      :D
  • Magandus
    50  
    Fena sın usta :) fena bende merak etti m:)
  • VeniVidi
    -1  
    Evet bende merak ettim..Erkek olarak benim alet kaşınır özellikle traş ettikten sonra bolbol kaşınır..Tabi bu kaşıntı tatlı bir kaşıntı.. :)
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Vajina kaşınması durumunda ne yaparsınız?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yatmadan/Uyumadan önce ne yaparsınız?
LilyPad-Dün sordu

Dişlerimi fırçalarım

Saçlarımı tararım

Pijamalarımı giyerim

Müzik dinlerim

Diğer (Belirtiniz )

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Erkekler Yatakta Ne İster?
recycle
Erkekler ne tip kadınlardan hoşlanır? Erkek kadınının nasıl olmasını bekler? Erkeğinizi baştan çıkarmanın püf noktaları? Yatakta O’nu nasıl çıldırtabilirsiniz? Gazetelerde, dergilerde her gün...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24675  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9597 Cevap
Cinsellik Xper: 9823
StarLa
26979  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5346 Cevap
Cinsellik Xper: 7922
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15324  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması