srknksk

İlk gece kızlar için gerçekten kabus mu?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
srknksk(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

İlk gece korkusu eskide mi kaldı, yoksa günümüz kızlarında da hala devam ediyor mu?

Bir şey daha soracağım, sevdiğiniz kızın gerdek gecesi bakire olmadığını anladınız ya da oyle sandınız, ne yapardınız?


Güncelleme: allah kızlara güvenseydi kızlık zarını yaratmazdı diye bi söz var katılıyomsnz   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 8159
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
2
 

En İyi Cevap

sophia
3539  
"İlk gece korkusu" eskilerde kaldı diyemeyiz. Çünkü ilk gece, cinselliği tabu olarak görmeyen biri için de bir muammadır, "acıyacak mı acaba?" endişesi olması bir yere kadar normal. Ama toplum geneline bakacak olursak, cinsel hayattaki tek görevinin bacaklarını açıp kocalarının işini bitirmesini beklemek olduğunu düşünen, öyle öğretilmiş çok fazla kadın var, ve cinsellikten zevk alabileceğinin/alması gerektiğinin bile farkında olmayan kadın, üstüne abanacak adamın ona ne yapacağından elbet korkar...

Bu da Türk milletinin genç kadınlara hediyesi. Erkeklerden kendimizi uzak tutalım diye cinselliği kirli, korkulması gereken bir şeymiş gibi gösteriyorlar, bilinçaltımıza öyle kodlanıyor, ondan sonra da evlenip aylarca, bazen yıllarca ilişkiye giremeyen karı-koca figürleri doğuyor. Vajinismus anormal derecede yaygın. Onun sebepleri çok daha komplike, ama temelinde benzer korkular da var.


İkinci soruyu erkeklere bırakıyorum.


"Allah kızlara güvenseydi zar yaratmazdı." sözüne katılmamakla beraber, bi tarafımla gülüyorum. Kızlık zarının işlevi bebeklik dönemi ile ilgili. Kızların belli bir temizlik bilincine/becerisine ulaşana kadar enfeksiyon kapma riskine karşı alınmış önlem gibi bir şeydir. Hatırlamasak da, altımıza yapıp durduğumuz bir dönem yaşıyoruz hepimiz mâlûm.. Bekâretin garantisi olmadığı da açık ve net. Eee? Yoksa tanrı atlara da mı güvenmiyor ki onlarda da benzer bir doku var. Bi düşüneyim...

Kızlar Ne Diyor

  • Ciciw
    50  
    cok korkulu bence...
  •  
    Yok  
    evlilik öncesi bir cinsel yaşamı olmamış kadınların elbette ki devam ediyor. bir takım yalancıların da 'seviştim ama kocam bilmemeli, ne halt edeceğim' kaygısı sürüyor.
 

Erkekler Ne Diyor

  • Darkness
    -1  
    Bence bu birazda erkeğe bağlı bi durum. Kıza ne şekilde davrandığı önemli
    • kesinlikle katılıyorum erkeğin bu durumda çok büyük bi etkisi var
  • etmus
    -1  
    daha onceden bana soylemisse ne olacak ki normal karsilarim. ama aylarca beni bakireyim diye kandirmis dokundurmamissa, o gece de bakire cikmazsa o zaman sorarim yalan soyleme nedenini... mantikli bir aciklamasi da yoksa , ertesi gun ayrilirim sirf yalan yuzunden
  • jeff_loomis
    -1  
    evet bu korku günümüzde hala devam ediyor
    gerdek gecesi bakira olmadığını anlarsam yapıcak bişey yok sonuçta ben onu sevmişim evlenmişim
    nerdeyse hepimiz kız yada erkek evlenmeden seks yapmadık mı ?
    • Yoo yapmadık :)
      Bide kızlık zarı = namus değildir. Ama onun bir parçasıdır.
      Birde o mikrop girmesin hikayesi "sadece varsayım". Asla kanıtlanmış bişey yok ortada. Sanki bilimsel makaleler yayınlanmış da tıbbi gerçekmiş gibi anlatılıyor. Yok böyle bişey. Doktorun biri fizyolojik olarak bu işe yarıyordur diye düşünüp dillendirmiş o kadar.
    • lan mesaj kutum senin mesajların ile dolu normalde değil o mesajlar
      ne tehditi ben sana hatırlatma yapayım dedim
    • Cevaplayan
      hahah tehdit ediyo çok korktum =)
    • la bak sinirlendirme bana attığın mesajları herkese gösteririm ha ;)
    • Cevaplayan
      ben senle evlenmeyi kabul edicem mi bunuda düşündün mü ?
    • tamam o zaman seninle 5 yıl sonra evlenicem sende bu 5 yıl içinde beni arama ben de ( gözlerde bir parıltı görülir . eller ovuşturulur ve derinlerden bir kahkaha seesi duyululur) muhahaha olur bence de tamam yani ben ce de sorun yok o zaman ;) capito
    • Cevaplayan
      orası kesin zaten herkes böyle düşünmüyor ama benim fikrim böyle
      ayrıca kızlık zarı bakireliği namus olarak görülmesinide garip buluyorum
      kızlık zarı namus degil sadece mikroplara karşı koruyucu görevi vardır
    • Soran
      haklısın ama herkes böyle düşünmüyodr bence
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > İlk gece kızlar için gerçekten kabus mu?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim14 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey