Bakire değilim, ilk gece kabusu yaşıyorum.

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

Merhaba arkadaşlar öncelikle kendimi anlatayım. Ben daha önce bakireyken nişanlıydım, zorla nişanlandırılmıştım, onu sevmiyordum sadece ondan ayrılmıyım diye onunla ilişki yaşadım ve kanamam olmuştu baya, sonra onu sevmedim ve aileme olan nefretimden dolayı 2 erkekle daha birlikte oldum, sadece hırsımdan dolayı.
O nişanlımdan ayrıldım tabi. Ama çok pişmanım evlenmeden önce birliktelik yaşadığım için bunun için çok pişmanım ve çok tövbe ediyorum, ama şimdi tecrübesi olan arkadaşlarımdan yardım istemek zorundayım.

İlk geceyi nasıl atlatabilirim? Kan gelmesi lazım, eğer kan gelmezse bu benim için bi sorun olmuş olucak, bi çok kız bu yönden sorumlu bazıları tevacüze, bazıları kendi isteği ile bazıları ise çok pişmandır yaptığı hata için. Erkeğin başka kızla yatıp yatmaması benim için o kadar önemli değil öncelikle benim için benim gerçekten pişman olmam önemlidir. Benim gerdek gecesinde kanamam olmalı. Adet döneminde yapamam, ameliyatta yapmam kızlık zarını diktirebilmek için.

Ama farklı yöntemler kullanan ve gerçekten tecrübesi olan ve bu sorunu atlatan arkadaşlarımdan çok ama çok rica ediyorum deneyimlerini yazsınlar ve bana yardımcı olun. Bana tavsiyeleriniz çok önemli lütfen yardımcı olun.


Güncelleme: (mad girl), sana tek bişey diyim büyük lokma ye büyük konuşma, seninde basına gelebilir tabi bi kızsan veya çocuğun başına büyük konuşmamanı gerçekten öneriyorum. insanları anlamadığını cevabından çok iyi anlıyorum.   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 7918
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
18
Kızlardan  
15
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Selam ablacim sorunun devam ediyormu
  • ayddem
    -1  
    yanimdaki bir bayanin parfüm kokusu sicakligini bir sekilde hisetmem ve gözlerimin icine bakmasi beni cinsel olarak dürter
  •  
    Yok  
    alla yardimcin olsun birşey diyiecek kelime bulamıyorum
  • CentilMen06
    1728  
    burda bize anlattığın yazıyı çıktı al, evleneceğin kişiye ver.. seni bu nedenle terkederse defolup gitsin.. seni bu şekilde kabul edip devam ediyorsa.. asla ve asla onu aldatma, canin pahasina olsa dahi...
  •  
    Yok  
    Doğru yapılan bi ilişkide kan olmaz zaten. Kan isteğinide anlamış değilim seni gerçekten seviyorsa zaten seni bırakmaz.
  • cavalry
    482  
    "sonra onu sevmedim ve aileme olan nefretimden dolayı 2 erkekle daha birlikte oldum", aman seni kızdırmamak gerek mazallah.
    • Cevaplayan
      neyse haddim değil tabiki de bir şey demek ama yapacağın sahtekarlık hepsinden daha kötü bir şey buna emin olabilirsin.
  • dayıcık
    67  
    bakire değilim ben dulum diyeceksinn seni alan dul alacak bitii
  • jimbeam
    -1  
    eee şimdi böyle kara kara düşünürsün abuk sabuk yöntemler denersin hırsın için erkeklerle yattıysan hatanın bedelini çekiceksin her şeyin bir bedeli vardır sende ödeyeceksin bu bedeli bu kadar basit
  • hinchapelotasone
    -1  
    Iste bu yuzden Turk kizlarindan midem bulaniyor. Gider Amerikali 300 kisiyle beraber olmus biriyle evlenirim ama sahtekar bir Turk kiziyla ASLA
    • Seni gönülden tebrik etmek, sarılmak ve yanaklarından öpmek istiyorum.. :)
  • deathlessboy
    273  
    dürüst olacaksın çözüm bu
    • Bu cevap için tebrikler ve teşekkürler.. :)
  • asiserseri
    -1  
    Vala bence en doğrusu evlendiğin kişiye herşeyi apaçık anlatmak.. Teknoloji gelişti.. 50 liraya yüz liraya iki sahte şey yapıyorlar kan geliyor ama vicdanın seni rahat bırakacakmı.. Önemli olan bu. Ömür boyu vicdan azabı çekmektense bence paylaşmak daha iyi... Ona bir oyun oyanarken yakalandığı düşün bir neler olur dimi.. Onu ne kadar kıracağını kendinin ne duruma düşeceğini düşün..
    • Bu cevap için tebrikler ve teşekkürler.. :)
  • cousin_tnk
    663  
    öncelikle şu anki durumunuz o kadar korkulacak bi durum değil seni alacak seninle evlenecek insan seni gerçekten sevecek bi insan demektir yaşınız kaç bilmiyorum ama bu olay benimde başımdan geçti bir kızla tanışmıştım üçüncü gün kız arkadaşım bana böyle birşey yaşadığını ve hatta kürtaj olduğunu anlattı ama onu gerçekten sevdiğim için bunu takmadım ha şimdi nasıl diyeceksiniz ayrıldık ama burada sorun şuydu kızın ikili oynamasıydı hem benimle hem eski sevgilisiyle gizli kapaklı işler yapmasıydı... sizin durumunuz çok farklı olaylar isteminiz dışında gelişmiş bence seni seven insan bunları olumlu karşılar... boşuna kendinizi üzmenize bile deymez bi ömür boyu bunun acısıyla yaşıyacağınıza bi kere söyleyin rahat edin derim eğer gerçekten seven birini bulursanız zaten o her halinizle kabul eder emin olun...
  • Nevrotik
    4183  
    Jinekoloğa git o sana yardımcı olur..

  • etmus
    -1  
    su an evlenecegin kisiyle de mi zorla evlendiriliyorsun ki ondan sakliyorsun durumu? acikca anlatma sansin yok mu?
    • ya şimdi okudm tekrardan da sen nıye ılk nişanlından ayrıldın kı hem ılk onla bırlıkte olmuşsun :S sonra yınemı zorla bırısıyle nışanladın.. Gırılerı ıle bırlıkte olabılecek zamanın ve ımkanın varsa dıktırebılırsın de yanı neden zorluyorsun kendını anlamadım şuan:S yalanla yaşamak ısteyen sensen dıktır kurtul çözumun yok bıde adam anlarsa durmu sen ozman rezıllıgı gorurusun tamma mı
    • üzülme canım ya ... Allah yardımcın olsun inş en sonunda mutlu olursun..
    • Soran
      mecburum buna
    • Cevaplayan
      daha onceden elini vb biraz kanatip oraya kan bulastirabilirsin vb ancak bunlar senin hayatinin cozumu olmayacak ki :S insan zorla kimseyi sevemez
    • Soran
      hayir cikamam, sevmeye calisacam, ama bu durumunda bi cagresini bulmak zorundaim senin aklina bi fikir varsa lütfen yaz
    • Cevaplayan
      bu adamla evlenmeye karsi cik, hayatinda mutsuz olursun
    • Soran
      baskasini istemistim ailem izinb vermemisti yinede sevmeye calisiyorum
    • Cevaplayan
      zaten gizlisin anlatabilirsin. zorla mi evlendiriliyorsun onunla da?
    • Soran
      söyliyemem öyle bi imkanim yok :s yha gercekten bu durum cok zor anlatilmasi
    • Cevaplayan
      ondan pismansan emin ol bundan da olursun. her gun yuzune bakacaksin enayi yerine koydugun adamin. bence bastan soyle.
    • Soran
      cok pismanim zaten bunu yapmak zorundayim
    • Cevaplayan
      neden anlatamazsin? ilk gece kandirdin diyelim, bir omur onu kandirmanin vicdanini cekebilecek misin?
    • Soran
      hayir anlatamam :S gercekten yardima ihtiyacim var
  • relax89
    283  
    seni alacak kişiye kendini öyle kabullendirmelisin.diger yöntemleri yapamassan tek cıkar yolun bu...
  • game_over
    -1  
    en kısa yolu kızlık zarını ilk geceden bir günce diktirmek sanırım bunun bedeli 500 tl civarında
    geri kalan fasa fiso işler için uğraşmana değmez
    • Cevaplayan
      kullanmış olduğunuz tamponlardan birinine iyice kanı bulaştır ve ilişkiye girmeden önce wc de vajina yerleştir sonra eşine ışıkta ilişkiye girmekten korkuyorum de gerisi gelir
    • Soran
      kadinlar seytan oldugu kadar erkeklerde yalanda ustalar hatirlatirim :)
    • Cevaplayan
      her insanın bir dostu vardır sırlarını paylaştığı onun ile git bunun için bahane oluşturmak kadınlar için çok zor olmasa gerek. sizler şeytana papuçunu ters giydirirsiniz
    • Soran
      Amelyat ettiremem iste sorun orda yha, amelyat ettirmek bizim otrdugumuz yerden biraz daha uzakta ve ailem beni tek basima yollamaz oraya okadar saat :S
  • dradnan16
    -1  
    Her bakire kadında ilk cinsel ilişkide hatta bütün hayatı boyunca yaşadığı cinsel ilişkilerde kan gelmemesi normal bir durumdur. Bazı insanlarda kızlık zarı esnek olur, yani ilk defa yapsa bile kanamaz. sen de kendi durumunu böyle açıklayabilirsin. esnek olduğu için kanamadı dersin. ii eğlenceler ;)
  • ayddem
    -1  
    sana öncelikle gecmis olsun derim o gece yine kan gelecek ama parmagindan esin olacak kisiye icir alkolü kafasi hos olunca girin gerdege sonrada parmagini biraz kes sabahta carsafta kanin görünmesini sagla aklima sadece bu fikir geliyor
 

Kızlar Ne Diyor

  • sevgisevgi
    50  
    bence kendini hiç suçlu hissetme.bu senin bedenin ve istediğin gibi kullanabilirsin.önemli olan kendini rahat hissetmendir.ben de aynı şeyi yaşadım fakat eşime evlenmeden önce anlattım ve kabullendi.tabi herkes aynı değil.eğer söyleyemem diyorsan da kendini fazla zorlama.zaten iki üç damla kan geliyor öyle abartmaya gerek yok.cevaplardaki yöntemleri kullanabilirsin.onun istediği kansa sen de birkaç damla hazırlarsın önceden ve kullanırsın olur biter.kendini çok da üzme.10 dakikalık iş.
  • emelll
    -1  
    diktirmek yerine dürüst olmayı dene başınıza dert olacagınızı bile bile gidip ne diye birliktelik yaşıyosunuz sonrada böyle yakınırsınız işte bir kere yaşasan hata diyecemde 2 ayrı kişiden daha bahsediyosun 3 defa yaptıktan sonra söylemekten çekindigin ne diktirince temizlenmiş mi olacaksın yap yap diktir oh ne güzel hayat ya yapmadan önce aklınız nerde dert edeceksen hiç. yapma
  • esrarenqizz
    -1  
    bence bunu kendisiyle acıkca konuşmalısın.. en iyi yöntemde budur zaten.. daha sonra öğrenmesindense bastan öğrenmesi daha iyi olur sence.. hem benim anlam vermedğim tek şey neden sonradan pişman olacaığını bile bile bir insan o pişmanlığa koşar ki?
  • RealGuiding
    7211  
    Buyrun bakın işte.! Toplumuzun değer yargılarının ne kadar çürümüş olduğunu görün.. Hem bakireliğe, hem de kadına bakışı yönünden tam bir cehalet söz konusu..

    İncecik bir zar, nice insanların hayatlarında nelere yol açıyor.. Kimlerin hayatını karartıp, kaç kişinin de hayatına mal oluyor..

    Bu çürüme insanların değer yargılarını, karakterlerini, gerçek ahlakı (toplumsal ve geleneksel etik kurallar) nasıl havaya uçurduğu, nasıl sıfırladığını bu tür örneklerde görmek mümkün..

    Şimdi sana şu sorunun altında sana yardım etmek için cevap yazan tüm kişileri, kendi pişmanlıklarına, yaptığın hatalara ortak ettiğin gibi, bu yetmezmiş gibi bir başka kişiyi en iyi nasıl kandırmak gerekir, onu en iyi nasıl aldabilirsinin planlarını yaptırtıyorsun.. Bir başka insanın hayatını da bu yalanlarla karartmaya ne senin, ne de bu yalanlara başkalarını ortak etmeye hakkın var..

    Daha önce bir hata yapmış olabilirsin.. Bu hata ile yüzleşmeye de mi cesaretin yok.? İnsan bir hata yaptığında bile o hatasını kabul edip arkasında durabilmeli.. Hele ki, böylesi kahrolası bir düzenin böylesi çürümüş bir kuralı karşısında biz kadınlar buna cesaret edemezsek kim değiştirecek bu yıkılası düzeni.. Erkekler mi değiştirecek sanıyorsun..

    Sen, ben karşı çıkmalıyız bu olumsuzluklara.. Kendimizi feda etmek pahasına, geleceğimiz için, çocuklarımıza daha iyi bir düzen sağlamak için kendimizi çekinmeden feda etmezsek, nasıl değişir bu düzen.. Yalanlar planlayıp, başkalarının hayatlarını da bu yalanlar sonucunda daha da yaşanmaz bir duruma getirdiğimizde, bu hayat bize ne sağlayabilecek, mutlu olabilecek miyiz.?

    Lütfen yalana dolana sapmadan, önce kendin dimdik durmalısın ve evleneceğin kişiye de her şeyi doğru bir şekilde anlatmalısın.. Belki seninle evlenmek istemeyecektir.. Belki ailen seni reddecektir.. Belki daha kötü şeyler başına gelecektir..

    Ama, bu kötü dediğimiz olayların gerçekten kötü olduğunu kim iddia edebilir.. Belki başına gelecek o kötü denen olaylar seni, daha iyi yerlere taşıyacaktır.. Senin dik duruşun, doğruları söylediğin için gördüğün kötü davranışlar, seni başka kişilerin nazarında daha yüceltecek ve sen bu topluma daha faydalı işler yapılmasına öncülük edebileceksindir..

    Belki bunların hiç bir de olmayabilir ve evleneceğin adam senin beklemediğin tarzda çıkar ve seni olduğun gibi de kabul edebilir.. O zaman tüm bu düşündüklerinden dolayı vicdanın sızlamayack mı.?

    Lütfen hayatım, tüm bunları bir daha düşün ve oa göre karar ver.. Umarım ve dilerim her şey senin için en iyi şekilde gelişir ve çok mutlu bir hayata adım atarsın..

    Sevgilerimle..
  • yasakberfin
    615  
    bencede evleneceğin kişiye herşeyi açıklamalısın en doğrusu bu seni kabul eden öylede kabul eder merak etme sen her zaman dürüst ol
  •  
    Yok  
    olan biteni tüm açıklığıyla anlatmaktan başka yapabileceğin bir şey yok, ha bir de yaşadıklarını anlayacak kadar insan bir adam bulmayı dilemekten başka... ailemi cezalandıracağım derken kendini hırpalamışsın boşuna ancak geriye dönüp yaşananları silmek gibi bir şey söz konusu olmadığına göre, pişman olmayı bırakıp kendi mazinle yüzleşeceksin.

    ha yok ben bunları yapamam diyorsan, para bul bir yerlerden ve kızlık zarını diktirip kandır bir ömrü beraber geçirmeyi düşündüğün adamı, senin vicdanına kalmış artık...
  • hell_in_hell
    -1  
    ben adama da üzüldüm şimdi. sen vicdanın ne diyorsa onu yap. İnşallah benim başıma böyle şeyler gelmez. ve de sen çok mutlu olursun
  • BiLLyy
    -1  
    öncelikle büyük geçmiş olsun deneyimim yok öncelikle ama belki yardımcı olabilirim diye yazayım dedim umarım kızmazsın adama durumu açıklyamazsın çünkü belkide hayalindeki adamı sırf bu yüzden kaybedebilirsin olmuş bir hata bunuda sorgulamamak lazım oyuncakçılarda bu dizilerdede kullanılan kan torbaları satılıyor ufak bişey fiyatıda küçük onlardan alabilir karanlıkta ilişkiye girerken o kan torbasını allem edip kallem edip özel bölgene sürebilirsin biyerlerini sakın kesmeye kalkma yada özel günün olduğu zaman iğrenç olucak ama çok az 6 7 ml. deney tüpü gibi bir tupe kanını alıp evlendiğin gece özel bölgene sürebilirsinbirazda çarşafa bulaştımı oldu bu iş.baktın hiçbirşey yapamadın esnek dersinki umarım evleniceğin adam esnek nedir biliyordur..
    • Cevaplayan
      kanlı carsafmı ıstıyo orumcek beyınlı kaynanan anlamaz normal kan oluyor bıldıgım ya onu bı arastır ıstersen ama normal kırmızı kan oluyor
    • Soran
      Yha benim duydum kadar bu kanlar biraz penbe gibi, bizde bu carsaf sabah kaynana kontrol edio o anlamazmi dersin?
    • Cevaplayan
      elını carsafa sılersın nasıl olsa carsaf kan olcak 2 sanıyelık el cabukluguna bakar bu ıs
    • Soran
      Peki tamam bu daha mantikli sanirim peki hangi arada kullanim ? Elime bulsmicakmi? Ozaman demicekmi bu elindeki ne veya o minicik poseti napim sonra yataktan kalkamam herlde
    • Cevaplayan
      anlatamadım galıba dedıgım posetler pazar posetı degıl hanı kokulu posetler olur ya 3 5 cm boyunda oyle bırsey elınle mınnacık bır sıkıstada hemen kan bulasıyor oatlıyor patlarkende ses cıkmıyor mınıcık bırsey zaten adam o jılet ızını gordugunde ne dıceksın pekı sonuçta tek geceyle kalmıcakkı bu ılıskı ayrıca kan kısıden kısıye gorede degısır
    • Soran
      Yha bi kiz gercejten jillet kullanmis cok az kesmis ve kanimis ve agrio yha acida cekmis tam inandirici olmus dikkat etsek bu bana mantikli geliyor sonucta bi kere acicaktir oda hatamizin yaninda ufak kalir zaten
    • Soran
      Yha peki tamamda adam üzerimdeyken ben kank nasil bulastirim veya hangi ara yapim lavaboya gitmek ve geldimde kanli olmak sacma olur ve basta o koni nereye saklicam o görmesin diye, heralde girip cikarken bakacaktir kan geldimi die ve sagdiclar ders verecektir oda eminim girip ciktind kan gelmesi lazim dicektir yani bende öyleydi ilk iliskimde hemen cok asiri kan gelmisti o girip cikarken. Ben onu nasil baska biseye dalmasini saglarim acaba o arada kan sürmek icin ve kani ne icinde saklim.
  • Jülyet
    1575  
    internette japonların ürettiği sahte kızlık zarı diye bişeyler görmüştüm önceden sipariş ediyorsun pakette 2 tane var sanırım fiyatıda 30/40 gibi bişeydi. bazı forumlarda reklam olarak geçiyordu.
    • Soran
      Diger arkadasa yazcaktim
      K.bakma
    • Cevaplayan
      doktor ya da arkadaş vs yazmadım ben.
    • Soran
      Lütfen arkadaşınız naptı doktor ne yaptı anlatabilir misin lütfen benim
      İçin çok önemli
  • dengesiz
    -1  
    1. Her kadin ilk gecesinde kanamaz. Bunu unutmiyalim, karsindaki erkekte bunu bilmeli.
    2. Doktorunla konus. Dogum kontrol hapi kullanmaya basla. Doktor senin icin bir plan yapabilir, yani erkekle birlikte oldugunda kanama basliyabilirsin.
    3. Esine bakire rolu oyniyacaksan, dikkatli ol. Bu cok kirici bir yalan olabilir onun icin.

    2 numarayi kendim denemedim, ama cok yakin bir arkadasim böyle yapti.
    • Soran
      Tsk ederim arastiracam insallah
    • Cevaplayan
      Aciyor de kivril biraz sürüver hemen..

      Ama yinede ona gercegi anlatma imkanin varsa anlat. Anlatamazsanda anlarim seni, bakire olmak benim icinde önemli. Atlatirsin bu durumu insallah :)
    • Cevaplayan
      Dogum kontrol haplarini kullaninca, ve 7 günlük ara vereceginde adetin hemen o günde gelmez genelde. Ama doktor sana bir plan yapiyor. İste cinsel iliskiye girince kanamaya basliyorsun, alt tarafi hassas diye, ve adetin yolda diye. Bana böyle anlatti. Doktoruna sor, o sana daha net acikliyacaktir.
      Ve bence o jilet olayi bir cözüm degil. Kolaydanda hallede bilirsin. Allah korusun korkudan kendini sünnet etmiyesin. Onun yerine yatagin altinda kana benzer birseyler bulundur...
    • Soran
      Yukrdaki ark yalnislkkla yazdim doktor napti arkafasiniz sorunsuz atlattimi yani ilk geceyi? Bide yorumlardan birinde "recell" isimli arkadasimiza gillet kullanma yöntemini yazdim
      Sence nasil mantiklimi?
  • yokoylebisey
    42203  
    Zor bir durmdaşın okuduklarımdan anladım... Nişanlın bu durmu kabul edecek insan değil herhalde...

    Yalanla yaşıyacak da sensin orasına sen karar vereceksin.. Ama aşağıda yazılanlardan en mantıklsii diktirmek olabilir bence bütün şartlarını zorla ancak bu seni kurtarabilir:S:S:
    • Cevaplayan
      sen şu an nişanlı değil misin? Hayır ayrılmışsın ılk beraber oldugun nişanlından yanı bu kadar cesaretın varmış.. ee artık senı böyle kabule edecek olanı bulsan dha mantıklı dıılmı :S neyse mutlu ol yınede: )
  • recelll
    50  
    cok kötü bir durum gercekten cok iyi anlıyorum aynı sorun bende de var bende cok pişmanımm
    • Cevaplayan
      evet acmıstım. jilet bence baya acı verir hem o anda nasıl jiletleyeceksin ki evelenecegin adam farkederse ne olacak.. bilemiyorum bu da bi fikir tabi. hepsi birbirinden sacma ama sonucta bunlardan birini yapmak zorundasın
    • Soran
      Sende böyle bi konu acmistin dimi sanirim? Sen anlatacaksin dogrudur ama nekadar pisman ve korktunu cok iyi anliyorum. Ben baska sitelerden bi yorum daha bulmustum bi iranli kiz sanirim o gece gillet ile kesmis iliskide dur demis onunla öpüsürken o sirada altn kesmis ve baya kanamis canida baya acidigi icin gayet inandirici gelmis sen ne diosun bu duruma? Mantiklimi sence? Hayatimizi kurtarir
    • Cevaplayan
      o gece canının cok yandıgını söyleyp banyoya gidip kana benzer bişeylerle işini halledebilirsin. yani gercekten digerlernden snra yapabilcegin tek sey bu onun gözünün önünde yapamayacagına göre.. ya da o geceyi atlatın esnek falan filan diye sabah kalktıgında sonradan kanamıs olsun bu yalanada inanılır mı bilemiyorum gerci ama..
    • Cevaplayan
      su anda evlilik falan düşnmedgm için bunu cok düşünmedim ama gercekten yaptıgıma cok pişmanım. ben daha emin olmamakla beraber evlenecegm insana acıklamaktan yanayım gerci ama sen bunu da yapmam diyorsun sana da hak veriyorum bunları bnde cok düşünüyorum gercekten. bence senin için en iyisi ameliyat ama o da olmaz diyosun onuda anlıyorum evden fazla cıkamıyosun o kadar saat dsarda kalamam diye düşünüyosun.. bütün bunlar elenince geriye bir tek sey kalıyor.
    • Soran
      sen napcaksin peki bi cagre bulabildinmi?
  • akasya_11
    -1  
    gerçekten üzüldüm bu duruma pek bir bilgim yok ama bir arkadaşımın başına gelmişti gerçekten zor bir durum burda lütfen yorum yapan arkdaşlar alay değilde gerçekci yorumlar yaparsanız sevinirm sonuçta yardıma ihtiyacı ihtiyacı olan biri kınamayın ltfen
    • Soran
      sagol, öyle yapacam zaten:) insallah
    • Cevaplayan
      öenmli değil sadece allah yardımcın olsunn sabırlı ol ve bekle
    • Soran
      Tamam lütfen en ufak bi bilgiyi bile yaz ben bütün bilgileri almaya calisiyorum ama denemis olanlarin yorumlari benim icin cok önemli insallah bulabilirsen biseyler beklicem cevabini, cok sagol cok tskr ederim :)
    • Cevaplayan
      tabiki yazarımm baya oldu konuşmadık ama senin için bilgi almaya calışcam kendini üzmee
    • Soran
      hadi yha, demekki kurtarmis kendini bi yolunu bulmus yha yinede tsk ederim ama bisey ögrenebilirsen lütfen bana yaz
    • Cevaplayan
      inan bilmiyorum yardım etmek isterdim baya oldu görüşmüyoruz en son dügününe gittim oda dert yanıyordu üzülüyrdum durumuna ama kalabalık oldugu için soramadım ama bir caresini bulduki evlenebildi.keşke bir bilgim olabilseydi
    • Soran
      Arkadasiniz napmisti bana bilgi verebilirmisiniz lütfen
  • mad_girl
    15348  
    Ben insanları çok iyi anlıyorum da siz hayatı anlamamışsınız mesele burada .
    • Soran
      sen yaşadıklarımız nasıldı nekadar zordu bilemezsin, he rinsan hata yapabilir k.bakma hata yapmadıysan bile yaparsın belki orasını bilemem veya hataları hata olarak göremezsin altını çizerek pişman olduğumu ve bunların hata olduğunu ve tövbe ettiğimi yazdım senin bu yorumunda gereksiz kaldı dalga geçerek, sende hata yaparsın veya yapmışsındır o zaman pişmanlık nedir anlarsın.
  • mad_girl
    15348  
    o zaman şöyle yapacaksın Defleration denen kızlık bozma videoları vardır onlarla ile ilgili bir video izlemiştim olayın nasıl kandırma olduğunu anlatan bir video .
    Banyoya gidip içine biraz bizim şartlarda en uygunu ketçap sıkacaksın acılı olmasın ama yanarsın :) ilişkiye başladın mı da biraz acı ceker numarası yaptın mı iş tamamdır :)
    Anlattığın olay var ya komedi gibi :) elde tutmak için birlikte oldun ona olan nefretinden iki kişiyle daha oldun :) dua et kocan bir saf olsun :)
    • Soran
      (mad girl), sana tek bişey diyim büyük lokma ye büyük konuşma, seninde basına gelebilir tabi bi kızsan veya çocuğun başına büyük konuşmamanı gerçekten öneriyorum. insanları anlamadığını cevabından çok iyi anlıyorum.
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Bakire değilim, ilk gece kabusu yaşıyorum.
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel3 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24744  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9616 Cevap
Cinsellik Xper: 9858
StarLa
27113  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5356 Cevap
Cinsellik Xper: 7942
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15348  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3592 Cevap
Cinsellik Xper: 6780

Xper Nedir? Xper Sıralaması