kemaL74

Şimdiye kadar girdiğiniz ilişkilerde gördüğünüz en uzun penis boyu ne kadardı? :)

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
kemaL74(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

Sevgili kız arkadaşlarımız :) şimdiye kadar girdiğiniz ilişkilerde gördüğünüz en uzun penis boyu ne kadardı ? :) Daha fazla olmasını ister miydiniz ? :) Penis boyunun ilişkideki önemi nedir ? :)


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 74464
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
7
Kızlardan  
7
 

Kızlar Ne Diyor

  • tostos
    18794  
    bkdr

    link
    • kim o yaratık :))
    • Soran
      wayy :D orda keşfe çıkmak her kızın hayalidir heralde :D
  • kafasıkarışık123
    4449  
    Dur yarın yanıma bi cetvel alıp gidiyim istersen kesin cevap veririm.
    Penisiniz olmasa naapardınız merak ediyorum ara ara. Sürekli aynı muhabbet sıkılmıyor musunuz anlamıyorum.
    • Cevaplayan
      nesini kıskanacağım hard-man21 ? Boşa bi ağırlık bi külfet.
      Ayrıca onlar olmasa parmak vardı.
    • Soran
      bencede :) hem onlar olmasa siz napcaktınız :)
    • e gurur duyuyorz öyle bişeymiz var diye kıskanmayalım lütfen :)
  • mad_girl
    15335  
    Ölçü birimi olarak ne kullanacağız ?
  •  
    Yok  
    sevgililerimden bi tanesi 198 boyundaydı ve 115 kiloydu. ufaklık da sahibinin cüssesine yakışır uzunluk ve kalınlıktaydı. daha uzun olmasını istemezdim. iç organlarım parçalanırdı yoksa :)
    • 198 cm çok uzun ama bizim yanımıza gelen işyerimize gelen gardiyan insanlık dışı 203 cm bunu hapiste yatanların gözünü korkutmak için almışlar bizim 2 metrelik kapıdan eğilerek geciyor bir omuz var adamda yolda herkez ona bakıyor karı topuklu giymiş omzunun altında kalıyor tam bir dev 110 120 kilo vardır
    • bu adam dünya en büyük penisi bu adam eski 32 cm rekoru kırdı 34 cm link
    • Soran
      yine de tanışmak istersen ben burdayım :)
    • Cevaplayan
      zannetmiyorum :)
    • Soran
      benim boyumda 1 83 :) 1 98 kdr olmasa da onu aratmam belki :D
    • Cevaplayan
      bu arada benim boyum 162, kilom 57 :) az kaldı kayboluyodum altında
    • Cevaplayan
      şahaneydi :)
    • basketciylemi yaptın yuh :D
    • Soran
      işte böle dürüst we açık cewaplar bekliorum :D
  • Blackspace
    -1  
    Neden en uzunu müzeye mi kaldırılacak.
    Hep aynı soru merakınız bitmiyor mu bir türlü?
    • Cevaplayan
      Peeeeh.
    • derinliğinizi merak ediyor
  • coolprenses
    -1  
    ölçmedim :DDDDDDDDDDD
    • Cevaplayan
      yalan:DD
    • ama yinede GÖZLE MUAYENE EDİP ÖLÇMÜŞSÜNDÜR. Yalan mı?
    • Cevaplayan
      ne yapıcam ya dur bi ölçiyim mi dicem hiç diyemem valla:D
  • _Nefes_
    -1  
    Hangisi uzundu hangisi kısaydı gibi düşünecek bir gayem olmadı.
    • hahah işimi gördüyse gerisi hikaye diyorsun yani, süpersin :) +1
 

Erkekler Ne Diyor

  • ismail_abi
    1972  
    boyuna bakan kadın,meraktan başka boylar varmı diye bakar. Bu yüzden çok önemli değil,uzun olsa dibinimi bulacaksın?
  • Jelibon
    -1  
    ya adam biraz heyecan katmak istemiş neden oyun bozanlık yapıyorsunuz ki bence sizin sığmı yoksa derin biri olduğunuzu öğrenmek istemiş penis boyuyla..Siz ölçmesenizde erkekler hep söyler bunu az çok biliyorsunuzdur..En azından elinize aldığınızda boyunu bişeyle mutlaka kıyaslamışınızdır kafanızda..Ahhh bu kadınlar bence burdakilerin hiç biri penis bile görmemiş olabilir
    • Soran
      aynen ya.. biraz renk katayım istedim sadece :D yoksa banane
  • Yansıma
    -1  
    Soruya bak ya .d milletin özel hayatından sanane ...!
  • destroyer
    -1  
    harbiden ya, sanane kardeşim kızların cinsel ilişkide bulundukları partnerlerinin penis boylarından :) barışık ol kendinle :)
  • iphone
    -1  
    aklı başında bir bayan eline cetvel alıp ölçmez
    • Cevaplayan
      aynen hocam
    • hissettiği an anlar diyorsun yani :)
  • mrt35
    -1  
    :) komedi bu soru artık
    • Soran
      tamam sormıcam bi daha ya :D
  •  
    Yok  
    Sıkılmadınız mı hep aynı soruları sormaktan ?
    • Soran
      Penis boyunun önemi soruldu hep.. o çok saçma onu biliorum :) ama ilk soru hiç sorulmamış diye biliorum ben.. yani ben görmedim..
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Şimdiye kadar girdiğiniz ilişkilerde gördüğünüz en uzun penis boyu ne kadardı? :)
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel2 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Öncesi Cinsellik
AydaCan
Benim kuşağım çok arada kalmış bir kuşak. Biz geleneksel öğretilerle modern hayatta yaşamaya çalışan, ailesinin doğrularıyla, yaşamak istedikleri arasında sıkışmış insanlarız. Ailelerimizi kırmamak...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...