Kocama doğum günü sürprizi :)

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

merhaba millet öncelikle bayramınız kutlu olsun :D pazar günü kocamın doğum günü onu etkilemek istiyorum. düşündüm düşündüm ve oryantal yapmaya karar verdim övünmek gibi olmasın ama çok da güzel oryantal yaparım :) zaten vücudum kum saati gibi belim falan ince olduğu için kıvrak danslara yatkınım :D size sorum şu bu tarz kum saati gibi ama ince vücutlu hoş bir bayan size oryantal yapca şöyle göğüsleri falan böyle hafif terlese saçını savura savura kıvırtsa etkilenirmisiniz . bayanı arzularmısınız ? vücudum güzel göğüslerim falan dolgun zaten . belim ince kalçamda normal . kocamın karşısında kıvırtsam etkilermiyim onu ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 701859
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
17
Kızlardan  
2
 

Erkekler Ne Diyor

  • iphone34
    -1  
    kutladınmı kocanın doğrum gününü :))))
  • oddspoint
    3302  
    itinayla azdirma taktikleri verilir.
    • Cevaplayan
      ekle özelden anlatiyim burda cok namahrem var.
    • Soran
      ver o zaman :D nolur
  • KemalLamek
    2072  
    Valla geceliğini giyip gelsen yeter... Daha ne istesin adam.. Doğum günü de neymiş...


    Not : Sexy bir babydol al giy ve karşısına çık o ona yeter...
    • Cevaplayan
      Valla ben bile tuhaf oldum.. Ekle diyesim bile geldi...
    • Cevaplayan
      Ve sen adamı azdırmak için taktik istiyorsun..
      Bu adam seni sexy iç çamaşırı ile görüp ve azmaz ise hemen onu bir psikoloğa götür. Bu vücut ölçüleri ile bir şey yapmana gerek yok ki...

    • Soran
      tamam vücut ölçülerimi söyleyeyim göğüslerim 85 belim ince kalçam da normal boyutta ve çıkık boyum 1.70 ama bacaklarım uzun selülüt falanda yok sadece çok azcık çatlak var belimin kenarında oda zaten gözükmüyo dövme yaptırdım oraya .
    • Cevaplayan
      Sexi bir iç giyim al. Artık jartiyerli birşey olur babydoll olur sana ve tenine ne yakışıyorsa...

      Adam neyi sever bilsem söyleyeceğim de herkesin huyu farklı. Sen söylediğin vucut ölçülerinle karşıma jartiyerle çıksan artık gözüm başka şey görmez, Yatak odası mı olur banyo mu olur mutfak mı o bile önemli değil..
    • Soran
      tamam sen onu kudurtmanın yollarını söyle :D ben yapiyim
    • Cevaplayan
      Yalnız kıvırtma ve oryantal muhabbetini geçelim. Adamı sexten soğutma..
    • Soran
      tamam :D
  • purtuli
    1046  
    bi erkek daha ne ister ki
    • Cevaplayan
      :) size mutluluklar diliyorum
    • Soran
      bilmem ne ister ;)
  • Dgkn1905
    565  
    boynuna tasma tak kocanın eline ver çok etkili olur;)
  •  
    Yok  
    kesinlikle etkilersin daha öncede yapabilirdin mesela banyadan çıkınca beline havluyu sarıp gögüslerini ellerine tutarak gec karşısına oyna bu daha güzel olur...yapmazmısın bunun gibi şeyler
    • Cevaplayan
      aslında kim oldugunu tahmin ediyorum :)))
    • Cevaplayan
      ekliyecekmisin?
    • Soran
      tamam :D
    • Cevaplayan
      eklemeyince kapattım ;)
    • Cevaplayan
      ekle kapatacam ;)
    • Cevaplayan
      açtım :))
    • Soran
      gizlisin nasıl ekliyim :D
    • Cevaplayan
      sakıncası yoksa düzgünce konuşmak için ekle beni...
    • :)
    • Soran
      anlatında yapıyım boyle onu kudurtmak istiyorumm :D ama nasılll /:
    • Cevaplayan
      öyle tabiki ama daha neler var neler :))
    • Soran
      siz bana kocamın etkileneceği fikirleri verin herşeyi yaparım :D kocam değilmi başka kime yapıcam zaten :D
  •  
    Yok  
    yav desene mankenim ama ev mankeni :))) bize ne sanki bize kıvırcan da
  • birisi3535
    1056  
    yanlış anlamada kocanın bılmem ama bı an gozumun onunde hıssettım neyse etkılersın etkılersın
  • birucanbirdekacan
    24675  
    Etkilenir ama adamın içine kurt düşürme, hatun gizli gizli oryantallik mi yapıyor diye...
    • Soran
      ahahhaha tamam :D
  • iLife
    952  
    Striptiz eşliğinde kucak dansı yapman emin ol ona unutamayacağı bir gün yaşatabilirsin iyi düşün :)
    • Cevaplayan
      Özel mesaj at aklımda farklı şeylerde var işe yarayacağından eminim.
    • Soran
      şimdiden ediyorum :D çok teşekkkür ediyorum
    • Cevaplayan
      beklicem bak kız hı.olumlu olacagına eminim tşeekkür bile edeceksin :)
    • Soran
      tamam söz atarım :D
    • Cevaplayan
      Sonucunu banada mesaj at :D
    • Soran
      tamam yapıcam :D
  •  
    Yok  
    açıkça söylemek gerekirse ben etkilenmem, ama bu eşinin etkilenmeyeceği anlamına gelmez. bence daha seksi daha ateşli bişeyler yapmalısın.
    • Cevaplayan
      mesela eşini yatağa bağlayabilrsin..hiç bir şekilde hareket edemiyor.gözlerini de bağlayabilirsin sana kalmış..boşalacağı anda hareket edemezse alacağı haz çok artar. soruna tam cevap oldu mu bilmiyorum ama yazdım işte :)
    • Soran
      nasıl yani ?
    • Cevaplayan
      kucak dansı, striptiz falan demişler bunlar olabilir. ama en önemlisi orgazm anında elini kolunu hareket ettiremezse "kudurur" tabiri caizse ;)
    • Soran
      yardımcı olurmusun onu azdırmak istiyorum ya nasıl anlatsam kudursun istiyorum :D beni istediğini görmek stiyorum ne yapmalıyım ?
  • frhtyldrm
    768  
    ellerini ayaklarını bağla ona kucak dansı yap.göster ama verme.yanı sakın sokturtma.adamı kudurt sonrası sana kalmış.
    • Cevaplayan
      yaptın mı dediklerimi.oda öcünü kötü almıştır arkadan yani
    • Soran
      yapmadığı şey değil :D
    • Cevaplayan
      arkadan sokarsa ne yapacan
    • Soran
      saldırsın bişi olmaz :D ama böyle jartiyerimi falan parçalasın istiyorum . zaten biraz sert sevişmeyi seviyorum kırbaç falan değil ama kocamın kucağına oturup dudaklarını ısırarak sertçe öpmeyi çok seviyorum gömleğini yırtmak falan :D
    • Cevaplayan
      valla sen adamı delirtirsin ben olsam bağladığın şeylerden kurtulurdum.yani onuda sen düşün.tabi birde adamı kudurtacan sonra sana saldıracak .sende ona kendini teslim edersin ancak.
    • Soran
      tamam izin vermem :D kot şortmun altına jartiyer giysem üstünede şık bir bluz nasıl olur etkilermi . boyum 1.70 ama o uzun boy seviyo altınada 12 cm falan da topuklu giysem beğenirmi ?
    • Cevaplayan
      birde şöyle sexi şeyler giy.ona şeyini koklat ama yalamasına izin verme sakın
    • Soran
      çookk teşekkür ederimm :D
    • Cevaplayan
      yani sen daha iyisini yaparsın elbette.
      maksat onu çıldırtmak olsun
    • Soran
      tamam çok sağol :D işveli ol birazcık diyosun ?
  •  
    Yok  
    defalarca gördüğü vücuttan neden etkilensin? çıplak tenden etkilenmez erkek


    külotlu çorap(opak) jartiyer tayt türü şeyler ve koyu renkte olanları tahrik eder,

    pürüzsüzlüktür erkeği tahrik eden aslında organlar görevini yapar sadece.
    • Cevaplayan
      önerilerimi uygula , farkı farkedeceksin
    • Soran
      şaşırtmayı severim :D kocamıda şaşırtmak istiyorum bu yüzden :D
    • Cevaplayan
      o da güzel, bunu en güzel ruslar yapıyor, soğuk memleketten olacak sürekli jartiyerli külotlu çoraplı geziyorlar asla çıkarmıyorlar.

      tahrik ediyor şeffaflık , türk kadınlarının da ender olsa bunları duymak şaşırtıcı
    • Soran
      verdiğin bilgileri kullanacağım çok sağol. bide şey yapıyolar o nasıl sizce? dar kısa etek . altına siyah ince çorap dize kadarda yine siyah ve kalın çorap giyiyolar nasıl ?
    • Cevaplayan
      evet gayet güzel olabilir, vücut ne kadar güzelse o kadar güzel durur o giysiler.
    • Soran
      tamam çok sağol bunu kullanıcam mesela kot şortumun altına jartiyer giyicem . dışarda yani en azından yurd dışında olmadığım sürece dışarda öyle gezemem ama evde neden olmasın şortumun altına kırmızı veya siyah bir jartiyer ?
    • Cevaplayan
      evet kesinlikle, o gizemi dekolteyi keşfedebilmeli erkek, çırılçıplak olmak heyecan uyandırmaz
    • Soran
      çok teşekkür ederim söylediğin için :D mesela tabi bu mevsimde değilde kışın kısa bir şortun altına giydiğim opak çorap erkeğimi etkilermi ? üstünede şık bir bluz mesela?
  •  
    Yok  
    Kesin etkilenir bence.Öncesinde duş alman çok iyi olur.Sonra fırsat bulamayabilirsin.
  •  
    Yok  
    seksi iç çamaşırı giy
    • Soran
      sağol :)
  • dananinkuyrugu
    12951  
    Oryantal dansın çok da etkileyici olacağını düşünmüyorum. Zira müziğinin kendisi dahi yeterince itici...
    • Cevaplayan
      Sen de sağol
    • Soran
      sağol :)
  • kenfb
    -1  
    İyi eğlenceler ve zevkler. Sabaha kadar sevişin.
    • Soran
      öyle yapcağımıza emin ol :)
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    ben yaptım kaç yıl önce onu eşim bana dedi ki dansöz olma hanım ol benim için yeterli ,o zaman çok utanmıştım dansöz kiıayfetine de 250 TL vermiştim o zaman verdiğim paraya da acıdım tabi...
    • insan o tip şeyi esınde aramaz baskasında arar senın yerınde baskası olsaydı kıyafetın parasını fazlasıyla cıkartmıs olurdu kocanndan
    • Soran
      aa tamam :(
  •  
    Yok  
    Oryantal mii çok iğrenç kusura bakma ama adamın olan isteğide gider yemin ederim.
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kocama doğum günü sürprizi :)
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Değer verilen insanlar zamanla neden değişir ?
d06ukan14 saat önce sordu

Değer bilmedikleri için

Gerçek yüzleri ortaya çıkar

Karakterleri oturmadığı için

G*tü kalktığı için

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Erkekler Yatakta Ne İster?
recycle
Erkekler ne tip kadınlardan hoşlanır? Erkek kadınının nasıl olmasını bekler? Erkeğinizi baştan çıkarmanın püf noktaları? Yatakta O’nu nasıl çıldırtabilirsiniz? Gazetelerde, dergilerde her gün...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24675  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9597 Cevap
Cinsellik Xper: 9823
StarLa
26979  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5346 Cevap
Cinsellik Xper: 7922
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15324  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması