Telefon Numarasını veren olgun kadın ne yapmalıyım kızlar baksın?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

millet çok detaya girmeden özet geçeyim bizim aile dostumu diyim bir kadın var yaşı baya var bu kadın beni seviyo oldum olası geçenlerde birşeyi kutlarken o da vardı sarıldı falan bir garipti ancak daha sonra telefon numarasını verdi hiç aramıyosun falan dedi bu ne demek şimdi :?


Güncelleme: dediklerinizde haklısınız ancak bu kadını ben ayda yılda 1.görüyorum samimiyetim yok sadece sordum altında bir şey aradığımdan değil yanlış anlamayı istemem bende.   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 669791
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
5
Kızlardan  
5
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    ara beni yala beni hattı :D
    • Soran
      he :)
  • mad_girl
    15321  
    Ara onu boya onu .
    • Soran
      :))
  •  
    Yok  
    ara bekleme
    • Soran
      yok aramıcam
  •  
    Yok  
    erkek milleti diyesim geldi. hiç bir aile dostumun oğluna telimi vermem artık neler düşündürüyor
    • Soran
      alakası yok o kadını ayda yılda bir görürüm ben sadece güncellemede acıklamayı yaptım
    • Cevaplayan
      sağol :) evet durum onu gösteriyor demek ki çok dikkatli olmak gerek
    • +1 gözünden kaş düşse yollu bu bana derler :D
  • Nmcelebi
    -1  
    Kaşınıyor demek. Sende biliyorsun. Ama tarzın değil. Şeytanda dürtmüyor değil. Doğrudan şaşma, kurtlara yanaşma. !
    • Soran
      hayır bende onu diyorum zaten bir şey yapacak olsaydım yapardım şimdi ye sadece konuyu açtım soru sordum ancak burada tepki verenler şaşirtiyo insani.
    • Cevaplayan
      Çekici gelmişsindir. Birşey yapmana ne gerek var. ! Söyleyenler halt etmiş.
    • Soran
      inan o kaşınma meselesinide duydum da arkadaşlar bana kızdı sadece durduk yere bir kadın neden numarasını verir şaşırdım.beklemiyodum
 

Erkekler Ne Diyor

  • kırlangıç54
    -1  
    Onu aramalısın ve mutlu etmelisin onu. Sana öğretmenlik yapar. Bedava ders alırsın işte daha ne istiyorsun ki?.:)
    • Soran
      bakarız dostum :)
  • bilenkişi
    -1  
    sen kaç yaşındasın o kaç yaşında?
  •  
    Yok  
    ara onu yazık
    • Soran
      yok ne diyim usta arayıp ayda yılda bir görürüm kadını.
  • spedy6934
    5286  
    sana coğrafya dersi verecek tepeler ve vadiler hakkında
    • Soran
      hiç bir şey
    • Cevaplayan
      yapsan ne olcak ?
    • Soran
      sorma sanki ben bir şey yaptım :)
    • Cevaplayan
      ya çok saçma tepkiler veriyorlar
    • Soran
      konuyu açtığıma pişman ettiler ağa:)
    • Cevaplayan
      yalanmı ama :)
    • Soran
      mevzusunun en komik yorumu :)
  • crabs
    4259  
    Garip olan neydi senden çok büyük olduğunu söylüyorsun seni kardeşi gibi göremez mi ? İlla altında bir şey mi aramalıyız ?
    • Soran
      ya kardeşım bana neden kızıyosun ki benim suçum ne sordum burada soruyu aklımda kötü bir niyet olsa zaten çoktan yapardım ne yapcaksam
    • Cevaplayan
      Her şey insanlar için ama altında bir şey arayarak yaklaşma insanlara.
    • Soran
      altında bir şey aramıyorum şaşırdım sadece ayda yılda gördüğüm kadın durduk yere numarasını veriyo
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Telefon Numarasını veren olgun kadın ne yapmalıyım kızlar baksın?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
TikeldimDün sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...