c-s-i-b

Toplu ulaşım araçlarında tacize uğradınız mı hiç?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
c-s-i-b(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

ne hisetttiniz tepkiniz tepik atanlar:D karate vs yapanlar filan:D


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 58391
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
9
Kızlardan  
7
 

En İyi Cevap

_Nefes_
-1  
Evet yaşadım, "seni o.ç " diye bağırarak ağzına iki tane geçirdim.
  • Cevaplayan
    Teşekkürler, sonuçta bnu terbiyesiz hareketleri yapanlarında anası, bacısı var. Bu kadar bencillik ve saygısızlık olmaz.
  • helal.. +1 :))
  • aaa o senmiydin ?
  • hll
  • iyi yapmışsın. artıladım + ladım :)
  • Soran
    ::D ByN Haklı beyler

Kızlar Ne Diyor

  • redwomen
    -1  
    çok oluyo otursam omzuma sürtüolar ayağa kalksam arkama sürtüolar bi keresinde arkamı dönüp "soyunayım istersen" demiştim "ben senin baban yaşındayım" diyo dedim" valla babam sırtıma çıkmıyo benim" ...bi keresindede sürtüp sürtüp duruyo dirseğimle bi geçirdim karnına arkamı döndüm mosmor olmuş karnını tutuyo "pardon "dedim :D
    • Cevaplayan
      açıklıyım o zaman detayları bil oturuyorum diyelim cam kenarı değil koridor tarafında ...adam yanımda duruyo şeyini tam omzuma denk getiriyo sürttürüoda sürttürüyo kasise gelince artık yüzüme çarpıyo :D o derece
    • omuz kısmını ilk kez duydum .millet işi geliştirmiş
    • Soran
      :D:D ne abazan mılletız ya:d
  • hırka
    -1  
    Bir tepki versende şu laf söylenir nefret ederim bu sözden " Kuyruk sallamak" diyip savunmaya geçerler. Etrafın tepkisi böyle olucağını düşündüğümden başıma geldiğinde bağırıp çağırıp dikkat çekmeye gerek yok sikini koparmak gerekir o anda çok hızlı olur gıkını çıkaramaz. Öyle bir aptal çıkmaz umarım yazık olur.
    • Cevaplayan
      bir anda oldu. olay kötü ben napıyım ;)
    • Hırka bu cevabı veren senmisin.. :) olamazzzz :)
    • Cevaplayan
      evet sonradan farkettik geç oldu.Silsinler kötü duruyor.
  • beyaztebesir
    8339  
    malesef hergün metrobüse binmek zorunda kalıyorum haliyle haftada 1-2 kez maruz kalıyorum bu duruma ama şimdiye kadar hiç sus pus durmadım uyardım ikaz ettim fakat bir keresinde gerizekalının biri hem suçlu hem güçlü çıktı taciz ettiği anda sertçe arkamı döndüm tam yavaş ol diyecektim ki biraz dikkatli olur musunuz dedi! hönk diye bir ses beynimde dalgalandı
  •  
    Yok  
    hayır
    • Soran
      tsk
  • buketdere
    13245  
    olmadı olsa onu oracıkta keserimm.
    • Soran
      tsk
  • engel
    -1  
    21 yasima ca türkiyedeydim belki 500 kere taciz edilmisim dir heran sözle ele gözle .
    • Cevaplayan
      sende yanlis yaz missin bak uyuz mütevazi diyecektin
      hem türkce bilmeyle iliskisi yok harf atlamis sade senin algilaman gitsa sen ögern el yazisini nasil okuyon
    • kankaaaaaa sen bi git bi türkçe ogren taaammıı sooora komuyorsan fotarafi mutavezsiyo olma masallah diyorum sana 500 kere taciz edilen birinin basından mutlaka tecavuzde gecmıstır
    • şanslısın çünkü ilgi duyulan birisin anlamına geliyor.
    • Cevaplayan
      sevgilim kis kaniyor komuyom onu üzmemek icin
    • kendine çok güvendigin içinmi başkasının resmini profil yaptın ?
    • Soran
      :) sahbıne bagslasın
    • Cevaplayan
      evet bu konuda mütazi olamiyacam öleyimdir
    • Soran
      yanı soylencek tek jenıfer turk versyıonu ozamn:D
  • aslli
    -1  
    merak ediyorum neler oluyormus oyle yaa´...yarindan tez i yok toplu tasincam
    • Soran
      :DD
    • Cevaplayan
      bir o yana bir bu yana...
    • Soran
      kopyala yapıstır oldu bu bea:D
    • Cevaplayan
      maXaTmuHabbeT kimse ben istemeden durtemez be sekerlik ;-)
    • Soran
      nurı alco:D
    • Cevaplayan
      pis guldun gordum :-)
    • Soran
      :))
    • Cevaplayan
      tamam geri aldim sorumu
    • Soran
      :d en son bır bayn ne gıyım dedı:D sonu husranlık
    • Cevaplayan
      ay o senmiydin :)) e ne giyicez ben oyle sporda giyinememki
    • Soran
      :) beyler duydunuz zılın sesısnı ama soylım ucan tekme atma gıbı ozel refkleslerı var:D
    • Cevaplayan
      uvv cok severim oysa neyseee tayt giyerim :-)
    • Soran
      mını etek deneme ozamn:D
 

Erkekler Ne Diyor

  • kerimoz_33
    -1  
    pst,aikido bildiğim için sıkıntı yok sıkıyosa taciz etsin:D
  • yanıtınbende
    2831  
    Lise dönemlerimde uğradım. Aletimin okşanmasından vs. söz ediyorum. Diğer türlü biraz sıkar. Her neyse. Zaten tıklım tıklım olan tramvayda düşmemek için bir çaba sarf etmenize gerek olmayan bir durum oluyordu. Her tarafınız insan. Toplu bir kütle halinde seyahat ediyorsunuz.

    Her neyse, önce aletinizi bir yere değdirdiğinizi sanarsınız. Derken bir süre sonra "Değiyorsa aman ne yapabilirim sanki" dersiniz ve derken hafiften uyarılırsınız ve ereksiyon durumuna geçmesiyle beraber o değdirdim sandığınız şeyin aslında birinin eli olduğu gerçeğiyle karşılaşırsınız. O zamanlar göbeği olan benin ise o eli görmesi inanılmaz derecede zor bir durum olduğu için elleyenin erkek mi yoksa kadın mı olduğunu bir türlü çözemiyordum. Her neyse, ereksiyona geçtikten sonra "Amaan, alan memnunsa kalsın böyle" gibi bir mantık yürütüyorsunuz ve yol boyunca daha zevkli bir seyir alıyorsunuz...

    Açıkçası kişisel olarak çok katı bir şekilde eşcinselliğe karşı biriyimdir. Hala daha bu görüşüm sabittir ve inşallah değişmez. Bu dönemlerde o elin sahibinin çoğu zaman bir erkek, çoğu zaman da bir kadın olduğunu gördüm. İlk zamanlar erkek olduğunu fark edince midem bulanmıştı ancak sonrasında "Madem çok meraklı, biraz oynamasında sakınca yok" olarak görmeye başlamıştım.

    Bilenler bilir, genelde bu durumlarda cinsellikle yeni tanışan (ki Allahtan daha erkenden tanışmıştım) liselileri bir şekilde eşcinsel tecrübe yaşatmak için çekiyorlar. Daha sonrasında aslında eşcinselliğin çok normal bir fantazi olduğunu ve eğlenceli olduğunu aşılıyorlar. En nihayetinde kendinizi yıllar sonra eroin bağımlısı bir travesti olarak merterde görebiliyorsunuz.

    Bu tarz oyunları bildiğimden ötürü ve oyuna gelmeyeceğimden emin olduğumdan dolayı bu okşamaları çok aptalca buluyordum ve "Çok meraklısıysan al" diye bir mantığım vardı. Sonuçta ben okula gidiyordum ve bu yoldan kimse beni çıkartamazdı...

    Ha, bunu yapan bayanlar da yok değil tabi. Bayan olunca daha farklı bir şey oluyor...

    Ayrıca sapık gözüyle bakanlar için söyleyeyim ki; Hiçbir zaman hiçbir yerde beni istemeyen bayana zorla bir şey yaptırmadım. Ya da toplu taşımada "Nasıl olsa ister" diye gidip bir bayana dayamadım. Bunu yapanların annelerinden şüphe ederim. Sonuçta sizlerin de ailesi var arkadaşlar. Fortçuluğa gerek yok. Sizin sevdiklerinize yapılmasını istemediğiniz birşeyi başkalarına yapmayın... (Sosyal mesaj da vereyim hazır yeri gelmişken)
  • Discotheque
    -1  
    Metrobüste, 35+ bir abla tarafından popomun mıncırılmışlığı vardır..
  • usernaame
    410  
    daha once turk halkı tarafından cok nadırde olsa kızlar tarafından 4-5 kez tacız edıldım el le fakat antalyada barda turıst kızlar paso parmakkkkkkkk
  • mertyigit33
    -1  
    Libidom yüksek olamsına rağmen kesinlikle başkasının hoşuna gitmeyen bir harekette bulunmam ,
  • OmanTurk
    4199  
    ugrattim :)
  • ahmet290
    24529  
    yok beni kimse ellemedi de yavrum da demedi..
    şaka bi yana denk gelmedim hiç böyle bi olaya tabi büyük şehirde yaşamamanın avatajı olsa gerek..
  • cezaehliyeti
    -1  
    napacan yani gidip toplu taşıma idaresine bakınız ben surver araştırma yaptım deneklerin bilmem kaçta kaçı söyle bilmem kaçta kaçı böyle taciz ediliyor kimisi parmaklanıyor kimisi avuçlanıyor bunun icabına bakın ahlak polisi felan ayarlayınmı diycen..öküz işte napacan ?
  • selamünkavlen
    -1  
    bana oldu. ciddiyim. en arka koltukta oturuyorum. otobüs ilk duraktan kalktı. 10 metre sonra bi durdu arkaya tavuk sürüsü bindi kenarıma oturdular. tamam hayhay da. niye aranıza aldınız beni:D...
    • Cevaplayan
      sorma genç erkeklik hayallerim gidiyodu. ama şu var. ben kızların taciz edildiğine inanmıyorum. arkadaş o nasıl bi giyiniş tarzı. insanı bırak köpeğin erkeğini getirsen yine saldırır.
    • Soran
      araya kaymısın:D
    • Cevaplayan
      naptım abim?
    • Soran
      abı sen ne yaptın ya:D
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Toplu ulaşım araçlarında tacize uğradınız mı hiç?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
taciz edilmek ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Kimler taciz yaşadı. Unutamadığınız taciz eden olayınız var mı?
Taciz eden ya da edilen kimler var.aklnızda kalan bir taciz olayınız warmı? kısaca...sadece erkeklermi taciz etmeyi seviyor.kızlardan hiç hosuna giden...  
Bir Erkek Sordu Kadınlar tarafından ellenmek, taciz edilmek istiyorum artık! Ne yapmalıyım? (Necati)
Arkadaşlar merhaba (özellikle bayan arkadaşlar -.-)Ben çok düşündüm, iyice ölçüp tarttım ve karar verdim; ben taciz edilmek istiyorum arkadaşlar, evet...  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_melDün sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24744  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9632 Cevap
Cinsellik Xper: 9858
StarLa
27113  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5359 Cevap
Cinsellik Xper: 7942
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15348  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3593 Cevap
Cinsellik Xper: 6780

Xper Nedir? Xper Sıralaması