Orgazm nedir? Nasıl orgazm olunur?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

1 yıla yakındır cinsel birlikteliğim var ama daha orgazm nedir bilmiyorum şaka değil ciddiyim :D kızlar nası anlıyosunuz orgazm olduğunuzu :D mastürbasyonda da pek bişey anlamıyorum çok mu duygusuzum ki :D
Cinsel deneyimi bol olanlar yardım edin


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 58062
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
22
Kızlardan  
8
 

Erkekler Ne Diyor

  • lebron153
    10839  
    klitoral orgazm
  • boncuk2034
    2187  
    tam olarak orqazm olamıosun.. yada cok erken zevke qelıosun.. sulanıncada bırakıosun..
  • aqsicocuk
    -1  
    ne renk oluyo peki..
    • Cevaplayan
      Bu arada sen baya acemisin sanırım istersen mesaj at sana link atayım bi akç tane izle ve kendi gözlerinle gör nasıl oldugunu...
    • Cevaplayan
      orgazm olmuşsun demektir şefaf olsaydı zevk suyun diycektim
    • Hayır beyaz.
  • veritasvosliberabit
    10998  
    kadınlar için gerçek orgazm bu değil :) biraz daha araştır.
    • Tamam. Teşekkür ederim.
    • Cevaplayan
      seninkine klitoral orgazm deniyor bir kadın asla yada çok zor diyim tek başına gerçek orgazmı yaşayamazmış..
    • Ne yani benim oldugum ne. :( Ben biraz acemiyimde ..
  •  
    Yok  
    orgazm farklı birşey o değil senin yaptığın.. orgazmda kasılırsın titrersin sesin kesik kesik gelir vs..
    • Cevaplayan
      ya senin yaşadığın normal birşey orgazmı kadınlar bile açıklayamıyor gerçek orgazmı kendinden geçiyorsun resmen ne yaptığını bilemiyorsun yani o an
    • Kasılma titreme var tabi... Hatta kasıklarıma aniden bi sıcaklık doluyo karıncalanmada oluyo.
  •  
    Yok  
    Partnerin iyi olmayabilir ya da sen de sorun var... Beraber destek alın bence psikolojik ve gerekirse tıbbi olarak.
    Partnerin bencil belki de sadece kendini düşünüyor (oldu bittiye getiriyor ) ya da işi bilmiyor ya da sorun psikolojik...
  • capkin_kuru_fasulye
    46213  
    Orgazm olamayan kadınlar için 1 dakikalık saygı duruşu lütfen. Sırıtmadan ama!
  •  
    Yok  
    Sendeki gel-gitler Ay'da olsa, Dünya şimdiye orgazm olmuştu.
  • CarizmKerem
    555  
    Çok Kolay Orgazm Olman için Klitorisinle Oyna Ve Klitorisini Yalat Çünkü Kadınların En hassas Oldukları Yer 10 Dakikada orgazm yaşatıgım Sevgilim Vardı :D
  •  
    Yok  
    kendinden geçeceksin vajinan açılıp kapanmaya başlayacak sen de kasım kasım kasılarak titreyeceksin
  • Tembel_Hayvan
    475  
    tavana bak.
  • archirossi
    -1  
    doktora gitmelisin bence
  • yanıtınbende
    2831  
    Bunu kendin daha kolay keşfedersin sanıyorum.
  • bugra-07
    -1  
    işte dünyada anlatılmaz yaşanır denilen tek şey bence odur...
  • sculpture34
    1383  
    partnerinle alakalı bir durummm
  • Berk28
    -1  
    Oluyorsundur ama bilmiyorsundur.
  • erdemm91
    56  
    Bence erkek olduğunu bukadar belli etme google yaz bul kızların agzından cevap duyunca zevk alıyosun galıba ;)
  • kutlu
    1065  
    Önce Yarım saat yalatman lazım yalayanda nereyi yalacağını bilmeli Sular seller gibi olmalısın sonra içeri gir diye yalvarırsın ondan sonra titmeler kasılmalar ve bağırmalar yaşarsın olur biter Sen çalışmaya devam
    • bak orasi cok dogru yalayan neyi yalayacagini bilmeli
  • usernaame
    410  
    Anlatamam ! görmen lazım ! bana geri dönmen lazım !
  • bugra-07
    -1  
    Dogru partner olursa herseyı yasarsın
  • mertyigit33
    -1  
    Kadın veya erkeğin zevk almasıyla birlikte oluşan duygu,
  • gurbet-kuşu
    -1  
    orgazm pasıfıklerdekı bır adanın baskentıdır
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    normal bir şekilde sevişirken bir anda zevk alma ivmen yükselmeye başlar kişisine göre değişsse de yaklaşık 30sn sonunda aldığın zevk doruğa ulaşır ve biranda bıçak gibi kesilir derin bir oh çekip kendini serbest bırakırsın ve artık hiç hareket etmek sevişmeye devam etmek istemezsin içindeki sevişme isteği bitmiştir kendini mutlu hissedersin.
    buna benzer duyguları yaşamadıysan sen hiç orgazm olmamışsın demektir. sevgilin içindeyken yaşamama ihtimalin normaldir kadınların hepsi o orgazmı yaşamaz sadece klitoris orgazmını yaşayabilirler.
    masturbasyondan da buna benzer duygular yaşamıyorsan sen masturbasyon yapmayıda bilmiyorsun demektir.
  • siriusX
    -1  
    çok acayip bir şey
  •  
    Yok  
    orgazm bir sudur iç iç kudur
  • engel
    -1  
    aklina erotik bir laf yada bir filim sahnesi getirecen o an bide partnerin sexte konusarak yapacak vajinani eliyecek özelikle dis kismini
    • Cevaplayan
      aha sevgilimle aksam telde konustum üc bes laf dedi uyuyamadim olsaydi yanimda bak noluyodu
    • ne demesi hoşuna gider
  • hırka
    -1  
    Bunu keşfetmen kendini keşfetmenle oğru orantılı. Tek çalışmalara devam :)
  • Deryaaslan
    3103  
    Seninle alakalı bir şey değil partnerin doğru kişiyse kendiğiliğinden orgazm ne demek öğrenirsin zaten başkaları söylesede yaşaman lazım
  • aslli
    -1  
    ilk birlikteligim kendi istegimin disinda 14yasimdayken oldu psikolojimle cok savastim 21 yasina kadar orgazm olmak nedir bilmiyordum oluyorum saniyordum zamanla sende ogrenirsin
    • asli sana tecavüz mü edildi ? kimdi bu hayvan? şikayet edemedin mi ?
    • gerçek yorumları duymak isterim
    • Cevaplayan
      gugil amcaya sor
    • kadın orgazm olduğunda ne olur. nasıldır.
  • beyaztebesir
    8339  
    zevk alıp orgazm olamıyorsan bi uzmana görün zevk alamıyorsan psikolojik.tabi partnerinde önemli?
    • Evet karşıdakide çok önemli.
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Orgazm nedir? Nasıl orgazm olunur?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
orgazm ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Orgazm nasıl bir şey ve nasıl olduğumu anlarım?
Orgazm olmak nasıl bir şey? Orgazm olduğumu nasıl anlarım?  
Bir Kız Sordu Orgazm nasıl bir şey?
orgazm olduğumu nasıl anlarım? partnerim kltorisimi birkaç dakika okşarsa orgazm denen şeyi yaşar mıyım? neler olur o sırada?  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim6 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24661  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9581 Cevap
Cinsellik Xper: 9811
StarLa
26953  
StarLa
Bekar, 26 yaşında
35 Soru - 5333 Cevap
Cinsellik Xper: 7908
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15292  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3579 Cevap
Cinsellik Xper: 6753

Xper Nedir? Xper Sıralaması