Anal seks kadının değerini erkeğin gözünden düşürür mü?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:30-35)
    Kategori: Cinsellik

'..anal seks gerçekten kadının değerini erkeğin gözünden düşürür mü? düşürüse neden düşürür bunu isteyende kendisi değil mi zaten..
' anal sex yaşayan kız arkadaşlar bunu yaşadıktan sonra hiç kendinizi aşağılanmış hissetiniz mi? öz sagınızı kaybettiniz mi?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 55100
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
16
Kızlardan  
4
 

En İyi Cevap

Numberone
3187  
Anal sex iğrençtir. Sağlıksızdır. İnsan kişiliğine küfürdür.

Erkekler Ne Diyor

  • topal_solucan
    1793  
    alakası yok...zevk veriyorsa iki tarafa bence gerisi boş laf
  • sfty2017
    748  
    Bence dusurmez. Iki tarafli olursa zevk bile alinir.
  •  
    Yok  
    Neden düşürsün erkek zaten bunu ister sever.
  • kadehteki_yakamoz
    -1  
    Bu konuya kadının ve erkeğin ve içinde bulunduğu toplumun bakış açısıyla ilgili. Bana göre güzel, zahmetli, tadı farklı ve özel birşey. Öyle pat deyince olmayacak, emek isteyen, hiçbir şeye benzemeyen birşey. Bu, benim gözümde ne kendimi ne de kadınımı küçültmez. Sekste, herhangi bir davranışı karşıdakini alçaltmak için kullanmak alçaklıktır. Eşit seviyede birlikte ve "birlikte" sevişilir. Bunu karşıdakini küçültmek, ona acı çektirmek gibi görmek bence sadistlik ve egoistliktir. Benim gözümde başkalarının sınırlarına takılıp kalmadadığı için oldukça da değerli olur o kadın; sadece anal seks için değil, seksle iligi her konuda.
  • snlman
    1905  
    Asla hatta artırır bile.Eşe değer verdiğini gösterir
  • uzakyerlerde
    12616  
    hayır hiç de bile tam bir saçmalık bu yargıı
  • dragonreborn
    -1  
    daha da değerli oluyor gözümde. yani seks için yapabileceği çok şey olduğunu gösteriyor. acı duyuyor ama buna rağmen ben istedim diye izin veriyor, hiç düşünmedim değersiz olduğunu.
    • Cevaplayan
      tabi yaa kadınlarımız, onlar olmasa naaparıs :D
    • Soran
      fedakar kadın
  • shiftdelete
    -1  
    anüs bölgesindeki kas yapısını bozduğundan dolayı gaz kaçırmak, dışkı tutamamak vs. gibi birçok önemli soruna yol açar ilerliyen zamanlarda...
  • aHaB_83
    4823  
    değer düşmeyle bi bağlantısı olduğunu düşünmüyorum... Tabiki evli olduğun insanla yaptığın sürece.. Bekarken yaparsan bunu değer düşme değilde şöyle birşey ortaya çıkar bayanlar kapalı kutuya benzer acana kadar hertürlü şeyi dener yapar ama açtıktan sonra bi cazipliği kalmaz ve soğumaya başlar sadece cinsel ihtiyacı için kullanır yeni bir kapalı kutu cazip çekici gelir, merak eder ve aramaya çoktan başlamıştır...
  • esprit
    -1  
    sex daha fazla haz nasıl alınır öğrendkçe yaşadıkça daha fazlası istenen bişey.tabiki bazı fantezilerle renklendirilmesi gerekebilir hatta gereklidir.anal sex demek ters ilişki demek .erkek için de kadın içinde bu konuda gerçek doğru bilgilere sahip kişilerin tasvip etmediği bi seçimdir.kan verirken bile verilen formda daha önce 1 kez bile anal ilişkiye daha önce yaşadınızmı diye bir soru var.bu demek oluyorki sağlıksız bişey.daha fazlasıda var emin ol bunun la kalmıyor...kaybedilen tek şey özsaygıdan ibaret değil..tabi kişilik olarak neleri sindirip dindiremediğimize bağlı...
  • shiftdelete
    -1  
    ters ilişki erkeklerin kızları kullanma biçimidir, hem istediklerini alırlar hemde başları belaya girmez...
  •  
    Yok  
    ben kız arkadaşıma böyle bişiyi yapamam
    • Soran
      bir insna bir insana bunu yapmaz diyorsun yani:)) başkasın yapabilir misin?
  • zafer1973
    4468  
    bunu isteyen erkek hem istediğini alacak hemde aşağılayacak eğer aşağılanacak bir durumsa bunu erkekte aşağılık bir şey yaptığı için kendiside aşağılık olmuyormu.
  • cenktnl
    -1  
    Anal sex güzel bir şey ama her iki tarafta istediği sürece
    birbirinize karşı değer verdiğiniz sürece sorun yok olmazda
    ben değer veriyorum oda değer veriyor sexte de sorun olmuyor
    sadece sorun etme ve tadını çıkar
  • gurbet-kuşu
    -1  
    bunu yasayacak kız erkegın gozunden duserım korkusu yasayacagına once Allahtan korkması gerekmezmıydı gunahtır bee
  • birerkk
    -1  
    ben gay ım hiç aşağılanma durumum olmadı kendi kendime
 

Kızlar Ne Diyor

  • laraaa23
    50  
    sex değilmi canım zevk veriyosa bitmiştir
  • Alina
    -1  
    bence hayir aci olsada kiz yapmasina izn veriyor ya erkeye iyi olan erke deyer vermeli buna isdeee
  •  
    Yok  
    ben hıc sevmıyorum yapmadım asla yapmam
  • beyaztebesir
    8339  
    değer düşürmekle ne alakası var?bir takım insanların dar bakış açısı.adı üzerinde seks yapıyorsun önden yapınca değerli bir insan oluyorsunda arkadan yapınca mı değer düşüyor.değerini filan kaybetmezsin aksine daha çok bağlanır sana.buradan herşeyi yazamıyorum malum rtük var )
    • süper yorum
    • @whitesocks
      Müthişsin :D
    • katılıyorum sana beyaztebesir.anal sex hem erkegi kadına.hem kadını erkege daha çok baglıyo..kadın erkegine farklı bir duygu haz yaşattıgından mutlu.erkekte o zevki tattıgından daha çok baglanıyo kadınına..anal sex dinimizde yasak evet ama bence dogru ve temiz yapılırsa gayet güzel
    • Daha çok bağlanır he mi? Ben de diyorum bu adamlar niye bana bağlanmıyor hep iple, çaputla uğraşıyorum.
    • Cevaplayan
      öyle birşey yokama belki öyle tutarsız erkekler vardır , önce anal sex ister yaparsın sonrada sana değer vermez ? erkeğin gerizekalılığından öyle adamdan zaten uzak durman gerek.
    • Soran
      bence de değer kaybetmez ama kabul genel yargı böyle
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Anal seks kadının değerini erkeğin gözünden düşürür mü?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
TikeldimDün sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Öncesi Cinsellik
AydaCan
Benim kuşağım çok arada kalmış bir kuşak. Biz geleneksel öğretilerle modern hayatta yaşamaya çalışan, ailesinin doğrularıyla, yaşamak istedikleri arasında sıkışmış insanlarız. Ailelerimizi kırmamak...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24675  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9586 Cevap
Cinsellik Xper: 9823
StarLa
26977  
StarLa
Bekar, 26 yaşında
35 Soru - 5333 Cevap
Cinsellik Xper: 7922
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15321  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6765

Xper Nedir? Xper Sıralaması