Küçük kız kardeşim seks sohbeti yapılan bir siteye üye olmuş!

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

benim kardeşim kardeşim 10 yaşında. e-mail adresini açık unutmuş ve erotik sohbetlerin yapıldığı bir siteye üye olduğunu gördüm. sonra bilgisayarda o tarz sitelere girilmesini engelledim ama konuşmalı mıyım onunla? yanlış bir şey yaparsa, yanlış bir şey öğrendiyse diye korkuyorum. konuşursam da çok utanır diye bir şey de diyemedim. ne yapmalıyım?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 518783
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
19
Kızlardan  
5
 

En İyi Cevap

sonromantikprens
-1  
demekki kulaktan dolma bilgilerle merak etmiş veya saçma linklerden birine bilmeden girip üye olmuştur.yasaklamalar daha cazip yapar.biri yazmış beraber bakın zaten olan olmuş bari yanlış bilgi almasın.onun anlayacağı şekilde ve kafasında soru bırakmadan ikiniz girin sonra yanlış olanları anlat ve engelle
  • kizin yasi, 10 yani ergenlikten yeni cikmis veya cikmak üzere, yani bende hatirliyorum yas12-13 iken bir abi bana neyin nasil oldugunu seviyeli bir sekilde anlatmisti ve bak aradan 20 sene gecti hala anlattigina minnettarim. kiz kardesinin en yakini sensin, aybasini, tras olmayi, cinselligi , kizlik zarinin önemini anlatman gerekiyor. sen yapmazsan baska kimse bu kiza dogru bilgi vermez. yanlis bilgilenirse ozaman pek iyi olmaz
  • Cevaplayan
    bende teşekkür ederim.bunu bu şekilde kolayca atlatabilirsin.daha başka sorun olursa bana yazabilirsin.yardım etmeye çalışırım
  • Soran
    çok teşekkür ederim, daha iyisi olamazdı herhalde (:
  • Cevaplayan
    aynen şöyle konuşacaksın : ''geçen gün bilgisayarda işim vardısenin açık unuttuğun mail sayfanı kapatırken istemeden baktım.sanırım yanlışlıkla veya meraktan bir yere üye olmuşsun.bunları öğrenmek için yaşın çok erken şimdiden bilirsen yanlış öğrenirsin herşeyin bir zamanı var.sen nasıl üst sınıf derslerini öğrenmiyorsan bunuda öyle düşün.ben o siteyi sildim.uygun yaş gelince beraber bakarız beklemeyi bilmen gerek. '' zaten bir süre sonra o siteyi unutur
  • Soran
    orada sapkın insanlar var hayatta öyle bir şey yapmam. meraktan olduğunu biliyorum küçük çünkü ama bir şekilde engellemek lazım. zaten yasaklamanın çözüm olmadığını biliyorum, telefon, tablet bir şekilde ulaşır istedikten sonra. ama küçük konuyu nasıl açıp da onu rencide etmeden konuşacağımı bilemedim.

Erkekler Ne Diyor

  • Asus3434
    3629  
    kız kardeşin üye olmamıştır o tür siteler spam e-mailler onlar üyeymiş gibi e-mail atıyorlar insanlara rahat ol yani merak etme. E-mail sayfasını temizle, +18 siteleri engelledin mi sorun kalmaz.
  • isyancı
    -1  
    bazı mail adreslerine gelir o tür reklamlar, virüs gibi. sen silsende tekrar siteden gelir. Kardeşinin bir suçu yok. normaldir bu tür mailler.
  • fgunes55
    982  
    mearak her yasta var bızde cok merak edwrdık ama asla kotu konusma kızla
  •  
    Yok  
    sapik de o sitedeğilere interntte yazanlarin hepsi sapik de sucu bize at :)
    • zaten biliyordum, herseyin senin basinin altindan ciktigini !
  • qiciqinteki
    -1  
    konuşmalıısn bence er ya da geç bunu yapmalısın yoksa iş işten geçer...
  •  
    Yok  
    Olur olur zamanla öğreniyorlar...
  •  
    Yok  
    teyzemin kızı var facebooklarda dolaşıyor... 50 defa kapattım yine açıyor.. birkere gece 4 te yakaladım... laptopu(bana ait) parçalamıştım... ama birşey değişeceğini sanmıyorum... yine bildiğini okuyacak.. annesi babası kızmıyor...
    • Soran
      artık devir teknoloji devri. 10 yaşından itibaren ellerine tabletleri veriyorlar artık. bilgisayarda saatlerce oturmuyor zaten bilgisayarı yok benim bilgisayarımda yasaklı. okulu çok uzak olduğu için yanına benim telefonumu veriyorum oradan girmiş sanırım.
    • Cevaplayan
      kuralları başta koymamaktan kaynaklanıyor... bu saatten sonra yasaklasanda zaten dedim değişmeyecek.. ben bu durumlardan nefret eden biriyim.. bukadar küçük yaşta internette abonelik felan.. çocuk bu merak eder.. önerebileceğim tek şey bilgisayar saatini kısıtlamanız.. zorda olsa bunu yapmanız gerek..
    • Soran
      yasak olduğunda inatla daha çok yaparlar. ama benim kardeşim öyle böyle inat değil. annemin canı çıktı onun yüzünden çok yıprandı, aslında hepimiz yıprandık ama kardeş atsan atılmıyor, satsan satılmıyor işte.
  • sknhunter
    1283  
    bence konuşmalısın...
  • amed2194
    1637  
    10 yaşında cocuk mail kullanıyorsa siz zaten gereken hatayı yapmışsınız kızın bir sucu niye bu kadar geniş olmaya başladı bu millet anlamıyorum ki
    biz 10 yaşında dışarda top oynardık hade devir degişti teknoloji gelişti diyelim bari pcde oyun oynatın ne e-mailmiş bu ya sorumlulugu üstlenin
    • Cevaplayan
      aptal sana lafımı dinle diyen olmadı ortaya tartışılacak anormal bir konu attın elbet sana ters tepkiler gelecek cahil olmasan tepkileri anlayışla karşılar kibar bir şekilde konuyu kapatırdın
      ablalık vazifende sana başarılar diliyorum kısaca ne halın varsa gör ters tepkiye alışkın degılsende bunu özel birine sorarsın böyle ulu orta herkesin yorum yapacagı bir yerde bu konuyu açmazsın k
    • Soran
      ayrıca bilip bilmeden insanları yargılamak ne terbiyesizlik. bizim bu yüzden bilgisayar her zaman salonun ortasındadır, yanlış bir şey yapamasın diye. nerden girdi bilmiyorum. senin beni ve ailemi eleştirmeye hiç hakkın yok. ben sadece nasıl konuşabilirim diye ablalık vazifemi yapmaya çalışıyorum. senin gibi cahillerin lafını dinleyecek değilim.
    • Soran
      sen ergenlikle adet olmayı karıştırıyorsun herhalde. herkesin ergenlik dönemi farklıdır. adet dönemine giren bir kız küçük bir çocuk gibi de davranabilir. ergenlik 9 yaşından itibaren başlar. benim kardeşim de barbie bebekleriyle oynayıp, bebeğinin altını değiştiriyor. leylekle hiçbir zaman kandırılmaz bir çocuk. ben çocuk psikolojisiyle her zaman ilgilenirim senin gibi kafamdan uydurmuyorum. bütün profesörler leylekler getirdi demenin yanlış olduğunu söylüyor.
    • Cevaplayan
      senin o dedıklerin istisnalardır istisnalar kaideyi bozmaz.
      genel olarak kızın ergenligi 11-13 yaş arası başlıyor
      cinsellikte cocuk anne ben nasıl geldım dunyaya diye sordugunde belli yaşına gecene kadar leyleklerle kandırılır taki uygun yaşını buluncaya kadar
      senin kardeşin şuanda pc başında o yaşından büyük şeylere bakarken benim kardeşim şuan dışarda sek-sek oynuyor cahil olan benmiyim senmisin şimdi?
    • Soran
      sen ne biliyorsun ki? artık ergenlik 9 yaşında başlıyor. hatta hormonlu yiyeceklerden 7 yaşında olan arkadaşım vardı. kız çocukları erken ergenliğe girerler, erkek çocukları gibi değillerdir. cinsellik eğitimi çocuk anne ben nasıl dünyaya geldim diye sorduğu anda başlar. her yaşta anlayabileceği düzeyde verilir eğitim. cahil cühela insanlar gelmiş konuşuyor.
    • Cevaplayan
      10 yaşında cocuk daha regl olmasına 2- 3 sene var o yaşına gelsin yine bilinçlendirirsin ne cinselligi ögreteceksin bu yaşta?
      +cocugun üstünde duracaksın ingilizce egitim programı icin mail lazımsa kendikini kullanacaksın başında duracaksn yazık kıza
      yani erkek cocukların p*rnodan ögrendigini o şeye bagladın ya helal olsn
    • Soran
      e-mail adresi artık ilkokuldaki bir çocuk içinde gerekli artık. en basitinden okulda bilgisayarda ki ingilizce eğitim programı için e-mail gerekiyor. artık teknoloji hayatın vazgeçilmezlerinden. e-mail le öğretmenleri bilgi yolluyor sorun o değil. belki biraz geniş olup onda ki değişimi görüp cinselliği biz anlatsaydık, böyle kötü yerlerden öğrenmesi gerekmezdi. bütün erkek çocuklar ayıp diye cinselliği p*rno dan öğreniyor. sonra ne oluyor, eşinden aynı şeyleri beklediği için mutsuz çiftler.
  • nefekan
    -1  
    10 yaşa mı indi. hımm. hem de iyi konuş
  •  
    Yok  
    hangi siteymiş o ... ...
  • NeDiyemMahmutmuDiyem
    -1  
    spam maillerde olabilir, yani o üye olmadıgı halde geliyodur
  • caranakçotanak
    8710  
    Onu oraya kim üye yapmış onu öğren ve 10 yaşında biraz inandırıcı gelmedi ama
    • Cevaplayan
      Konuşmanda yarar var hatta kız
    • Soran
      artık çocuklar 9 yaşında ergenliğe girmeye başlıyorlar 7 yaşında bile olabiliyor hormonlu yiyecekler yüzünden. ayrıca çocuklar meraklıdır, çevresinden duymuştur belki bilemiyorum.
  • wertuy81
    12325  
    erkek kardeşin sanırsam daha cok meraklı olunuyor konuş bencede
    • Cevaplayan
      hızlı okuyunca kucuk kardeşim diye okumusm pardon daha kotu durum kendine zarar verebilir de konuşmalısın neyin ne oldugunu tam olarak değilde anlıcagı seklınde konuş
    • Soran
      başlığı oku lütfen!
  • bluemans
    2304  
    10 yaş çok erken konuşmalısın tabiki.Başına kötü bişey gelmesinden utanması daha iyi
    • Cevaplayan
      ablacım falan diye alttan alarak konuyu açıkla yapma bir daha falan de senin için zararlı de.
    • Soran
      haklısın, çok kişiyi kandırıyorlar öyle. ama rencide etmeden konuşmalıyım. asabi bir kız. nasıl dinleteceğim kendimi bilmiyorum.
  •  
    Yok  
    10 yaşında maili var bide :O ...erotik sitehlerde sohbet döndürüo bide :S bence konuş oralarda yaşını söylediyse pedofililer ile uğraşmayın. ailece uyarın onu.
  • HayatAynaSnYansıması
    15040  
    kardeşin erkek mi kız mı .
    • Soran
      evet, tuzağa düşürmeye çalışan insanların olduğunu anlatmalıyım çok teşekkürler.
    • Cevaplayan
      aynen öyle , rica ederim , şöyle şeyler söyleyebilirsin , benim de aklıma gelir ama bakmam gibi , bütür siteler tuzak gibi , yaşın geldiği zaman yavaş yavaş öğrenirsin bende öğrendim yaşım gelince gibi , aklına takılan bişe olduğun da çekinmeden gel bana sor , benimle konuş gibi . iyi günler .
    • Soran
      evet çok haklısın. utandırırsam onun için büyük bir travma olabilirmiş ileride problem yaşayabilirmiş yani cinselliği hep kötü algılarmış. çok teşekkürler (:
    • Cevaplayan
      çok özür dilerim pardon , kendin den yola çıkarak örnekler verebilirsin , yani kendini örnek verirsen hem daha çok aklın da tutar , hemde ablam da yaşamış diyip az utanır ve uygulamaz bir daha ,
    • Soran
      başlığı oku lütfen.
  •  
    Yok  
    bende ona bir abla gibi degilde bir arkadas gibi yaklas, yasaklasanda bir sekilde bakacaktir o, en iyisi sen onunla beraber bak, hic olmassa senin kontrolün altinda olur
    • Cevaplayan
      endiseni anliyorum ama nekadarda yasaklasan o bir sekilde bakacaktir ve kontrolsüz baktiginda yanlis bilgilere sahip olabilir, ben kiz kardesimle degilde erkek kardesimle bakarim ve ona neyin dogru neyin yanlis oldugunu anlatirdim eger öyle bir durum olsaydi, kiz olsaydim kiz kardesimle. sen ona dogruyu yanlisi anlatmayacaksinda kim anltacak ? kendi yaslarindaki cahil arkadaslarimi ? yoksa konuyu sapitan p*rnolarmi ? bu cinsellik gayet dogal ve bilincli olmak gerek. yanlis anlama kötü anlamda deme
    • Soran
      öyle yerlerde sapkın insanlar dolu. benim kontrolüm altında olsa ne olur. sen al kız kardeşini p.rno izle bakalım nasıl oluyor.
  •  
    Yok  
    10 yaş çok erken
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Tabikide onunla konuşmalısın.. yaptığının yalnış olduğunu söyle ona.. biliyormusun bilmem ama küçük kızları tuzağa düşürmeye çalışan bir çok sübyancı var..
    • Soran
      evet çok haklısın. bir an önce konuşmalıyım .s
  • Alevsu3553
    -1  
    yaş itibariyle bazı sorulara cevap arıyo. alıp konuş bence.
  •  
    Yok  
    erkekmi kızmı?
    • Soran
      kız.
  • pinzinnc
    11372  
    Yaşı doğruyu yanlışı ayırt edebilecek bir yaş değil ,konuşmalısın bence
  •  
    Yok  
    vavv bende o yaştaykene p*rno izlerdim ama hemen kapattım sonra çocuklar merak ediyor işte bence uyar sen ablasısın sonuçta..
    • Cevaplayan
      evet o zaman ben cinsellik nedir bilmiyordum bile..aslında şimdi zamanı onları öğrenmenin ama kardeşin daha çok küçük ileride sorunlar çıkar..
    • Soran
      o zamanlar cinsellik açısından düşünmemişsindir zaten meraktandır. ama psikolojik zararları var onun.
    • Cevaplayan
      ya merak işte sonra nolduysa korktum birden kocaman pipileri görünce kapattım içim bir tuhaf oldu bidaha izlemiycem dedim izlemiyorumda..
    • o yaşlarda p*rnonun farklı bir heyecanı vardır de tam olsun :D
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Küçük kız kardeşim seks sohbeti yapılan bir siteye üye olmuş!
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata17 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24709  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9604 Cevap
Cinsellik Xper: 9838
StarLa
26995  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5342 Cevap
Cinsellik Xper: 7931
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15326  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması