Kızlar, sevgilinizin öpüşürken göğüslerinize dokunmasını ister misiniz?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

Öpüşürken sevgilinizin elinin memelerinize gitmesini memelerinizi okşamasını, uçlarını sıkmasını, göğüslerinizi açarak uçlarını emdirmek ister misiniz yoksa öpüşürken bunları yapmaz mısınız? Yani fazla mı kaçar? Dürüst cevaplar bekliyorum :))


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 512942
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
1
Kızlardan  
6
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    sevişeceksek güzel olur da, her öpüşmede sevişmiyoruz sonuçta. öpüşmek sadece cinsel birşey değil duyusal birşeydir de aynı zamanda.
  •  
    Yok  
    uçlarını emiyor ben zevkten çıldırıyorum keşke vajinamıda emse
    • çok şanslısın :) ama sevgilin onuda yaparsa zevkten uçarsın ..
    • Soran
      Yani senin de böyle iyi bir sevgilin var siz.de şanslısınız yani :))))
      Memleket neresi bu arada sizin :))))
    • Cevaplayan
      o niyemiş
    • Soran
      :))))))) siz.de şanslısınız :)))
    • Cevaplayan
      şanslıymış o zaman
    • Soran
      Emerim ama bennn sadece sevgiliminkini emerim o da evlenince inşAllah :))
    • Soran
      Emerim :)
    • Cevaplayan
      vajina emermisin sen
    • Soran
      Yok artık :D
  •  
    Yok  
    sevgilimle evlerine gidiyoruz öpüşürken bu şekilde öpüşüyoruz genelde uçlarını sıkıyor ve çok zevk alıyorum
    • Soran
      Woww deniz demek :)) ahh Kumlada az mı sevişmiştik sevgilimle çok hoşumuza gidiyordu orda bizim yazlık var, orada ev boş olur genelde biz gideriz bütün gün sevişiriz bir kere yüzüne ve göğüslerine boşalmıştım orada :D lazer istersen mutlaka alexandrite cihazı kullan hem çok daha.çabuk oluyor hem de soğuk üfleeli olduğu için fazla canı yakmıyor.
    • Cevaplayan
      temizlik iyidir ya bizde en son perşembe seviştik ama çok özledim öyle ara ara öpüyo falan ama daha fazlasını istiyorum denize gidicez yakında orda sevişiriz güzel olur :D lazer bende istiyorum ya
    • Soran
      :))) birkaç gündür görüşemiyorduk pek benim biraz işlerim vardı onun için dün istanbula gittim :) sevgilim de alır heryerini de şimdi lazer epilasyon düşünüyor o da, ben de koltuk altım için ağda epilatör kullanmak istiyorum orada tüyü hiç sevmem. :)
    • Cevaplayan
      :D:D yok ben genelde cıkmadan her yerimi alırım tüylü gezmeyi sevmyorum oh valla sizde:D
    • Soran
      haklısın tabi koltuk altın da tüysüz mü? valla nedendir bilmem ama koltuk altı acayip tahrik ediyor beni, bu akşam yine buluşacağız ''seni delirtmek için yine straples giyip koltuk altımı emdireceğim'' diyor bana, bu gece barlara gittikten sonra yine yapıcazzz ohhhh :))))
    • Cevaplayan
      benimde tüysüz temiz gezmesi lazım kız dedigin:DE
    • Soran
      tamam beya olurr :))) sence vajina tüysüz mü iyidir yoksa az tüylü mü ? ben çok hafif tüylü de severim ama tüysüz genelde daha iyi oluyor, sevgilim hep düzenli olarak alır :)) senin nasıl genelde?
    • Cevaplayan
      burdan iyi bence :D
    • Soran
      Sorun değil aslında ama yine de sen bilirsin hiç ısrar etmem istersen burdan da konuşuruz :))))
    • Cevaplayan
      ya şey utanırım bu muhabbetten sonra kim oldugumu görmen :D
    • Soran
      Ankarada da giyilir aslında ben kızmam pek sevgilimi giyim konusunda serbest bırakırım fazla sıkmam :))) ya ben vajinanın yapısına bitiyorum ya, karşıdan bakınca altında hafif böyle çıkıntılı olması bitiriyor beni :))) istersen beni ekleyebilirsin ya da ben ekleyebilirim sizleri de merak ediyorum belki taktik öğrenir bende sevgilime uygularım :))))
    • Cevaplayan
      benimki çok kızıyo ya giyemiyorum :D iyiymş senin sevgilin şanslı.bence em sevgilinin hosuna gider emiyor dilini falan gezdiriyo zevkten ucuyorm
    • Soran
      Yok ya kızmam eskişehirde sorun olmuyor pek herkes askılı geziyor, sevgilimin güzel giyinmesini elbette isterim çok şıktır da kendisi ayıptır söylemesi :D bazen barlara gideriz ordan çıkınca yine öpüşüp yiyişiriz, benim fantezilerimde sınır yoktur ya göğüslerle koltukaltı yeter bana, ama bu aralar vajinasını da emmek istiyorum, senin sevgilin de öpüp emiyor mu vajinanı? :)))
    • Cevaplayan
      kızmıyomsun öyle asklı falan giymesine :D maşallah sende amma değişik fantezi var yok sevgilimde öyle bir fantezi :D
    • Soran
      Wowww sizde bizim gibisiniz, yine sevgilimle buluştum o gün siyah askılı giymişti :) ben koltuk altlarından acayip zevk alırım baktım kıllarını yeni almış, çok hoş duruyordu birde sutyeni resmen dışardan fark ediliyordu :)) sonra onların eve gittik o göğüslerini açtı ardından ben yine emip sıktım sonra da bu kez koltuk altına boşaldım :))) senin koltuk altların nasıl bu arada var mısevgilinin oraya ilgisi? :)))
    • Cevaplayan
      büyük bir park var orda deli gibi seviştik kimse yoktu ama hemen boşaldı ya çok azmıştık ama :D genelde yumuşak olur göğüsler nerde seviştiniz:D
    • Soran
      Anlat bakalım var mıbaşka fanteziniz? Bugün yine seviştik sevgilimle yine sıkıp emdim göğüs uçlarını :))) sevgilimin göğüsleri çok yumuşak yaaa sanki hava yastığı gibi :D
    • Cevaplayan
      evet :D
    • Soran
      wowww eskişehir bizim de :))) komşuymuşuzz :)))
    • Cevaplayan
      :D Ankara sizin
    • Soran
      denesin denesin ben denedim harika oluyorr :D :))) iç çamaşırı da güzel olur hele ki o gün sevgilim fantezin dantel tanga ya da g-string giymeşse oofff offf :)) bu arada memleket neresi sizin :))))
    • Cevaplayan
      denemedik kendisi denesin bakalım :D ya bide iç çamaşırın üstünden arkamdan yapıyo çok hoşuma gidiyo
    • Soran
      vayyyy :))) göğüslere vermek en güzeli onun zevki de bambaşkadır :)))
    • Cevaplayan
      :D:DD biz daha o aşamaya gelmedik ama ağzıma verip duruyo ya :D
    • Soran
      Yookk hayır beya sadece bir yaşadığım olayı anlattım beya :D
    • :Dboşalmayamı çalışyosunuz acabaaa :D:D
    • Soran
      arkadan mıı? en nefret ettiğim şeylerden birisi anal ilişki... İyi demişsin evlenmeden olmaz bizde evlenince ama ara sıra göğüslerine de boşalabilir, hele penisi iki meme arasına koyup aralarında git-gel yapmak inanılmaz zevkli oluyor, yumuşacık memelerinin arasında offf :)))
    • Cevaplayan
      en fazla yalama olayına kadar oldu bir kaç kere arkadan istedi ama hayır diyince ısrar etmedi ilerisi olmaz yani evlenmeden
    • Soran
      yaaa öyle işte ama deli gibi seviyom onu :D :))) aslında sevişmek de istiyorum bir yandan condom kullanarak ama bekaretinin bozulmasını istemiyorum. Siz vajinal olarak seviştiniz mi?
    • Cevaplayan
      :D:D vay be 80 :D
    • Soran
      beraber yemeğe çıkmıştık sevgilimle sonra ardından konu cinselliğe geldi ardından ona bek teklif ettim, sonra kullanılmayan bir WC'ye girdik o göğüslerini açtı ben öpmeye başladım :))) bu arada senin göğüslerin kaç beden? :)))
    • Cevaplayan
      hahaha yuh nasıl yaptınız orda :D
    • Soran
      aynen ya uçları etrafında harika oluyor biz birde alışveriş mağazasının tuvaletlerinde yapmıştık ayıptır söylemesi çok azmıştık :D
    • Cevaplayan
      evet cok güzel oluyo oda bence inin özellikle dilini gezdirmesi mükemmel
    • Soran
      hmmm çok ilginç yarıda kesmesi... Ben de göğüslerini emip sıkmıştım uçlarını yaladım gerçekten mükemmel oluyor da biz vajinaya inmedik henüz :))
    • Cevaplayan
      yaptı zevkten uçuyorum resmen ama yarıda kesiyor hep
    • Soran
      Hmmmmm ben çok tahrik oluyorum peki vajinana oral yaptımı?
    • Cevaplayan
      hayır öyle bişi şu zamana kadar olmadı
    • Soran
      Anlıyorumm :))) koltuk altlarını öper mi sevgilin? Ben koltukaltından çok zevk alıyorum hele özellikle tüysüz koltukaltından senin nasıl?
    • Cevaplayan
      eger denemediyseniz deneyin derim karışmak gibi olmasında ben zevk alıyorum yani :D
    • Soran
      Eyvallah benimde sevgilim var bende onun için sordum sizin yaklaşımlarınızı merak ettim :)
    • Cevaplayan
      sorun degil
    • Soran
      Hmmm vayy bee neyse aslında bu gibi sorular sormak isterdim ama özelinize karışmak istemem.
    • Cevaplayan
      evet emiyor
    • Soran
      Vayyyyy ne kadar güzel emiyor mu peki ?
  • papatya2
    2524  
    her zamn olmaz ama ara sıra yaparsa çok zevk alırım
  • CansuuK
    625  
    Her opusmede bunu yaparsa sıkılırım. Bazi romantik opusmeler vardir, onlarda el hicbir yere gitmemeli. Ama sevisme konusunda evet yapabildigi her seyi yapmali.
    • Soran
      Anlıyorum seni bu da senin düşüncen :))
    • Cevaplayan
      Ozel gunden kastin dedigim gibi iliskiyse normal olani acmam zaten.
    • Soran
      Peki özel günlerde göğüslerini açar mısın erkek arkadaşına? Sıkması ve emmesi için?
  •  
    Yok  
    göğüslerimle ilgilenirse zevkten boşalırım ama
    • Soran
      Vaaayyyyy :))))
 

Erkekler Ne Diyor

  • SiiLeNT
    -1  
    Orta okulda ki çocukları uğraşı gibi öpüşürken niye uğraşayım ki ya tam olacak ya hiç olmayacak öpüşürken eğer seviyorsan adam akıllı öpüşeceksin zaten ayrıntıya detaya gerek yok mesajım alınmıştır sanırım..
    • Soran
      :))) okeyy
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kızlar, sevgilinizin öpüşürken göğüslerinize dokunmasını ister misiniz?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Değer verilen insanlar zamanla neden değişir ?
d06ukan4 saat önce sordu

Değer bilmedikleri için

Gerçek yüzleri ortaya çıkar

Karakterleri oturmadığı için

G*tü kalktığı için

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...