Erkekler boyunlarından öpülmekten hoşlanır mı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

Sizde boynunuzdan ve kulaginizdan öpülmesinden hoslanirmisiniz biz kizlar gibi?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 461720
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
30
Kızlardan  
3
 

Erkekler Ne Diyor

  • accountingalone
    4024  
    gıdıklanırım...
  •  
    Yok  
    uff hem de nasıl :D
  • contik
    579  
    Partnerimin öpmedeki maharetine bağlı. Öpüşü kuvvetliyse hoşuma gider tabii ve ben de onu daha kuvvetli öperim. :D :D :D :D :D
  • builder
    5813  
    erkeklerinde kadınlarında vücut yapısı aynıdır. hem organlar yapısal açıdan aynıdır hem de erojen bölgeler aynıdır. hiç değişmez.

    penis ile klitoris aynı doku yapısında. her ikiside süngerimsi dokudan oluşur her ikiside kan dolarak ereksiyon olur.

    erojen bölgelerde aynıdır. kadın boynundan yalanmaktan zevk alırsa erkekde alır. kadın memesinden zevk alırsa erkekde alır. bazı erkek arkadaşlar bunu bilmiyor hatta tepki veren var. tepki vermeyin. bunlarda sakınca yok. gayet normal. anüse elletmeyin gerisi normal
  • SeRKaNNt
    433  
    ben boynumdan öpulunce vıcudumda elektırıklenme oluyor tuylerım dıken dıken oluyor ırkılıorum resmen hosume gıdıyor ama acayıp bı duygu
  • Bollinger
    1766  
    öpen kişinin yeteneğine bağlı ama bazı kızlar bizi oradan öpmeyi çok seviyolar onu biliyorum
  • neki1912
    -1  
    olabilir aslında daha önce yaşamadım ama güzel bişey
  • qiciqinteki
    -1  
    Evet cok zevkli bence...:)
  •  
    Yok  
    Kızların boynunu em ve ardından o sırada içine girip cık kız eriyor göz kayıyor.
  • kralmurat
    -1  
    evet hoşlanırız
  • capkin_kuru_fasulye
    46508  
    ne yaparsam aynısı isterim:>DDDDDDD
    • Benden de sana bir shot absinthe gelsin.. :)
    • Uyandırma servisi :D Hayır bir yerde görevimiz kardeşleri kollamak. Anadolunun yiğit delikanlılarını koruma ve yaşatma derneği. :)))
    • Düşündüm de emin misin yahu? :/
  • izmend
    2163  
    evet boyundan öpülmek güzeldir.
  • ozguurkibris
    637  
    Erkeklerde Kızlar gibi ayni yerlerinden öpülük okşanmasından hoşlanırlar..
  • orkestra31
    -1  
    kızla sinemaya gitmiştik
    boynumu yedi bitirdi
    o neydi öyle , kendimden geçtim :SD
  • veritasvosliberabit
    11162  
    julak değilde boyun bölgesine gelen sıcak nefes insana haz veriyor <3
  • absinthium
    5552  
    Evet hoşlanırız. Hatta sıcak ve nemli dilinizi de nefesinizle işleyip kullanabiliyorsanız ne ala. Ayarı iyi tutturun sonra gerisini içimizdeki hayvana bırakın. Tabi sert seviyorsanız.
  • _Robin
    12614  
    İkisinide severim..
  • ahmed24
    -1  
    kızlar kadar olmasada boyun hoş olur ama kulağı sanmam
    • Cevaplayan
      yok yav senin arkadaş tuaf mış biraz döşümün öpülmesi çok hoşuma gider ama kulaklarıma kadar değil yani bir de ben hiç bir kızı öpmedim bile demek istedim
    • Soran
      bende birlikte olmadim, o da olmadi. bilmiyorum yani numara yapiyordur ozaman. boynunu öpünce zevk aliyor, sonra onun kulagina dogru yavasca yaliyorum mesela deliriyor ozaman. sonra kulaga gecincede hic yerinde duramiyor deliriyor resmen smsiki sariliyor falan
    • Cevaplayan
      abartıyordur tabi ben hiç bir kadınla birlikte olmadım sadece hislerim bunlar
    • Soran
      hmmm sevgilim ben onun kulagini öpünce ohh falan yapiyor acaba numara mi yapiyor
  • IDisco
    -1  
    Boyun evet, kulak hayır..

    Bir de seks esnasında, göğüs kısmımın bırak öpülmesini, dokunulmasına dahi ifrit oluyorum...
    • Soran
      peki anladim sagol :)
    • Cevaplayan
      Hoşlanmam. Üstüne nefret ederim...
    • Soran
      hmm öylemi.. tsk ederim +1.
      benim sevgilim mesela ben onun boynunu ve kulagini pünce kendinden geciyor resmen. 8 aydir cikiyoruz, birkere kendimi tutamadim gömlek giymisti, üstten hafif gögüs killari görünüyordu acayip tahrik oldum, öpüsürken elimle oksamaya basladim icten gögüsünü o da cok hosuna gitmisti. peki meme ucunun yalanmasindan, emilmesinden hoslanirmisiniz? ilerde evlenince bileyimde ona göre :) cildirtayim biraz benimkini zamani gelince
  •  
    Yok  
    ee tabi bir kız böyle bir şey yaparsa çok tahrik olurum ben :)
    • Cevaplayan
      rica ederim mersi :)
    • Soran
      peki :) sagol
    • Cevaplayan
      yok yok ne numarası ten teması öpücük falan insanı tahrikte en üste çıkarır emin ol buna :)
    • Soran
      hmmm anladim. sevgilim nebicim kendinden geciyor hep bambaska biri oluyor, bende acaba numara mi yapiyor dyordum
  • kerkenezgagası
    2421  
    karşı cins se öpen okşayan oturduğum yerden aşağı eririm.
    ama aksi takdirde kavga çıkar.
    • Cevaplayan
      düşündüm canlandı anılarım hep okşardı boynumu sakalımı beni hareketlendirdiğini bilirdi.
    • Soran
      e tabi onu kastetmiyorum zaten, sevgigin kizin yaptigini düsün mesela
  • Fxinturevi
    -1  
    Pek degil ama olabilir.
  •  
    Yok  
    hemde nasıl sevinçten zıplarım
  • ELRoY34
    3141  
    kulak derken, kulak yumuşağı değil mi? yoksa burgular olmaz yani. acıyabilir. onun dışında erkeğin boynunda biraz sakal filan olabilir sert yani. kesse bile kösele gibidir. ama ensede ben çok hoşlanırım. gıdıklanırım birazda... omuzlarımın öpülmesi sırasında partnerimin gerdanının kokusunu hissetmek çıldırtır beni :) ha bir de koltuk altının öpülmesi. ( tabi bunun için çok temiz olmalı ve mümkünse putralamalı :) )
    • Cevaplayan
      yo gerçektir
    • Soran
      benim sevgilim hep sakallari var ama hic batmiyor bana ben hep püyorum öyle heryerini kendinden geciyor böyle bende ondan sordum acaba numara mi yapiyor ya da gercektenmi zevk aliyor diye
  • carismaaa
    6910  
    Sekste erkegini cildirtmak istiyorsan bosalacaginiz anda yumurtalarini kavrayip oksaman yeterlidir ...
    • Soran
      insallah kalir
    • Cevaplayan
      Ok gerci bu gidisle evlenmeye kalmaz bu iste :)
    • Soran
      evlendikten sonra denerim. simdi böyle seyler yapmiyoruz
    • Cevaplayan
      Dene hosuna gidecektir :)
    • Soran
      vaaaay öylemi
  • dtGörkem
    2431  
    açık ve net bir yanıt: elbette.. ama bazı odunsu erkekler odun oldukları için kendilerine ancak ağaçsı görevlere layık bulabiliyorlar (oksijen üretmek hariç) ancak karbondioksit tüketip odun olduklarını gösterebildikleri için nazik ve romantik olamıyorlar.. onlara yapmasanız da olur zaten..
  • narekşisi
    710  
    kulak değil ancak boyundan hoşlanırım bununla ilgili bir sürü şey var tabi..lise 2 de idim bir partiye gittik kız arkadaşımla parti sonunda tekila getirdi limonu boynuma sıkıp tuzu boynuma serpti ve ordan emmişti çok hoşuma gitmişti
  • zigan
    12023  
    öpene bağlı. Bir erkeğin öpmesinden hoşlanmayız pek tabikide :D
    • Cevaplayan
      yapmassa kabahat :D Ama mümkünse küçük küçük tükmüğe boğmasın hryeri :D
    • Soran
      sevdigin ciktigin kiz yaparsa mesela
  • susadamimcesmeye
    1687  
    e yani hoşlanırız tabikide
  • TabbUuU
    2946  
    e bizde insanız sonuçta :)
 

Kızlar Ne Diyor

  • meltem233
    -1  
    Ben sevgilimin gıdısından öpüyorum genelde asdfghjkl
  • nilca-
    -1  
    enseden kulak memesine cıkan kısıma dil ucu ile degdi-degmedi usulu dokununca hoslasıyorlarmıs diye duydum.onların yalancısıyım :(
    • :((((
    • Kuşlar olmasa halimiz fena.. :)
    • Cevaplayan
      sırta yapılan dil masajı kadar olmasa da iyidir + boyun kısımında yogunlasırken kısık nefes almayı unutma :)
    • Soran
      süpersin :) sagol mutlaka denerim birgün
    • Kim söylemişse çok ciddi bir sır vermiş sana! :)
  • pulcher
    -1  
    hoşlanırlar :)
    • Cevaplayan
      ne güzel ben bayılıyorum ses çıkaran erkeklere
    • Soran
      evet ohhhh falan yapiyor
    • Cevaplayan
      ses çıkarıyomu :)
    • Soran
      hmmm :) demekki sevgilim zevk alma numarasi yapmiyor, ben onu öyle öpünce resmen kendinden geciyor bambaska oluyor
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Erkekler boyunlarından öpülmekten hoşlanır mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel14 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24744  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9633 Cevap
Cinsellik Xper: 9858
StarLa
27113  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5359 Cevap
Cinsellik Xper: 7942
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15348  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3593 Cevap
Cinsellik Xper: 6780

Xper Nedir? Xper Sıralaması