Vajina kararması neden olur?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

vajina bölgesi neden koyudur tenimin renginde değil bunu giderebilicek bi krem varmı acaba biliyomusunz? sağlık sorunumu sizce


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 409949
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
12
Kızlardan  
2
 

En İyi Cevap

unnulingus33
-1  
vajina labiaları bazı kadında büyük bazısında küçük olur. ve genelde hepsi ten rengiden biraz koyu olur. labialar büyük olursa renk biraz daha koyu olur. bu çok doğal. mast la ilişki ile alakası yok. erekte olmamış bir labia büzük konumda olduğu için deri yoğunluğundan renk koyu görünür. erekte olduğunda ise o koyuluk kalmaz. şöyle basit bir örnek verirsek. tül perdeyi açıp kenara topladığınızda koyu durur ama kapadığınızda şeffaf. labiada öyle. vücududnun her yeri gergin olduğundan açık renk durur ama labialar büzük olunca koyu durur.

kısacası sorun yok. herşey normal

Erkekler Ne Diyor

  • gone_with_the_wind
    25072  
    Geldiğin zaman haber ver bilgi veririm konu hakkında.
  • tırıvılıdünya
    6303  
    Ten rengine uygundur. Esmer ve siyahlarda beden renginden daha koyudur. esmerlerde kararmış çürümeye yüz tutan renk alır. Beyaz tenlilerde ya beyaz yada pembe tonludur.
  • dtGörkem
    2429  
    dermatologlar lazerle açıyor rengini.. aynı işlem anüs ve areolaya da uygulanıyor..
    • Cevaplayan
    • Cevaplayan
      gidip bir dermatoloğa sorup öğrenmeni öneriyorum..
    • Açılmaz zarar verir.
  • kubuntu
    -1  
    çok sebebi var ama doğum sonasımısınız. ya da sevişme anında da olabilir o da yine içinde yara falan olduğundandır
  • repsol
    1570  
    Çok kullanılmışlarda oluyor sanki ?
  • daral
    -1  
    Üzüme baka baka..
  • Orcnnn
    2583  
    Ağda kaynaklı diye biliyorum...
    • alttaki gizli evet bursalıyım bir sorun mu vardı yada bir bursalı sana birşey mi yaptı kıyamam. gizlenmesini engellemesini iyi bilen gevşek.
  •  
    Yok  
    siyah olması daha güzel sağlığın normal takma
    • Cevaplayan
      benim gördüklerim hep siyahtı
    • Cevaplayan
      kusura bakma olurmu özür
    • Cevaplayan
      yada eşin yer ama kararmasını takma okiş bursalı sen bursalısın:)anladın
    • Cevaplayan
      ben değil yaa sevgilin yer pardon
    • Soran
      aynen ya ne terbiyesizsin abaza
    • lafını bil.
    • Cevaplayan
      hayır yaa öyle deme,temiz olsun yeter yerim onu ben:)
    • Soran
      güzelmi bence çok kötü tenimin renginde bi vajina olsa daha iyi değilmi böyle tiksnç bence
    • Cevaplayan
      hayır ne?bizce güzel sen sıkma tatlı canını
    • Soran
      hayır
  • mert30
    4204  
    Sıcak ağda kullaniyormusun?
  • koraybey67
    18151  
    bi not yazın kızlar vevaplasın diye .bence doktora sorun
  • deepgame
    -1  
    genetik bişey bazılarında oluyor.
  • PowerFull
    6312  
    fazla mast yaptığından kararmış olmasın sakın ?
    • Cevaplayan
      gelsin farketmez
    • Sabret birazdan gelir :))
    • Cevaplayan
      az geldi 20 olması lazımdı
    • Eksileri paket yapalım mı :D
    • Cevaplayan
      çok fazla okşanmış gibi tabi mast yaptığını düşünmez başka şey gelir aklına.
    • Soran
      ne gibi başka
    • Cevaplayan
      eksiyi verene teşekkür ettim üstüne alınma. hiç yapmasam diye bişey olamaz sonuçta herkesin doğal bir ihtiyacı azaltabildiğin kadar azalt zamanla düzelme gösterir. kararmış bi vajina erkek arkadaşında başka çağrışımlar uyandırır.
    • Soran
      ben vermedim eksiyi sana peki hiç yapmassam düzelirmi?
    • Cevaplayan
      okşadıkça cilt yıpranır ve kararır orada cilt yenilenmesi çok zor çünkü. bu arada eksi içinde teşekkürler.
    • Soran
      mast yapmak karartıyomuki
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    genelde bazılarında o bölge tene göre ya koyu ya da açıktır ... ağda epilasyon da yapabilir.
  •  
    Yok  
    Jilet kullaniyorsan eger kararma yapar.
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Vajina kararması neden olur?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata3 gün önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...