Arkadaşlar 1 dakika bakar mısınız? Durum vahim...

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

merhaba arkadaşlar
erkek arkadaşımla uzun süreli ve ciddi bi ilişkimz var.
ama daha yeni yeni özel konulara giriyoruz. mesajlaşırken onu tahrik ve tatmin edebiliyorum yani açıkça yazabiliyorum lakin telde konuşurken o açıkça anlatıyor ama ben bir türlü yapmak istediklerimi anlatamıyorm :( nedendir sizce zamanla geçer mi_? napmak gerekk .. :(( onu sesimle konuşmalarımla heycanlandırmak istiyorum. özellikle erkeklerden ciddi cevaplar bekliyorum kızlar sizde yardımcı olursanız sevinirim... sevgileerrrr...


Güncelleme: geçicidir heralde ya... :S bir de kendimden geçicek gbi oluyorum :) bu nasıl bir etkilenmedir tanrım :D   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 399539
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
2
Kızlardan  
2
 

En İyi Cevap

dananinkuyrugu
12982  
:) Senin adına güzel bir gelişme :) Soruna gelecek olursak, konuşurken ona fantezi sitelerinden bir fantezi okumayı teklif et, böylece ordan okurken, sen de alışırsın o tarz ifadeleri kullanmaya...
  • Cevaplayan
    Ben teşekkür ederim...
  • Soran
    teşekkürler...
  • Cevaplayan
    Öyleyse bunu konuşabildiğin bir kız arkadaşınla konuşarak alıştırma yap...
  • Soran
    ya fikir var hatta çok ama dile gelmiyo :D
  • Cevaplayan
    O senden ne anlatmanı istiyor bilmiyorum ki... Eğer ikiniz arasında bir ilişkiyle ilgili fantezi anlatmanı istiyorsa fikir edinmek için p*rno izleyebilir, erotik hikayeler okuyabilirsin...
  • Soran
    teşekkürler...
    peki başlangıcı nasıl yapmalıyım... o anlatmamı isteyince bi yerden başlayamıyorum ki...
  • Cevaplayan
    Arkadaşım, bak şimdi gerginliğinin sebebi kendini frenlemen... O yüzden rahat olman lazım, onunla çıplakken konuşman bile bu gerginliğini atmana yardımcı olacaktır...
  • Soran
    ahh bunu bi başarabilsem.. :(
  • Cevaplayan
    Öyleyse telefonda konuştuğunu unutup, kendi kendine okuyormuş gibi rahat ol...
  • Soran
    evet
  • Cevaplayan
    Kendi kendine okuyabiliyor musun?
  • Soran
    aayy nasıl okuycam yaa :) çekinirim ben :D

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    ya sevişsenize yaaa yaş aralığı 25 - 29 liselimimisiz la siz :D
    • Soran
      ya sorma yazmaz olaydım değişmiyo lanet
    • Cevaplayan
      e ne o zmaan yaş aralığın 25+ yazıyon... sevişin sevişin siz
    • Soran
      19 um ben ya. o da 25
  •  
    Yok  
    konuya o girmiyomu.
    • Cevaplayan
      rica ederim.
    • Soran
      yaa..? bunu bilmek güzeldi. teşekkür ederim
    • Cevaplayan
      ama sana çok önemli bişey daha söyliyim, eğer okadar rahat olsaydın yani hiç yabancılık çekmeseydin o konuda erkek arkadaşın senin hakkında farklı düşünebilirdi ama şu anda emin ol daha özelsindir ona göre.
    • Soran
      anlıyorum, teşekkürler..
      aslında en büyük sorunum başlangıç yapamıyor olmam sanırım :( yani konuşmaya kendimi bi kaptırsam belki de çok güzeel bi şekilde devam edecek...
    • Cevaplayan
      anladım, valla dediğim gibi yaz bi kağıda okrsun veya cam falan açıyosanız ordanda konuşabilirsiniz .ama bu durmlarda genellikle erkekler ilerletir konuşmayı. yani okadar detayada girmek istemiyorum anlarsınız heralde.
    • Soran
      baş başa kalamıyoruz ki.. farklı bir şehirde çalışıyor
    • Cevaplayan
      baş başayken konuşuyomusunuz peki.
    • Soran
      :) ya mesajda hiç bi sıkıntı yok yani düşünüp yazıyorum ama telde bi türlüü kelimeleri toparlayıp bi araya geetirip anlatamıyorumm
    • Cevaplayan
      iyi fikirmi, süper bi fikir bence :) ama reel olarak yani başbaşayken konuşmuyosanız bence teldede rahat olman lazım.
    • Soran
      hmm... iyi fikir aslında.. :( denemek gerek
    • Cevaplayan
      eğer konuşurken heyecanlanıp devam edemiyosan önceden yaz bi kağıda telefonla konuşurkende okursun nerden bilicek hem böylelikle alışırsın.
    • Soran
      giriyo ya mesela iki gün önce o telde benimle cinsellik konuşuyordu dün sıra sende anlat bakalım dedi sendeleyip durdum.. nereden başlayım bilemedm yani...
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    bugün konuşursun yarın altındasın onu da biliyon umarım..
  • isimsz23
    -1  
    illa ki konuşmak zorunda mısın konuşmayı ver bişey kaybetmezsin
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Arkadaşlar 1 dakika bakar mısınız? Durum vahim...
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel10 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)