Küçük göğüsler hakkında ne düşünüyosunuz?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

Bir bayanın göğüslerinin küçük olması eksi bir puan mıdır? Küçük dediğim tahta gibi dümdüz değil tabi, bir avucu doldurucak kadar. Kocaman göğüsler mi yoksa dik ama çok da büyük olmayan diri göğüsler mi?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 39301
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
35
Kızlardan  
9
 

En İyi Cevap

byspy
-1  
bir bayanın göğüslerinin küçük olması eksi bir pu an değildir.. yani bir avucu dolduracak kadar diyorsan aksine hoş durur.. =) kocaman göğüsler her zaman tercih edilmez.. eğer bir erkek kocaman göğüslerden çok hoşlanıyorsa yada kadını göğüs olarak görüyorsa bu sadece onun fethiş duygusudur ;) yani sonuç olarak senin sorunun yanıtı her ikisi ;) fakat çoğunluk dik ve diri göğüs diyeceği için dik ve diri göğüs daha hoş durur ;) bide şu var ki göğüsg*tgibi olmaz yahu :S göğüs dediğin biraz olur dik sıkı olur.. ama öyle insanlar var kig*tgibi meme arıyor :D arasından kaydıracak güya :D:DD: lan bi git yaa.. güya daha iyi yalayabilecek yatacak göğüslerine falan güya yani bunların hepsi güyaaa :D:D hem labut gibi göğüs olmaz orta derece hoşdur ortadan biraz daha küçük bile olabilir ama ondan da küçük olmaz çünkü dümdüz olursa flörtün yani erkek arkadaşın yada eşin yada dostun her kim senin göğüslerinle diyaloğa geçecek ise o kişiyi etkiler bu durum erkekle yatıyormuş gibi hissedebilir kendini :D::d:D neyse senin sorunun cevabı bu şekildedir diğer hiç bir yazıyı okumana gerek yok bu yazdıklarım %1.000.000 doğrudur bu şekildedir
  • Cevaplayan
    teşekkür ediyorum =) sağlıcakla kal ;)

Erkekler Ne Diyor

  • ayak39
    -1  
    avucuma gelecek kadar olsun küçük olsun daha güzel
  • drago
    50  
    ya arkadaş penis boyutu soruluyor erkekler işlev kadınlar büyük diyor
    göğüs ölçüsü deniliyor kadınlar ele avuca sığsın erkekler büyük diyor

    insanlık doğası heralde :D
  • oksimoron
    1647  
    Bence eksi puandır.
  • mercanistan
    -1  
    dik ama orta göğüs iyidir ama biraz daha büyük ve dik olanı daha iyidir.
  • nescafe
    -1  
    neler gördük neler ne dikler ne küçükler ne büyükler ne sarkıklar sağa sola bakanlar edenler hepsi boş hepsi gitti onları taşıyanlar kaybedenler kulübüne ...insan olsun onu taşıyan yeter ...
  • nescafe
    -1  
    inasn olsun yeter sewen dert etmez...
  • samedon
    52  
    sarkmıyorsa, dimdikse avantaj eğer sarkıyorsa kesinlikle kötü.
  • Hayalci
    9438  
    herseyin cogu zarar azi karar demisler bu laf memeler icin de buyugu zarar kucugu karar olarak gecerli :)))
  • ayddemx
    4411  
    avucu doldursun yeter balyoz gibi olupta kafama vurmasindan iyidir( kaynak google nasrettin hoca ceviz ve karpuz bak istersen)
  • emre9006
    50  
    elimiz kadar olsa yeter wala
  •  
    Yok  
    Kişiye göre değişir ama büyük olması daha iyi olur arasında italyan yapılır daha iyi olur. Bazıları limon gibi göğüsleri sever hoşuna gider.
  • demir82
    1126  
    küçük göğüsler daha sexsi ama büyük göğüsler dikat çeker
  • sebeberi
    -1  
    avcu doldurmasını bilemem ama yeri geldiğinde penisi kavrayacak kadar olmalı,
  • maskenn
    121  
    kadın göğüstür göğüs olmazsa fazla etkilemez. Cakallarla dansı izlemedin sanırım.
  • Florantin
    -1  
    erkekler herzaman dik göğülere ilgi duyar. sarkık göğüslere pek rabet edilmez..
  • bilmemkim
    5510  
    Bence büyük olmamalı dediğiniz gibisi harika kıvamdır tabi benim için.Birtürlü anlamamışımdır kadınlar niye silikon yaptırır benimi uzak tutmaya çlışıyorlar :D
  • megalomaniac
    6461  
    göğüs dediğin ele avuca gelmeli:)
  • purpur
    9410  
    Çok da büyük olmayan diri göğüsler favorim. Göğsü büyük olmayan kadın kötü değil bilakis bolca fantezim vardır kendileriyle ilgili
  • eduardo
    876  
    çok büyük göğüsler itici geliyor bana dik ve biraz büyük olmasını tercih ederim küçük göğüsler bence eksi bir nitelik kazandırır bayanlara bence.

  • nasılhepsiondandır
    -1  
    Çok büyük farklar yok 2 durum arasında...

    Gögüslerine bakıp buna aşık olmam lazım demeyiz.
  • Noktasal
    6327  
    ben su damlası şeklini seviyorum bide ucu yukarı bakıyorsa oturup saatlerce seyredebilirim
  • xnick
    -1  
    bende dik göğüs severim zamanla sarkmaz :D
  • Ege_25
    -1  
    dik gögüsler her zaman favoridir :) fazla büyük olmamalı..çokta küçük olmamalı tabi.
    • iş görecek kadar büyük olmalı kadeşim haklısın:))+
  • merakistan
    -1  
    çok büyük göğüsler itici geliyor. orta büyüklüktekiler de ilerde sarkmaya neden olabiliyor ve dikliğini kaybediyor. En iyisi küçük, avuçtan hafif taşan dik göğüslerdir
  • umay16
    -1  
    benim tercihim her zaman küçük göğüsler...
  • RotasızKaptan
    50  
    Her bayanın göğüsleri kendine özgüdür ben şahsen portakal gibi olanları tercih ederim şirin ve iştah açıcı görünürler :)
  • chiccoman
    -1  
    Yeter ki dik olsun, boyutunun önemi hiç yok.
  • dante
    2574  
    yarım portakal düşünüyorum.diğer yarısını sorarım nerde diye.
  •  
    Yok  
    göğüsün küçüğü büyüğü olmaz memenin olur. sanırım kibarlık olsun diye göğüs dedin ama yanlış kelime kullanmış oldun. göğüs memenin bulundu bölgedir. yani senin bahsettiğin şey göğüs değil memedir ve meme demek argo ya da kaba değildir.
    • herkez anlıyor ama
    • Cevaplayan
      niye kötülüyorsunuz ona göğüs denmez meme denir. göğüs memenin bulunduğu bölgedir. yanlış kullanıyorsunuz kelimeyi.
  • asskkkk
    -1  
    çok da büyük iyi değil ama ya.avucu dolduracak kadar büyüklükte ve dik olması şahsi kanaatimce daha iyi:))
  • mstftr
    811  
    dikse tabi ki tatlı olur :)
  • ambigram
    789  
    küçük, diri ve dik herzaman daha iyidir. kişisel beğeni meselesi tabii
  • ugurcan
    880  
    Bir penisin büyüklüğü küçüklüğü bazı kadınlarda ne kadar takıntıysa, erkeklerde de aynı şekilde olduğunu düşünebilirsin diye düşünüyorum.Seviyorsan problem yok yani

  • gone_with_the_wind
    24977  
    Bence dik göğüsler çok hoş oluyor.Ölçüsü fazla önemli değil.75 beden bile iyidir bence.Büyük
    olup sarkık olması hoş görünmüyor.Zaten kadının zevk aldığı bölüm uç kısımları olduğuna göre büyüklük hiç önemli değil.Belki sütyen takma sorunu bile olmaz avantaj olarak büyük olmayanlara göre:)
  • birdost
    -1  
    ele avuca gelsin dik olsun yeter dert etme kocaman göğüsler itici olabliyor.
 

Kızlar Ne Diyor

  • spagetti
    -1  
    Ne küçük ne büyük ortası iyidir.
  • _Nefes_
    -1  
    ne göğüsmüş arkadaş ya:D Allah o göğüsleri çocuğunu emzir diye verdi.. napacan şeklini şemalini :D
  • addict
    -1  
    eksi puan olsa silikon mu taktıracaksın ?
    boyu kısa olanlar itici mi memesi küçükler çekici mi , bu soruların gittiği bir yer yok ,bunlar değiştitilemez çünkü ( silikon düşünmüyorsan ) mesela kilolu kadınalr hakkında sorulan soruları anlayabiliyorum bi gazla rejim yapılır vs . ama bunlar sizleri yani o yaş haddini özgüvenini dışarıya bagımlı hale getirmekten başka bi halta yaramıyor .

    memelerin küçük ve sen güzelsin .
  • mad_girl
    15292  
    ele avuca gelecek kadar olsun yeter :)fazlasını ne yapacak ?
  • Kupa Kızı
    -1  
    iyiler,hoslar
    :D
  • AlevinKizi
    3329  
    herseyin en güzeli gibi memelerdede orta boy en güzelidir bence,sekste istedigin pozisyona girebiliyorsun hem erkek memenin daha büyük parcasini agziyla kapsayabiliyor yalarken falan, asiri büyük ilk bakista tabikide seksidir ama asil olayda cok rahatsiz eder düsünsene,karninin üstünde yatamazsin ,sürekli agrir,diger türlü yatsan sirtin yükü tasirken agrir...zor yani...

    fazla kücük memeler bence hos degil ,hani ne de olsa memeler kadinin femininligin simgesidir.
    erkeklerde boy pos falan gibi seyler erkekligin simgesi oldugu gibi. sen mesela cok kisa boylu bir erkege hemen bakmazsin 'ay bu cok seksi' deyip.

    ama herkes sonucta farkli. memelerin kücük olsa bile daha eksik falan olmuyorsun ama farkli oluyorsun iste,insanin seni dahada tanimasi gerekiyor


    bence zaten bunlardan önce gelen bakislar ve hareketlerdir :)

    lay lay lom diyorum
  • souldancer
    -1  
    hepsi yalan söylüyor hipnoz olmuş gibi bakıyorlar
    • demekki seninkiler büyük ve diri :D
  • paamiir
    2546  
    ne öyle inek gibi gögüsler kocaman bişi giysen yakısmıyor sırıtıyor ilerleyen dönemlerde sarkabiliyor bence en güzeli ufak dik gögüsler..
    • Cevaplayan
      hahahaaaaaaa
    • bence sen kendini tatmin ediyorsun büyük idealdir
  • buketdere
    13245  
    büyük gögüs dik gögüs süper oluyor bayanda zayıf narin bayan yakışır..
    • çok da büyük iyi değil ama ya.avucu dolduracak kadar büyüklükte ve dik olması şahsi kanaatimce daha iyi:))
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Küçük göğüsler hakkında ne düşünüyosunuz?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim23 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Erkekler Yatakta Ne İster?
recycle
Erkekler ne tip kadınlardan hoşlanır? Erkek kadınının nasıl olmasını bekler? Erkeğinizi baştan çıkarmanın püf noktaları? Yatakta O’nu nasıl çıldırtabilirsiniz? Gazetelerde, dergilerde her gün...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24661  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9581 Cevap
Cinsellik Xper: 9811
StarLa
26953  
StarLa
Bekar, 26 yaşında
35 Soru - 5333 Cevap
Cinsellik Xper: 7908
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15292  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3583 Cevap
Cinsellik Xper: 6753

Xper Nedir? Xper Sıralaması