Erkek arkadaşımı mutlu etmek istiyorum...

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

onunlayken çok mutluyum..ama yataktayken çok çekiniyorum, tabi ki icraat gösteremiyorum, ama yine de mutlu son derece. arada bir şikayet ediyor laf arasında..:) yaa onu nasıl mutlu ederim, erkekler neden hoşlanırlar?...daha çok mutlu etmek istiyorum ne yapabilirim, yardım :(


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 37071
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
4
 

En İyi Cevap

ceynrose
3378  
sana şöle söliyim yatakta utanmayı bırakacaksın normalde namuslu bir kişi olabilirsin ama yatakta olmak zorunda değilsin.raht ol nelerden zevk aldığını söleki oda seni mutlu ettiğini hissettiğinde mutlu olsun.ona karşı tabulu davranma yok onu yapamam yok ben tiksinirim filan bırak tiksinmeyi filan inan buna kendini zevk almaya odaklarsan tiksintinde kalmayacak.ses çıkarmaktan çekinme içinden inlemek geliyosa utanıyorum gibi şeylerle bunu saklama.aslında zor değil ama sadece amacın onu mutlu etmekse bunu yapamazsın önce kendin mutlu olmayı bileceksinki onu mutlu edebilesin.görev değil bu senin için en zevk verici zaman dilimi olmalı.

Erkekler Ne Diyor

  • Noktasal
    6327  
    oral yap veya ağır gelir diyosan elle boşalt
  • umay16
    -1  
    önce çekingenliğini yen...
    birlikte veya yalnız p*rno filan izlemeyi dene;
    oradaki sahneler sana fikir verebilir...
  • pls-wait
    -1  
    kesinlikle oral seks yapmalıısın
    • Cevaplayan
      bu bi başlangıçta olabilir veya onun için mutlu sonda olabilir
    • Soran
      o kadarı yeter mıı ?
  • purpur
    9512  
    vahşi ve arsız ol, hemen üstünü başını çıkartma, hoşuna gittiğinde azıcık ses çıkar ki adam bilsin:)
  • AdamGibiAdam
    -1  
    erkeğin bi seviyesi vardır o seviyeyi aştırdın mı erkeğin neresine dokunursan dokun hassaslaşıyor... çünkü salgılanan hormon cildi hassaslaştırıyor... eh çok detaya gerek yok geri kalanı senin
  • godisanastronaut
    -1  
    Çekingenliği aşmak zorundasın, kaldı ki çekinmeni gerektirecek bir şey yok. İnsanların bugüne kadar bilerek veya bilmeyerek kafanda oluşturduğu sınırları kaldır at çöpe, başka hiçbir yerde o kadar özgür olamayacaksın muhtemelen.
  •  
    Yok  
    kendini bir muz gibi düşün soyuldukça güzelleşiyor musun ?
  • yavuzcan
    152  
    sen mutluysan sorun yok sal gitsin
    • Soran
      :)
  • turker
    -1  
    yarın bir gün ağladığında da tavsiye istersin sen :))
  •  
    Yok  
    Ona dokun hissetmesine izin ver daha ne diyebilirim ki
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    böyle deyince olmyuor işte
  • burcummm
    -1  
    seversen ve bunu isteyerek yaparsan zaten istekli ve ateşli olursun..bu zorlamayla olcak şey değil..istemeye ve sevmeye bağlı.
  •  
    Yok  
    Mutlu etmek istiyorsan icraat göstereceksin.
  •  
    Yok  
    Oral?
    • Soran
      evet oral sevmeyen bır erkekk cıktı gözlerım yasardıı soktayımm:)
    • wawwwwwwwwww
    • ya sevgiline ya böyle bir şey nasıl yaptırabilirsin yarın bir gun hayatını birleştireceksin bu kızla eşine bile yaptırmamalı insan ...
    • ve be oral sevmeyen erkeklerde varmış :D:D:D
    • bilmem ama böyle bir şeyde saçma yani bence o dudakları öpse daha iyi kı hem evli bile değil bunlar ya bu rahatlığı nereden buluyorlar anlamıyorum
    • Soran
      onda sorun yokta daha farklı nee olabılır...
    • bilmem bence çok iğrenç bir şey ya hayat sizin
    • Cevaplayan
      Aşağılatmakla ne alakası var? Doggy yaparken bayan dizlerındeyken bu daha çok aşağılatmaya benzer, fakat yine alakası yoktur. Birbirine zevk vermektır, 2 sevgili arasındadır. Erkek bayanda yapar bayanda erkekte yapar, nevar bunda?
    • nasıl aşagılatabılıyorsunuz kendınızı bu kadar ya ...?
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Erkek arkadaşımı mutlu etmek istiyorum...
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_melDün sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Erkekler Yatakta Ne İster?
recycle
Erkekler ne tip kadınlardan hoşlanır? Erkek kadınının nasıl olmasını bekler? Erkeğinizi baştan çıkarmanın püf noktaları? Yatakta O’nu nasıl çıldırtabilirsiniz? Gazetelerde, dergilerde her gün...