İlk kez ilişkiye gireceğim...İlk geceyle ilgili tavsiyeleriniz neler?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

kızlar sorum size yarın akşam erkek arkadaşımla büyük ihtimal ilk kez beraber olcaz nişanlıyım. ben çok korkuyorum nasıl olcak ne kadar kanama olur ne kadar acır ne olur bana biraz bilgi verin ilk geceyle ilgili her bilgi?


Güncelleme: kızlar yorum yokmu   

Güncelleme: artık herşey için çook geç girdik ilikşiye hiçte korkulcak yada dayanılmıcak kadar bir acı olmadı aksine orgazm dan kat kat daha çok zevk aldım nişanlım son derece yavaşça yaptı işini :) )) ama harika bir duygu idi. tabi önce konuştuk bazı şeyleri ailesiyle de konuşmuş biz en geç 1 seneye evlencez işler tahmin ettiğimdende çabuk oldu bende konuştum ailem le tamam dediler 1 seneye kalmaz evleniriz.ilişki işine gelince de iyiki yapmışım ve dün akşam tekrar yaptık harikanında ötesi bir duyguydu...   

Güncelleme: tamam normalde günah ama biz nişan yaparken imam nikahıda yaptırmıştık bizim oralarda isteyen yaptırabiliyor çünkü sonuçtaa nişan oluyon ve nişanlınla yakın temas olabileceğin için genelde bizim oralarda dini nikah yapılır bizde yaptırmştık zaten :) o yüzden rahatım yksa asla böyle bişeye kalkışmazdım...   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 36224
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
39
Kızlardan  
20
 

Erkekler Ne Diyor

  • mertosky_007
    705  
    hoş ;)
  • cnktnl
    -1  
    ama dikkat et sakın içine boşalmasın birde hamile kalma
  • paradana
    507  
    inşallah ayrılmazsınız
    olan kadına oluyor erkek erkekliğiylen kalıyor
  • tharess
    1926  
    İmam nikahı mı? O nasıl adet öyle?! İlk defa duyuyorum. Bence sonuç değişmez, evlilik birliği sağlanana kadar sizin ilişkiniz evlilik dışı bir ilişki! Allahı kandırmak mümkün değil!
  • rodrigo
    2320  
    umarım herşey yolunda gider
  • İceman06
    3088  
    sen kandır kendini
  •  
    Yok  
    tamam nikahlın ama karı koca arasında geçen şeyleri anlatmak çok günahmış, yatak odasında olan şeyleri anlatmak çok günahmış. bunlar karı koca arasında sırdır. şimdi hocaya sordum. aslında o cevap verecekti ama onu siteden banlamışlar.
  • umutlufb
    1025  
    inşallah biz haklı çıkmayız ve dediğin gibi evlenirsiniz,bari bi dini nikah yaptırında günaha girmeyin.çünkü dini nikah olmadan yaptığınız her sefer zina oluyor
  •  
    Yok  
    Nisanlisi yavas yapmismis iyi halt yedin ballandira ballandirada anlatiyir duyanda olimpiyatlarda altin madalya kazandi sanir ustunede iyi ki yaptim demiyor mu tam sopalik olunce goreceksin zaten sopayi yaptigin dupeduz zina cehennem atesine hazir ol bebek bronzlasacaksin anlasilan gerci bana ne yaa herkoyun kendi bacagindan ama bir halt yedin git evinde zibar oyle uluorta bas bas nisanlim beni s*kti deme
  • alemimben
    3685  
    Ne denir ki böyle durumda.Tebrik ederim.
    Belinize kuvvet. = ))
    • :)) pancar motoru gibi tadak tadak
  • demir77
    -1  
    iyi senin adına sevindim. başarılar. yeni bir duygu, yeni bir dünya. :) (güncelleme için)
  • tharess
    1926  
    Hayırlı olsun diyelim o halde:)
  • turker
    -1  
    :)) bir seneye kadarda işler yolunda gitmez ayrılırsanız ne olacak
  • rodrigo
    2320  
    ee sonuç :)
  • paradana
    507  
    evlenmeden ilşki sakın yaşama
  • uzakyerlerde
    12623  
    korkmanı gerektirecek bişey yok en fazla 5 ml kan gelir ve iğne acısı gibi bir acıyı sadece penisin girmesi esnasında duyarsınn
  • canımcakralarım
    -1  
    geç kalmısım rotar yapsaydınız yazardım
  • Florantin
    -1  
    vay yorumlara bakarmısınız. millete makara azımdı zaten. bilende yazmış bilmeyende...
  • serkanserkaan
    -1  
    kan revan için de kalda gör gününü :P
  • tharess
    1926  
    Kız ilk gece ile ilgili bilgi istiyor siz sabredemedin mi diyorsunuz! Ya doğru düzgün bilgi verin ya da zahmet edip yazmayın be kardeşim...

    İlk gece kadınlar için korklutucu gelir hep. Aslında küçük bir acı dışında korkacak birşey yoktur. Eğer kendini çok kasmazsan kolaylıkla üstesinden gelirsin. Korkma, eğer kullanıyorsan bir iki duble viski falan al rahatlarsın..
  •  
    Yok  
    ilgeceye bırak belki nişan bozulacak
  • İceman06
    3088  
    ya geceki yaşantılardan sonra nişan bozulursa ?
    genede yapacam diyorsan çok az alkol al, ön sevişmeyi uzun tut
  • uzunkuyruk
    442  
    Bana evliliğin nasıl bir şey olduğu sorulduğunda şunu söylüyorum: "Evlenin ve görün; çünkü evlilikte ne yaşayacaksan, senin için evlilik odur." Askerliği sorarlar bazen. Şunu söylerim: "Askere gidin ve görün. Askerlikte ne yaşarsan, senin için askerlik odur." Cinsellik gibi, hem de çok "özel" bir konuda genel/geçer tavsiyelerle bu işin içinden çıkamazsın. Hele nişanlıyken cinsel ilişkiye girmeye karar verdiğin zaman hiç çıkamazsın. Herkesin yaşadığı deneyimler farklı farklı. Tatlı tarifi gibi "ilk gece" dersi verenlere de aldırma sen, herkes kendi özelini yaşadı. Sen farklısın, senin nişanlın farklı. Ama bence evlendikten sonra paylaşılan bir cinsel hayat daha anlamlı, daha güzel. En azından ben öyle yaptım ve çok mutlu oldum. (Bu arada, umarım yorum için "geç" kalmamışımdır :) )
  • lucasss
    -1  
    korkma sivrisinek gibi olcak.rahat ol.
  • yalniz
    995  
    aynı durumu bizde yaşıyoruz 6 yıldır birlikteyiz ama evlenmemize daha var kız arkadaşımı ikna edemedim seni nasıl ikna etti erkek arkadasın mrk ettim
  • silentnight
    -1  
    nisanlısın ne güzel evlenceksinn bırakta onu düğün günü yap arkadasım ya bişiyin zevkini all beklemişsin bu kadar birazcık daha beklee o günün bir zevki olsun anısı olsun
  • seyfo
    -1  
    bende nisanliydim ayrildim bizde cok istemistik yapmayi ama sabrettik ben keske sabretmeseymisik diyorum ama kiz icin daha farkli ne olur ne olmaz . dugunu bekle
  • gurbet-kuşu
    -1  
    Biraz daha bekleyemiyormusnuz ates basiniza mi vurmus sonra ne yapacam diye aglarsin
  • kuzeyrüzgarı
    1298  
    su akar yolunu bulur.
  • umutlufb
    1025  
    burda cevap verenlerin çoğu sana evlenmeden yapma diyor.bence bunu dikkate al.bir anlık zevk için hayatını karartma.belki nişanlından ayrılıcaksın.bu ihtimali düşünmesende bunu ancak ALLAH bilir,ve belkide ilerde çok seveceğin biriyle sadece bu sebepten evlenemiyceksin.geniş düşün bunlar olabilecek şeyler
  • ozzy_back
    -1  
    sorulan soruya yorum yapmaktansa cevap vermeyi tercih ederim genelde. bir şey biliyorsam söylerim bilmiyorsam soruyu cevaplamam. ama...;
    bugüne kadar yaşamış ortalama 40 milyar kadının yaşadığı bir şeyin nesinden korkuyorsun anlamıyorum. bence korkularını gözden geçir. bunlar dillendiremediğin başka korkuların bahanesi olabilir. ayrıca buradan söylenen hiçbir şey senin acını hafifletmez. kiminde neredeyse hiç acı hissedilmediği gibi kiminde ise birleşmeyi yarıda bırakacak kadar acı duyulur (bu genelde duyulan korkunun biyolojik ve ruhsal sonucu olarak yaşanır). ama asıl önemli olan birleşmenin değil ilişkinin yarıda kalmasıdır. eğer bekarete önem veren biriysen; (senin için sadece, çevre baskısından korktuğundan değil) evlenmemize daha 3-4 yıl var diyorsun. birlikte geçirdiğiniz 6 yıl hiçbir şeyin teminatı değildir. burada ayrılık başlığı adı altında, senin yaşayacağın deneyimi yaşamış, ve sonrasında ayrılık yaşamış bir çok insanın soru ve yorumları var. senin başına gelmez diye bir garanti yok. hesaplarını iyi yap. cinsel ilişkiye girmenizin ruhsal, sosyolojik ve dini açından sana neler getirip neler götüreceğini iyi düşün. amacım seni vazgeçirmek değil. bu senin tercihin.
    • Cevaplayan
      hayırlı olsun ne diyelim...
  • alemimben
    3685  
    öncelikle hem cinslerimin verdiği korkunç cevaplar için özür dilemem ihtiyacı duyuyorum...gözünü korkutmuşlar...ilişkiye gireceginiz kesin gibi umarım bu istek tek taraflı değildir.ve buna karşılık pişmanlıklar yaşanmaz.kızların dedikleri gibi istersen evlenince yaşa bu zevki..yok yaşamak istiyorum dersende..şunu söyleyebilirim kendini kasmadığın sürece acın sacece iğne batması gibi olacaktır.kan ise düşündüğün gibi oluk oluk kan akmayacak.en fazla son regli günün gibi akar.
  • emre40
    1964  
    arkadas nisana kadar gelmisiniz biraz daha sabret de dugunden sonra yapin ya hicmi dusunmiyonuz obur dunyayi bari gunah yemeden yaparsiniz az daha sabredin
  • nasılistersen
    -1  
    Esas sorun ilişkide değil. Sonrasında yaşacagın daha büyük zorluklar var.
    • Cevaplayan
      Nişanlısın ayrılmak istersen ne olacak peki ?
      Zoraki evlenmesi mi gerekecek nişanlısıyla...
    • sonrasında yaşanan büyük zorluktan kastın ne oluo acaba..
  •  
    Yok  
    benim bildiğim kadarıyla bayağı canınız yanıyor ve kan çıkıyor. bak senden önceki bir soru var orada seçilen en iyi cevabı nişanlınla beraber oku istersen.
  • turker
    -1  
    :)) yarın bir günde anlaşamadık ayrıldık dıye yazarsan ne komedi olur ya :))
  • megalomaniac
    6463  
    kan gövdeyi götürecek malesef, yanında ne olur ne olmaz 2 ünite kan bulundur.
  • etmus
    -1  
    korkuyorsan bunu soyle nisanlina, korkunu geciremiyorsa da bekleyin. ayrica kafanda bu kadar buyutme
  • qqqqq
    -1  
    bişey olmaz rahat ol yapıcaklarını düşün
 

Kızlar Ne Diyor

  • MisSDİ
    15649  
    Resmi nikah olmadan nasıl dini nikah yapılıyor.
    • Cevaplayan
      Yasalar gereği hocalar evlilik cüzdanını göremeden dini nikah kıymıyor.Ben dini nikaha karşı biri değilim ama bu böyle.
    • önce dini sonra resmi yapılıyor :) en mantıklısı bu diil mi
  • Matesis
    -1  
    valla yazdıklarına inanmıyorum.ilkinde orgazm olmaz insan..yani burda milletle kafa bulmaya kalkma zaten sözlerinden anlaşılıyor aptal olduğun ister bu olay gerçek olsun ister yalan olsun.sana tavsiye araştır da öyle gel bidaki sefere dumur olma.
  • Eqe_qüzeli
    7747  
    iyi terkedilirsen ağlama sakın buraya gelip demekki harikaymış yapmaya devam edin
  • kibirliceviz
    -1  
    halaylarla kutluyoruz siziii lililililli birazdan konfetileri fırlatıcazz :)
  • zeytin09
    -1  
    ilk seferde orgamz olan ilk kadın valla alnından öperem ilk gün ilişkii yaşayında seni gördüm o gün açılır bırakılır biliyorum ben
    • aynı fikirdeyim bana biraz atmasyon geldi:)
  • ceynrose
    3378  
    inşallah 1 yıl sonrada aynı fikirde olusun ben naaptım demede.
  • ceynrose
    3378  
    yakında burdan sorarsın ona bekaretimi verdim ama beni teketti napıcam şimdi ben kızlık diktirilebiliyormu diye.ozamanda ben sana cevap vermiceeeemmm.bekleyemiyomusun evlenmeyi ne bu acele.
    • elinin altinda igne ipligi vardir diktirir nasil olsa ablasi :(((
    • yahu sevıssın kız hererkek bır degıl aaa 1980 denmı geldınız:D senkı kadınsın kadının cınsellıgı kotumu...
  • MisSDİ
    15649  
    Nişanlısınız madem bırakın işi gerdek gecesine o zamanında ayrı bir anısı olur.
    • Cevaplayan
      Acele giden ecele gider.
    • yok olmaz olurmu aceleleri var
  • HaTa_
    -1  
    Tatlım nişanlısınız zaten beklesin biraz daha nişan bozulursa napıcaksın o zamanda dert yanma bize burda..

    Yok illa yapıcam diyorsan adamın kollarına bırak kendini rahat ol canın yanmaz kanama da çok fazla olmaz zaten leke şeklinde az bir şey gelebilir..

  • aylin61
    673  
    ne güzel nisanlanmissin, yakinda da evlenirsiniz insallah... ama bence evlilikten önce böyle birsey yapmayin. hersey tadinda kalsin. dügün gecenizin bir özelligi olsa daha güzel olmazmi? bende nisanliyim, nisanlim cok istiyor, nasilsa evlenecegiz diyor ama ben kabul edemiyorum. nisanliyiz birbirimizi de cok seviyoruz . ama evlenecegimizin bir garantisi yok. hayatta nelerr oluyor, duyuyoruz ve görüyoruz. gerci senin hayatina karisamam sadece kendi düsüncemi yazdim...
  • Seher
    898  
    burdan yorum almak istemen bile aslında kafanda tam olarak bu işe konsantre olmadıgını gösterir. emin degilsin sanki iii d üşünn zaten bunu gerçekten isteseydin korku yerine heyecan ve mutluluk gibi düşüncelere kapılırdın.
  • karamsarruh
    1300  
    geç mi kaldınız yahuu evlenince yapın şu işleri evlenmeden yapınca sonra her şey hüsran olur düşünsene ilkişkiye girdikten sonra nişanlın tadı aldıktan sonra ne bilesin seni bırakıp başka biriyle evleneceğini bilemezsin bu işi yapıp da çok ayrılan olduğunu düşünüyorum.Duydumda ayrıca erkeklere güven olmaz bu konuda söylim sana! işini garantiye al evlendikten sonra yapayrıldığını bi düşün sonra seninle kim evlenmek ister dimi ama haksızmıyım bi düşün bence
  • Eqe_qüzeli
    7747  
    bence yapma bunu bazı şeyler tadında kalsın daha nişanlısın ve allah bilir kendi aranızdadır bu nişan ailelerin haberi bile yoktur.. Yarınlardan bukadar emin olma yarının sana ne getireceği belli olmaz bence bekaretin evlendiğinde eşine verebileceğin en güzel en temiz hazinen onu iyi muhafaza et öpersin sarılırsın nişanlına ama fazlasına gerek yok..
    • erkekler sabirsizdi ama simdiki kizlar erkeklerden daha sabirsiz
    • Cevaplayan
      teşekkür ettim every body :))
    • aferin kız çok gzel yazmışın :)))
  • zeytin09
    -1  
    Ne gerek var ya bekleyin biraz daha
    • evet katiliyorum sana gelin ata binmis ya kismet demis umarim anlamissindir
    • hiç. link
  • boyaci
    3763  
    Bence evliligi bekle...Pişman olacagın şeyler yapma...Daha evlenmenize de cok varmış..Durdur kendini...Bu yolun dönüşü yok unutma.
  • güzçiçegi
    4880  
    yarından nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ki her şey olup bittikten sonra ayrılanların yazdıgı o kadar cok yazı var onlara bi göz at ve kararını tekrar düşün derim
  • kibirliceviz
    -1  
    abartma.
  • Matesis
    -1  
    nişanlısın diye her şey kesin mi? alın işte bi aptal daha...ondan sonra beni terketti nişanı attı diye yazarsın buralara ":( " bu smileleri koya koya...
    • eee ariyormusun etrafta bunlardan dolu var
      +1
    • Cevaplayan
      teşekkürler...öyle yani arayana verirler...
    • Güzel cevap. Şu kısmına bayıldım: "alın işte bi aptal daha...ondan sonra beni terketti nişanı attı diye yazarsın buralara"
  • esrarenqizzz
    -1  
    nışanlıysan bnce düğünü beklemede yarar var..
    tabi kararına da saygı duyuyorum..

    korkulucak bişey yokmuş...(kulaktan duyma).
    sakin olman yeterlidir sanırım
    • Cevaplayan
      hayırlı olsun artık dencek bişey yok =)
  •  
    Yok  
    Düğünü bekle.. değmez :) nişanlısınız zaten, az kaldı. Acele etmeye gerek yok..!
    • ne acelen var ki 6 sene beklemissin 4 senemi bekleymcksn sacmalıosn .
    • size tavsiyem kaliteli bir kaydırıcı jel kullanmanızdır,ayrıca kendinizi kasmamanız ve rahat olmanız son derece önemli, yoksa sabah ezanına kadar uğraşırsınız:)) benden sölemesi
    • Soran
      malesef rahat değilim şimdiden elim ayağım titriyo korkuyorum en iyisi tekrar nişanlımla konumak olacak
    • Cevaplayan
      Pekı.
      İlk önce kanama konuya gecelım, bu konuda cok yanlış anlaşılma var.
      Bir kız cok rahatsa büyük ihtimalle hic kanamaz ve acı cekmez :) ve bu bizim kültürde cok yanlış anlaşılıyor, ama bu ispatlanmış bişey.

      Eğer okadar rahat değılsen, acı cekersın ve büyük ihtimalle kanarsın, o yüzden nişanlın cok yavaş ve dikkatlı olmalı ve fazla uzun sürdürmemelı.

      Yanı, rahat olmanı tavsiye ederım fakat nişanlın yanlış anlayabilir sen kanamayınca ama sen acı cekmezsın.
    • Soran
      evlenmemize 3 4 sene kadar var o yüzden istiyoruz beraber aldımız bi karar 6 senedir de konuştuğum birisiydi

 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > İlk kez ilişkiye gireceğim...İlk geceyle ilgili tavsiyeleriniz neler?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata17 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24709  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9604 Cevap
Cinsellik Xper: 9838
StarLa
26995  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5342 Cevap
Cinsellik Xper: 7931
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15326  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması