Elisabeth nedir? Neden Elisabeth?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

Erkekler elisabeth diyorlar cinsel organlarına, o nerden çıktı yani bunun adını elisabeth koymaları?


Güncelleme: Peki anladik masturbasyon yapinca elisabeth oluyor cinsel organ dilmis, ama neden elisabeth niye cagla buket ya da ozge falan degil de elisabeth ?   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 32544
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
26
Kızlardan  
5
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    ELiZabdet Den gelen bişi ;)
  • darkblood1
    -1  
    elini kullanıyor. el kelimseyle alaklı elizabth ismi var o yzden
  • avira07
    -1  
    Cinsel organına koymuyor o ismi..Yaptığı işe elizabeth yakıştırmasını yapıyor..

    bir gelin arabasının arkasına 'elveda elizabeth' yazmışlar..Hala aklıma geldikçe tebessüm ederim.
  • harikaaerkek
    -1  
    yanlış hatırlamıyosam bi filmde geçmişti bu elizabeth konusu ordan yaıldı diye düşünüyorum çünkü muhabbeti geçiyodu o filmden sonra
  • coolmen
    50  
    taval atmak kayış yağlamak fayans kırmak eş anlamlı
    • hacivatı yağlamak,çavuşu tokatlamak,yunusu gıdıklamak...dediğine katılıyorum eş anlamlı sözcükler. :)
  • uzakyerlerde
    12628  
    ben elanora diyorum :)
  •  
    Yok  
    el
  • umay16
    -1  
    kişiye özel olmalı,ben öyle şey söylemem...
  • alfie
    -1  
    içinde el geçiyo ve bi kadın ismi normal değilmi sence neresine şaşırdın bunun?

    elenora versiyonu da var :D o esmer.. elisabeth sarışın :P
  • Phoenix_of_Justice
    -1  
    Çünkü içinde ''el'' var. Elmira,elle vb. tarzıo ısımler de olabılır kanımca
  • kıllanan_adam
    -1  
    emin değilim ama recep ivedikle ününe ün katan bi deyimdir kendileri
  • Titero
    26106  
    Bak aslında o sözcügün kaynagı su Ey erkek (elinizaptet ) yani elin kolun rahat dursun :)
  • Nedim69
    -1  
    el ile mastürbasyon yapmak..el ile başladığı için elizabet diyor yaratıcı yurdum insanları...:))))))
  •  
    Yok  
    Yeni gelmiş bir kavram önceden böyle bir şey yoktu .
  • elanocetin1
    -1  
    EL İ le SA baha BETHer uyanma
  • alfax
    -1  
    elizabeth organa değil yapılan işleme deniyor
  • vonmoris
    -1  
    mastürbasyon
  • hakkosi
    -1  
    El kelimesi içinde geçtiği için elizabeth olmuştur.Senin ismin neden okşan , ajda , nalan değilse buna da o sebepten bu isim konulmuştur.
  • Florantin
    -1  
    recep ivedik milletin ahlakını bozdu. herkesin dilinde...
    • Cevaplayan
      çakarsın yakında...
    • Soran
      Izledim de belki de anlamini bilmedigim icin o vakit cakmamisimdir
    • Cevaplayan
      nerden bileyim. bitanesinde vardı. izlemedin mi filmi ya...
    • Soran
      Hangisinde 1 2 3 ?
    • Cevaplayan
      herhalde vardı. millet o filmden öğrendi zaten. herkese alıştırdı...
    • Soran
      Niye onun filmlerinde var miydi konusu ?
  • 16çapkın16
    -1  
    elisabeth filmini izledinmi peki hiç? onu izlersen neden özellikle o ismin kullanıldığını ozaman anlarsın.. Özellikle askerde sağolsun komutanımızdan bırakmıştı elisabeth film cd sini bize :-))) ilk olarak askerde öğrenmeye başlıyorsun tam anlamıyla ama insanların neden bu kadar ağzında dolaştığını bende bilmiyorum. insanın gizlisi saklısı kalmıyor :-)))

    Erkek arkadaşlara duyuru, bundan sonra elisabeth ismini kullanmıyoruz. Anket ile isim seçimi yapılacaktır yurt genelinde 31.10.2011 tarihinde ;-)))
    • evet izledim. ne var bunda kitabını da okudum..
    • Nasıl uyduruyorsunuz be helal olsun ne diyim :)
    • bana linkini yolla merak ettim filmi özel mesaj at usta
    • Cevaplayan
      kesinlikle melissa :-)))) süpersin yaaa. ama lakap elisabeth :-)) sen izledin sanırım o filmi ;-)
    • o elisabeth değilde melissa p olmasın yatmadan önce 100 fırça darbesi.. kitabı da var hatta.
    • Cevaplayan
      link gönderme hakkım varmı bilmiyorum, eğer bulabilirsem buradan nasıl bulacağını yazabilirim.bende bakayım
    • Soran
      bulamadim
    • Cevaplayan
      aynen öyle :-)) yabancı bir film zaten. Türkçe dublaj. Aslında izlenmesi gerekirmi diye sorarsan, kızlar için izleyip örnek alması gerekli bir film. Çünki kız isteklerine karşı koyamayıp ilişkiye giriyor ve her defasında pişman oluyor...
    • Soran
      Haha kizin adini da elisabeth mi koymuslar filmde bu yuzden mi filmin adi elisabeth
    • Cevaplayan
      :-)) benden uyarması. Elisabeth olayı böyle birşey işte. Sadece kısa geçeyim, yaşı küçük bir kız vücudunu tanımaya çalışıyor, masturbasyon vs. Bunlar hoşuna gidiyor tabi ve ilerliyor bu istekler. 1 erkek falan derken 2 erkekle birden ilişkiye giriyor yani grup. Ama kız ilk 12-13 yaşlarında sanırım başlıyor. Tabi askerde abaza dolu, film açılınca hepsinin ağızlar açık, ellerinde selpak boşalmak için değil ama salyalarını silmek için :-))
    • Soran
      Yok saol almiyim o zaman
    • Cevaplayan
      detaya giremem, çünki filmin her dakikası detay zaten :-)) kapattırma profili durup dururken :-))
      google amcaya sor o sana gösterir filmi. tavsiye ederim ama ;-))
    • Soran
      Ne filmi ? anlat filmi
  • demir77
    -1  
    cinsel organa demiyorlar elizabet, el ile masturbasyon yapılmasına elizabet diyiyorlar. elizabetin içerisinde "el" kelimesi geçiyor dikkat et. el, el ile, elleyerek vs vs. :)
    özetlersek: elizabet=masturbasyon ya :)
    • Cevaplayan
      :)
    • Soran
      super cevap :D
    • Cevaplayan
      bizim kızlarımızın isimlerini yakıştıramıyoruz demek ki :)
    • Cevaplayan
      öyle zaten abi :D
    • Soran
      Guzel bir cevap guzel bir aciklama peki neden elvan ya da elcin ela elmas degil de yabanci isim
    • olabilir :D
  • Colonyo
    13462  
    cinsel organlarına değil ellerine diyorlar. ellerine bir bayan ismi takmış oluyorlar masturbasyon yaptıklarından ötürü.
  • pipoo111
    -1  
    elizabeth ingiltere kralçesi

    biz türklerde organımıza alternatif isimler ararken
    şanımıza aristokrasinin tepesinin yakışacağını düşündük.
  • engin33
    -1  
    cınsel organalrına degıl masturbasyon yapmaya elızabet derler. hatta bu aralar elızabet takılıyorum dıye bı tabır vardır yanı sex hayatımyok massturbasyon yapıyorum demek gıbı bısey
  • dorukceylan
    4073  
    Bi arkadaşım gelin arabasının arkasına 'Hoşçakal Elizabet' yazmıştı :D
    Bende bilmiyorum ama öğrenmek istiyorum bilen var mı? :)
  • black_fe
    -1  
    hiç duymadım böyle dediklerine. ama sanırım o kadın çok seksi ve ona ulaşamayan erkeklerin organına bu adı takarak kendilerini tatmin etmelerimi ne ? biraz saçma oldu ama :))
 

Kızlar Ne Diyor

  • MissN
    531  
    I. Elizabeth'ten dolayı bence. Kendisi Bakire Kraliçe olarak anılıyormuş döneminde hiç evlenmediği için. Ve kendini tatmin edebilmek içinde mastürbasyon yaptığını düşünüyolar sanırım. Ondan dolayı erkekler elizabeth demeye başlamışlar bence.
  •  
    Yok  
    elizabeht recep ivedik sayesinde çıktı yani bu ismi o koydu.:))
  • Kupa Kızı
    -1  
    Recep ivedik'ten sonra cigir acmistir.

    Bkz:Hep elizabeth,hep elanor
  • blackangle
    1075  
    :)değişik bir soru olmuş
    o benim bildiğim kadarıyla bir film serisi cinsel içerikli ve başrol bayanımız elizabeth
    • çok doğru :-))
    • Cevaplayan
      hıı ok ne bılım o kadarını ben ,zaten fılm gormuştum dızı degıl emanuel
    • yok o emmanuel.. eski show tv kırmızı nokta zamanlarında
  • Persephone
    -1  
    elizabethi biliyorum ama e-manuel ne oda var :) erkek arkadaşım söylemişti bana ama anlamamıştım :)
    • Cevaplayan
      teşekkürler :)
    • ww.eksisozluk.com/show.asp?t=manuel
    • Cevaplayan
      yani erotik film filan mı demek?
    • e-manuel eski erotik dizi den türemiş isim emanuela
    • Cevaplayan
      olmadığını biliyorum ama merak denen bişey var :)
    • bunları anlamaya çalışmanıza bi sebep, neden, yada gerekçe yok :D
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Elisabeth nedir? Neden Elisabeth?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata3 gün önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24723  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9618 Cevap
Cinsellik Xper: 9848
StarLa
27105  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5356 Cevap
Cinsellik Xper: 7936
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15335  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3591 Cevap
Cinsellik Xper: 6769

Xper Nedir? Xper Sıralaması