Geniş kalça kötü mü oluyor beyler?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

dün sevgilim geniş kalçan var falan dedi bunu iyi anlamda mı söylemiş olabilir yoksa kötü mü


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 263201
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
27
Kızlardan  
2
 

Erkekler Ne Diyor

  • Black_
    2025  
    tabikide iyi anlamda kadın dediğin kalçalı olcak ki bişeye benzesin :D
  • yenibirisi
    -1  
    görmeden birşey diyemeyiz. dimi millet :)
  • aytacaytac
    -1  
    yuvarlak ve dısa cıkıksa harıka
    • zenci g*tü derler bahse konu kalçaya :))
  • burkaa
    1474  
    beline kadar incelen ama belden aşağısı kamyon kasası gibi kızlara benzetmiştir seni kesinlikle ayrıl. bir pm kadar yakındayım :)
  • ExCuSzy
    -1  
    kamyon kasası gibi olmasın tabi de estetik olarak görünüşü güzelse sorun olmaz :D
  •  
    Yok  
    Geniş kalça kötü mü olur hiç. Sevmem diyen Doggy pozisyonunda bir baksın ona.
  •  
    Yok  
    ne kötüsü geniş kalçalı kızlara tapılır be
  •  
    Yok  
    kalçan ne kadar çok büyükse o kadar iyi şaplak attın mı güzel olur
  •  
    Yok  
    Saçmalama ; örneğin Sibel Can'ın kalçaları büyük ve aşırı hoştur bence ve öyle bi partnerim olsa vajinal ilişkiden çok anal ilşkiyi tercih ederim :)
  • stayhard
    -1  
    pekde hayraalamet degil degil sevgilinizin kalcan büyük ,çekici anlamında ağzı sulanmış gibi . bu begeni ve düşünce neticede kötü dikkatli ol kolla g*tü niyeti anal sanırım :))
    • Cevaplayan
      kanal daha tatlı diyorsun :))
    • Soran
      yok ya anal olmaz :)
  •  
    Yok  
    yemeğin salçalısı kadının kalçalısı demişler
    • Cevaplayan
      kalça iyidir, üstüne oturdun mu belini kırman lazım
    • Soran
      bende beğeniyorumda o an soramadım iyi anlamda mı yoksa kötü mü diye sağol :)
  • fantaziboy
    -1  
    daha sexi olur gayet hoşsunn :):)
    • Cevaplayan
      sustun:):)
    • Cevaplayan
      hoşuna gitti sanırsam..:p
    • Cevaplayan
      himmm dolgun ve Balık eti diyosun :)
    • Soran
      aslında jlo yla aynı
    • Cevaplayan
      Rica ederim :) basenlerin dışa dogrumu?
    • Soran
      tesekkürler :)
  • Titero
    26117  
    İyi.
  • ndasd
    873  
    Kalça dediğin sıkı olacak.
  • basküler
    -1  
    Geniş kalçalı hoş gözükmez pek.
  • yumuklusucurta
    -1  
    basenler genişse bıraz da yayıldıysa kalçan pek sevımlı olmaz evet. görmeden bişey dıyemem ama
  • umutmkdny
    -1  
    yemekte şalça kadinda kalça

    ama ben sevmem o ayri
  • Fxinturevi
    -1  
    Belin inceyse iyi. Dağlara taşlara kalçan varsa kötü.
    • Cevaplayan
      90-x-94

      Sorun yok gibi. Takılma bu kadar.
    • Soran
      tam 94
    • Cevaplayan
      Kalça ölçün 95+ değilse iyidir. Yoksa kalçadan kilo vermeye başlamalısın.
    • Soran
      evet belim ince göğüslerimde 90
  • eufukx
    -1  
    aşure tenceresi gibiyse kötüdür.
  • AşkperessT
    777  
    evet kötü
  • hkntr
    2901  
    Benim açımdan böyle olmadıkça sorun yok: link
    Yani büyük ya da geniş olabilir estetik olacak. Nasıl bir ölçüsü vardır bilemem ama mesela pantolan giydiğinde g*tünde karpuz varmış gibi olmayacak.
    • Cevaplayan
      Google'dakiler gibiyse biraz eritmen şart.
    • Soran
      bu kadarda değil benim latinler gibi
  •  
    Yok  
    Tokatlıyorsa sıklıkla hoşuna gitmiştir
    • Cevaplayan
      o zaman bisiklete bin.
    • Soran
      hayır
  • istanbulbenimadım
    4778  
    neye göre kime göre geniş?
  • siseden
    911  
    doggy de geniş kalça iyidir. ama normalde tabiki de fazlası iyi durmaz.
  • gürakansu
    6339  
    geniş kalça zayıf olana göre daha seksi durur genelde.
  • wertuy81
    12373  
    oww sevilir tabiki geniş kalçalar sanşlısın yani
  • birucanbirdekacan
    24744  
    Benim hoşuma giderdi ama sevgilin aynı fikirde mi bilemem.
 

Kızlar Ne Diyor

  • censu
    -1  
    erkeklerin yorumlarina bakdim ve gülme krizine tutuldum bi an
    erkek oldgunuza ragmen hic bi bokdan haberiniz yok
    • Cevaplayan
      :)
    • Çok Doğru İnce ve dolgun Kalça +1
    • Cevaplayan
      belin inceyse ve büyük kalcan varsa sarkmayan süper görüntü ama sizin büyük kalcadan anlyisiniz balik etli sisman filan hic estetik degil sonrada gidiyosunuz genelde o kadinlari aldatiyosunuz nedense ince bellilere kaciyosunuz hayret
    • çatlak selülit tüy kötü koku sarkıklık yoksa iyidir.
  • Rosebud
    21964  
    Kiloluysan iyi değil demek istemiştir bel falan kendin zayfsan güzel.
    • Sen kadar değildir La :)
    • Soran
      balık etliyim
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Geniş kalça kötü mü oluyor beyler?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel21 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Öncesi Cinsellik
AydaCan
Benim kuşağım çok arada kalmış bir kuşak. Biz geleneksel öğretilerle modern hayatta yaşamaya çalışan, ailesinin doğrularıyla, yaşamak istedikleri arasında sıkışmış insanlarız. Ailelerimizi kırmamak...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24744  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9633 Cevap
Cinsellik Xper: 9858
StarLa
27113  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5359 Cevap
Cinsellik Xper: 7942
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15348  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3593 Cevap
Cinsellik Xper: 6780

Xper Nedir? Xper Sıralaması