Filmlerdeki aşk aşk değil mübarek

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

arkadaşlar ben gerçekten şu filmlerdeki öpüşme sahnelerini saçma buluyorum ya aşkı cinsellik olarak gösteriyorlar hayatımda izlediğim cinsellik içermeyen tek bir film var o da my sassy girl sadece filmin sonunda öpüşüyorlar çünkü kavuşuyorlar o çok güzel bir filmdi mesela..
ama şimdi bir film izlemek istiyorum hepsinde bol bol öpüşme cinsellik sahnesi ve bu beni sinir ediyor ya bu mu aşk diyorum izleyesim gelmiyor .. bu tür filmler yüzünden bozuldu zaten bu yüzden günümüzde çoğu insanlar tek gecelik ilişkiler yaşamaya başladı.. sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 237839
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
4
Kızlardan  
3
 

Erkekler Ne Diyor

  • cinderella_lover
    -1  
    yargılamaman gerektiğini
    • Cevaplayan
      bu da bir bakış açısı elbette.ama evliliğe kadar ki süreci prova olarak değerlendirirsek bazı erkek ve bayanlar her şeyi denemek ve sonra evlenmek istiyorlar.şimdi boyle düşünüyorlar diye onları yargılamamalıyız.bunu demek istiyorum
    • Soran
      ben herşeyin bir zaman var diyorum hemen tanışıyorlar sonrada adını aşk koyup yemedikler halt kalmıyor hadi tanışıpta önce saf ve temiz bir şekilde aşklarını yaşasalar evlenince özgürce istediklerini yaşasalar daha güzel olmaz mı
    • Cevaplayan
      ben dokunmadan aşk istemiyorum.ne oldu sapık mı oldum.hayır tabiki de.bu cinselliğe bakışla alakalı.sen öyle yaşa ben boyle yaşayayım.herkes istediğini yapsın.
    • Soran
      ben aşkın bu kadar basit olmadığını düşünüyorum
  • panterakay205
    -1  
    bnce ınsan sevgılısyle ızleyebılır ama aile ortamında cekını yanı :)
    • Soran
      yani yada der ki onlarınki aşksa bizimki ne falan diyebilir
    • sevgiliyle de izlenmez. sürekli bak insanlar sevgilileri için neler yapıyolar diye örnek gösterirler :D gerçekten abartılı aşk filmleri. ben nefret ederim
    • bencede insan sevgilisiyle başbaşa film izlese sorun olmaz. nede olsa insan evlendiğinde ailesinin yanında karı-koca beraber olmuyolarki tek başınayken beraber oluyolar böyle filmleride sevgilisiyleyken izlese uygun olur ailecekken değil.
    • Cevaplayan
      neden
    • Soran
      o da saçma
  • forever-alone
    -1  
    aynen ya öpüşüyolar yatağa giriyolar sonrada aşk yaşıyoz diyolar. aşkı yanlış tanıtıyolar. bizim yaşadığımız aşklar serserinin şehvetine yeni isim olmuş
    • Soran
      valla ya insanın izleyesi gelmiyor ben saf ve temiz aşk istiyorum öpüşme sahneside olacaksa anlından öpsün gerçekten ona zarar vermek istemediğni göstersin
  • lonelyfrk
    -1  
    Aynen, aşk denilen duygu bile yerlere düştü
 

Kızlar Ne Diyor

  • Eqe_qüzeli
    7747  
    jennifer lopez vay kaynanam vay filmindede erotik sahne hiç yok 1-2 kere öpüşüyorlar oda bikaç saniye ve film süperD:
  •  
    Yok  
    Aşk; öyle ot gibi birbirine bakmak değildir canım. :)))
    • Soran
      bende onunda zamanı var diyorum erkek sevigliyken bir kıza dokunmuyorsa ben o adama adam derim yani evlendikten sonra istediği herşeyi yapsın daha bir anlam kazanır
    • Cevaplayan
      bende sürekli cinsellik demedim zaten.. ama cinsellik ilişkinin, arada ki tutkunun bir parçası.
    • Soran
      anlından öpsün ona bir şey demem çünkü o bana dğer verdiğini gösteriri
    • arada sırada öpülür ama sürekli cinsellik aşk değildir bencede.
    • Soran
      Aşk cinsellikte değildir sürekli öpüşmekte değildir ..
      ot değil aşk birbirinin gözlerine anlamlı bakmaktır saatlerce
  • bluelady
    5636  
    her aşk filmi öyle değil.. cinselliğin az tutulduğu hatta nerdeyse hiç olmayan filmlerde var.
    • Cevaplayan
      maalesef..:) altında da farklı şeyler var bunların ama yeri burası değil.
    • Soran
      evet işte insanların hoşuna gidiyor nefsini zorluyorlar .. sonra işte bakıyoruz neler oluyor filmlerden etkilenip neler yapıyorlar
    • Cevaplayan
      hmm:/ bide filmler ilgi çeksin diye bolca cinsellik koyuyorlar. maalesef.
    • Soran
      tutku olsa bile bunun zamanıda var bakıyorum 2-3 gün tanışıyorlar hemen öpüşüyorlar falan bak mesela the vow filminde cinsellik vardı ama evliydiler ona o kadar ters bakmadım
    • Cevaplayan
      ya aşkın içinde tutkuda var.. cinsellikte bi parçası. çok açık seçik olduğu zaman her sahneye cinsellik soktukları zaman benimde hoşuma gitmiyor ama birazcık var diyede ıyy bu film iğrenç demem.
    • Soran
      olsun bana ters geliyor daha tanımıyorsun bile çok iyi
    • Cevaplayan
      bi kaç gün değildi.. ama açık açık değildi sahne en azından. ve sürekli yiyişmiyorlardı.
    • Soran
      incir reçeli evet onu izledim ama aşk tesadüfleri severde vardı bir sahne daha bir kaç gün tanıştılar gittler oğlanın babasının dükkanında seviştiler
    • Cevaplayan
      incir reçeli, not defteri, aşk tesadüfleri sever..:) ilk aklıma gelenler açıkcası.
    • Soran
      önerir misin ben pek rastlayamıyorumda .. herkesin bayılarak izlediği filmlere bakıyorum hep cinsellik ayy bayıldım bunların aşkına falan diyorlar ortada öpüşmekten başka birşey yok
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Filmlerdeki aşk aşk değil mübarek
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel10 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...