Kendi poposuna parmağını sokarak zevk alan kız var mı?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

kızlar hiç arkadan mast yaptınızmı yada poponuzdan zevk alırmısınız


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 224652
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
8
Kızlardan  
6
 

En İyi Cevap

 
Yok  
ordan vajinaya giden bi damar var mı yok.erkeklerde var o yüzden etkilenirler ama kızlarda yok.merak edip okşadım biraz biraz da soktum .yok hiç zevk alamadım.tuvaletim geldi.ben zevk almıyorum kolumu kaşıyınca bile daha iyi bi his oldu:).zaten arkadan yapılsa bile insan çok az bi kadın zevk alır.ya da aldığını zanneder ama aslında zevk alamazlar .
  • Cevaplayan
    yaa.demin bi soruna cevap da verdim grandcannon
  • :)
  • Soran
    eklermisin beni
  • Soran
    kadın temizse anal güzel olur alışkanlıkkta değil sadece arka daha dar olduğundan daha çok zevk verir kadını bilemem
  • Cevaplayan
    evet.analın güzelliği yok ayrıca alışkanlık
  • Soran
    ikinciyi izledinmi
  • Cevaplayan
    açıldı da acıdan hoşlanıyorsundur hem kadın açık yani.
  • Cevaplayan
    yok açılmıyor boşver her neyse .etkilenebilirsin normal kafaya takma ya
  • Cevaplayan
    açılmıyor.yurt dışındasın galiba
  • Cevaplayan
    açılmıyor üzgünüm
  • Cevaplayan
    yok yapmadım benim beynim daha renkli .buradaki kopyala yapıştır yorumlara ihtiyacım yok.hayal dünyamı öldürüyor.
  • Soran
    sen yaptınmı hiç
  • Cevaplayan
    yapsın .aşağıdaki abla maşallah :Dumurumda değil isteyen yapsın isteyen yapmasın .
  • Soran
    neden normal değilki burda çoğu bunu yapıyor:)
  • Cevaplayan
    sen mutlu oluyorsan yapınca normal olması önemli değil.ama pek normal gelmedi bana
  • Soran
    ben mast yapıyorum desem mesela normalmi :)
  • Cevaplayan
    yoo buradaki yorumdan ne etkileniyim ki.
  • Soran
    sen hiç etkilendinmi herhangi bir yorumdan
  • Cevaplayan
    bilmem .insan sonuçta etkilenebilir
  • Soran
    burda yorum okuyarak mast yapanlar hakkında ne düşünüyosun
  • Soran
    almıyoruzki zaten evlenmedik ayrıldık gitti kendisi istedi ayrılmayıda ama poposundan çok ilişki yaşadık zevkte alırdı yalayıncada inlerdi
  • Cevaplayan
    afedersin ama ben o kızların... tövbe tövbe.inler tabi zevk alıyor gibi neticede amacı seni kendine bağlamak.niyeyse bi bi seksle bağlama modeli çıktı kızlarda.şimdi mal gibi dursa adam der ki bu kızdan hayır gelmez.cansız der.valla sana bir şey söyleyim mi ben erkek olsam arkadan yaptığım kızı almazdım ,neticede öyle daleverayla bakalım kaç erkeğe yaptırdı.o tür kızlar hakkında bir şey söylemek bana düşmez ne olduklarını herkes daha iyi bilir.
  • Soran
    kızlık zarını koruyan kızlar arkadan yaparlar genelde inilerler arkadan soktukça bu yüzden zevk alıyorlardır yani
  • Soran
    bi daha denermisin olması lazım çişini yaptıktan sonra dene bi

Kızlar Ne Diyor

  • akıllıbirdeli
    -1  
    Popomu elliyorum ben sayılır mı?
    • Soran
      parmak sokunca zevk alıomusun
  • KumruSahin
    3567  
    Erkeklerin prostat bezlerine olan bağlantı nedeniyle bu dediğin erkekler için geçerli. Ama kadınlarda bu durum yok. Bir kadının anal ilişkiden zevk almasını gerektirecek hiçbir anatomik bulgu bulunmamaktadır.

    Zaten anal takıtısı kadınlarda değil erkeklerde olan birşey. Çoğu bu zevkin bilinçli ya da bilinçsiz de olsa farkındadır ve bir çok erkek "eywah gay mi oluyorum" paniği içinde bunu maçoluk maskesi altında kadınlara yöneltir. Ve illa anal istiyorum der. Kimi kadın ısrarlara direnemez ve razı olur. Kimisi aman bekaretim gitmesin der anal ilişkiyi kabul eder. Hatta zaman içinde bundan zevk aldığını söyleyenler bile çıkar ama işin aslı bu değildir.

    İşin aslı "anal" takıntısı olan erkeklerin aslında bunun kendi içlerindeki arzuyu kadına yöneltmelerinden başka birşey değildir.

    Benden anal isteyen erkeklere genelde belime strapon takıp. " madem çok zevkli olduğunu söylüyorsun, o zaman uzan yatağa önce ben seni bir becereyim. Bakayım asıl oluyormuş" diyorum. Çoğunun o andaki suratlarını görmeniz lazım :))))

    • denedin mi hoslanıyor mu ekrkeklre bunedena?
    • Soran
      bence kızlık zarın bozulmamışsa ve yaşın 25 e dayanmışsa arkadan vermek için hazırsındır:)
  •  
    Yok  
    Biraz havaya girdikten sonra okşuyorum parmaklıyorum zevk de alıyorum
    • Soran
      sadece okşuyormusun parmağının tamamınımı sokuyorsun
    • Cevaplayan
      hayır
    • Soran
      dışkı gelmiomu
  •  
    Yok  
    evet . zevk alınmıyo
    • Cevaplayan
      öyle
    • Soran
      neden
    • Cevaplayan
      alakası yok kadın için hiçte güzel bişey değil seven çok kadın olduğunu düşünmüyorum
    • Soran
      analda güzeldir temiz olursa
    • Cevaplayan
      analdan daha iğrenç bişey yok kusura bakma
    • Soran
      zevkli değil zaten ama ilginç şeyleri seviyorum:)
  • BoxerGhost
    -1  
    Anal seks boşuna yok..
    • Soran
      ergenler demek istedin :)
    • Cevaplayan
      Onu çocuklar yapar..!
    • Soran
      burdan mesajları okuyarak 31 çekenler hakkında ne düşünüyorsun:)
    • Soran
      gerçi burdan konuşuncada insan tahrik oluyor bazen
    • Soran
      googleden araştırınca değişik videolar çıkıo durduk yere tahrik oluyoruz yaw burdan araştırmak daha iyi:)
    • Cevaplayan
      Google amcada araştır o kadarını da..
    • Soran
      penis hareketli ama girip çıkar o arada bi boşluk oluşur bu olayı çözemedim daha:)
    • Cevaplayan
      Yok, dışardan gelen penis dışkı çıkmasını engeller mantık olarak.. Nereden çıkacak başka?
    • Soran
      tahrik edici bi açıklama ama sonuçta arkadan ilişki olunca dışkı çıkma ihtimali var:)
    • Cevaplayan
      Bak.. link

      Vajina ile cinsel birleşme gerçekleşir..

      Üretra ağzı, çişimizi yaptığımız yerdir..

      Anüs (makat) ise dışkımızın çıktığı yerdir..
    • Soran
      sıçmakta çiş değilmi ya her neyse işte arkadan bişe girince sinirler gevşer b.k gelmesi gerekmezmi
    • Cevaplayan
      He biz çizimizi sıçıyoz!
    • Soran
      olmaz olurmu arkadan yapılmıomu çiş
    • Cevaplayan
      Onu bilmiyorum.. Orayla çişin ne alakası var.. Alakasız bence.
    • Soran
      ordaki sinirler gevşeyince kadının çişi gelmesi gerekmezmi onuda hep merak ederim
    • Cevaplayan
      Evet vardır.. Dediğim gibi arkadan ilişkiyi boşuna yaşamıyorlar..
    • Soran
      tamam sence popodan zevk alıyormudur kızlar kendi kendine yapanlar varmıdır
    • Cevaplayan
      Ben sadece yorum yaparım, hayatımdan kesitler sunmam.. Kişisel soru sorma..
    • Soran
      sen hiç denedinmi parmakla
  • teodora
    -1  
    hayır popomu parmaklamıyorum. başkalarını bilmem.
    • Soran
      insan yapmasada bilir vucudunu ya o yüzden sordum
    • Cevaplayan
      ne biliyim yapmadım diyorum. yapan varsa alıyordur demek.
    • Soran
      zevk alınabiliyormu peki
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    nekdar salakca sorular soruyonuz bayanlara ya erkekler ...
    • Cevaplayan
      senin var ya ben ... anladın sen
    • Soran
      sen akıllısında burda ne işin var topik sanki sen pi sayısını soruon aq
  • FrankM
    2770  
    link
    abazalarsoruyor.com Yaş sınırı yine yerlerde.
    • Cevaplayan
      Topik nedir ya :D Keko seni, yaşıtlarınızla takılın diyorum abicim sen niye kızıyorsun ki buna, iyiliğini istiyoruz biz senin.
    • Soran
      açık sorsam ne olacak topik
    • Cevaplayan
      Devam et küçüğüm :) O kadar adamsan gizli olrak sorma böyle şeyleri.
    • Soran
      ne biliyonda ne paylaşcan la topik
    • Cevaplayan
      Hangi kafa yapısı abazalıkla bunu ilişkilendrebilir. Gel abişim facebook sayfamdan bi bak bana tüymüş ergenmiş çözelim olayı :)
      Biz buraya bildiklerimizi paylaşmak için giriyoruz, senin gibi yorumlara sorulara bakıp 31 çekmek için değil tamam mı canım kardeşim benim.
    • Soran
      abaza değilsinde cinsellik sayfasında ne işin var tüy bitmemiş ergen
  • grandcannon
    -1  
    bokunu kokladığında zevk alan bir kızın anal sekste zevk alması takdire şayandır.
  • -EkşiLimon-
    -1  
    Abazan B.S.G
    • Soran
      sen abazan değilsinde cinsellik sayfasında ne işin var topik :)
  • TheSinnerInMe
    1403  
    Nereden aklınıza geliyor böyle sorular...
  • komunist
    -1  
    bunu da gördük ya ölsem de gam yemem artık
  •  
    Yok  
    vardır
  •  
    Yok  
    Fortlanmaktan zevk alan olduğuna göre
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kendi poposuna parmağını sokarak zevk alan kız var mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel20 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...