grandcannon

Günah kavramı olmasaydı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
grandcannon(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

bütün insanlar için dünyada günah kavramı olmasaydı erkekler kızlar ve bütün kombinasyonları cinsellikte nasıl hareket ederlerdi?ya da siz nasıl hareket ederdiniz?günah olmasa yaparım dediğiniz mesela.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 212609
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
6
Kızlardan  
7
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Durmadan seks yapardım
  • angelofdevil
    -1  
    halk içinde seks yapan bir sürü millet var :D kimse durdurmuyo.her yerde aynı şey olurdu.her sokakta insanlar bişiler yapardı :D çiftleri öyle gören tek gezenler de onlara bakıp masturbasyon yapardı :D
  •  
    Yok  
    Günah olmasaydı da anal istemezdim,*sevdiğim adamla çoktan yatmıştım herhalde.
  •  
    Yok  
    eğer günah olmasaydı,sevgilimin ayaklarını öperdim.
    • Cevaplayan
      bilmiyorum fazla araştırmadım sadece bi kaç kişiye sordum evet dediler.
    • Soran
      öyle bir şey yok. mantığa vursan da yok ayet hadislerde de. ayaklarını yıkayınca sevap öpünce günah mı?
    • Cevaplayan
      ben günah diye biliyorum öyle öğretti babamlar bana sevgilimde aynı seyi soyledi. sadece anaların ayakları öpülürmüş =S
    • ayak öpmek günah mıymış yoksa ben koca bir sazanmıyım O.O
    • Soran
      günahmıymış o ? kim diyor?
  • delee
    3742  
    Cinsellikte günah olan şeylerin günah olmalarının mantıklı bir yanı var. Örnek vereyim; anal ilişki. Bu ilişkiden sonra bayanın kalın bağırsağı kalıcı bir deformasyona uğrar. Dışkısını tutamayacak duruma gelir. O yüzden günahtır zaten. Yani günah kavramı olsun ya da olmasın kendinize zarar verecek şeyler yapmayın...
    • Soran
      soğuk memleket. kocaeli'de havada ayaz varken biz atkılı falan. ama o ince şile bezi gömlekle terliyordu arkadaşımın kız arkadaşı olan rus kız.
    • onlar ben susayınca su içiyorum dersen de gülerler.. onların asıl içecekleri vodka çünkü.
    • tamam bilimsel gerçekte bu P*rno yıldızlarına neden bir şey olmuyor arkadaş ?

      çok yapılırsa zararlı olduğu her tarafta yazıyor ...
    • Soran
      ameliyatta var. diş ağrısını geçici olarak alıyor. he bi de rus kızları boğazlarını üşütünce votka içiyorlar . bizdeki gibi nane limon değil. otelde bizzat şahit oldum. nane limon diyince güldü. votka doldur azcık yeter dedi :) ertesi gün kız sapasağlam.
    • Cevaplayan
      Günah olup da beni çeken şeyleri yapıyorum zaten :D İçki içiyorum mesela. Ama kendimi öldürecek dozda değil. Alkolün yararları da var, zararları da. Zarar vermeyecek düzeyde içerim ben :)
    • canını yerim işte bilimsel gerçek anasını satıyım
    • Soran
      yapmayız da. günah olup da seni çeken bir şey olmadı mı hiç?
    • +1
  •  
    Yok  
    günah oldugu halde kimin eli kimin cebinde , günah olmasa vur patlasın çal oynasın bende dahill
  • spacecake
    -1  
    günah olmasa tam bir karadul olurum.hepsini gebert.
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Of ne sevişirdim:D
  •  
    Yok  
    kesinlikle bi travestiyle denerdimmmm... hem aktif hem de pasif olurdum... zaten şu an yapmıyorsam önüme geçen tek şey din kavramı...
  • tactlessdreams
    2602  
    günah kavramı insanlık bilincinin oluştugu ve evrimini tamamladıgı bir kavramdır. eger günah olmasaydı farkındalık ve biliç oluşmazdı. tavsanlar gibi tas devrinde zikisir dururduk.
    bu soru anlamsız bence

  • kralmurat
    -1  
    seks hayatı daha renkli olurdu
  • mabet
    -1  
    Tum verimli hatunlari ihya ederdim.
  • talha
    2074  
    günahı dinleyen varmı merak ettimde.
    hz ömer evladına yaptığını bi okuyun zina iftirası yüzünden
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Günah kavramı olmasaydı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel3 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...