Erkekleri tahrik eden sözler nelerdir ve dokunuşlar ?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

erkekler kulağınıza ne fısıldansa ondan tahrik olursunz ? ve nasıl dokunuşlar sizi uyandırır :)


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 205472
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
26
Kızlardan  
4
 

Erkekler Ne Diyor

  • neoo1982
    979  
    bas gaza aşkım de
  • NoMetterWhatYouDo
    159  
    Kulağına "istiyorum seni" diye fısıldayabilirsin.
  • kodumuoturtan
    -1  
    asvalta doğru yatır beni tırmala beni kaşı beni
  • tintobras
    -1  
    kalabalık ve sıkışık bir ortamda önüme almış ellerim belinde adım adım ilerliyorduk. kendi ellerini arkasında birleştirip çaktırmadan yumurtalar ile sucuğu öyle bir avuçladı ve başını geri doğru yaslayıp kulağıma şu anda tam burada içimde olmanı istiyorum dediğinde bütün damarlarım şişip penisime aynı anda kan pompalamaya başladı ve eve kadar yolda birbirimizi yeyerek zor gittik. ve hayatımın en sesli, en haykırışlı ve en inlemeli seksilerinden birini yaşadım o gece. bütün suç onun. öyle bir ateşleme yapılır mı yaaa: ))
    • Cevaplayan
      sönük mü kaldın eski sevgilimin yanında :DD
    • oha manitaya bak sen :D:D
  • shaolin
    5667  
    gerçek bir erkek olduğunu ispatla bana, bana kadınlığımı hissettir, kollarında uçmak istiyorum, ye beni, bitir beni, s.k beni, parçala, bana sahip olmanı istiyorum... ilişki esnasında aşkımdan daha çok erkeğim kelimesi beni daha çok tahrik eder... ilişki esnasında da oohhh ve s.k beni kelimeleri beni mahveder... Dokunuşa gelince kadına dokunulan yerlere dokunması hiç hoşuma gitmez, dokunmayı zaten daha çok erkek yapar ama bazı bölgelere tabi isterim bazen yumuşak bazen biraz sert hiç te fena olmaz...
  • İsaac
    -1  
    Beni bu kadar mı becerebiliyorsun de kaplan kesilir :D
  • tanahmet
    -1  
    bi bayanın ayaklarını öpmek beni acayip tahrik eder
  • dorukceylan
    4073  
    hadi erkeğim bitir beni filan :)
  • eleskirtli
    -1  
    Ya bunun bir sınıflandırmasını şimdi yapamadım ama kızların umuşak elleriyla sert dokunuşları güzel oluyor :)
  •  
    Yok  
    bas gaza maşkım bas gaza
  • mertzuk
    560  
    çok saçma nedenler ve amaçlar belli olduktan sonra her türlü ...
  • onur1111
    -1  
    penisimi tükürüğü ile bolca ıslatıp penisin ona bakan tarafının baş kısmının altını yavaşça bastırarak okşaması güzel oluyor, sevişirkende ' hadi boşal ' ve ' beni öp, em, okşa ' demesi hoş oluyor.
  • elrey
    829  
    Bunu kizlar iyi bilir erkekler degil canimmm
  • Dikkeen
    -1  
    Altımda bişey yok
  • bahadırdır
    279  
    Arkadaşlar soru kızlara sorulmuş yapmayın etmeyin.Ben en olmadık yerde kulağına eğilip bu akşam seni öyle s... ki diyorum kuduruyor.
  • mrt1984
    670  
    'erkeğim'i severim
  • deadman
    -1  
    selam çiçeklerini sulamaya geldim
  • mrtkvnç
    1656  
    napacan sözü amacın tahrik etmeyse çıplak çık kaşılarına
  • ÇokBilmişş
    -1  
    kulağına yavaşca eil ve tatlı bi fısıldamayla istediğini söyle ve bi elinde bacaklarının arasında kasıklaraına yakın bi yerde olsun tam penisin üstünde yakın bi yerde olsun. Çıldırır :D
  • artvani
    -1  
    tamamen o anki ruh haliyle alakalıdır, ne söylersen söyle tahrik olmaz, bunun bir sınırlaması yada usulü yoktur, kadınlarda olduğu gibi erkeklerinde bir standardı yoktur, en azından benim için öyle.
  • 7Zgvn
    100  
    Bir erkek her şartta kadınını mutlu etmek ister, bunu da görmek ama kandırılmak ya da çocuk yerine konmak istemez tabi ki. Gerçekten mutlu iseniz bunu belli edin yeter, numara yapmadan ama ve tabi mümkünse bu mutluluğunuz karşılığında ona huzur verin, hem cinsel hem de normal hayatta... İyi ki varsın, ya da varlığın yeter demeniz maksimum tatmin demektir erkek için...
  • carleone59
    -1  
    Kız Arkadaşımın Bacak Arama Yakın Yerlerde Elini Gezdirmesi :),Ereksiyon Oldugum Zamanda Manyaksın Sen Dio :S...
  • garipadm
    930  
    dokunmasın ve kulağama bişeyler söylemesin mümkünse
  • eufukx
    -1  
    bas bana
  • Whyle
    -1  
    Şalvarın olayım ezdir beni, kezbanın olayım hüplet beni.
  • destroyer
    -1  
    erotizm yüklüysen ve seksilik senin görüntünde üst seviyedeyse ne söze gerek var ne dokunuşa :)
 

Kızlar Ne Diyor

  • JadeM
    -1  
    bir kere yürürken öpüşüyorduk... boy farkı var e birde yürüyorz sinir oldum eeee yeter be bi adam gibi öpüşemedik dedim ilk gördüğüm apartman girişine kolundan tutup çekiştire çekiştire götürdüm...Çok ateşli bir öpüşmeydi:) o günden beri diyor neye uğradığımı şaşırdım çok fenaydı diye:)
  •  
    Yok  
    Cümle kurmadan fısıldasan bile tahrik olabilme potansiyeline sahipler zaten :D Nefesini üfle yeter :D
  •  
    Yok  
    başlamadan önce seni istiyorum hoş bir davet olur ön sevişmenin ardından seni artık içimde istiyorum yada dirty talking seviyorsanız s*k beni filan olabilir.
  •  
    Yok  
    sevgilimle öpüşürken ateşli öpüşüyomuşum öyle diyodu ona azıyomus. bi de onla sevişirken hadi aşkım çok iyisin devam et sakın durma daha hızlı evet bitanem diyordum bunlar daha da hoşuna gidiyomuş
    • Cevaplayan
      yani benim belli olmuyodu da onun en az 2 bazen 3-4
    • sevgilinle sevişirken kaç kez boşlıyorduuzz? :)
    • Cevaplayan
      neye hehee diyosn
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Erkekleri tahrik eden sözler nelerdir ve dokunuşlar ?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim14 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24661  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9582 Cevap
Cinsellik Xper: 9811
StarLa
26953  
StarLa
Bekar, 26 yaşında
35 Soru - 5333 Cevap
Cinsellik Xper: 7908
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15292  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3583 Cevap
Cinsellik Xper: 6753

Xper Nedir? Xper Sıralaması