hoyratabi

Kadınlar gerçekten büyük penis meraklısı mısınız?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
hoyratabi(Yaş:30-35)
    Kategori: Cinsellik

sevgilinizin eşinizin yada seks partnerinizin penisinin büyük olmasını istermiydiniz?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 205083
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
12
Kızlardan  
9
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    boyu değil işlevi
  • fatimacelikk
    1148  
    boyu hiç önemli değil
    • kız değilsem,erkeğimdir ,erkek değilsem 3.cinsiyetlerden biriyimdir..sonuç : sekse düşkün değilim :D
    • Cevaplayan
      senin kızlığından şüpheliyim demiştim demekki doğru söylemişim
    • ben sekse düşkün değilim sanırım sana anca yetiyo,kendinle karıştırdın :D
    • Cevaplayan
      eda seni 20cm de doyurmaz
    • sadece benim için değil,erkekleri elde etmek için her haltı yiyen birisin :)))
    • Cevaplayan
      senin için edacım
    • sen yanar döner olduğun sürece ben elbet şaşırırım :D
    • Cevaplayan
      çok şaşırırsın sen daha
    • şaşırttın beni..enteresaannn :D
  • Kahlo2
    -1  
    buyuk penis meraklisi olanlar gaylerdir. ben daha yasitim bir kadinin buyuk penis diye bagrindigini gormedim.
  • mondrose
    4404  
    davuk bile dengine dengineyi burada kullanalım..conta vida uyumluluğu gibi..gerisi boş NOKTa malüm ramazan noktaladım..
    • yok sağlamdır o yanmaz :) ki bu bahsettiğimiz conta kopar anca :P
    • Cevaplayan
      iyiki nokta yazdım he :d virgül oldu sobet.. conta yanacak bak az kaldı:D
    • e heral de bizde conta somun cıvata diyoruz zaten :D
    • Cevaplayan
      konuya giricemde ramazan diye küfür edemiyorum:Dcontayla idare :D
    • tamam da conta bu konuya girmiyo :)) dişi somun oluyo erkek cıvata :)) doğrusu bu :D
    • Cevaplayan
      konumuzda zaten borudan farksız,biri dişi diğeri odun aman yane boru işte:D
    • conta boruda olur :)
    • Cevaplayan
      hadi ya .. bak görüyomusun nekadarda cahilim:Dconta neydi yav:D
    • civata - somun olucak o..

      link
  • 1kleopatra
    -1  
    büyük penis kadnnın içinde duvara çarpar gibi olur ve acı verir.büyük takıntısı bazı cahil kadınlarda ve erkeğinde gözü olmayıp da başkasına bakan da oluyor.bir de bu takıntı erkeklerde daha çok .
    • bi bak işte japon kızları erkekleri birbirlerine uygun zenciler gibi. bizde öyleyiz orta düzey :))
    • Cevaplayan
      küçük kilidin küçük anahtarı olur haahah .anatomi meselesi tabi belki türklerde de vardır:)
    • zenci penisleri o yüzden öyle büyük oluyor yani vajinaya göre penis :)
    • Cevaplayan
      hııımm
    • zenci kadınlara at şeyini soksan bişey olmaz geniş anladın.
    • Cevaplayan
      yuhh .o biraz abartmış bence bilerek yapmış e o zaman bu zenci kadınlar ne yapıyor peki
    • Soran
      mahallede takoz kalablı biri vardı genel evde karaköyde kadının vajınası patlatmıştı kadın kan kaybından öldü adamı hapse attılar delmiş yumurtalıklara kadar
    • Rahime Kadar Yolu Var Panpa...
    • Cevaplayan
      patlayacağını sanmıyorum çünkü yapısı geniş sadece canı yanabilir .bir de bunun kadının boyuyla alakası felan da yok.erkekler bunu övünç kaynağı yapıyor ama çok büyük de işe yaramaz kanımca.
    • yok öyle patlama diye bişey rahat ol
    • Soran
      vajınanın boyu 8 cm esneyince 16 kadar uzuyo ama daha büyük penisler vajınanın içini patlatır
    • evet içerde sert biyere değmişti ama ben bişey hissetmedim :)
    • Soran
      kadınlar p*rnolarda görüp sonra eşindekine bakınca aaa küçükmüş dedielrmi iş orda kopuyo
  • teodora
    -1  
    hurafe bunlar, batıl inanç.
    • zenci bir erkekle japon bir kız evlense ne olur acaba?
    • Cevaplayan
      tek seferlik ilişkiler başka bişey, ama ondada umduğumuzu değil bulduğumuzu yani.. :D ama sevdiğimiz biriyse boy mühim değil idareli kullanmayı öğreniriz :D
    • Soran
      magazin dünyasının kadınları nouma nın kobrasının ısırığını tatmak için az koşmadı peşinden:)
  • kedicik00
    21050  
    öncelikle kadın değilim kızım.Türk eklerinin bir lafı vardır : "önemli olan boyu değil,işlevi.." :)
    • Cevaplayan
      haha nası yazmışım :D erkekler olmalıydı tabiki
    • ekler mi ? Ekler pasta mı yani ?
    • sen gerçekten çıkartmadan 2 kere boşaldım demedinmi az önce?
    • Cevaplayan
      tamam konuşmalar sona erdi millet dağılbilirsiniz..
    • Çok Abazanım Dogru Diosun,Nefes Alsın Yeter Misali...Burda Makara Yaptıgımı Anlamanız Lazımdı Ama Sırf Egoluk Taslamak İçin Laf Gevezeliği Yapıosun...
    • çok abaza olduğun belli :)) 2 belki olur
    • Makara Yapalım Dedik Gerçekten 5 Defa Üst Üste Yapıcak Halimiz Yok Yaa Ama Gerçekten 2 Defa Üst Üste Çıkarmadan Yaptım...3'ü Yapıcaktım Gücüm Yetmedi :)...Taekwandocuyum Bide Düşünün..
    • Cevaplayan
      hiç mi tuvalete gitmedin lan? yada 1er dk sürüyodur senin bu 5 ler :D
    • Soran
      sendeki s..se bizdeki ne öyle çıkarmadan 5 filan gec bunları çıkarmadan 2 olur 3 binde 1
    • hadi ordan :)) mümkünmü öyle bişeyy
    • İşlev Diosun Yaaa ? Bende İçinden Çıkmadan 5 Defa Üst Üste Diorum,Denedim Başardım...
    • Soran
      vajınanın sıcaklığına en uzun dayananı kalay kaplı penisler:)
    • Cevaplayan
      ne 5i?
    • Çıkarmadan 5 Nasıl ?
  • schweppes
    1559  
    İlle de penis olsun ister çamurdan olsun o da allah kuludur kaç cm olursa olsun
    • :D
    • tuttum seni ama yanlış anlaşılmasın benimkinde sorun yok.
    • Soran
      senin kuku yakar bizim penisleri valla kavurma olur:)
  • StarLa
    27113  
    Büyük olmasının avantajı ne acıdan başka
 

Erkekler Ne Diyor

  • İsaac
    -1  
    benim Bildiğim Kızlar için uzunluk değil kalınlık önemli doğruysa +1 yanlış ise -1
  • bayandanazkulanılmış
    -1  
    Takılmayın şu uzunluğa kalın olması ve işlevsel olması önemli olan. Neden bu kadar özgüvensizsiniz
  • KaranlikKaya
    -1  
    Kadinlarin gözünde Penis yok ! ! !
    Kadinlarin neyi tercih ettikleri ilk cinsel deneyim diyorum Sex degil .
    Bir Pennisin Kulanimi nedir kadin icin ?
    Kadin icin Yataga girerken Bunun Penisi Büyükmüdür kücükmüdür sorusu gecmez.
    Ama Erkekler Kalite Kontrolü yapar gibi kadinla yatmadan beyinlerinden herseyi gecirir.
    Usta bir Erkegin Penisin nekadar Büyük vehaut Kück oldugunu kadin farketmiye bilir.

    Yeterki Ekek usda olsun isinde.

    Anlata bildimi Erkekler , bu arada bende Abi Tavsiyesi.
    Penisin Büyüklügünü Sizler degil Genleriniz belirliyor. Bunuda Abinizden Ögrenmis oldunuz :) Hadi iyi Eglenceler
  • sweet23
    1727  
    işlevı cok önemli kızlar ıcın tatmın olma duygusu :D
  • CglrYbs
    349  
    bildiğim kadarıyla bi 8 cm i zevk veriyolar diyolar gerisi boş :)
  • Kbvkbv
    -1  
    Sadece oral seks için büyük ve güzel bir penis isteyebilirler onun dışında 16 cm ile 25 cm'in vajinal sekste bir farkı yoktur.
  • sahin39
    427  
    ne demisler buyuklugune degil islevine bakacaksin :)
  •  
    Yok  
    herkez de bir büyük bir merakı gidiyor unutmayın çokbüyük olması kızın canını çok acıtır orta her zamn en iyiysi
  •  
    Yok  
    özellikle biz bakir erkeklerin komplekslerini kırmak açısından çok sağlıklı paylaşımlar yapılmış tebrikler hoyrat abi bu mühim soruyu sorduğun için teşekkürler.
    not: bamya diye dalga geçmeyin bizimki de ortalama bir türk erkeğininki kadar.aşağısında değil hamdolsun :)
    • Soran
      kardeşlerime yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
  •  
    Yok  
    büyük kadın büyük ister.türk kadnı kısa boylu minyon tiplidir türk erkeğinin penisi de ona göre şekil almış 13 14 cm ortalamasındadır.daha büyükleri iri yapılı kadınlar içindir diğerlerine acı verir
  • Filozofff
    -1  
    Yarım metre penisin olsa ne olur, döndürüp arkana mı uzatıcan sanki? :) Bu soru, Ergen yada hiç ilişki yaşamamış kızların kendi içlerinde büyüttüğü, inandığı saçma sapan bir tabudur "Penis Büyüklüğü"...halbuki cinsel açıdan hiç bir faydası yoktur...Olgun ve cinselliği bilen bir kadın penisin boyutunu söz konusu bile etmez, çünki sex hakkında tecrübeli ve bilgilidir...
  • Arezzo
    666  
    her defasında soruluyor bu çok takılmış erkek milleti buna::)) ah hep sizin yüzünüzden bayanlar.
    • Cevaplayan
      :))))
    • Cevaplayan
      ağır oldu:))))
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kadınlar gerçekten büyük penis meraklısı mısınız?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel8 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24744  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9633 Cevap
Cinsellik Xper: 9858
StarLa
27113  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5356 Cevap
Cinsellik Xper: 7942
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15348  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3593 Cevap
Cinsellik Xper: 6780

Xper Nedir? Xper Sıralaması